vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Ron Paul ger sig inte...

See User information
Han ställer upp som oberoende kandidat! Se här:

http://www.ronpaul.com/2012-08-28/ron ... ot-endorsing-romney-ryan/

Om det blir tillräckligt mycket otrevligheter typ rasistfadäsen vid konventet i Florida kanske en hel del svarta väljare drar öronen åt sig.

Glöm inte hur Obama gled in på ett bananskal (visserligen som demokrat) när alla trodde att det var Hillary Clinton som redan var huvudkandidaten för demokraterna.

Republikanerna kan bli splittrade på frågan om dom verkligen kan stödja Romney, fast Ron Paul har ju hittills framträtt som en ganska renhårig kandidat och hållit sig utanför den vanliga egentligen ganska underhållande smutskastningscirkusen i amerikanska presidentval.

Det jobbet kan han förstås nog tryggt överlåta åt Obamas folk. Kanske det till och med är så att Obama om han är ärligt bekymrad om USA:s framtid hellre överlåter Ovala rummet åt Paul än Romney.

Mormoner som Romney har förresten en knepig inställning till det militära. De är ju vapenvägrare. Istället är det genom sina dörrknackningar de i många år utförde i stället för värnplikt utsända till främmande länder (de är en kopia av Jehovas Vittnen i det fallet) som de fullgjorde sina plikter gentemot staten. De säger att de måste undersöka alla familjeträd för att i efterhand frälsa medlemmar i familjer till människor de omvänt till Mormon. De är alltså spioner helt enkelt.

Det är genom den verksamheten som exempelvis viseringar sköts i de länder där medborgarna måste ha visum före inresa i USA.

Posted on: 2012/8/30 20:30
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Ron Paul ger sig inte...

See User information
dom har byggt koncentrationsläger i USA i 4 år nu, och Obama kan man tryggt lämna över saker åt? haha
Dags att vakna nu så du slipper bli väckt med kalldusch..

MVH

Posted on: 2012/8/30 21:10
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Herregud! Konventet verkar mer eller mindre vara ett upplopp nu! Vem vet hur det här kommer att sluta....

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1I3cI6D3a6Y

Posted on: 2012/8/30 22:12

See User information
Trodde det hela redan var över för Ron Paul.

http://www.youtube.com/watch?v=EYw93fDXIZE

So now it's official: http://www.youtube.com/watch?v=nb62unh_8pw

http://www.youtube.com/watch?v=QbpM5fXKVNw

Hur ska han kunna bli president när Ron Paul delegaters röster inte räknas?

RNC Pulling Out All Stops To Keep Ron Paul's Name Out Of Nomination:
http://www.youtube.com/watch?v=cQvszfnOSY8 <--Demokrati? :D

Posted on: 2012/8/30 23:40

See User information

Ja du, hur elakt eller ont det än låter... Jag är tyvärr övertygad att denna Osa... Obama kommer sitta kvar...

Det är bara ett spel för massan, den utan biljetter till själva "programmet"... Samma är det här, du ska "tro" du påverkar...

Quote:

Benito Mussolini:
Fascism conceives of the State as an absolute, in comparison with which all individuals or groups are relative, only to be conceived in their relation to the State.

Posted on: 2012/8/30 23:52

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Obama sitter kvar lagom till de får igång inbördeskriget. Sedan får han en kula i pallet som tack för lång och trogen tjänst.
Mitt Romney behöver ingen kula, han är en vålnad ändå.

Posted on: 2012/8/31 7:08

See User information
Quote:
Network skrev:
Obama sitter kvar lagom till de får igång inbördeskriget. Sedan får han en kula i pallet som tack för lång och trogen tjänst.
Mitt Romney behöver ingen kula, han är en vålnad ändå.

Varför skulle dem vilja skjuta Obama?
Det är väl endast folk som vill ha riktig ändring på saker och ting som dödas?

Posted on: 2012/8/31 9:55

See User information
Nej, absolut inte.

För det första - ett människoliv betyder ingenting för dessa krafter. Spelar ingen roll om det är en av deras egna, det kan till och med vara en släkting som i fallet Raoul Wallenberg vs resten av den familjen.

De som trillar av pinn är antingen, som beskrivs, de som avviker från familjenormerna och vill ha riktig ändring.

Eller - de som om de dödas under ritualistiska former fyller en funktion. Ett blodsoffer helt enkelt för att åstadskomma en gärning som sedan får efterverkningar i den riktning som önskas. Läs på om satanism, det är den religion som styrt världen i millennier.

Det är min kvalificerade gissning som bekräftas från olika håll att när tiden är kommen blir herr Obama (Soetoro) ett sådant blodsoffer.

Posted on: 2012/8/31 10:03

See User information
Tror inte världen styrs av satanister, kan ha fel men inget jag tror på.
Tror mer på att världen styrs av olika familjer- maffialiknande organisationer. Tror inte man ska dra i allt för höga växlar bara för att en del utav dem är religiösa, sionister, satanister, tillber ett bananskal.
Dem är nog som dem flesta människor inom den kriminella världen och högt uppsatta med mycket makt.

Finns i dagsläget en hel del teorier som tror på att materialism inte går hand i hand med bl.a. empati.
Kan nog vara så enkelt att det blir allt svårare och svårare att vara en god människa med så mycket makt och att vi helt enkelt lider av en mass-psykos/hypnos.
Högre upp på pyramiden du befinner dig desto svårare är det att ha empati för sina medmänniskor.

Dem påverkar varandra precis lika mycket på toppen som vi på botten.

Sen vad spelar det för roll om nu världen styrs av makt hungriga satanister? Skulle det vara bättre ifall den styrdes av kristna, judar, muslimer, sionister som helt saknar empati och hungrar efter mer makt och bryr sig inte alls hur många som lider av vägen till toppen?

Spelar ingen roll vilken gud du tillber, slår du mig så gör det ont.

Doug Wead: Romney Threatened Ron Paul with PR A-Bomb:
http://www.youtube.com/watch?v=wbrUPtwIKuk

Posted on: 2012/8/31 10:51

See User information
Kan bli kul att se vilken som blir vald. Men jag tror inte någon storartad förändring kommer att hända, vilken det en är som vinner. Skulle Ron Paul av någon mysko anledning vinna så kommer han bara att smälta in i politiker eliten och bli en bricka i spelet som alla andra.
Skulle han försöka att göra någon förändring för att förminska den statliga makten så kommer han endå att bli attakerad av alla människor som är beroende av systemet.

Posted on: 2012/8/31 12:05

See User information
I min värld är man ta mej fan satanist om man har mage att släppa två atombomber i Japan, napalmbomba Vietnam, uranbomba afganistan, Irak, invadera Libyen, syrien, snart Iran. Quveit. Till yttermerara visso skatteförslava nästa en hel planet. Avrätta människor i elektrisk stol, gaskammare eller bara helt sonika sätta lite bly i pallet, tortera människor, lemlästa dito etc. Sätta människor i bur godtyckligt, bötfälla, ta deras barn (för att sannolikt idka sex med dem). Man har eldat upp människor levande, skjutit ihjäl barn inför deras föräldrar, och tvärtom.

Sten, jag tror Du får klura mer i denna fråga, och möjligen ändra åsikt. Jag ser inget gudomligt i detta.

Åtminstone är man inte en dagisfröken när man släpper ner atombomber på helt oskyldiga människor.

Posted on: 2012/8/31 19:21
Resized ImageChip HappensResized Image

See User information
Quote:
Karsten skrev:
...

Nu är jag väldigt dålig på religion, men jag tror just satanism är ändå rätt så ung tro/religion, ca: 100år?! Inte flera tusen år gammal. Satanism = Att Lucifer ska vara sanningen och frihet, eller nåt sånt. Visst finns det säkert folk som offrar både människor, djur och materiella saker till Djävulen men det har även gjorts i t.ex. Guds-, Allah’s namn.
Försök att förstå mig, jag försvarar inte satanismen här. Det bara det att jag ser en familjemedlem peka ut muslimer som fienden, en granne tror att judar är fienden, och en vän tror att satanister är fienden.
Som jag skrev så är dem på toppen precis som oss på botten, människor.
Vissa är nog som du skrev satanister, men jag är helt säker på att sionister, judar, muslimer, kristna och ateister sitter på toppen dem med.
Jag ser det hela som ett stort kriminellt nätverk, ibland krigar "familjerna" och ibland hjälps dem åt. En del firar med en stor sten uggla, andra med kokain och strippor.
Vi alla här har nog någon gång hört en och annan intervju med en prostituerad som berättat om att dem mest störda klienterna är dem högsta cheferna, mer makt = mindre empati.
Utan empati, medkänsla m.m. så görs det väldigt hemska saker för att ge just sin klick (familj/organisation) mer makt. Jag väljer att se dig som en människa vad du nu än tror på och/eller tillber. Om du nu skulle vara en kristen, muslim, jude eller satanist så är du för mig i förstahand människa.
Dem på toppen är nog helt utan medkänsla, empati m.m. och med största sannolikhet lider av en och annan psykisk störning.
Kanske har fel i allt, vad vet jag..?
Men jag väljer att se toppen som en skara störda människor, inte som judar, muslimer satanister eller vad nu som kan komma upp på tapeten.

Spelar ingen roll vad du tror på, slår du mig så gör det ont.

anvendernamn länkade denna i en annan tråd, men den är värd att nämnas även här (jätte tack för länk)
Message to the Voting Cattle
http://www.youtube.com/watch?v=t5FNDRgPOLs

Posted on: 2012/8/31 21:40

See User information
Det kanske är så att ALL religion som uppkommit de senaste 2000 åren är satanism i förklädnad? Eller att det i en religion, säg t ex kristendomen, finns två varianter?
En bättre och en sämre? Det är min erfarenhet definitivt.
Att det t ex finns en satanistisk gren av judendomen är uppenbart. När det gäller en ideologi som t ex nazismen var och är den officiella religionen kristendom, både protestantisk och katolsk, men egentligen var tanken att vid ett världsherravälde skulle den officiella religionen vara hedendom. Samtidigt, bland eliten, frodades satanismen. Heinrich Himmler var en praktiserande satanist t ex.

Eliten är "illuminati" , de upplysta. De vet och har kunskapen. Den stora massan har det inte.

Undra på att det är som det är.

Posted on: 2012/9/1 10:35

See User information
Jag har redan visualiserat att det kommer bli revolution i USA om inte Ron Paul får komma i närheten av presidentvalet..

Dom räknar väl med det så dom har byggt "läger" redan..

Här i Sverige märker jag att skyddsrumm är gjorde för att stänga in folk och dom var och installerade ledningar och en gammal pump, tätade hål i väggen..

Jag vet inte hur ett skyddsrum fungerar direkt men det känns onekeligen illa om man kan bli inlåst istället för att låsa in sig och skydda sig..

Är det svenska gaskammrar eller tycker dom att vi svenskar är så pass blåögda så vi gillar att våra telefoner och internettrafiken övervakas?

Det är frågan..

Posted on: 2012/9/2 3:24
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Quote:

Ja du, hur elakt eller ont det än låter... Jag är tyvärr övertygad att denna Osa... Obama kommer sitta kvar...

Det är bara ett spel för massan, den utan biljetter till själva "programmet"... Samma är det här, du ska "tro" du påverkar...

Ser nästan ut som om att det är två olika familjer/organisationer som slåss om platsen, vem vet?

Black Report: Majority of Wall St. Money Now Goes to Romney:
http://www.youtube.com/watch?v=MCTGV0benUc

Wall Street ditches Obama, backs Romney:
http://money.cnn.com/2012/05/29/news/ ... ama-wall-street/index.htm

Tycker det lite naivt att tro det bara finns en elit. Menar förstås inte att det är just det du (Avatar) nu tror på, bara den bilden jag får av alla youtubevideon m.m. folk postar.

Det hade varit riktigt intressant att se någon som Ron Paul som president, tråkigt nog så vet vi redan vad för slags president som kommer sitta dem kommande åren, det är väl bara hudfärgen som skiljer dem åt.

Posted on: 2012/9/2 15:20

See User information
http://www.youtube.com/watch?v=dbAxqbo1zjg

Ron Paul says the rEVOLution is just starting

Posted on: 2012/9/3 11:12

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper