vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Obamas hemliga handslag
Dom gör inte mycket för att dölja hemliga handslag längre.

Till och med hunden är Illuminati.

Dom verkar däremot ganska lättirriterade Illuminati-folket.

Dom vet i alla fall hur man gör en entré, Illuminatisarna.

Edited by Tjoffsson on 2012/4/9 2:41:52
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Obamas hemliga handslag

See User information
Videoredigering när den är som bäst ! Sluta att posta sån uppenbara skitvideos för att skapa propaganda. Lite seriositet TACK !

Posted on: 2012/4/9 3:44
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
"skapa propaganda"?

Jag tror de flesta människor med sunda vätskor förstår de inte är riktiga.

Jag postade dessa videos för att folk kanske ska sluta tro blint på det de ser på youtube och som satir på alla som tar olika handslag som ett bevis för att någon är Illuminati.

Jag har sett användare här ta bilder på det så kallade död-sill hanslaget som bevis för att någon skulle vara Illuminati. Ni vet handslaget där någon av de hälsande råkar ta tag innan hela handen kommit på plats med resultatet att man håller fast i den andras fingrar.

See User information
Jag tyckte det var roligt. Tack för länkarna. Gillar speciellt när han sparkar in dörren, som jag skrattade gott åt.

Dock kanske det borde varit i en annan forumdel; kanske humor om det finns en sådan.

Posted on: 2012/4/9 12:13

See User information
Japp skitkul, jag skrattade också ! Blev bara förbannad när man ser att folk uppenbarligen lägger ner tid på att redigera och sprida information för att vilseleda eller förlöjliga de som gräver och undersöker maktstrukturer och varför vi har det världsläget vi har i dag. Det är samma idioti som när man lägger ner tid på att göra en fakevideo om ufo-fenomenen som bevisligen existerar och är dokumenterat av militärstrukturer runt om i världen, i stället för att verkligen undersöka vad det är. Bara för att vi inte förstår vad som sker betyder det inte att det per automatik inte existerar. Det är en djungel med information on the net, desinformation och riktig information...förtydliga och visa vägen i stället. Som du sa, så finns det de som sväljer hela betet.

Posted on: 2012/4/9 22:48

Anonym
Det är ju bara så att dessa klipp är skapade för The late show med Jay Leno och man vet att de är fejk.

Klaga istället på den som skrivit titeln till det första klippet och lagt ut det. Som jag sa så vet man att dessa klipp är fejk och de är menade att skratta åt, men tyvärr är det så att när man försöker att förklara viss desinformation exempelvis på det här forumet tas det inte på allvar.

Källkritik är viktigt och jag märker tydligt på väldigt många ställen att folk tar ett youtube-klipp för sanning. Det är som det kända aprilskämtet att en nylonstrumpa på en svartvit TV skulle ge färg.

Jag tycker att din reaktion är väldigt tråkig Peteristen1. Man måste ha humor och det där klippet är inte ens skapat för att håna sanningssökare, utan syftar mer till ghetto och gäng.

Läs kommentarerna under klippen. Folk kommenterar mest om hur välgjort och roligt det är.

Anonym
Hela handslagsjakten är så löjlig.
Se här. Här frias John McCain från att vara frimurare.

Men här hävdas det han är frimurare.

Hela idén med hemliga handslag är att IDENTIFIERA sina bröder. Efter att man identifierat dom finns det ingen anledning att göra ett hemligt handslag längre.

Till saken hör ju att det händer då och då att man själv ger ett handslag som i första exemplet. Ja, andra exemplet också för den delen.

Att sitta och studera handslag är så fruktansvärt oexakt. Det liknar bevisföringen vid häxprocesserna.

På den nivån de här herrarna figurerar är det så hög grad av nepotism ändå. De tar hjälp och stöd av frimurare och tvärtom i vilket fall som helst. Det spelar ingen roll om de är frimurare eller inte egentligen.

Vad som är intressant är att se personers nätverk och så vidare, för de här herrarna är lojala där mest pengar finns.

See User information
Du kanske har rätt, jag är tråkig. Jag vet inte ens vad ghetto och gäng har för betydelse, MEN jag skrattade iallafall. Men det förändrar inte hur jag känner inför allvaret vi skämtar om. Vi kan skämta om svältande barn i Afrika men det gör det hela inte mindre allvarligt. Jag ser det som ett psykologiskt mentalt försvar för att hålla fast vid gamla sanningar.
Jag vet vad du menar.

Posted on: 2012/4/9 23:41

See User information
Skulle kunna ha köpt det hela med hemliga handslag om det hade det vart lite mer som 17 sekunder in i detta klipp: http://www.youtube.com/watch?v=N9u2rRYdUaw

Har själv flera gånger skakat hand med folk så som man ser på alla dessa bilder och youtube videon, å jag är då inte en nwo-gubbe.

Posted on: 2012/4/9 23:53
John Moore även känd som patentnummer. 4,438,032.

Anonym
"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win."
-- Mahatma Gandhi

Anonym
Jag struntar som sagt totalt i frimurare. De kan få sitta där med sina idéer och smida planer. De allra flesta frimurare är harmlösa men de har en skev världsbild. Jag har flera bekanta som är frimurare och de flesta är sökare precis som oss här, men de har andra idéer. Många frimurare har tillkortakommanden i sitt resonemang och logik, men man ser sånt överallt.

Frimureriet innebär ofta herrmiddagar för dystra själar. Många människor vill vara lite exklusiva och hemliga och därför söker de sig till frimureriet. Det vimlar av formella och informella grupper där man inte avslöjar vad som pågår inom gruppen.

Visst att en hel del frimurare är inflytelserika, men vad som är intressant för mig är sånt här:
http://compliancecampaign.files.wordpress.com/2012/02/monsant.jpg

See User information
Quote:

Tjoffsson skrev:
Visst att en hel del frimurare är inflytelserika, men vad som är intressant för mig är sånt här:
http://compliancecampaign.files.wordpress.com/2012/02/monsant.jpg
Samma här.
Tycker bara vissa går lite väl långt med all nwo-illuminati-tecken m.m.

Intressanta namn som är med på bilden du länkade: Michael R. Taylor, former Monsanto's Vice President, Deputy Commissioner for Foods at the United States Food and Drug Administration (FDA).
Länge velat se journalister jaga denna man, men jag får (som alltid) nöja mig med den senaste bröstförstorings skandalen.

Kanske händer imorgon, hoppas.

Posted on: 2012/4/10 0:39

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper