vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Hej på er!

See User information
Mitt första inlägg får bli en presentation av mig själv även om dem brukar bli ganska tjatiga, ska se vad jag kan göra för att röra om!

Den så kallade Finanskrisen fick mig intresserad av hur världen fungerar och hur alla länder är beroende av varandra. Hur kunde bolag på andra sidan världen få problem när det brakade på Wall st!? Det var steg ett.

Längs med vägen hare jag lyssnat på Mike Maloney om guld & silver, Max Keiser, Gerald Celente och självklart Alex Jones för att nämna några. Så från att ha varit mycket intresserad av ekonomin i världen har min utveckling gått vidare, idag intresserar av jag mig även i Illuminati & Bilderberg gruppen.

Jag finns inte på facebook, har hört för mycket skumt om deras verksamhet!
För att instämma med en annan presentation jag läste här om dagen så ska det bli skönt att kunna prata med andra vakna och ha diskussioner som faktiskt utvecklar, inte bara läsa statusuppdateringar för att vi gick i samma skola när vi var små!

Jag ser också fram emot att delta på aktiviteter, demonstrationer eller vad det kan bli.
Vi hörs!

Posted on: 2012/11/6 15:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hej på er!

See User information
välkommen!

Posted on: 2012/11/6 15:35
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
välkommen..

jag var som dig för 10 år sedan. började söka sanningen på internet för att skolan inte var ärligt om droger när min vän dog ganska hastigt av ren klantighet..

Visst det var drogkriget som var mitt startskott eller jag förstod att nått var väldigt snett precis som dom flesta anar antar jag, men vet inte hur dom ska finna svaren.

Internet var öppet dygnet runt och totalt ocensurerat så jag förstod att jag skulle hitta gömda sanningar på internet..

När jag väl förstått vilken bluff kriget mot droger är så känndes det som att det fattas mängder med pusselbitar för att kunna se den kompletta bilden.. Så jag fortsatte forska vidare på internet om konspirationer, illuminat osv..

Sen för bara något år sen så fick jag lov att bestämma mig om jag ska lyssna på teorier eller se på bevis, och då försvann helt plötsligt illuminati och annat som är obevsbart ut ur fönstret och samtidigt blev chemtrails nånting som ligger högt upp på min lista på vad jag bryr mig om..

Kriget mot droger måste även stoppas för allas eget bästa och jag bryr mig om det också att fler människor inte går i samma hål som min vän gick ner i tack vare lögner och trams som staten lurar i barn för deras eget bästa..

Dom två är konspirationbevis till 100%.. alla lögner som staten finansierat till barn för att vilseleda barnen om droger, finns sparade 30 år tillbaka i Sverige historia..
10 års bevisfilmer från hela världen på chemtrails sp sprutas över städer, samtidigt som inte en enda polis tolkar det som ett grovt brott när det finns filmer på internet som filmar ett grovt brott över en stad, flera tusentals människor andas in det som sprayas.. helt tyst i regeringen, och ett jävla liv på internet, på mig iaf.. haha

Jag kan också vara tjatig så kanske vi kan diskutera/ tjata på varandra om konspirationsfakta och bevisen som alla borde kunna se nu..

Återigen välkommen . MVH

Posted on: 2012/11/6 21:20
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Välkommen till oss som dykt ner i det djupa kaninhålet..

Posted on: 2012/11/6 21:27
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Välkommen

Posted on: 2012/11/6 21:49

See User information
Välkommen.

Respect.

Posted on: 2012/11/7 6:38
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.

See User information
Hej!
Jag är dåligt insatt i drogvärlden än så länge men har hört en del om fast and fourious vilket verkar vara Amerikanska staten som för in droger från Mexico? Mycket intressant, men jag behöver sätta mig in i det mer som sagt. Ursäkta sent svar!

Posted on: 2012/11/14 20:25

See User information

Välkommen, du är bland bröder och systrar. ( Ge upp oron att tala )

Problem va? ( Vad är problem? )
En ny sykel kommer igen, som kommer tar lärdom och vidgar vyn för fler, vilket har skett om och om på vaken.

Hjärtligt välkommen, du kommer bidra mer än du tror!

Saker sker inte utom en anledning, se bara tillbaka på ditt liv...

Posted on: 2012/11/14 21:27

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Helt ärligt är sanningen om droger och vad som egentligen pågår helt omöjlig att avslöja av två skäl. 1. Det är så jäkla ofattbart men ändå självklart att de flesta vägrar att tro på det (och om man stoppar in fingrarna i öronen hör man faktiskt inte) och 2. Vid närmare eftertanke skulle de flesta tycka att det förmodligen inte går att göra nånting åt det hela i alla fall, det är för grundmurat. Man ger upp helt enkelt.

Posted on: 2012/11/14 22:24
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
Klart man ger upp, man tar avstånd från allt som har med droger att göra för det är väl så man krigar mot droger i Sverige.. Är man en av dom så har man inte sett att det säljs droger i varenda högstadieskola i hela Sverige, dom som tar droger håller sig undan dom som kan tjalla till polis för dom tror sig kriga mot droger..

Såklart man tar avstånd från droger tills man blir utsatt för kriminalitet som orsakas av kriget , tex att droger är extremt beroendeframkallande och otroligt dyra för att dom är olagliga, gör att missbrukare går längre och längre för att få tag på pengarna till drogerna..

Så det vi gör i Sverige är att ta avstånd från droger för att kriga mot dom, det resulterar i att priserna höjjs till fatasihöjder som skapar kriminalitet, som vi sen blir utsatta för, på grund av att vi tog avstånd från droger i alla dessa år..
Hur kunde vi då bli drabbade ?

Ni blev drabbade för att ni inte såg det stora perspektivet och att ni skapar problemen som kriget gör genom att ni är passiva och inte har en åsikt, inte ser nån drog, tar avstånd helt.. Och kriminaliteten ökar och ökar i 30 år nu..

Det har kommit till punkten nu när man skjuter på varandra i Göteborg, Stockholm nästan dagligen..
Asgeir, Sverigedemokraterna har svaret du letar efter och vad som skapar kriminaliteten, för dom bryr sig om Sverige och det är faktist invandrares gener som gör att dom är mer kriminella än svenkar..

För er andra så vill jag bara peka på att vi alla måste säga nej till kriget för att kunna rädda hundratals svenskar som dör per år på grund av kriget, jag kände några av dom och har fått mitt perspektiv från insidan av kriget medans andra tagit avstånd..

Jag säger inte att ni borde ta droger, jag säger ni borde alla förstå att kriget är nånting alla måste sätta sig emot och våga ha en åsikt emot på grund av problemen det skapar med höjjda knarkpriser och kriminalitet..

Jag tycker inte att det är okej att kriminella gäng tjänar så mycket pengar så det är makt i mängden pengar dom tjänar, på sjuka missbrukande svenskars bekostnad..
Då ser jag helldre att en svensk läkare skriver ut dom drogerna gratis till dom som är sjuka så slipper dom ha problemet med kriminalitet och misär som ett ebroende som kostar 1000 kronor per dag kan göra...

Om svenska politiekr tillåmed sätter sig emot rena sprutor till heroinmissbrukare som sprider HIV och AIDs genom orena sprutor , då förstår man inte sitt eget bästa, ska man låta människor få AIDS när man kan förhindra det för en billig peng?

Vem blir säkrare av att det springer runt massa svenskar med AIDS?

Är det moraliskt försvarbart att svenska politiker INTE hindrar AIDS-spridning i Stockholm när det är den mängden att det är cirka 40 personer på 2 månader som blir smittade?

Och att cannabis motverkar cancer, är det moraliskt att Läkemedelsverket undanhåller sån vetenskaplig information från adra länder, helt ingorerar sån vetenskap, .. på cancersjuka svenskars bekostnad..

Sen ska jag inte räkna upp hela listan på sjukdommar som cannabis motverkar för folk tror ju direkt att det är en lögn för det kan inte vara så bra... tillåmed så svenskar tycker det är mer rimligt att amerikanske läkare ger knark till ett 2 årigt barn , för att dom är hypnotiserade av drogens influenser borta i USA och dom läkarna stödjer sig nog inte alls på vetenskap när dom er cannabis till ett 2 årigt barn..

Och i själva verket så gav dom barnet cannabis för att barnet skulle klara av att bekämpa en hjärntumör, och barnet lyckades tack vare cannabisen..

Oooh nej vi i Sverige har för mycket Stockholmsyndrom för att erkänna hur mycket fel staten gjort och gör.. Dom försöker nog sitt bästa trots allt dessa politiker, låt oss sitta på händerna och vänta på att dom avslutar kriget mot droger , det var trots allt dom som skapade kriget och vi kan inte påverka nått ändåså lika bra att ignorera, ta avstånd från droger sen har du absolut inge skuld i alla som dör i kriget som kan krigas mot andra svenskar på grund av att du är passiv..

Dags att ställa sig upp för dom som har det svårast, det är vi svenskar bra på..

Prostituerade, missbrukare, orättvist behandlade svenskar helt enkelt..

Oj nu blev det mycket text igen ni får ursäkta men det är väl bra att nån är dedikerad för att rädda några hundra eller tusen svenskars liv som dör per år som det ser ut idag..

Jag har en plan, det spelar dock ingen roll när folk tror att man inte har åsikter eller kan påevrka nåt.. det är ju politikers jobb att ha ååsikter åt oss så varför slutar du inte bara skriva massa dumma idéer som ingen lyssnar på..

För svenskar lider och jag ställer mig på deras sida , låter staten kriga mot mig också om dom ska kriga mot knarkare.. För jag vet att dom kommer ta mig efter dom tagit knarkarna, jag sitter inte säkert så länge knarkare kan behandlas hur som helst i en rättegång..

ojoj
KRam

Posted on: 2012/11/15 7:29
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper