vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)


Anonym
Re: Ny blurb från vaken-användare, Ämne: Kryptozoologi.
#25
Jag är visserligen ny här, men är övertygad om att flera här skulle finna hans forskning MKT INTRESSANT, för att uttrycka sig försiktigt .. behöver INTE vara matematiker för att ta del av följderna av hans forskning.

Har träffat honom - bor i samma stad - o han är väldigt seriös såvitt lilla jag kan bedöma, resultaten har inte fått tillnärmelsevis det erkännande det förtjänar.

Se själv;

http://www.caspersson.net/pp/start_pp.html

http://www.caspersson.net/

Han jobbar på en fortsättning as we speak, men fördjupade resultat .. frågan är väl vad han vågar publicera ...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny blurb från vaken-användare, Ämne: Kryptozoologi.
#26


See User information
ser mycket spännande ut. ska genast noggrant läsa igenom siten.

Posted on: 2007/10/15 1:41
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny blurb från vaken-användare, Ämne: Kryptozoologi.
#27


See User information
Lyfter denna igen, för den har halkat under 100 dagars gränsen, och jag tycker ni ska lyssna på den

höh

Posted on: 2008/2/14 0:55
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny blurb från vaken-användare, Ämne: Kryptozoologi.
#28
Kommer det en 2:a där du specificerar några områden inom KZ lite mer?

Jag tror de flesta på vaken.se inte vet någonting om Kryptozoologi
Alltså kan du göra blurbarna jävligt basic och pedagogiska. Dvs om Mels Hole, eller Bigfoot, så ta hela historien kring det och berätta som om du berättar för någon som inte kan något om det alls.

(eller så är det bara jag som är okunnig inom ämnet)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny blurb från vaken-användare, Ämne: Kryptozoologi.
#29


See User information
Jo, jag kommer garanterat göra fler, måste bara komma in i rätt "mindset" och ha ork.

Läser en bok om "man monkey" jusst nu, får se om den väcker mitt intresse så kan jag göra en om det, och andra spektrala fenomen, kanske

Posted on: 2008/2/14 1:44
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny blurb från vaken-användare, Ämne: Kryptozoologi.
#30
Dom har ju inte ens hittat D.B. Cooper i USAs skog

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny blurb från vaken-användare, Ämne: Kryptozoologi.
#31


See User information
Quote:

emil322 skrev:
Lyfter denna igen, för den har halkat under 100 dagars gränsen, och jag tycker ni ska lyssna på den

höh


Har lyssnat med intresse.
Något positivt är att det inte blir ituklippa ord vid tal, än.
En sak jag la märke till är användningen av ordet "folk", som du kan tänka på till nästa gång, folk är i sig många människor. Då kan man inte säga "många folk", när man menar många personer/människor.

Well done!

Posted on: 2008/2/15 18:40
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny blurb från vaken-användare, Ämne: Kryptozoologi.
#32


See User information
Kul att du gillade den. Ska tänka på att inte säga folk så mycket nästa gång, så alla blir nöjda..


Avklippta ord? Menar du att man "sär-talar" :P
hehe, nej jag har faktiskt tänkt på det du sa om att skriva ord som det låter, och även om du säkert inte är nöjd tycker jag att jag fått lite bättre koll på det där med särskrivning

Posted on: 2008/2/18 9:17
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny blurb från vaken-användare, Ämne: Kryptozoologi.
#33


See User information
Quote:

emil322 skrev:
Kul att du gillade den. Ska tänka på att inte säga folk så mycket nästa gång, så alla blir nöjda..


Avklippta ord? Menar du att man "sär-talar" :P
hehe, nej jag har faktiskt tänkt på det du sa om att skriva ord som det låter, och även om du säkert inte är nöjd tycker jag att jag fått lite bättre koll på det där med särskrivning


Ja det tar sig... ser fram mot nya hyss vid mikrofonen!

Posted on: 2008/2/18 10:55

Edited by novax on 2008/2/18 11:28:45
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny blurb från vaken-användare, Ämne: Kryptozoologi.
#34


See User information
har någon kvar denna? hade tyckt det vore skoj att lyssna igen. :) tack

Posted on: 2011/9/13 3:08
http://www.cfz.org.uk/
There is no government like NO government!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny blurb från vaken-användare, Ämne: Kryptozoologi.
#35


See User information
Gyllene snittet ger oss i denna del av galaxen våran spinn.

Den ger även uppehov till fraktalernas logik.

Det är rörelsen som är dess grund eller dvs ordet.

Eller om man så vill : Den frekvens som rörelsen definerar.

Man ska komma ihåg att allt är ett utryck för något bakomliggande.

Lustigt att man brukar rita den ur kvadrater som representerar dom 4 direktionerna ochså som i sin tur ochså har en koppling till elementandar.

Illuminater är besatta av den och försöker knäcka dess kod.

Fast det finns ingen kod och knäcka för svaret ligger i helheten för att det är rörelse.

Guds visdom är inte bara på en plats.

Det upplevs i det gyllene ljuset där förståelsen för allt är ett upplevs som starkast till skillnad från hjärtats neråtflöde och intuition som ochså påpekar att allt är tomhet genom att agera genom tid rum och hinder ögonblickligen men inte till lika stor grad..




Posted on: 2011/9/13 9:07
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny blurb från vaken-användare, Ämne: Kryptozoologi.
#36


See User information
Här är mina tre favoriter från www.cryptomundo.com

Chupacabras
Also called “Goatsuckers,” these bizarre Caribbean and South American cryptids are five feet tall biped creatures with short grey hair that have spiked hair and reportedly drain the blood through throat punctures of the livestock they kill.

Påminner lite om Gremlings.
Resized Image


Globsters
Strange looking giant creatures (also called blobs) wash up on the beaches of the world, get the media and scientists excited, and sometimes turn out to be “unknowns.”
Resized Image


Mongolian Death Worm
Locals in the Gobi Desert of Mongolia talk of these giant snakes, worms, or long thin lizards (also called Olgoi-khorkhoi or Allghoi-khorkhoi) as killing livestock and people with their breath or strayed vemon.
Resized Image


Många hollywood filmer värkar vara inspirerade av alla dessa cryptozoo varelser.

Posted on: 2011/9/13 13:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Ny blurb från vaken-användare, Ämne: Kryptozoologi.
#37
Många skräckvarelser är ju inspirerade från mikrovarelser. Har någon tittat på hur hemska kvalster ser ut? Riktigt ruggiga varelser.

Och kära FreedomX. Det heter VERKAR. "Värkar" betyder att någonting gör ont. Hoppas du kan ta att jag berättar detta för dig utan att du blir putt, för jag menar ingenting illa. :)

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Ny blurb från vaken-användare, Ämne: Kryptozoologi.
#38


See User information
Quote:
Och kära FreedomX. Det heter VERKAR. "Värkar" betyder att någonting gör ont. Hoppas du kan ta att jag berättar detta för dig utan att du blir putt, för jag menar ingenting illa. :)

Jag är från norr så jag har rätt att stava med ä istället för e. :)

Posted on: 2011/9/13 14:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
69 user(s) are online (69 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 69

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS