vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Upplopp
#1


See User information
Upplopp väntas om Obama förlorar... sprids i nyheterna i amerika, t.o.m. Alex Jones tar upp det i dagens direktsändning. Mitt R. eller Obama, som om det spelar någon roll. Pest eller kolera? Amerika är och förblir en militärdiktatur i fårakläder. Säkert Si-aj-ej som fimpade Palme också...

Posted on: 2012/10/15 18:38
"Livet e bara en period man går igenom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Upplopp
#2


See User information
Jag har räknat med revolution i USA om inte Ron Paul blev president.. Folk var trots allt påväg att göra revolution när Bush hade tramsat runt för mycket men då kom räddaren i svart hudkostym Obama..

Jag läser att cannabis-legalisering -mer populärt än både Obama och Romney hahaha.. Så folket vet nog vad dom gör , dom vill ha rättvisa inge mer trams.. Men att göra upplopp för Obamas skull kanske inte är så jätta lyckat hhaha

Posted on: 2012/10/15 18:55
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Upplopp
#3


See User information
Nä det luktar verkligen rasism om folk hotar med upplopp för den skojarns skull, inga raketforskare direkt om de är nöjda med "yes we can"-parodin.

Posted on: 2012/10/15 19:04
"Livet e bara en period man går igenom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Upplopp
#4


See User information
Om människor är villiga att stå upp och demonstrera för att inte obama blir vald så skulle inte jag gråta floder om polisen tar i med hårdhanskarna. Hur korkad kan man vara egentligen.

Posted on: 2012/10/15 20:14
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Upplopp
#5


See User information
Jag stöttar dom som protesterar hur som helst. Jag säger som Doug Stanhope -varför inte ha den coola svarta killen när allt skiter sig, för det är ju i princip en film vid det här laget och det är mycket mer underhållande att se Obama dra upp i rymden och spränga kometen som i Armageddon. Den andra killen verkar inte vara så tuff som Obama eller underhållande som Bush var..

Visst jag säger in med den vita killen så folk kan göra revolution utan att bli kallade rasister för att presidenten var svart när dom ställde han inför rätta för krigsbrott..

Oj , gick jag över gränsen nu? är det Abu-graib vid nästa hålplats eller vadå? haha närå

Kram på er

Posted on: 2012/10/15 21:04
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Upplopp
#6


See User information
Kommer den ryska professorn få rätt detta år eller i början av 2013?

”Inbördeskrig splittrar USA nästa år”
http://www.svd.se/naringsliv/nyheter/ ... -nasta-ar_7046797.svd#E24

" Hans tes att USA är dömt till inbördeskrig och splittring är en populär åsikt just nu i ett plågat Ryssland."

"I en intervju med Wall Street Journal utvecklade han sin
tes och slog fast att det är ungefär 50 procents risk att USA splittras de närmaste åren."

"En total implosion av dollarns värde i kombination med att de rikare delstaterna flyr unionen kommer sedan att vara de sista spikarna i kistan för ett enat USA. Inbördeskrig följer och på detta en splittring längs kulturella och etniska linjer."

"– Den amerikanska befolkningen tror att den nya presidenten kan utföra mirakel. Men i vår kommer de att inse att inga mirakel kommer, sade han runt nyår."

"Och Ryssland har en självklar plats i den nya världsordningen, enligt den 51-åriga akademikern."


Professor som tror på konspirationsteorier om en ny världsordning?

Många läsvärda faktum i den artikeln..

Kan väl fylla på med dessa:

Writers warn of new American CIVIL WAR staged by 'Tea Party militia' in 2016
http://www.dailymail.co.uk/news/artic ... a-Party-militia-2016.html

-Writers detail shocking civil war resulting from 'Tea Party militia' taking over South Carolina town - and the U.S. military's response

-They prophesize that unrest will result from the the economy's failure to improve from 'Great Recession'

"Benson and Weber write that despite a ‘change in control of the White House and Congress in 2012,’ the economy’s downward smile will continue, with the percentage of jobless Americans near double digits."



EDITORIAL: The Civil War of 2016
U.S. military officers are told to plan to fight Americans
http://www.washingtontimes.com/news/2 ... /7/the-civil-war-of-2016/

"It posits an “extremist militia motivated by the goals of the ‘tea party’ movement” seizing control of Darlington, S.C., in 2016, “occupying City Hall, disbanding the city council and placing the mayor under house arrest."

Posted on: 2012/10/15 23:38
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Upplopp
#7


See User information
Knulla FRA i Röven... Sug min adress! Nato, nej tack. Är inte vi svennar neutrala? Gillar dock Rheinfelds glädje vid 4-4. Där steg han några grader på min termometer. Nothing to see here move on, tiptoe totalitatrian world.

Posted on: 2012/10/21 4:03
"Livet e bara en period man går igenom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Upplopp
#8


See User information
Blandade visst FRA, Nato, Fotbollslandslaget, Rheinfeldt och Icke i samma meddelande... Får bekänna att ja va rätt full!

Posted on: 2012/10/26 19:34
"Livet e bara en period man går igenom"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
42 user(s) are online (42 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 42

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS