vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: I filmen Soylent Green från 1973 så ser Charlton Heston att Staten gör Protein kakor av Döda 2022

See User information
Önska på du.

Jag mår guld kompis guld.

Inte som du kannibalen som är så psykiskt friskt.

Gå tugga på ett foster.

Posted on: 2012/5/12 6:53
Resized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: I filmen Soylent Green från 1973 så ser Charlton Heston att Staten gör Protein kakor av Döda 2022
När sa jag att jag tyckte kannibalism var ok? Jag vill minnas jag skrev jag tyckte det var "äckligt omoraliskt och fel", men det skadar dig inte, vilket gör att "självförsvar" är totalt överflödigt. Speciellt eftersom ingen tvingar dig att konsumera den här produkten.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Ok men låt säga att jag har en dotter som luras till att suga på ett foster.. Personen skyldig bakom förtjänar likväl ett nackskott.

Menar hurfan kan man ens komma på något dylikt och påtvinga folk?

Posted on: 2012/5/12 7:06
Resized Image

Anonym
Det är ingen som tvingar detta på folk.

Du har ett val.

Hjälp andra genom att informera och förövarna kan inte längre profitera på omoraliska saker.

Jag förstår inte varför alla måste ha nackskott till höger och vänster?

See User information
Lol vilket jävla val.

Mitt val är att skiten inte ens ska finnas.

Prova lägg en etikett med ett foster på produkten så ska vi få se på val.

Val,, att välja ta till alternativ som demoner hittar på åt helvete heller.

Valet är att levapå jorden enligt den födelserätt jorden gett mig och det är fanimig inte och suga på något foster.

Den som gav mig det valet bör själv offra sig till att tuggas på.

Posted on: 2012/5/12 7:29
Resized Image

Anonym
Att dela ut nackskott för någonting man inte gillar är samma tillvägagångssätt som diktaturer tar till.

Man kan inte gilla allting som andra företer sig även om det passerat en gräns för vad man själv tycker är mänskligt.

Skulle någon lura din dotter till någonting som du inte tycker om har du inte rätt att döda den personen.

Du är inte definitionen på vad man får och inte får göra. Istället för att oroa dig för att folk ska lura din dotter eller familj och vänner, så informera dem istället. Försök att få dom medvetna om vad som försigår.

See User information
Aå vaddå ska vi nu skapa en marknad folk skaffar barn nsom dom tar l.ivet av för att sälja som smakmedel och ta livet av folk och bränna för att värma bostäder.

Med tanke på att du verkar sakna det förnuftiga synsätt som behövs för att ha en moralisk riktvisare som kan förhindra såna situationer så ja för dig så är jag definitionen av vad som är rätt eftesom du tydligen saknar den.

Posted on: 2012/5/12 16:51
Resized Image

Anonym
För sista gången anser jag det inte vara rätta att använda vävnad från foster som smaksättare.

Men det är alltså okej att döda foster så länge man inte använder de som smaksättare tycker du?

Visste du att det finns veganer som tycker folk som äter kött är mördare? Skulle de ha samma mentalitet som du skulle man alltså förtjäna ett nackskott för att man äter kött?

Det finns också en typ av vegeterianer som endast äter fallfrukt och tycker det är mord att plocka ett äpple från ett träd, eller dra upp morötter ur jorden. Om de fick bestämma med din mentalitet skulle köttätarna och veganerna ha ett nackskott.

Det finns dom som tycker sex före äktenskapet är en synd... osv osv...

Som tur är, är inte du universums centrum och du är inte definitionen på moral.

Anonym
Sen är ju abort en annan fråga.

Jag tycker att man ska ha rätt att göra en abort i extremfall som våldtäkt eller liknande, men att göra det i stället för preventivmedel är moraliskt fel.

Kanske vi ska ge all de kvinnorna ett nackskott också?

Jag tror att får du utdela dina nackskott blir du efter en tid ensam kvar och då kanske du tar dig tid att tänka hur moraliskt fel dina nackskott är så du utdelar ett till dig själv.

See User information
Ett val säger du.

Resonera som en elitist själv.

Val grundad på vilken kunskap ?

Alla lögnerna och indoktrineringen ?

Ett val,, som att folk vore informerade om sina val.

Ser du en fosteretikett på produkterna kanske eller som ex gällande aspartamet.

Och vilken information ?

I Aspartamets fall dissinformation.

Sedan skapa ett samhälle som ekonomiskt gynnar situationer som ska ge uppkomst till dessa scenarion.

Du får tro vad du vill.
Kvinnorna är lika trasiga som män som inte skaffar sig ett akvarium eller en valp först innan dom bestämmer sig för att ha barn.

Jag tror jag tror .

Bra fortsätt och tro du.

Posted on: 2012/5/12 19:30
Resized Image

Anonym
Det är alltså jag som resonerar som eliten när jag säger att man inte kan ge någon ett nackskott för att de inte delar ens värderingar?

När ska du svara på min fråga? Du sa du var på väg ifrån forumet. När sticker du?
Vad är det för hemligheter du pratar om? Är det nackskotten och bomberna?

Du verkar leva i någon villfarelse att det är dig man ska rätta sig efter, för annars förtjänar man ett nackskott.

Don't question the "leader"!

Jag är emot eliten för att de vill döda oss som inte tycker som dom. Jag ser ingen större skillnad på eliten och dig faktiskt. Samma metoder tydligen. Samma totala avsaknad för andra människors värderingar och moral.

Kvinnor har lurats att tycka det är ok att döda sina barn för sin egen frihet. Sluta ge de onda krafterna pengar, så förlorar dom sin makt. Att döda gör dom bara fler.

See User information
Okay, nu räcker det med tuppfäktningen, vill Tjoffsson och Shen diskutera vidare så tycker jag att ni börjar mejla varandra, detta tillför inget i diskussionen för oss andra..!!

Förstått!

Posted on: 2012/5/12 20:30
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Nackskott för att de inte delar ens värderingar?

Är det värderingar och lura på folk kannibalism din mupp..

När jag sticker vart jag sticker hur jag sticker med vem jag sticker har inte du med och göra .

En snorunga som vill tävla och kasta skit har du tolkningsföreträde eller, stick o dra något gammalt över dig.

Dig man ska rätta sig efter.

Kompis jag styr mitt eget liv inte som offrena som inte kan stå upp för sig själva och skydda sig själva.

Följ dig själv istället.

Och nej jag rädds inte och sätta en kula i nacken på den som hotar min familj .

Sen att du försöker manipulera det till att jag vill ha en fashistledare på makten och tror på centraliserande strukturer är ditt problem men försök itne leka smart med mig den tävlingen vinner du inte så sluta gissa dig till dina lösningar och prova tänka istället.

Tebe jag behöver inte svara för det är ett dagis med ungar som inee kan tänka själva.

Dom får väl lära sig själva den hårda vägen när det gäller som alla andra jag är väl ingen dagispappa.

Så sleep tight och förvänta dig inga svar på idiotfrågor.

Hemligheterna är inga hemligheter bara för den som inte förstår elden och ljuset.

Posted on: 2012/5/12 21:56
Resized Image

Anonym
Det är ingen som tuppfäktas här, utan jag för en diskussion mot våld och elitiskt tankesätt. Men det gör nog mer nytta att stånga huvudet blodigt mot en stenmur, så jag ska prova det i stället.

See User information
Jag uppskattar din välvilja men du börjar i fel ände broder.

Jag ska förklara en dag hur vissa aspekter av psyket formas och varför vi har anpassat oss som vi gjort.

Men just nu kommer jag vara extremt upptagen närmaste året med att utveckla fri energi prototyp och flytta till en skogsort utomlands innan jag delar med mig av vad jag lyckats uppnå.

Tills dess.

Lev länge och väl och andas friskt.

Posted on: 2012/5/13 5:31
Resized Image

See User information
Det har ju varit lite om Kina i tråden, bland annat rövande av organ från människor. Det är nog viktigt att bevaka vad som pågår där, för det rör hela mänskligheten (och dess öde).

Artikel från igår:
USA erkänner vetskap om organskörd
http://www.epochtimes.se/articles/2012/05/13/23305.html

Hälften av medlemmarna i Kinas folkkongress har utländska pass
http://www.epochtimes.se/articles/2012/05/10/23298.html

Kinesiska militärsjukhus tjänar pengar på brottslig verksamhet
http://www.epochtimes.se/articles/2012/05/03/23258.html

Vi har läst i media att det pågårt en maktkamp inom kommunistpartiet.

Man kan läsa olika artiklar och man kan se att vad det egentligen bottnar i är förföljelsen av Falun Gong-utövare.

En lite äldra artikel som tar upp om det:

Bakgrund:
Wen Jiabao trycker på i Falun Gong-frågan enligt källa
http://www.epochtimes.se/articles/2012/04/13/23150.html

Ett par andra:

Shocking Information On Xi Jinping’s Succession In China
http://blog.alexanderhiggins.com/2012 ... -succession-china-123331/

Kina redo för stora förändringar enligt dissident
http://www.epochtimes.se/articles/2012/04/15/23166.html

Man kan läsa om maktkampen/Falun Gong i mer färska artiklar här:
http://www.epochtimes.se/kina.html

Posted on: 2012/5/14 21:13

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper