vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 (3)

Anonym
Re: För kramare av den officiella teorin..
Dt hörs i Kungsbacka iaf

/Nico

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Det var det värsta ja får lägga mig på avkylning
(tappa upp ett bad)

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Visst har vissa här på vaken mycket kunskap och är förmodligen mycket intelligenta och allmänbildade. Men för mig betyder inte det att man förtjänar respekt. Det är ganska stor skillnad på att söka information och att vilseleda information. Vissa saker är ganska uppenbara. men det är ju bara min åsikt.
Fortsatt trevlig helg.

Posted on: 2006/7/16 10:50

Anonym
FÖRLÅT Maggot!!

Det ska aldrig hända igen, jag lovar.

Förlåt OSPA, Ursäkta att jag vart taskig mot dig.
Jag lovar att sköta mig, ska inte vara taskig mot dig längre.

Förlåt.

See User information
OSPA är enligt min mening en dissinformatör. Han skrev i en tråd att han har haft ett jobb där han läste 9/11 från pärm till pärm.
Jag har frågat vad den tjänsten hette, men ej fått något svar.
Hursomhelst så är han fortfarande, stats- eller corporation-betalt för att vilseleda diskussioner.

Nu kommer det säkert en bra bort-förklaring till det där med 9/11 från pärm till pärm.

Skriv isåfall även vad dina avhandlingar hette. Vad var titlarna.

Posted on: 2006/7/16 12:41

See User information
Kikar in som hastigast medans jag följer F1-loppet på TV.

Quote:

Planhalva? Hur katten ser du på världen egentligen? Vi och dom? Du och jag? Lite lågt perspektiv eftersom jag förmodar att du också blöder om du skadar dig. Att du också äter maten och dricker vattnet på planeten.

Om någon räcker ut handen, digga läget då grabben... istället för att spotta surt i den!

Ursäkta liknelsen men det verkar som du fastnat med fötterna i kvicksand. Bara för att du har en åsikt och vill stå för den så hetsar du upp dig, generaliserar och förutsätter att alla som besöker Vaken.se har samma åsikter i allting.

Vilken planhalva står jag på isåfall?

Såja såja. Lugn och fin.....

Jag skriver så, om planhalvorna, endast som en förklaring till de båda läger vi tillhör. Du och merparten av Vaken tror ju på en massa märkligheter och insiderjox i 9/11, och jag och några till här tror inte på sådant, i alla fall inte alls i samma utsträckning eller mängd som ni andra. I all enkelhet och kanske lite putslustig kallar jag det då för att vi håller till på olika planhalvor.

Så ta inte detta så himla hårt, det blir bara för bökigt att skriva djuplodande om vilka vi är och varför vareviga gång det skall påpekas, alltså blir det \"planhalvor\".

Ska försöka skriva mer ikväll om det jag lovade tidigare.

Posted on: 2006/7/16 12:50

Anonym
Zapata2:

Sluta att generalisera! Det är så jävla lågt och strider helt mot både forumregler och god moral. Jag har personligen inte en enda gång gett mig in i sakfrågan om 9/11 och eftersom det finns avsevärt fler än jag på detta forum som väljer att diskutera helt andra saker så bara lägg ner den överlägsna attityd du använder mot alla du uppfattar som motståndare.

Uppmärksammar att du liksom några av dina opponenter i gammal god neanderthalanda häller bensin på lågorna och tenderar att bli överdrivit personlig i dina angrepp mot fler än nödvändigt.

Så kanske du skulle lugna ner dig själv ett par nivåer innan du ber mig att ta det lugnt när jag efterfrågar en bättre nivå på inläggen!

Anonym
Gott om dissinfo progs nu :)

See User information
Quote:

jaxtone skrev:
Zapata2:

Sluta att generalisera! Det är så jävla lågt och strider helt mot både forumregler och god moral. Jag har personligen inte en enda gång gett mig in i sakfrågan om 9/11 och eftersom det finns avsevärt fler än jag på detta forum som väljer att diskutera helt andra saker så bara lägg ner den överlägsna attityd du använder mot alla du uppfattar som motståndare.

Uppmärksammar att du liksom några av dina opponenter i gammal god neanderthalanda häller bensin på lågorna och tenderar att bli överdrivit personlig i dina angrepp mot fler än nödvändigt.

Så kanske du skulle lugna ner dig själv ett par nivåer innan du ber mig att ta det lugnt när jag efterfrågar en bättre nivå på inläggen!

Men du, jag kan faktiskt inte se att mina inlägg har hållit så låg nivå som du vill påstå!?

Om du tycker jag generaliserar, hur ska vi då tolka detta faktum att det finns några få som diskuterar som inte tror på de allehanda yviga teorier som betydligt fler här på Vaken ofta läggre fram ang. 9/11. Om jag nu upplyser om denna fördelning av åsikter kontra antal som har dessa, så är det väl mer fakta än generalisering?

Jag tror heller inte att jag brutit mot några forumregler, i så fall har nog de flesta i dessa 9/11-trådar gjort det.

Jag är väldigt lugn ska du veta, hur är det själv?

Jag försöker att i första hand hålla mig till sanning och fakta, inte att göra personangrepp. Men uppenbarligen så svider sanning/ fakta för vissa, då de verkar ha svårt att hålla sig på en mogen nivå då de ska kommentera dessa sanningar och fakta. Sen är det ju så att om någon verkligen skriver nåt som är dumt, så måste man ju får säga att det personen skriver dumt.

Skriver för övrigt från en bekants firmas dator nu, då min egen inte är helt kry och jag håller på och plockar ihop en ny.

Återkommer när min nya dator är färdig.

Posted on: 2006/7/17 14:57

« 1 2 (3)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper