vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Äntligen!
Idag är en bra dag för mig. Jag har varit hos psykologen och fått svar på några frågor.

Jag har ASDD (Anti String Deficit Disorder) och detta är alltså svaret på varför jag inte kan spela stränginstrument. Naturligtvis har läkemedelsföretagen ett piller redo för mig, så jag nu slipper tänka på detta eller önska att jag kunde hantera ett stränginstrument och folk i min omgivning kommer att ta större hänsyn till mitt handikapp.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Äntligen!

See User information
Enligt en psykolog är nog allt klassat som en sjukdom.

Precis som beteendevetaren som studerar terrorism så kan varje persontyp vara en potentiell terrorist.

Jag kanske inte är någon höjdare på bygga hus pga mina förfäder inte byggde mycket så jag har det inte i generna.

Låter det då vettigt att medicinera mig med något pga jag tidigare inte anpassats till det?

Tänk efter där för vad är det som driver dig till behovet?

Skulle du dött i naturen om du inte kunde spela stränginstrument?

Det tror jag inte .

Jag skulle knappast beteckna det som ett handikapp eftersom det måste innebära att du är bra på något annat.

Det vore som att säga att allt som man inte anpassats till som lystrar till konsumentsamhällets behov nöjen och drifter vore ett handikapp...

Det är tur att folk är annorlunda.

Posted on: 2012/2/25 8:57
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Du kan alltid spela flöjt.

Posted on: 2012/2/25 17:40

See User information
Allvarligt, hur värderar du din person egentligen?

ASDD ? Tror du på detta själv?

Hur kan du benämna din ofärdighet med stränginstrument som ett handikapp?
Och varför skulle överhuvudtaget folk i din omgivning bry sig om huruvida du kan traktera "strängintstrument" eller inte?

Vilket piller vill läkemedelsföretagen att du ska ta för detta?

Posted on: 2012/2/25 20:24

Anonym
Vad tråkigt att vissa inte förstod satiren i detta inlägg.

Naturligtvis syftade det på bokstavsdiagnoser (Vilket jag inte har) och psykologins vilja att medicinera (Vilka jag inte träffar)

Hur man kan medicinera vissa egenskaper och brist på egenskaper.

Hur man inte tillåter vissa personligheter i jakt på elitmänniskan.

Att jag drog upp det beror på att en god väns barn har problem i skolan med kompisar och hen är lite stökig, så skolan ville utreda min kompis barn om hen hade ADHD.

Psykologen som tillsattes sa att hen jobbade bra och koncentrerat och hade ett bra minne, men att ordförådet motsvarade ett barns som var 1-2 år yngre.

Det som kännetecknar ADHD är ju just problem att koncentrera sig, sitta still och minnet, men 2 av dessa 3 kriterier uppfyllde ju alltså inte det här barnet, men ändå ansåg psykologen att det fanns hög risk att detta barn hade ADHD.

Svårt att sitta still har ju ganska många barn och det är väl klart man har en viss oro när inte kompisrelationer fungerar.

Jag tycker den här diagnoshysterin är sjuk i samhället och det var därför jag skrev detta satiriska inlägg som tyvärr någon inte förstod.

Visste ni exempelvis det finns bipolär light och att läkemedelsindustrin kämpar att få ut ett receptfritt piller för de som skiftar humör från en dag till en annan? Tydligen är det numera en sjukdom att ha en dålig dag. Vi ska vara som raka streck i våra känsloliv annars blir vi bedömda att vi är sjuka.

Ens känslor och humör ska alltså inte ha ett brett register, utan vi ska kemiskt lobotomeras tills alla är fromma som lamm.

Edited by Tjoffsson on 2012/2/26 4:29:46

See User information
Nä man ska helst prata Karmas Lag så mycket det bara går: Med andra ord försöka att prata om den verkliga Orsaken inte Verkan hela tiden, att ex: hen har fått en ADHD avvikelse. Är ledsen för det! Men det handlar ju om hur Vi ska få folk, gemene man, att Vakna i tid, för Elitens nu helt öppna Agenda, New World Order! Hur de vill sabotera vårt livsutrymmen, med allt från GMO, till giftig mat till giftiga vacciner, giftiga mediciner som förstör den unika DNA-koden.

Se denna video och Varna Alla Du känner hur Kvicksilvret Fräter sönder hjärnas kommunikations system, synapserna, neuronerna.

Per Södersten, Docent och forskare i beteendets hormonella styrmekanismer
Karolinska institutet, Huddinge sjukhus.

Citat: Per Södersten "Mellan 8 och 13 procent av Sveriges barn har hjärnskador! Så mycket blir det om man summerar siffrorna för barn som har
DAMP, ADHD, och Aspergers eller Tourettes syndrom, så kallade neuropsykiatriska syndrom som påstås bero på ärftliga eller förvärvade hjärnskador!

Källan var DN Debatt den 20 mars, året kan inte hittas?

Att så många barn har hjärnskador är en sensationell uppgift." Ännu en till forskare som pekar på alla skadade barn med hjärnskador. 8 och 13 procent av Sveriges barn kan mycket väl hamna på över +100.000 barn. Eftersom Naturfolken är vår referensgrupp och de har inte några hjärnskador, vad är det då som skiljer naturfolken mot ex: svenska barnen? En sak vet vi naturfolken har aldrig vaccinerats!
-----------------------------------------------------------

Forskaren och filosofie doktorn Harris Coulter, säger följande om vaccineringarna "...varje dag som detta förfarande får fortgå, förvandlas 100-tals helt normala friska spädbarn till defekta offer, mentalt efterblivna, blinda, döva, autistiska, epileptiska, oförmögna till inlärning, emotionellt labila, framtida ungdomsbrottslingar och yrkeskriminella". Kriminalvårdsstyrelsen utredare Steve Ericssons pekar på att 25% av de intagna fångarna har diagnosen ADHD eller DAMP. Nästan alla offer har ett gemensamt, de har blivit vaccinerade! Citat: Anders Ekström på Norrtäljeanstalten: "Undersökningar visar att upp till 50 procent av de intagna har ADHD!" Han beskriver nu 2006 hur man tänker använda Droger, amfetaminliknande preparat för att tysta, dämpa överaktiva fångar som har beteende störningar" Historien upprepas där övergreppen på oskyldiga människor och fångar upprepas hela tiden genom historien! Om dessa människor "inte" blivit vaccinerade med ex: kvicksilver i vaccinen från början så skulle man inte haft 50% hjärnskadade människor i svenska fängelserna!

När det sedan gäller Göteborgs universitet så är det anmält till kammar rätten för att de döljer källmaterialet till dessa 100 000 skadade barn. Ställ dig själv frågan: Vem skyddar Göteborgs universitet? Är det de internationella läkemedels företagen? I Jüri Linas nya bok Världsbyggarnas Bedrägeri , så beskriver han hur frimureriet tar kontrollen på vaccineringarna i vår värld där sedan i dag Internationella bankeliten kontrollerar nästan hela vaccinerings industrin. MBD, ADHD, ADD, DAMP, DCD, Autism, Aspergers Syndrom, Autistiska barn, Tourettes Syndrom, Hyperaktiva barn och även Williams syndrom kan inte uteslutas vara en "erhållen" DNA skada från vaccinering.

Alla dessa olika benämningar betyder Bara att vaccinerings skadan har satt sig på olika ställen i hjärnan, vilket skapar de olika "symtomen" på de drabbade. Viket automatiskt innebär att man måste skapa olika namn på dessa olika symtom. Men där orsaken är den samma i nästan varje fall, en "vaccinerings spruta" som du inte vet vad den innehåller! orsakar stora tragedier för den drabbade och anhöriga.

I Australien har en av världens främsta inom vaccinerings skador Dr Viera Scheibner slagit ett globalt larm. Där hon säger att någonting är mycket fel med vaccinerings programmen, där ex: trippelvaccinationerna (difteri, tuberkulos och kikhosta) nu bevisats att de ligger bakom den plötsliga spädbarnsdöden. Quotes: Dr. Viera Scheibner "There is no evidence whatsoever of the ability of vaccines to prevent any diseases. To the contrary, there is a great wealth of evidence that they cause serious side effects."

Posted on: 2012/2/26 10:07

Edited by san_sannson on 2012/2/26 10:49:01
Edited by san_sannson on 2012/2/26 10:49:58
Edited by san_sannson on 2012/2/26 10:51:06
Citat: Prof. Antony C Sutton "Det var ingen frihet i Hitlers Tyskland, och det var ingen frihet under Marxismen, och inte heller kommer det att vara någon frihet under New World Order, om det låter som George Orwells 1984 så är det det!"

See User information
Rektorn vid Göteborgs universitet åtalas för tjänstefel. Sociologen Eva Kärfve och läkaren Leif Elinder har varit mycket kritiska till Christopher Gillbergs forskning, och har därför begärt att få ta del av hans forskningsmaterial. Trots tre kammarrättsbeslut på att forskningsmaterialet skall lämnas ut så vägrar de. JO väcker åtal mot Rektorn Gunnar Svedberg och Christopher Gillberg. 050120

Kommentaren: Censur på Göteborgs universitet, ställ dig själv frågan? Varför förstördes så mycket viktiga dokument. Inte kan det vara för att skydda sekretessen på de som ingick i studien. Utan den troliga orsaken var att det fick inte komma ut bevis dokument på över 100 000 barn i Sverige har fått permanenta hjärnskador orsakade av vaccineringarna. Expressen skriver den 06013, sid 18-19 hur hundratusentals vuxna i Sverige har ADHD utan att veta om det! Kom ihåg våra referenser, Naturfolken har inga hjärnskador och de använder inte heller vaccineringar! Vilken skrämmande värld vi lever i, menar Dr Leonard Horowitz som beskriver hur autism, ADHD och de många andra neurologiska sjukdomarna sprider sig som en löpeld, barn med hyperaktivitet, okontaktbara, barn med grava inlärnings problem som en följd inte klarar skolorna, i USA 2005 har snart de neurologiska sjukdomarna gått upp mot 1000%! Och i media samt FDA berättar inte sanningen, säger Dr Dr Leonard Horowitz.

Göteborgs universitet förstörde studie om DAMP i papperstugg
INRIKES Publicerad 11 maj 2004

Under tre dagar i förra veckan förstördes 22 hyllmeter av professor Christopher Gillbergs forskningsmaterial i en papperstugg på Göteborgs universitet. Destruktionen genomfördes av tre medarbetare till Gillberg.

Bakgrunden är en vetenskaplig strid om forskningen kring barn med damp, där bl.a. sociologen Eva Kärfve krävt att få ut Gillbergs studie. Gillberg har inte velat bryta sekretessen för deltagarna i studien.
En dom i kammarrätten för drygt en vecka sedan slog fast att universitetet inte får vägra att lämna ut materialet. Samma Psykiatriker Christopher Gillberg som förstörde forskningsmaterialen jobbar för läkemedelsbolaget Eli Lilly och säljer in deras ADHD-medicin" Strattera ADHD - läkemedelsindustrins nya krämardiagnos

INRIKES Publicerad 14 november 2005.

Medarbetare till professor åtalas

Tre medarbetare till professor Christopher Gillberg vid Göteborgs universitet åtalades i dag för att ha förstört hans forskningsmaterial om damp. Enligt åklagaren är brottet grovt. Medarbetarna, som erkänt, försvarar sig med att de ville skydda de personer som deltagit i undersökningen och som utlovats
sekretesskydd. Professor Gillberg dömdes i somras till villkorlig dom och dagsböter...

Medical Mafia och Guylaine Lanctot

Citat: Dr Guylaine Lanctot "De medicinska myndigheterna fortsätter med lögner. Vaccinationerna har varit en katastrof för immunförsvaret. I själva verket orsakar de en mängd sjukdomar. Vi håller på att förändra vår genetiska DNA kod genom vaccineringarna.”

Posted on: 2012/2/26 10:14
Citat: Prof. Antony C Sutton "Det var ingen frihet i Hitlers Tyskland, och det var ingen frihet under Marxismen, och inte heller kommer det att vara någon frihet under New World Order, om det låter som George Orwells 1984 så är det det!"

See User information
Att inte uppfatta ironi kan bero på ytterligare någon bokstavskombination. En ganska allvarlig sådan.

Posted on: 2012/2/26 10:20
Resized ImageChip HappensResized Image

See User information
Titta gärna på detta klipp:

YouTube

Posted on: 2012/2/26 14:28

Anonym
Quote:

Karsten skrev:
Att inte uppfatta ironi kan bero på ytterligare någon bokstavskombination. En ganska allvarlig sådan.

Till dennes försvar kan ju nämnas att ironi i skrift är en svår konstform. Men jag trodde ironin var uppenbar.

See User information
Quote:

Tjoffsson skrev:
Quote:

Karsten skrev:

Till dennes försvar kan ju nämnas att ironi i skrift är en svår konstform. Men jag trodde ironin var uppenbar.

Det var den

Posted on: 2012/2/26 16:41
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"

See User information
Äntligen! Ett olycko-piller.
Bra och informativ video ovan. Tack.

Posted on: 2012/2/26 18:38
Resized ImageChip HappensResized Image

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper