vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Alex Jones 2006-07-06
Oj. Den första delen av showen. Mellan 5-25 minuter när Alex ska läsa upp nyheterna han insamlat är amazing. Han säger åt sig själv att inte bli förbannad och så vänder det totalt. Jag gillar verkligen när han lackar ur och blir grymt arg, han håller inte tillbaka någonting. Han går in i ett sådant våldsamt rage och det är för mig väldigt positivt och stärkande för min egen energi. Den här mannen brinner verkligen för fighten. Go Alex. :)

"All of you that are so small, and so weak-minded that you bought in to the propaganda.. IM SO SICK OF YOU"

Ladda ned den på Conspiracy central eller andra sidor.
Får inte Alex Länken på framsidan att fungera idag.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Alex Jones 2006-07-06

See User information
Aaa gillar killens glöd... kul att se att han verkligen brinner för det han gör!

Posted on: 2006/7/11 9:01
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Håller med er, han har tagit av sin bomullsvantarna nu. Det skulle jag ha gjort för länge sen om jag vore han, fan hela landet är ju på väg åt helsike, ekonomiskt,psykologiskt,själsligt...

Fler borde lyssna på Alex och inse att det han snackar om händer NU i USA.. Om man lyssnar på honom och tror att han sitter och ljuger eller vinklar sanningen så tycker jag synd om dessa individer. Hoppas dom "kommer runt" snart för deras eget bästa..

Såg på nyheterna nyss att lägenhetsmarknaden är på väg ner..Bland annat detta har ju Alex snackat om i minst en månad!!
Han sade för ca 2 månader sedan att aktiemarknaden skulle störtdyka inom kort, detta fick mig att göra en del "omplaceringar"..Och se hur denna marknad ser ut nu!!

Om man verkligen vill veta vad som kommer att hända här hemma så ska man lyssna på vad som händer i USA..

Dax att köpa konservmat och guld snart..

Posted on: 2006/7/11 20:25
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Det finns dom som menar att han är del i spelet i likhet med carnicom. Att han är till för att ytterligare skrämma folk.

Därmed inte sagt att det han säger inte stämmer, men det ligger mer bakom som hålls i det fördolda.

Posted on: 2006/7/11 22:13

See User information
Quote:

cfr2 skrev:
Det finns dom som menar att han är del i spelet i likhet med carnicom. Att han är till för att ytterligare skrämma folk.

Därmed inte sagt att det han säger inte stämmer, men det ligger mer bakom som hålls i det fördolda.

Ingenting är omöjligt i denna sjuka värld, men en sak är dock säker. Alex Jones var en inkörsport för mig iallafall, och en språngbräda till de tyngre drogerna om man så vill. Jag respektarar killens glöd och passion, men föredrar dock herrar som Alan Watt, Michael Tsarion samt Jordan "Gudfadern" Maxwell då de två senare är lite mer för det occulta ("simply means hidden in latin").
Detta har jag dock främst Alex Jones att tacka för, så vare sig han är dubbelagent eller inte så är jag helt övertygad om att han hjälpt otroligt många...

Posted on: 2006/7/11 23:26
The answer to 1984 is 1776

newworldsheep.com

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper