vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Terror Attack under OS 2012... har jag missat något?

See User information
Det var väl ingen terror attack eller UFO eller Sun-King throne ascension under spelet som många var inne på eller?

Har jag missat något?

Posted on: 2012/8/15 20:41
Administration, VAKEN.SE
Courage is contagious.
Censorship is Freedumb. "Oh look, ANOTHER elephant in the living room, lets talk about it shall we?..."
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Terror Attack under OS 2012... har jag missat något?

See User information
Jag hörde nånstans att dom sa att aliens skulle landa på OS, ett av alla dom saker man hörde kunde hända , och sen klickade jag ju självklart på ett klipp som det stod UFo olympic games och då var det ett ufo bakom öppningsceremonin.. Jag vet inte om det var ett fejkat videoklipp eller om det va på riikgit, dom som filmade satt och diskutera att dom gör folket redo för att medela sin närvaro ungefär...

http://www.youtube.com/watch?v=n-rw2uo1mtM

Men vadå har det varit en attack? vem säger det?

Posted on: 2012/8/15 21:20
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Ja nu är os spelen slut och inget vad jag vet hände. Kan det vara så att det blev för mycket prat om att något skulle hända så att det inte var möjligt att utföra någon attack.

Posted on: 2012/8/17 12:10

Anonym
Det där argumentet retar gallfeber på mig. De struntar totalt i sånt.

Alla stora events är det någon som varnar att skit ska i fläkten.

See User information
Allt är i sin ordning.

Det har under flera år pumpats ut massor av information och det finns de som djupdykt i det hela, Rik Clay (RIP) och Ian Crane mfl... kolla på Red Ice Creations, lyssna på "OS-specialen"

Mycket intressant. www.redicecreations.com

Varför händer då inget?

Därför att "de" gör inte samma sak två gånger såklart. Samma slags förprogrammering som innan 9/11, illuminatiföretaget G4S slarvar med säkerheten etc etc
Det borde smällt utav helvete. Men det gjorde det inte. De har fler strängar på sin lyra än så.

Men har det då verkligen inte hänt något?

Jodå.

- Sanningsrörelsen och de som pumpat ut informationen i åratal har fått sig en känga. Skeptiker såsom allas får egen FrihetensTräd kan säga
"Vad var det jag sa, ha ha, foliehattar!"
"Trovärdigheten" har underminerats, något.

Men det är inte det viktigaste.

- Från och med nu blir det praxis vid alla slags stora arrangemang med stora militära pådrag, liknande vad som varit vid London OS. Folk är vana vid det nu, bra, det håller borta "terroristerna"... al-qaida (fniss) ...

...Gärna surface-to-airmissiler och beväpnade soldater med rätt att göra intrång i omkringboendes privata sfär, bara jag får se fotboll, simning etc utan att bli sprängd i bitar... jaha, där grep de grannen och förde bort honom. Jaja, han var en könsti fan ändå... tillbaka till fotbollen, heja wooohooo woohoooo!

- Sedan, vad har evenemanget kostat? Och hur kommer det att märkas i plånboken?
Alltså inte bara den brittiska utan den europeiska, aj aj, det såg inte så bra ut innan...

Jaså, du har banklån? Oj, lån på allt - så synd.
Och hemma i kylskåpet finns bara en stackars korvsnärt för du är van att äta allt ute. Jojo. Ja, då blir det tufft.
Allt på avbetalning? Oj då.

Ta gärna flyget dvs tidsmaskinen till Grekland och se Sverige om ca ett år, fast det blir säkert värre här ty här är så gott som HELA befolkningen sedan decennier präglade till bortskämda snorungar som får allt serverat på silverfat. Ja, jo, vissa går ju före förstås - de som är utförsäkrade, sjuka etc etc
De lär antagligen också klara sig bättre... tack Reinfeldt, vad du är SNÄLL...

Tips: ÖoB har billiga konserver. Willys har billiga torrvaror. Börja hamstra! (Om du inte odlar)

Posted on: 2012/8/18 10:32

See User information
Det hände inget under OS 2012. Nu får man spekulera vidare. Detta kanske kan vara något: http://www.youtube.com/watch?v=Pn-CfTPFI5E

Det är en "illuminatiklocka" som räknar ner.

Posted on: 2012/8/19 8:26

Anonym
Alla inser väl att allt är ett skämt? Att någon bara satt en random nedräkning för skojs skull. Visst förstår ni det?

See User information
Att tro att det är ett skämt är okej för deras mål är väl att skapa så mycket rädsla som möjligt tills vi ska genomgå evolution.. Ja menar kolla på Georgia Guidestones i USA. Om inte dom är ställda där för att skrämma skiten ur 90% av befolkningen på planeten så vet jag inte. OCh varför skulle man skriva öppet på stenmonument att man vill utrota 90% av befolkningen på en planet? och sen vet dom att kanske 10% av befolkningen högst kommer att förstå att stenmonumentet står där och vad budskapet/planen går ut på..

Förstå för mig då som suttit i 10 år och läst om allt detta, sett på stenmonumentet där dom skriver att dom vill utrota 90% av befolkningen, sen se barnfamiljer gå runt utomhus när flygplanen åker skyttestrafik och sprayar långa stträck över hela himmlen.. Klart man lätt skulle kunna flippa ur av att se bevisen på internet och sen veta om att media och resten av samhället inte bryr sig... Det är ganska hård press psykiskt så det kanske är lika bra att ignorera verkligheten som många av er säkert gör för att klara er psykiskt..

Jag hojtar om brevprojekt överallt för jag fattar att media och politikr gett upp att hjälpa folket och jag bryr mig fortfarande om folket.. Jag fick dock inte mycket folk med mig på något brevprojekt även fast det skulle ge folket makten tillbaka direkt eftersom media skulle få lov att skriva om saker som berör alla som tex chemtrails.

Annars är det väl ganska kört antar jag, nää joo det är bluff, illuminati skämtar bara och flygplanen sprayar inte dom blåser såpbubblor och guidestenarna i USA är bara ett prank mot Kina som har 2 miljarder invånare, USA gilla bara att driva med Kineserna och skriva 500 miljoner människor är målpopulationen på jorden.. Inegt allvarligt och självklart är inte Obama med på stenmonumentet det är inte logiskt han behöver ju inte vara med på budskapet på stenarna bara för att stenarna står i USA sen 80-talet..

Suck

Posted on: 2012/8/23 18:02
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

Anonym
Du menar inte att du tror det är Illuminatiorderns officiella hemsida?

Georgia Guidestones är dessutom resta av en form av sanningsrörelse som vill göra folk uppmärksamma på NWOs agenda. De är inte resta av eliten själv.

Boken “Common Sense Renewed” som är skriven av samma förening som reste stenarna är bra skit helt enkelt.

See User information
Lite klantigt av Obama att låta dom stenarna stå där när det finns 4 gånger mer människor i Kina och internet är globalt nät.. Tänk om nån galning i Kina skulle tolka det som ett hot, eller har dom redan gjort den kanske?

Skulle nästan kunna få lite motsatt effekt när den där sanningrörelsen tyckte det var ett roligt skämt att sätta upp stenmonument som väger flera tonn , om stenarna sen blev en utlösande faktor i kärnvapenkrig då skulle det kännas surt att man tog skämtet så långt eller sanningen..

Låter dock inte troligt att det är en sanningrörelse som skulle göra sånnt monument hahah men jag har undrat varför inte en sanningrörelse hyr en stor traktor och kör rakt igenom Guidestenarna som eet svar på tal haha

Posted on: 2012/8/23 21:01

See User information
Det finns de som överhuvudtaget inte fattar vad jag menar när jag talar om en ekonomisk "atombomb" som smällt av under OS.

De lär märka i sin plånbok och i sitt kylskåp, var så säkra.

Ett "underhållningsprogram" är detta, har det sagts av en känd Vakenskribent. Underhållning till döds då alltså, eftersom Rik Clay är död.

Mycket nöje, säger jag då.

http://www.redicecreations.com/radio/2012/07/RIR-120716.php

Posted on: 2012/8/24 5:45

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper