Vakencorner
|
9/11 door to door
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.youtube.com/watch?v=bZ2jGU6qWp0
Edit - massor med nya filmer här, både om 9/11 och annat kul: http://www.question911.com/links.php
Posted on: 2006/7/7 10:40
|
|||
|
"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser |
||||
|
||||
|
Re: 9/11 door to door
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
nice, 911 mysteries värkar spännande. Conspiracy of Silence This documentary was created for The Discovery Channel, it involved an investigation into high ranking political figures and a child prostitution ring. The cable companies were convinced to cancel the airing at the last minute and destroy all copies. This video tape work print survived. War Party BBC Panorama studies the Neo-Conservative Project for a New American Century (PNAC) and it's influence over the US government on foreign policy. Men fy fan det är så mycket nya filmer att jag blir snurrig lol.
Posted on: 2006/7/7 12:05
|
|||
|
"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vill ni se något jävligt läskigt skall ni titta på fru Kay Griggs intevju. Kay Griggs är fru till en högt uppsatt militär vars uppgift var att scouta yrkesmördare åt militären. Hon talar bland annat om att man plockar upp unga män med problemfamiljer och tränar dem att bli mördare. Men också om att högt uppsatta militärer i USA "initieras" i dom innersta kretsarna genom homosexuella ritualer.
Intevjun finns på min dator: http://tinyurl.com/ggkyk (använd 'abchao' som user och pw) Här finns en mapp med excerpts (utdrags klipp) och en annan med hela intervjun. Sanningshalten i hennes intervu har kontrollerats så långt det går. D.v.s. alla personer, myndigheter och hennes egna backgroud som fru till denna man är kollade. Ni kan ju själv försöka avgöra om hon talar sanning.
Posted on: 2006/7/7 13:45
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Intevjun finns på min dator: http://tinyurl.com/ggkyk (använd 'abchao' som user och pw) Oj jäklar vad mycket kul det fanns där!
Posted on: 2006/7/7 19:23
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Fantastisk samling cicero, synd bara på nedladdnings hastigheten.
Posted on: 2006/7/7 21:39
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Hastigheten kan variera beroende på om många andra laddar ner eller om jag samtidigt seedar bittorrents som jag laddar ner.
Ett tips är att använda ett verktyg som 'Internet Download Manager' som assynkront laddar ner filer och kompilerar dom. Det kan öka nedladdningen med 100%. Jag håller i vilket fall som www fileshare uppe så mycket jag kan. www fileshare kan automatiskt "resuma" nedladdningar så det går att bryta och återuppta nedladdningen senare. Skall någon gång också bemöda mig med att döpa om eller lägga till beskrivande texter på filer som heter typ: 9872987.mpeg och liknande. Mycket av russinen i kakan ligger i dom klippen.
Posted on: 2006/7/8 10:06
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2006/7/9 21:38
|
|||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
jag blir lite sugen på att göra nåt liknande fast här i stockholm!
ställa enkla frågor och få folk att prata av sig lite.
Posted on: 2006/7/10 7:10
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tänkte samma sak som dig anti.. Vore intressant att veta vad "gemene man" på gatan egentligen vet/tycker..
Posted on: 2006/7/10 19:04
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login