vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

outnyttjade resurser?

See User information
Min bestämda åsikt är att ett liv i leda leder till aggression och avundsjuka. Det behöver inte alls vara så dock. istället för att haka upp sig på detaljer hos andra kan man själv skapa saker.

All energi riktas på olika sätt och resulteras i antingen konstruktivt eller destruktivt.
Att känna glädje i att skapa är bättre än att vända o vrida på det andra skapar i oändliga klagomål.

resurser behövs och jag skulle gärna se att vakens medlemmar försöker hitta något dom känner dom e bra på och vill bidra med..kanske har du särskilda talanger? Det skulle jag gärna vilja höra om tex! För jag e lite nyfiken av mig och vem vet kanske kan vi göra något tillsammans. Ngt roligt

Posted on: 2010/3/18 19:57
Kul att få nya ämnen att bita i!!
Bra jobbat alla.Syns snart. Utvilad och redo!
Tack fö att ni finns
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: outnyttjade resurser?

See User information
väldigt sannt..
Men folk tror väl fortfarande att man inte har så mycket makt att påverka, sen sitter alla på sina händer och väntar på en frälsare istället för att sätta igång.

Brevprjekt är vad jag föreslår, finns ingen anledning att vänta på nån frälsare inom politik eller media, varför inte skicka ut alla bevis som finns, vetenskap som folk inte vet men antagligen skulle vilja veta..

Jag vet inte riktigt vad du menar som skall skapas i ett informationskrig där folket inte ens vet om att korruption existerar i Sverige än.. Men klart jag är med och skapar , gärna brevprojekt för det är snabbaste vägen till rättvisa enligt mig..

Posted on: 2012/8/10 3:49
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Min talang är att jag har svårt för att bli hypnotiserad eller påvärkad av en grupp. Jag har nog alltid tänkt mer en dom flesta med den högra sidan av hjärnan. Vilket antagligen förklarar varför jag har haft lätt för det estetiska.

Jag har ett stort intresse för fri energi och för ett år sedan byggde man en del själv uppladdande batterier. Problemet var att amperen alltid var så extremt låg.

Dom senaste månaderna har jag varit mer intresserad av hälsa och bland annat börjat experimentera med orgone.

Jag tror på frihet och mitt mål är att leva och tänka så fritt jag kan, vilket kanske kan inspirera andra att gå mot samma håll. Monkey see monkey do.

Posted on: 2012/8/10 12:17

See User information
Jag är lite skeptisk till att våra tankar ens sker i hjärnan, för det skulle betyda att vi är hjärnan och då skulle inte folk kunna lämna sin kropp som vi gör när vi sover tex eller dör..

Visst man kan se reaktioner i hjärnan genom instrument när man tänker men det betyder väl ändå inte riktigt att det måste ske just där.. Jag skulle helldre säga att vi är ett medvetande som styr våra kroppar nu och sen lämnar vårt medvetande kroppen.. Precis som alla som varit döda men blvit återupplivade kan bekräfta att dom lämnade sin kropp..

Sen är väl frågan hur mycket människor man kan lyssna på innan man pekar finger och säger att dom snackar bara strunt.. Jag har lyssnat på alla och sen gör jag min egen uppfattning av vilka som är ärliga och inte med vad dom säger..

Du freedom har svårt för det att tex se på min förklaring om gravitation och förstå att jag är ärlig och riktg med det jag skriver.. Du väljer direkt att tro att jag är en bluff istället för att testa det jag skriver..

Kanske gör du samma sak om det är en människa som berättar om vad han upplevde när han var död i några minuter.. Tror att han är en bluff istället för att lyssna och ta åt sig..

men hur som helst bra att du har intresset, men jag säger som i Matrix att svaren letar efter dig och dom hittar dig om du vill det.. Men det är din vilja och förståelse som kommer ge dig sanningen..

MVh

Posted on: 2012/8/10 14:11
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper