vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: Chemtrailblogg på Facebook i svårigheter

See User information
Quote:

TreeOfLiberty skrev:

Alla som läst mina tidgare inlägg i chemtrails trådar vet att det är debunkat.

Tja, du kommenterar ju aldrig när riktiga fakta kommer fram, utan ältar bara att du vet hur k-strimmor bildas. Men att k-strimmor kan modefieras och få andra egenskaper med hjälp av tillsatser är helt bevisat, bara att läsa vad de institut som sysslar med detta skriver. Bevisat är också att geoengineering - "försök" där tusentals ton svavel använts i fler månader genomförts (detta av branshen själv) detta är inte myter, utan fakta.

Att det skett en förändring på himmelen råder heller knappast något tvivel om, det var väldigt mycket debatt om dom "nya molnen" för 10-15 år sedan. Men folk som påpekade att flyget helt plötsligt börjat skapa moln förlöjligades i i media av "experter" för något sådant skedde helt enkelt inte. Vi kunde se på tv:s nyheter att "dom nya molnen" förmodligen var skapade av fartyg som körde på högsvavelbränsle osv, fast vem som helst kunde titta upp och se att det var flyget som var orsaken. Sedan gick åren, och nu säjer dom att "Flygets k-strimmor har alltid skapat massivt med cirrusmoln som slöjar in hela himmeln, detta är helt normalt, säjer du något annat är du en sån där foliehatt. Med dessa fakta så finns all anledning att hålla ett öga på flyget, kan Shell och BP petat i tillsatser i bränslet som orsakat den förändringen vi sett sedan 90 talet? Så länge man inte ger en trovärdig förklaring till förändringen så anser jag att man ska vänta med att förneka medveten påverkan av flygets strimmor.

Posted on: 2012/8/9 21:05
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
"Så länge man inte ger en trovärdig förklaring till förändringen så anser jag att man ska vänta med att förneka medveten påverkan av flygets strimmor."

Det har alltid funnits en enkel förklaring och förändringen av molnen är det ingen som förnekar, det är bara de falska påståendena om hur k-strimmor uppför sig och vad det är som orsakade de gamla och dagens k-strimmor som givetvist är påhittat.

Att det har blivit mer k-strimmor och större moln som bildas av dom bror på att det är så många fler flygplan som är i luften idag och att våra moderna motorer har en högre effektivitet, vilket orsakar contrails över ett större område uppe vid marschhöjd.
Källa: http://www.bragwebdesign.com/contrails/AIAA-2715-2000.pdf

Ett chemtraill program med utsläpp av aerosoler av olika ämnen i atmosfären, ett sådant program skulle resultera i en ökning av aerosol tätheten i atmosfären. Detta måste man acceptera ifall man ska kunna säga att man inte håller några extrema åsikter och en förnekande attetyd i frågan.

Fakta visar att jordens aerosoloptisktjocklek (AOT) har minskat under den tid som chemtrails bluffen har funnits, och vi har sett en nedåtgående trend som har resulterat i den lägsta AOT tjockleken på 30 år.
Källa:http://faculty.jsd.claremont.edu/emor ... /159/pdfs/2007/4_3_07.pdf

Posted on: 2012/8/9 22:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
hahahaha wow jaha så du arbetar på en flygplats och håller på och pruttar i byxan när vi pratar om bevisen för det grövsta brottet mot svenska befolkningen genom tiderna?

Eller så är du bara pruttnödiig redan från början så du inte vågar se på bevisen..

Idag var det kraftig besprutning över mellersta Sverige, kan du be dina arbetpolare lugna ner sig lite innan vi blir ännumer irriterade på sträck på himmlen så vi startar ett brevprojekt och skickar ut varenda bildbevis och filmbevis från hela Sverige och sen får Reinfeldt och flygplatsernas personal stå till svars för det...

långa fängelsestraff väntar hur som helst I en riktig demokrati som Sverige, som just nu är påverkat av diktaturplaner..

Posted on: 2012/8/9 22:50
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
anvendernamn,

Fakta 1: Du vet inte vad sublimering eller vad k-strimmor är för något.

Fakta 2: Du har aldrig sett några bevis för besprutningar av aerosoler i atmosfären i sverige.

Fakta 3: Du har extrema åsikter och förnekar vetenskap.

Posted on: 2012/8/10 0:04

See User information
mm jadajada var jätterädd för diktaturen för nu är du extrem i tanken hahah
Skärp dig nu jag är ingen clown jag har läst min läxa och du skrämmer aldrig mig med dina subliminala lorthot.

Jag bryr mig inte en enda sekund vad en strimma är för flygplanen ska inte spraya över svenska befolkningens huvud.. Contrails ligger INTE kvar på himmlen när flygplanen åkt över horisonten..

Jag kan förstå att du är rädd dock för du kanske förstår att sanningen kommer fram strax, eller så har du din ägare uppstoppad så hårt i rumpan så du skulel aldrig våga stå för nått annat än vilseledande information i hopp om att fler är lika vilsna som dig..

Visst fortsätt med din ignorans så ska du se att din ägare snart säljer dig eftersom du valt att sätta ett pris på dig själv för att göra det här vilseledande infomrationspridning.. För jag hoppas verkligen du tar betalt för att förstöra ditt eget land genom att ignorera chemtrails och vilseleda folks om bryr sig..

När ska du vakna då?

Kram

Posted on: 2012/8/10 1:37
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper