vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 19 20 21 (22) 23 »


Re: Chemtrails


See User information
Och varför skulle du göra samma sak?
det är bara du som promotar rädsla för det okända i varje inlägg.. alla människor fruktar det okända som du antagligen vet..

Posted on: 2012/8/19 15:50
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
http://www.youtube.com/watch?v=mEfJO0-cTis&feature=player_embedded

WHY in the World are They Spraying?" Full Length Documentary HD

MVH

Posted on: 2012/8/20 14:54
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Det här var en fruktansvärt komisk sång http://www.youtube.com/watch?v=cYSHucP7p5M

Ämnet är inte så komiskt dock..

MVH

Posted on: 2012/8/21 14:28
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information

Posted on: 2012/8/21 15:23
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Koppla av alla, vi får exakt det vi förtjänar HeHe, en pilsner till den som hittar foton från 60 talet och bakåt som hittar schackrutor på himlen undantaget bilder på B17 bombare från tidigt 40 tal

Håller på ditt förslag Anvendernamn om brevprojekt, har klurat många år på att få till en skrift på högst en A4 sida som dessutom är gles , där de flesta läsare efter att ha tagit del av innehållet bara ställer sig i givakt och känner följande: Men vad fan det stämmer ju, nu får det ta mig fan vara nog, jag ställer upp på ett Game Over och blir med på att tillsammans med alla andra designa ett nytt Game där alla är välkomna var och en med sina förutsättningar där pengar, politik och religion är blase och förpassat till historieböckernas patetiska avdelning.

Många sidor är lätt, men en sida med koncentrerat innehåll är en utmaning, vilket som allt annat hittills man företagit sig kommer att manifestera. Kom gärna med förslag, det mesta går ju åt skogen dom första 20-30 försöken så lite utbyte av tankeslingor är önskvärt för denna förhoppningsvis intressanta A4.

Kan man skicka brev utan frimärke/porto utan att mottagaren får ett kravbrev HeHe ? Eller har du tänkt att finna några med hyggliga Apostlahästar i varje kommun som förutom rätt inställning har lust att sponsra Adidas och iom, mervärdesskatten det sjuka system som vi på olika sätt vill bli kvitt med.

De som missbrukat sitt förtroende i typ Tusentals år kan som alternativ erbjudas det senaste inom modevärlden, en Armanidesignad kostym av endast återvinningsbara material som inte belastar miljön nämnvärt och det kära vänner är en gammal nymodighet som kallas Tjära och Fjäder.

Gör man däremot avbön offentligt och ber om ursäkt så kan man gärna bli med i matchen, det är OK att klanta sig bara man lär sig nåt och helst inte gör om det , speciellt om det kostat medmänniskors hälsa och i många miljoners fall livet, inte endast Irak, Afghanistan, Libyen, Syrien och om vi slappa slavar inte gör nåt fiffigt så kommer Iran och många andra att känna på vår ignorans och individualism.

För så länge den inte drabbar oss så verkar allt cool, sköt dig själv och skit i andra, vem myntade det uttrycket ?

Dags att samarbeta med tanke på det engelska ordets (individuals) egentliga betydelse in-divide-us-all, allt är endast sammanträffanden och inget alls är planerat Öhh eller ?

Gå fram till nån annorlunda imorgon och säg/gör nåt snällt och genuint för denne utan en enda baktanke och visa att programmeringen är bruten.

It´s all a game



Posted on: 2012/8/21 21:22
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Lågsvavelflygbränsle väker stort motstånd från AGW-anhängare och flygbolag.

Flyget och klimatfolket menar att om dom skulle tvingas att köra planen på lågsvavelbränsle så skulle detta ha en negativ inverkan på klimatet. Dessutom skulle bränslet bli hela 2% dyrare.

Är detta hela sanningen bakom trailsen? varför försvara dessa svaveldioxid och sotutsläpp för att slippa 2% högre bränslekostnad? Ingen skulle ens märka en max 2%ig biljettprishöjning.

Ursprunglig artikel:
http://www.rsc.org/chemistryworld/201 ... low-sulfur-jet-fuel-radar

sammanställt med fler länkar:
http://www.theclimatescam.se/2012/08/ ... ot-i-atmosfaren/#comments

Resized Image


Del av texten:
"En av de senaste Chemistry World har en något märklig artikel om extremt lågsvavligt jetflygbränsle, något som kanske kommer i framtiden. Man refererar till ett arbete av S.R.H. Barrett och medarbetare i Environ. Sci. Technol. 46 (2012) 4275 – direktlänk här, men tyvärr är den inte gratis läsbar för alla.

Men velar mellan åsikter om nuvarande injektioner av svaveldioxid, sot och vattenånga i den övre atmosfären är ”bra” – eller ”dåligt” – med en baseringsgrund i förmågan att ”dämpa den globala uppvärmningen”. Totalabsurt, tycker jag själv.

Visst har flyget en viss ”klimatpåverkan” (se bilden ovan) via molnbildning (om relativa fuktigheten i atmosfären tillåter), men övriga faktorer verkar osäkra även vad gäller deras riktning.

Rent allmänt, och baserat på normala ”miljöskäl” bör det dock inte vara någon tilltalande idé att injicera svavel eller sot i den högre atmosfären, ens i små mängder. Att kunna styra klimatet är däremot bara en illusion."

Posted on: 2012/8/22 22:09
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Hustrun hade med sig kameran och plåtade ungarna en bit därifrån, då, i mitten av Augusti 2009 när vi var på en stor sandstrand söder om Visby på Gotland.

Synd, för vad jag såg när jag tittade upp på himlen var en "K-strimma" som gick ut en liten bit, säg uppskattningsvis en mil, över havet och som sedan tvärt bara upphörde, alltså inte "fadade ut", inte smalnade av eller så utan bara tog slut!

Detta är sant - jag svär på mitt liv.

Märkligt kondensspår från kommersiell flygtrafik, eller hur?

Posted on: 2012/8/24 7:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Snälle Network, folk tror det dom VILL tro. Dom vill inte "tro" på att någon lägger ut chemtrails, helt enkelt för att det skulle tvinga dom att handla.

Och för det mesta, går det att blunda för ett obehagligt faktum så gör man det.

Helt enkelt för att de flesta är inställda på att kliva över där staketet är lägst.

Jag såg en gång en gris som satt tillsynes helt ensam längst bak i en lastbil med galler på sidan på väg till Scan. Den såg verkligt bedrövad ut och vi växlade en lång blick.

Men varken jag eller grisen kunde göra något åt världens ondska...

Diskussionen skulle ha tagits när det hela började, men den inleddes på falska premisser och presenterades som en lösning på klimatproblematiken, och den verkliga agendan tiger man om.

Jag blir inte irriterad på folk som inte inser vad vi pratar om.

Jag tycker synd om dom.

Posted on: 2012/8/24 9:02
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Jag vet. Och graden av upplysning spelar ofta ingen roll heller. Det krävs ett öppet sinnelag och en stor portion äkta skepcisism för att inse att saker är fel när man bosatt sig och i flera år bor i ett område bemängt med 400 kV kraftledningar och i närheten av en stor motorväg. Mycket av djurlivet har dukat under till förmån för andra slags djur, som brett ut sig onormalt mycket jämfört med andra platser (och jag har referensobjekt, bott på landet i flera olika landskap och olika förutsättningar, öppet land, skog mm).

Ormar. Grodor. Ödlor. Fåglar, såsom korpar och kråkor.

Men elektriska installationer och modern infrastruktur är ju ett naturligt inslag i världen och reptiloida livsformer såsom t ex Annunaki som beskrivits existerar ju inte så vi kan lägga ner den diskussionen... eller hur?

*gääsp...

Posted on: 2012/8/25 13:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Quote:

Network skrev:
Hustrun hade med sig kameran och plåtade ungarna en bit därifrån, då, i mitten av Augusti 2009 när vi var på en stor sandstrand söder om Visby på Gotland.

Synd, för vad jag såg när jag tittade upp på himlen var en "K-strimma" som gick ut en liten bit, säg uppskattningsvis en mil, över havet och som sedan tvärt bara upphörde, alltså inte "fadade ut", inte smalnade av eller så utan bara tog slut!

Detta är sant - jag svär på mitt liv.

Märkligt kondensspår från kommersiell flygtrafik, eller hur?


Att strimmorna bara upphör rätt som det är är det inget konstigt med, förutsättningarna med rätt temp och fuktighet måste finnas, och det varierar hela tiden i luften. Det som är märkligt är att dagens kondesstrimmor väldigt långlivade och har väldigt lätt för att bilda cirrusmoln samt skapa ett skimmer som slöjar in hela himmeln. Och just den egenskapen har olika forskningsprojekt utveklat ända sedan mitten av 90 talet med bla mer svavel och mer sot. Det finns tex många bilder där strimmor som vänder 180 grader att beskåda på nätet, dessa kan också ses på flygrutterna som tex NASAS projekt "success" visar. Läser man vidare om "success" så kan man enkelt se att modefiering av bränslet med bla mer svavel använts i syfte att skapa molnen och "rädda klimatet". Om dagens strimmor har exakt samma egenskaper som dessa bilder visar, eller projektens resultat visar, så är det nästan omöjligt att förkasta samband, Trafikflygets strimmors är numera precis som testflygningarna med modefierade bränslen i slutet av 90 talet. http://www.espo.nasa.gov/success/success.eom.html

Och förresten, man blir helt förstummad när man ser vilken enorm forskning det bedrivs på detta område. Att det skulle forskas så mycket på att öka molnbildningen av trafikflyget utan att ens ta teknikerna i bruk ser jag som uteslutet med tanke på vilka enorma resurser som läggs på klimatprojekt numera.

Men som alla här säkert vet (nåja inte alla kanske) så är klimathotet påhittat av tankesmedjor som Club Of Rome i syfte att få full makt över jordens resurser. så lågsvavelbränsle lär inte förstöra jordens klimat.

Bara faktum att dom motarbetar rent lågsvavelbränsle då det skulle reducera molnbildningen är ju ett bevis för att det är "chemtrails" vi ser. Modefierade strimmor i syfte att blockera solen. Sedan kan det ligga mer bakom detta, men så långt råder inget tvivel.

Posted on: 2012/8/25 13:44
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Jag visste att du var en anka när du repetera lögnerna och sen tar bild på dig själv när du säger det också..

Posted on: 2012/8/25 13:46
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information

Posted on: 2012/8/30 1:49
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Vof-Voffarna och sanningsrörelse-voffarna kan gå ut och koka sig en kopp kaffe nu.

Här följer ett viktigt meddelande till alla er andra:

Gå in på www.facebook.com och bli medlem där. Vill ni inte gå ut med er egen identitet i denna CIA-front så är det förståeligt, men hitta på en då. Mumintrollet eller vad som helst, Bertil Enstöring, Alexander Lukas, you name it.
Folk kallar sig Liemannen Döden, Rubbade Runar m m
Det går.

Lägg sedan till "Det Sovande Folkets Skribent" som "vän"

Inga bevis för HAARP och Chemtrails? I love it, det är bara bäst.

Skribenten jobbar häcken av sig och bara matar med grejer och, fy fasen vad jag önskar att det bara var bogus men nej, tyvärr.
Det är så in i helvete sant och bevisen inte bara finns utan regnar över den som går med i detta tidsflöde.

Facebook är platsen där det händer nu, både i Vakens grupp och på andra ställen. Ledsamt att säga det för det är där de har bäst koll på oss, men så är det.

Posted on: 2012/8/30 11:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information

Posted on: 2012/8/31 14:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Det har verkligen varit mindre chemtrails den sista tiden och självklart försvinner tråden ner i det glömda.. Det är fortfarande det grövsta brottet mot svenska befolkningen i historien och bevisen finns fortfarande kvar. Känns nästan självklart att dom stannar upp med det brottet om dom läser internet och ser att folk är förbannade över att se flygplan spraya. Klart man tar en paus i sprayandet då så inte folk organiserar brevprojekt.. Låt folket lugna ner sig och glömma bort att dom är utsatta för ett grovt brott..

Jag såg 2 chemtrails igår men dom var väldigt korta..

Så än är inte faran över.. :(

Posted on: 2012/9/5 16:47
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Problemet är faktiskt att varje gång man börjar intressera sig för ett fenomen så formligen kryllar det av hemska möjligheter. Vi har i tråden om chemtrails ordat en hel del om aluminium som tycks spridas i naturen i högra och högre koncentrationer.

Debatten började med att man på sextiotalet noterade att försurningen av naturen som hade samband med den ökande förbränningen av olja frigjorde aluminium.

Sedan började många kommuner sluta att lägga avfall på hög och byggde istället förbränningsstationer. Detta sammanföll med att pantflaskorna försvann och alltfler aluminiumburkar kom i omlopp. Aluminium har ovanligt låg smältpunkt och brinner upp i förbränningsstationerna.

Gradvis har man alltså fått vänja sig vid ökande aluminiumhalter i atmosfären.

Utvecklingen går spikrakt mot ökade utsläpp, att det tydligen försiggår via direkt utlagda disbälten som täcker hela världsdelar är mer än bara logiskt, det verkar helt ödesbestämt...

Jag läste så mycket science fiction i mina unga dagar att jag utan vidare kan föreställa mig en metallernas revolution mot de organiska ämnena... "Ner med kol och syre, fram för koppar och aluminium!"

Spela en bit verklig TUNG Heavy Metal till detta och tänk tanken...

Posted on: 2012/9/5 21:19
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
"Sunshade" to fight climate change costed at $5 bln a year
http://in.reuters.com/article/2012/08 ... ade-idINDEE87T0K420120830

"(Reuters) - Planes or airships could carry sun-dimming materials high into the atmosphere for an affordable price tag of below $5 billion a year as a way to slow climate change, a study indicated on Friday.


Geoengineering would turn blue skies whiter
http://www.newscientist.com/article/d ... rn-blue-skies-whiter.html

"Blue skies would fade to hazy white if geoengineers inject light-scattering aerosols into the upper atmosphere to offset global warming. Critics have already warned that this might happen, but now the effect has been quantified.

Releasing sulphate aerosols high in the atmosphere should in theory reduce global temperatures by reflecting a small percentage of the incoming sunlight away from the Earth."


New Scientist och Reuters skriver om kondensationsstrimmor??

Eller hur var det nu igen, Lunar2?

Posted on: 2012/9/5 21:56
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Så.. Brevprojekt?

200 personer kan informera hela Stockholm, varje brevlåda.. om varje person delar ut 5000 brev/blad..

Hur mycket människor är vi på Vaken?
MVh

Posted on: 2012/9/6 2:21
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Jag har jobbat med distribution i många år och har lite trista besked. Det finns inga brevlådor längre, det finns fack bakom låsta dörrar och de flesta trapphus har inga knappar man kan ringa på utan kodlås som man inte kan forcera utan våld.

Posted on: 2012/9/6 11:03
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
vad sägs om att skriva "avsändare: och adressen brevet ska till" och sen skippar man frimärket.. visst skickar dom det då till avsändaren som egentligen är mottagaren då? Gratis?

MVH

Posted on: 2012/9/6 14:08
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Det enda som duger ar nagon form av graffiti, det kan bli stående i årtionden på ratt stallen. Adresserade utskick ar inte att tanka pa, var skulle adresserna komma ifran? Oadresserade utskick kan bara ombesorjas av Posten och nagon enstaka ytterligare aktor men konkurrenterna tacker inte in alla hushall.

Vill man bara na flest mojligt med det ett utskick far man glomma stallen som stadskarnorna och hyreshusomraden, det ar enklare att ga direkt pa villorna, dar bor flest folk och finns vanliga brevlador.

Men graffitti ar vagen framat...

Till hoger om E20 in mot Goteborg finns jattelika flata stup att skriva pa, liksom aven i Partille. Gasklockan ar ett perfekt stalle, liksom Ramberget.

Banderoller som visas fram vid rusningstid pa broar over vagarna och sedan snabbt rullas ihop och avlagsnas ar ett tredje satt.

Men det finns numera också enkla och relativt energisnala laserkanoner som kan lysa upp undersidan på låga moln och anvandas som reklamplats om de placeras på oåtkomliga stallen kan de vara tanda i timtals just nar bilkoerna ar som langst och flest mojligt ser dom.

Posted on: 2012/9/6 15:33
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Beskrivningen av geoengineeringens verkan. Känns det bekant?

http://www.agu.org/pubs/crossref/2012/2012GL051652.shtml

"GEOPHYSICAL RESEARCH LETTERS, VOL. 39, L11801, 6 PP., 2012
doi:10.1029/2012GL051652

One proposed side effect of geoengineering with stratospheric sulfate aerosols is sky whitening during the day and afterglows near sunset, as is seen after large volcanic eruptions. Sulfate aerosols in the stratosphere would increase diffuse light received at the surface, but with a non-uniform spectral distribution. We use a radiative transfer model to calculate spectral irradiance for idealized size distributions of sulfate aerosols. A 2% reduction in total irradiance, approximately enough to offset anthropogenic warming for a doubling of CO2 concentrations, brightens the sky (increase in diffuse light) by 3 to 5 times, depending on the aerosol size distribution. The relative increase is less when optically thin cirrus clouds are included in our simulations. Particles with small radii have little influence on the shape of the spectra. Particles of radius ∼0.5 μm preferentially increase diffuse irradiance in red wavelengths, whereas large particles (∼0.9 μm) preferentially increase diffuse irradiance in blue wavelengths. Spectra show little change in dominant wavelength, indicating little change in sky hue, but all particle size distributions produce an increase in white light relative to clear sky conditions. Diffuse sky spectra in our simulations of geoengineering with stratospheric aerosols are similar to those of average conditions in urban areas today."

Och mer:
http://www.newscientist.com/article/d ... rn-blue-skies-whiter.html

"Blue skies would fade to hazy white if geoengineers inject light-scattering aerosols into the upper atmosphere to offset global warming. Critics have already warned that this might happen, but now the effect has been quantified.

Releasing sulphate aerosols high in the atmosphere should in theory reduce global temperatures by reflecting a small percentage of the incoming sunlight away from the Earth. However, the extra particles would also scatter more of the remaining light into the atmosphere. This would reduce by 20 per cent the amount of sunlight that takes a direct route to the ground, and it would increase levels of softer, diffuse scattered light, says Ben Kravitz of the Carnegie Institution for Science in Stanford, California.

That would have knock-on effects for life – and human technology. The reduction in direct sunlight would impact the solar industry, which relies on direct sunlight to generate much of its power. But the increased indirect sunlight would boost photosynthesis beneath tree canopies. The most visible effect, though, would be above us.

The blue colour of the clear sky comes from light being scattering by molecules in the air. The scattering is much stronger for short blue wavelengths than for longer red wavelengths. Aerosol particles are much larger than molecules in the air, however, and they scatter red light more strongly, which washes out the blue light scattered by smaller molecules and makes the sky brighter and whiter.

Kravitz calculated how scattering from particles ranging from 0.1 to 0.9 micrometers in diameter would affect the spectrum of the scattered light, and how that would affect the colour of the sky. He found the sky would appear paler for all potential diameters. Particles with diameters in the middle of the range would make for much whiter skies.

The effect would be most visible in the countryside, where air pollution is generally lower, says Kravitz. "All you'd have to do to see it is to step outside."

Important uncertainties remain, including what size aerosols would be used for geoengineering and how their sizes might change over time as particles stick together. But Craig Bohren, a meteorologist and expert in atmospheric scattering at Pennsylvania State University in University Park, who was not involved in the research, says "it's difficult to argue against the claim that increasing the concentration of particles in the atmosphere will change the colour and brightness of the sky"."

Journal reference: Geophysical Review Letters, DOI: 10.1029/2012gl051652

Posted on: 2012/9/11 0:15
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Det skulle vara ganska underbart att programera ett software som letar vita raka streck och sen riktar laser längst hela chemtrailset när ett streck uppstår...

Kan garantera att folk skulle böja undraa varför det är röda streck melan dom vita molnen och kanske tillåmed medelsvensson skulle reagera vad som händer med "steck-molnen" efter flygplanen..

Ima dreamer

Posted on: 2012/9/11 16:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Chemtrails


See User information
Secret Sky Experiments: Chemtrails Conspiracy Exposed

http://www.youtube.com/watch?v=bxK6iySy9jg&feature=player_embedded

Posted on: 2012/9/15 15:57
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 ... 19 20 21 (22) 23 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
44 user(s) are online (44 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 44

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS