Vakencorner
|
Re: Ögat i Windows Xp
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag trodde faktiskt att gates var god länge. Mycket pga att han arbetade sig upp från ingenting, samt att han sjänkte massor med pengar till välgörenhet.
Men om man tittar på var han ger pengarna så är det i första hand till vaccinationsprojekt, i andra hand till utbildning. Ögonen i skrivbordsbakgrunder har jag lite svårt att se dock..
Posted on: 2005/5/12 7:28
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag kan omöjligen se några ögon eller andra tecken
i bilden. Däremot så verkar windowslogan-den fyrkantiga rutan med fyra olika färger-ha någon betydelse. Här finns en bild på Adolf Hitler bärandes ett armband som är väldigt likt loggan!!: http://www.jordanmaxwell.com/articles/questions2.html (punkt nr 10)
Posted on: 2005/5/12 8:13
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Min granne kom för ett par dagr sedan in till mig med ett specialnummer av illustrerad vetenskap - Det hör man ju enbart på namnet - vad, eller vilka som ligger bakom denna publication...I vilket fall som helst så behandlade detta specialnummer just konspirationer - De vill vad de menar ge oss läsare upplysning på det som sker så "drar" de upp vissa större konspirationsteorier, Jag citerar;
MYTER OM MAKTEN... ” I konspirationsteoriernas värld är vi alla offer för makthavarnas lögner och bedrägerier. Har de förankring i verkligheten? Illustrerad Vetenskap går bakom teorierna och testar deras trovärdighet” Vafan säger du om det här? Det hör man ju på namnet vilka som ombesörjer denna ”Illustra” Vetenskap =ILLuminaterna, förståss... Ämnena i denna tidskrift (Nr) är : ”CIA mördade kennedy” ”Frimurarna är en supersmakt” ”Dianas död var ett överlagt mord” ”Väst krossade själva WTC” ”Månlandningen var en stor bluff” ”Bill Gates är Satans tjänare” ”NIg Brother avlyssnar oss” ”AIDS är ett biologiskt vapen” Sedan efter varje inlägg - så finns det en trovärdighets-"mätare", som sålunda, skall visa oss hur det är med sannolikheten i påståendena - och det ligger alltid under "strecket" - mot osannolikheten, alltså... Endast på kennedy-konspirationen, så ligger det något över - men vad f-n! Nåja! Hälsar Shygets/Fasco da Lama/ ABRAC af St Patrick - "bärare" av den Gula skölden...
Posted on: 2005/5/12 10:32
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Jag tycker i alla fall att jag kan se detta - men vad F-n! - Det är väl inget att bråka om...
Denna sight är ju i alla fall skit-intressant, massor att "fundera" över... Sedan det där med symboliken , som vi så många gånger har "behandlat" - "Mönster" i vårt tillvaro - många gånger framstälda medvetet - men nog oftare undermedvetet och då mer utgående från lagar och principer som allt levande är underställd - Det är nog så som det där med den sk. judiska sk. "numrologin" är uppbyggd - matematik är ju en fundamental grej i hela livsuppbyggnaden... jag minns när Oldsberg var i vår kommun för att snacka om hans framtidsplaner för ett ställe som han funderade på att köpa - allt detta är nu klart... "Baldersnäs Herrgård" - Människorna är naturligtvis, försiktiga och rädda att det skall gå åt helvete med detta projekt - själv ser jag tiden an... Men i vilket fall som helst så avslutade han "träffen" med att berätta just om det där med "tillfälligheterna" ang. presidenternas dödsfall - årtal och allt det där andra - övernaturliga - Du/Ni minns ju datum och sånt... Själv så tror jag inte att det i alla fall är medvetna val att vissa grejer skall hända på grund av det eller det - utan jag tror att mångt och mycket sker automatiskt - efter naturliga mönster, liksom... Men att jag är nog så medveten om att såsom det påstås i tex. Jüri Linas bok: >Under Skorpionens tecken< - Så finns det där vissa antydningar att offentliggörandet av den sk. ryska revolutionen - blev "uppskjutet" på grund av att man ville ha "rätt klockslag på själva händelsen - Dessa sk. "revolutionärer", var ju satanister och var noga med datum och det sk. astrologiska, av förstående skäl... Så allt kan ses i mönster - Jag - när jag är ute i naturen - så "räknar" jag alltid fåglar och sånt för att tro mig kunna avgöra vad som är på "gång"... För det finns allt - något i detta med mönster/värden(?) att kanhända förstå sig på... Hälsar Shygets/Fasco da Lama/ABRAC af St Patrick - "bärare" av den Gula Skölden...
Posted on: 2005/5/12 11:03
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Sicket skitsnack, alla kan ju se att bilden är fejk, kolla på pixelstorleken, det är ju inte samma upplösning på armen, och armbindeln.
Mvh Hubben ![]()
Posted on: 2005/5/13 20:10
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Tjena,
Hitlers armband är en fejk, jag misstänker att jag sett det på någon skämtsida även. Dessutom är det världens enklaste att producera en sådan fejk bild, finns retush-artister som kunde fixa det så att man ej kunde bedöma om det är fejk eller inte. Men är det en digital bild, så är det ej användbart som någon form av bevis. Bevis vore fotonegativ, fotofilm. Det där är bara skräp och ett skämt. Sedan gör "Jordan Maxwell" felhävdan om den "lilla ugglan" på dollarsedeln, det är ingen uggla. Det är ihop samling av öglor i nätet som utgör dollarsedelns bakgrunds mönster. Man ser hela mönstret i nedre kanten och något mer åt vänster på sedeln i samma bild, och där ser man att det är absolut ingen uggla. "Jordan" verkar bygga sina egna fantatiska lögner, kollade upp ugglan även i de dollarsedlar jag har hemma. Det är ingen liten uggla, så antingen är "jordan" dum i huvet, paranoid eller en bedragare. Detta med svastikor är inget konstigt med heller, de är en symbol som använts mycket tidigare och med god innebörd. Hitler spegelvände det och Hitler egna påhitt gav symbolen en negativ mening och den uppfattas så idag.
Posted on: 2005/5/14 19:09
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Klart det är fejk. Aldrig sett någon liknande symbol bäras utav nazister och jag är säker på att det hade belysts i media, då folk älskar jaga nazitecken i allt.
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Hälsar Shygets/Fasco da Lama/ ABRAC af St Patrick - "bärare" av den Gula skölden...
vad menar du med detta? är du oxå frimurare elleR? |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Tjabba, "eFeKTO"...
Jag skrev i ett tidigare inlägg ang "signaler" - Maggoth´s Franska riktnummer +33, att många utav oss är behäftade med "fåfänga2 - även jag - så jag tycker om att "visa" på vad jag står och det gör jag så ofta jag kan, genom antydningar och sånt namn och dylikt - inget farligt, i alla fall - tror jag... Shygets har jag tagit , för att det visar på att jag är medveten om att det finns krafter i samhället som inte gillar det jag gör... Det är hebeéiska, och lär betyda ung manlig ickejude - ok! jag är 56 - men ändå! Fasco da Lama tycker jag låter snyggt - - fritt översatt så kan det väl betyda: Präst... Och Fasco kommer väl utav fascism, som vi vet betyder "sammanhållen" - Så detta kan då ses som Prästen som "håller samman" grejen, liksom... Eller kanhända tvärtom: Det som håller samman prästen... Hö,hö... ABRAC är en grej jag snott - faktiskt ur ett gammalt frimurarlexikon - också hebeéiska ock lär betyda TReénigheten - på sätt och vis... jag håller även på med musik - så detta kallar jag för >PROJEKT ABRAC< Af St Patrick har jag "lagt till för att jag kanhända har sett för mycket på den där >BRAVE HEART<, jag är enormt facinerad utav riddartiden och dyl... Och FRIHETEN - naturligtvis! Bärare av den Gula skölden - är just detta att jag verkar för att avslja och återuprätta den - vad jag kallar för den Gula Kommunismen - så därför har jag tagit på mig den Gula skölden i motsatts till mina motståndare som bär den "röda" - Rothschild, har du väl hört talas om, väl? Så ligger det till... Så kan jag väl berätta att jag faktum, under en liten tid var medlem av den där rosenkorsorden AMORC - per korspondans så fick jag lite vetskap om deras verksamhet - och efter att ha "hoppat av" - och återlämnat alla publicationer, förutom månadstidskriften, så är jag numera frilansare, liksom... Men lite lärde jag mig väl ang. hur vissa saker förhåller sig... Har du "klämt" Jüri Linas film ang. frimurarna? Bra och intressant - att veta! Hälsar; Shygets/Fasco da Lama/ ABRAC af St Patrick - "bärare" av den Gula skölden... Samt resten av hans löss:
Posted on: 2005/5/20 10:10
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Helt klart en del skumma grejer som pågår i bliss bilden som medföljer xp, kolla eran egen bliss-bild till skrivbordet, saker blir också tydligare om man har den som bakgrundsbild.
Om man tittar riktigt noga kan man se en text som går över hela gräset. Jag ser också ögonen. Jag pekar på fler skumma grejer här i bilden som jag skickar med: ![]() Rubens |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ja fattar ingenting
jag tycker det är en viss överdrift här nästan löjligt faktiskt jag ser ingenting vadå kärnvapen? |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Vadå löjligt? Det hela handlar ju om gömda meddelanden och bara för att du inte ser dem betyder ju inte att dem inte är där. Titta noga på den pil jag pekar med längst till höger, inte är det en bergskedja som vi ser iallafall?
Nåväl en konstig reaktion måsta jag säga, förlöjligar du all information som du får? snif Rubens |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
nej det gör jag inte
jag tittar och tittar men ser inget konstigt |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
ok fair enough
Försökte att förstora och göra lite ändringar på originalbilden men det mesta har de gömt väl så det är svårt att få fram det. Ser du det nu? ![]() original, förstorat. ![]() Självklart vet ju inte jag om det är ett kärnvapen eller ej men man kan ju alltid spekulera. Rubens |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Kolla in kärnvapnen lite mer noga så skall ni se att nog liknar det allt en truck med utseende som de ryska transporterna för mobila kärnvapen. Man kan i denna upplösning tydligt se det öga som finns på berget bredvid lastbilen ochså.
![]()
Posted on: 2005/10/4 14:50
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login