vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#1


See User information
Vad är meningen med dessa artiklar? Börjar tro att det är snart är dags för en "alien-disclosure" snart, självklart för att användas som ett hot mot jordens befolkning..

Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
http://www.guardian.co.uk/science/201 ... ity-protect-civilisations

"Watching from afar, extraterrestrial beings might view changes in Earth's atmosphere as symptomatic of a civilisation growing out of control – and take drastic action to keep us from becoming a more serious threat, the researchers explain."

"In especially unfortunate incidents, humanity could be wiped out when a more advanced civilisation accidentally unleashes an unfriendly artificial intelligence, or performs a catastrophic physics experiment that renders a portion of the galaxy uninhabitable."


Skulle ju passa väldigt bra för en viss gruppering!

Posted on: 2011/8/19 20:55

Edited by TeBe on 2011/8/22 10:29:30
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#2


See User information
Så en avancerad civilisation som är så kärleksfull och bryr sig så mycket om sin galax skulle komma hit och utrota oss
istället för att lära oss hur vi kan leva i harmoni med vår
planet och universum i stort?

Var kommer alla dessa domedagsprofeter från NASA ifrån?

Störtlöjligt.

Posted on: 2011/8/21 11:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#3


See User information
Tja, lyckas dom få in sådant nonsens i skallen på folk, så kan dom i princip gasa ihjäl jordens befolking och skylla på "Aliens". Dessa aliens är säkert jättearga på oss för vi skapar för mycket co2 och börjar utrota oss. Förresten, kanske var det samma aliens som utrotade dinosaurierna, för då under vissa perioder låg ju co2 nivån på 9000 ppm.

Vilka jäkla Pajasnyheter!
Köper verkligen the guardians trogna läsare detta?
(får väl fråga min bror)


Posted on: 2011/8/21 18:35
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#4


See User information
Om regeringarna skyddade folket skulle dom inte ha något att dölja tycker man.

http://www.disclose.tv/action/viewvid ... etly_at_War_with_Aliens_/

Tar inget för givet och blir aldrig förvånad.

En livsform som tagit sig så långt i tekniken måste ju undra varför vi tillämpar stenåldersteknologi som skapar problem när vi enligt beräkningar bör ha kommigt så mycket längre.


Ska man anklaga eliten för att bibehålla sina monopol och förtrycka tekniken eller ska man ge skulden på folket som är för självupptagna för att skapa någon ändring.

Tror knappast en sådan livsform skulle åka så långt för krig, isåfall för att samla Dna.





Posted on: 2011/8/21 20:02
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#5


See User information
Du får ursäkta Shen, men du tror på att aliens mycket väl kan vara i krig med oss, vara här för att samla dna, eller kanske är arga på oss för att vi andas syre, eldar saker, eller för att vi har kossor som rapar och fiser. I alla dessa fall skapas ju co2, (största enskilda "co2 boven" säjs vara kossorna förövrigt) co2 är en gas som är livsnödvändig för jordens växtlighet,ökar co2 så ökar växtligheten, så varför då motarbeta den? En dag kom världseliten i club of rome på en "idé" för att genomdriva övertagadet av världsmakten med hjälp av ett hot om just "Global Warming" skapad av co2. just denna "idé" används i stor skala för att förtrycka oss jordlingar, att stjäla våra pengar, att stjäla våran mat samt för att begränsa våran möjlighet att resa mm.


Shen, Du köper Aliens nonsens, du köper Club Of Rome propaganda, men du tror inte att Ron Paul kan vara äkta och kan bli en president som ändrar saker till det bättre (vilket inte borde vara så svårt).

Sorry om jag är lite hård, men jag är på ett uselt humör i dag.

Posted on: 2011/8/21 21:09
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#6


See User information
Nej jag tror inte Andra livsformer skulle vara destruktiva för dom måste överkomigt våran girighet för att överleva sig själva.

Lol ska du knyta ihop liv i yttre rymden med politiker?

Cmon maan ge dig , Tror inte fashiststrukturer och hierarkier har mycket påverkan på liv i yttre rymden många ljusår härifrån.

Därimot tror jag fashistrukturen gömmer en hel del från folket.

Människan gillar sätta sig i centrum dock lol vi är bra små alltså i det stora hela.

Miljöargumenten skapas av eliten själva för att påtvinga folket deras agendor, har vi vetat länge .

Naturen hittar alltid sin balans .

Posted on: 2011/8/21 21:53
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#7


See User information
Aliens!

Jag har problem med en grupp frireligiösa extremsvennar, dumma inavlade bönder som trakasserar mig och min fritänkande familj. Kom hit och hjälp, ta med laserkanonerna!

Posted on: 2011/8/22 7:24
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#8


See User information
Dom kommer bara om du har Gevalia hemma eller en E.T som vill ringa hem : )

Posted on: 2011/8/22 8:18
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#9


See User information
Jag har både och...

Posted on: 2011/8/22 12:46
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#10


See User information
The Guardian är Aftonbladets motsvarighet... varför ens bry sig om deras flummande? Om vi irriterar oss på allt strunt som skrivs i tidningar så går vi under.

Posted on: 2011/8/22 14:07
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#11


See User information
Quote:

pingubenji skrev:
The Guardian är Aftonbladets motsvarighet... varför ens bry sig om deras flummande? Om vi irriterar oss på allt strunt som skrivs i tidningar så går vi under.

Vi måste nog tyvärr bry oss om denna pajasnyhet trots allt, inte för att vi behöver oroa oss för aliens, utan för "dom". Det måste ju finnas någon anledning till denna "nyhet", och det är ju inte första gången vi hör detta om våra greenhouse gases som aliens tycker illa om, FN (om jag inte minns fel)gick väl ut med detta för ett år sedan.

Vad är deras plan? På något vis kommer dom att använda denna nyhet mot oss, kanske får vi se stagade alien invasioner, med hjälp av projekt bluebeem, kanske med stackars genbyggda djur som får agera aliens. Och det där med att aliens skulle utplåna oss, hur skulle dom som utföra det?

Texten i artikeln kan man egentligen strunta i, men budskapet ska man nog ta på allvar, Något kommer att hända, det ser man inte minst på all uppladdning, FN har tex tillsatt en välkomstkommité för aliens. NASA mf släpper en massa hemliga UFO-dokument (åhh, visst låter det spänande), Dom vill få oss att tro på allt detta, då har dom ryggen fri, "Skyll inte på oss, det var aliens som spridde gasen som utrotade 80% av jordens befolkning, inte vi"

Nåja, det är värsta tänkbara scenario, vi får väl hoppas att det verkligen är Aliens. Med tanke på Alien filmerna så tycker jag nog dom är betydligt trevligare än de andra.

Posted on: 2011/8/22 19:42
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#12


See User information
Quote:
Det måste ju finnas någon anledning till denna "nyhet"


Jag vill vara lite svennebananaktig och faktiskt ställa frågan "Måste det vara något djupt bakom allt flum?"

Finns det en plan bakom allt eller kan människor ibland få konstiga ideer som letar sig till tidningarnas rubriker. Kan högt sensationsvärde räcka för att sälja tidningar? (Vilket är tidningens affärsidé om jag inte har helt fel.)

Tidningen publicerar allt konstigt som leder till mer försäljning av tidningen.

Posted on: 2011/8/22 22:03
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#13


See User information
Lägg sedan till Nobelpristagaren Krugmans uttalande om att en utomjordisk invasion skulle kunna rädda ekonomin..

Dessa två antydningar tillsammans kanske berättar nåt?

Posted on: 2011/8/22 23:43
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#14
raderat. Bryr mig egentligen inte om diskussionen.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#15


See User information
Quote:

pingubenji skrev:
Quote:
Det måste ju finnas någon anledning till denna "nyhet"


Jag vill vara lite svennebananaktig och faktiskt ställa frågan "Måste det vara något djupt bakom allt flum?"

Finns det en plan bakom allt eller kan människor ibland få konstiga ideer som letar sig till tidningarnas rubriker. Kan högt sensationsvärde räcka för att sälja tidningar? (Vilket är tidningens affärsidé om jag inte har helt fel.)

Tidningen publicerar allt konstigt som leder till mer försäljning av tidningen.


The Guardian vidarebefodrar bara junket till allmänheten av någon anledning, den anledningen är förmodligen att sälja lösnummer, men varför vill NASA mf få oss att tro på detta? Skulle inte tro att NASA enbart släpper dessa nyheter för att öka the Guardians försäljingssiffror, det måste vara något annat i görningen. och som sagt, snacket om att det skulle vara aliens köper jag inte en sekund.


Posted on: 2011/8/23 2:22
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#16


See User information
Vem vet, den mest exotiska av alla false-flag-scenarion kanske sätts i rullning, en utomjordisk invasion/attack, utförd av Pentagons "black-ops"..

Nån som inte läst på om den där listan över utomjordiska officerare och skepp som Gary McKinnon hittade på Pentagons/NASA's servrar..?

För er som missat den så hittade jag en hemsida som skrev om fallet:

Gary McKinnon hackade NASA, Pentagon efter sanningen om UFO och hemlig teknologi
http://silvaaurum.com/weblog/jbergman/?p=433

Posted on: 2011/8/23 9:49
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Guardian: Aliens may destroy humanity to protect other civilisations, say scientists
#17


See User information
Hahaha såg nyss msn video där titeln typ löd.

Militärplan eskorterar Ufo fejk eller verklighet döm själva.

Posted on: 2011/8/23 19:56
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS