Vakencorner
|
Verktyg för rättvisans arbete!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.youtube.com/watch?v=xJD9Gb3Dv7w
http://www.youtube.com/watch?v=Ih-tQaa1kt4&feature=related Ovanstående länkar öppnar ögonen på alla journalister som tvekar, vill påstå att jag har rätt i det påståendet. Det gläder mig att det äntligen kommer ut, själv så befinner vi oss i en typisk soc situation. Vi har motbevisat allt vilket hade någon effekt, ännu! Det här behöver jag hjälp med, efter 2,5 år så är orken inte tillräcklig. Vädra gärna ideer och tankar. Önskar allt gott!
Posted on: 2012/1/14 12:49
|
|||
|
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
|
||||
|
||||
|
Re: Verktyg för rättvisans arbete!
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.youtube.com/watch?v=UselirI9yIs
Nya Zeeland också! Lyssna på försvaret den ansvarige för de sociala myndigheterna kommer med. Må väl REK UPP PÅ FRAMSIDA
Posted on: 2012/1/16 12:35
|
|||
|
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tack Iworror. Tänker mycket på er. Föreställer mig - är bra på det - att det gällde mig. Inga - inte en enda - snälla funderingar kommer upp i mitt lilla begränsade huvud. Har tagit del av mycket nu och börjat begripa hur det ser ut i det lilla stora hela. Huudpersonen i de länkar du delat är mycket trovärdig och jag sprider vidare till de som förstår.
Du/ni har alla mina ärliga sympatier.
Posted on: 2012/1/16 22:50
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tackar vänligen Karsten!
Förstår man innehållet i filmen "Amish Grace" så bör man förhoppningsvis också förstå mitt spirituella bladder jag rasslar ur mig ibland, hmm, kanske inte, bladdret är lyckligtvis omstrukturerat till det bättre i dag, nog om det! Resultatet är i alla fall som utlovat. Så som saker och ting utvecklar sig i dag så skiner också dé väl fungerande lösningarna med sin frånvaro. Om jag fick säga något i denna fråga så skulle jag vilja rekommendera spirituell vård/healing, dock ej en påtvingad sådan, det är omöjligt! Upplevelsen fängelse uppfattar jag som en av dom sämsta lösningarna i historien. Nog med splittring av familjer och gråtande traumatiserade samt sjäsligt förstörda ensamma barn. Hur lösningen exakt ser ut är väl lägligt att börja diskutera nu och inte när det är för sent, ju större problem ju delikatare lösningar för att kunna lösa det. Men vem är intresserad vart, för att lyssna på andra lösningar från den sortens sk "walk of life"? En sak är säker, man klarar inte av att lösa detta med "advokatkunskaper" och/eller med hjälp av andra lekmäns kunskaper, sorry (with all do respect), men det skulle bara förstöra samhället och många generationer/familjer till, jag vet vilken skada tvångsseparation innebär, den upplevelsen skall man ha respekt för, mist sagt! Jag skulle inte rekommendera något som leder till att ytterligare ett barn till gråter, jag har också sett skräcken i deras ögon live .... stackars stackars barn såsom vi vuxna håller på! Må väl!
Posted on: 2012/1/17 4:47
Edited by iwarrior on 2012/1/17 5:20:47
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.youtube.com/watch?v=DSD9i3ykuOQ&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=wFBv3R1Rsk0
Posted on: 2012/1/17 12:11
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Vilken Headline passar till ovanstående klipp funderar jag på?
Tack!
Posted on: 2012/1/18 15:02
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Detta är horribelt och helt främmande för en sund själ.
För att möjligen visa att detta är en liten del i en mycket stor härva, som grundar sig på hur alla blivit en "kassako" för kommersiella och själviska intressen. Jag hoppas ni har tid att först gå in och söka på (allabolag.se) samtliga statliga verk som polisen, domstolar, sociala "myndigehet" osv... För att säkra er om att det är företag vi talar om... Vidare önskar jag att ni kollar till datumen då dessa bolag har registrerats och omsättningen mm. Varför finns bolag? Och vem genererar dessa bolag pengar till? Hur förefaller det då att AB Sverige är deras gemensamma "herre"? http://www.sec.gov/cgi-bin/browse-edg ... 13&owner=exclude&count=40 Blir ni överaskade att liknande artiklar kommer ut? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14234694.ab Har ni inte funderat på varför Polisen i allt större takt jagar "fartsyndare" mfl längst våra vägar? Att rapportera fall är viktigt för "statistiken", utan att något sker? Kan denna "statistik" vara direkt bunden till uträkning om anslag för företagets fortlevnad? Samma mönster syns allt tydligare i samtliga statliga företag, samt företagen som skall övervaka tex polisen, domstolar mfl... För att peka på det större sammanhanget och hur det verkligen fungerar i "samhället" idag, där korruptionen bryter mark i en allt snabbare takt och den fiktiva ekonomin tvingar på större inskränkningar på dig. Jag skulle vilja påpeka att vi inte i detta sammanhang har haft en laga rättegång sedan början på 70-talet (Då AB Sveriges domstolar registrerades), vilket inte är svårt att bevisa. Däremot är acceptansen för det mycket svårare. "Systemet" har blivit självmedvetet och lever för att uppehålla sig självt på dom det skapades för att representera. Nämligen Dig och att säkra för dina barns framtid! I ärendet med Domenic, framträder en tydlig bild av JÄV (tom förräderi, bedrägeri, försök till slaveri/slaveri mfl) på flera punkter... Men speciellt en kommersiell och en självförsvarande verksamhet som en riktig neutral domstol skall förhålla sig med. Detta är även orsaken varför du inte får en människa i en domstol, polisrapport, sociala ärenden... Utan påtvingas att agera som en person(Företag, agera i statlig tjänst mm) Att både förneka möjliga fel, dör rättssystemet kan göra fel och anslagsberäknande (Vilket inkluderar tillväxtfaktorn vilket alla företag berörs av) har direkta kopplingar till att agera i JÄV. För att vara extra tydlig gällande statliga bolag, som enbart agerar som en myndighet. Lagen är enbart en företagspolicy för AB Sverige.... Byggt över och inom ett regelverk för sunt handlande mellan mogna ansvarstagande människor... Bara som en känga och lite extra information: Sök även upp Frimurarna på allabolag.se... Ni kommer finna att "företagen" existerar, men är inte registrerade... Om du fortsatt enbart tror Sverige är ett land, "det gamla du fria", begår du ett allvarligt misstag... Vi har alla ett "lottnummer" och ärendet Domenic, hade bara ett lägre nummer än ditt. Problematiken är att vi alla är lurade, inkl. flesta av dessa tjänstemän. Vi sitter i samma båt och kan enbart lösa detta tillsammans. Om oviljan till att agera nu finns, kommer du få agera när försvaret mot dig är allt större (se till NDAA i USA). Jag skulle vilja be dig se den käraste du har i ögonen och tänka på vart vi är på väg och att Skriv ett brev till Beatrice Ask mfl och påtala säkerhetsbrist för liv och hälsa... Det kanske inte görs något, men ursäkten att ingen visste kan inte kommas med... Till sist vill jag påminna er om att först och främst är detta era TJÄNSTEMÄN, först efter det, kommer graden av tjänstemän som domare, stadsråd, minister osv... Detta är bara grader under att vara en tjänsteman för dig... Kanske detta är något vi har glömt? Har du även glömt att "folket" utgörs av någonting? Men glöm in te att vi alla sitter i samma båt, förmodligen är tjänstemannen du talar med lika lurad som du... Gör detta genom fred, omtänksamhet och låt oss alla bete oss som vuxna i en värld styrt av barn... Vi behöver bryta detta hjul utan att behöva agera som bara gynnar och skapar motsättningar för ett nytt varv av detta dårskap... Vi behöver stiga av karmans hjul och inte ta till redskap som enbart föder mer skit... Varför tror ni polisen mobiliceras idag? Kan det tänkas att dom vet att detta inte håller länge till? En kraft skapar en lika stor och motsatt kraft lyder en knick mans kommentar, samt att en problem kan inte lösas med samma medvetenhet som skapade problemet... Ta ansvar, sluta ge bort din makt till andra oavsätt vem (företag, religioner och dogmer om vad vi enbart blivit lärda att allt är och borde vara)! Du har aldrig behövt någons tillstånd att leva och vara trygg i god hälsa. Jag ber er överväga enbart ett brev eller enbart stötta en arrestering av dessa tjänstemän vilka inte agerar i ditt bästa intresse... Men gör det, att knyta handen i fickan kommer inte skapa en bättring... Nu ser kanske jag ännu en större bild till detta, men det passar sig inte i denna tråden. ![]()
Posted on: 2012/1/19 14:22
Edited by Avatar on 2012/1/19 14:46:09
Edited by Avatar on 2012/1/19 14:48:17 Edited by Avatar on 2012/1/19 15:03:47 |
|||
|
FRI Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion. Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar. Bättring för alla! |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Bara för att bygga på tidigare posten, kan jag bevisa att detta "Samhällskontrakt" som hela rättsväsendet bygger sin kommersiella grund på är inte ett laga kontrakt. Ni som har barn, fråga er själva om ni fick information om vad som skulle utspela sig före påskriften av signaturen? Hur kan detta då inte vara annat än olaga och grunden för bedrägeriet, vilket genererar kommersiell verksamhet för dom med egenintresse och agerar i jäv? Sedan har dom mage att skydda sig och stämpla detta som nationell säkerhetssak och förlöjliga motsättningar mot detta kommersiellt drivna system.... wtf!? Bara ett råd till: Ge ALDRIG tillstånd/medgivande för en kommersiell myndighet att tala till era barn... För detta behöver dom fortfarande, för att kunna starta denna fruktansvärda handel. Jag skulle önska att ni tar del av det jag skriver och utbildar er i hur denna fiktion som du blivit lärd enbart är den sanna verkligheten och som enbart finns. Om vi ser det hela från ett icke mänskligt perspektiv... Ur ett mer själsligt perspektiv... Vilket jag kommer yra om nu i min egna insikt om allt: Största karman kommer ligga hos dessa tjänstemän, vilket dessa stackare måste bearbeta sig genom för att "utvecklas" vidare. För att "vakna" själsligt, måste livets sura bägare tömmas helt och smältas. Ha detta i åtanke när ni går "lös" på dessa tjänstemän. Vi står alla ansvariga för vårt handlande, där även en ickehandling är en handling. Men detta hjälper inte Domemic idag och han skulle behöva Din röst, uppmanar er att göra den hörd... Kanske det blir din tur snart om detta fiasko inte får ett stopp. I fred!
Posted on: 2012/1/19 16:19
Edited by Avatar on 2012/1/19 16:41:11
|
|||
|
FRI Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion. Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar. Bättring för alla! |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login