Vakencorner
|
Re: Alex Jones 2006-07-06
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Aaa gillar killens glöd... kul att se att han verkligen brinner för det han gör!
Posted on: 2006/7/11 9:01
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Håller med er, han har tagit av sin bomullsvantarna nu. Det skulle jag ha gjort för länge sen om jag vore han, fan hela landet är ju på väg åt helsike, ekonomiskt,psykologiskt,själsligt...
Fler borde lyssna på Alex och inse att det han snackar om händer NU i USA.. Om man lyssnar på honom och tror att han sitter och ljuger eller vinklar sanningen så tycker jag synd om dessa individer. Hoppas dom "kommer runt" snart för deras eget bästa.. Såg på nyheterna nyss att lägenhetsmarknaden är på väg ner..Bland annat detta har ju Alex snackat om i minst en månad!! Han sade för ca 2 månader sedan att aktiemarknaden skulle störtdyka inom kort, detta fick mig att göra en del "omplaceringar"..Och se hur denna marknad ser ut nu!! Om man verkligen vill veta vad som kommer att hända här hemma så ska man lyssna på vad som händer i USA.. Dax att köpa konservmat och guld snart..
Posted on: 2006/7/11 20:25
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Det finns dom som menar att han är del i spelet i likhet med carnicom. Att han är till för att ytterligare skrämma folk.
Därmed inte sagt att det han säger inte stämmer, men det ligger mer bakom som hålls i det fördolda.
Posted on: 2006/7/11 22:13
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Ingenting är omöjligt i denna sjuka värld, men en sak är dock säker. Alex Jones var en inkörsport för mig iallafall, och en språngbräda till de tyngre drogerna om man så vill. Jag respektarar killens glöd och passion, men föredrar dock herrar som Alan Watt, Michael Tsarion samt Jordan "Gudfadern" Maxwell då de två senare är lite mer för det occulta ("simply means hidden in latin"). Detta har jag dock främst Alex Jones att tacka för, så vare sig han är dubbelagent eller inte så är jag helt övertygad om att han hjälpt otroligt många...
Posted on: 2006/7/11 23:26
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login