vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Hjälp mig hitta detta dundermedel

See User information
http://www.sott.net/article/242555-So ... -better-Than-Chemotherapy

Jag hittar ingen Juice leverantör, behöver hjälp med surfningen lite :)

Tackar på förhand!

Posted on: 2012/11/7 10:27
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Hjälp mig hitta detta dundermedel

See User information
Om du inte lyckas med det, så har det ju gått framåt för
Rick Simpson och hans olja istället för chemo.

http://www.phoenixtears.ca/

Respect.

Posted on: 2012/11/7 14:01
förstår ni inte att dom spelar är ett spel, framför eran, tv kväll.

The way some people find fault, you`d think there was a reward.
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag kör på med allt som verkar nyttigt, oljan skulle vara kul o testa, men det får man ju inte! :(

Posted on: 2012/11/7 14:13
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Förviso så får man ju inte rädda sig själv idag. :)
Hoppas allt går vägen, har själv 2 vänner som snart
börjar vända sig till andra alternativt.

Shitake svampar, kokos vatten för vätska. frön i dom flesta
former.

Respect.

Posted on: 2012/11/7 14:29

See User information
Jo det får man. Väldigt underligt dock att CBD-medeciner inte får säljas fritt för det är inte berusningsframkallande som THC.

1 miljon svenskar har rökt cannabis och jag skulle vilja se att alla gick ihop och skrev ett kontrakt att vi ställer upp på varandra om nån av oss hamnar i rättegång.. Vi ställer upp som vittne i rättegång för att berätta för dommaren att fängelsestraff inte skulle förbättra situationen för personen eller samhället.. Att förstöra den åklagades liv för att personen valt att testa en drog som är ungfär 2 miljoner gånger mindre dödligt än tobak och alkohol, med tanke på att många miljoner dött av tobak men ingen dött av cannabis än..

Men för att svara dig iwarrior så finns det svenska läkare som skriver ut rekomendation på cannabisläkeedel men då måste du själv ringa till nån myndighet och fråga om dom uppgifterna, vilka läkare som skrivit ut cannabisläkemdel och sen kontakta dom..

Är dock ganska skeptisk till aatt det finns cannabisoljor på apoteket, jag tror dom har valt att endast tillåta ett sprayer som enligt användare från andra länder inte fungerar om man jämför med 100% organisk och naturlig cannabis i rökform elller kakform, läskform eller oljeform..

fortfarande viktigast att dom brittiska läkemdelsföretagen får tjäna en hacka på dom sjuka svenskarna medans dom slänger resten av befolkningen i fängelset om vi kommer på att dom har prövat få medecin ur cannabis..

taskigt gjort av läkemdelsverket vill jag lova.. På våran bekostnad i liv och tårar och vilka är vinnarna som staten gett miljardinkomst till, den organiserade brottligheten , dom står och klappar händerna och jublar när staten säger att dom ska ta hårdare tag mot cannabisen..

Ska ni ge oss ännu mer affärsmöjligheter sa dom kriminella till politikerna? men hallå vi hinner knappt tänka klart vad vi ska göra med dom första biljonerna innan ni kommer och vill skapa lika mycket rikedommar en gång till bara genom att kämpa mot cannabis genom lögner till barn.. ja det vet ni politiker att det får barnen att börja röka på tidigt, bra tänkt där politiker.. tack svarar politikerna..
Vi är trotsallt dom bästa lögnarna som finns och advokater har ingenting på oss när det kommer till attt ljuga..

Men tillbaka till det ni skrev, det var en svensk som tog hem cannabismedecin till Sverige och han fick tillbaka medecinen från tullen.. Så visst kan man säga att det är en milstolpe på nått sätt att staten medger att det kanske inte är det bästa för den sjuke att få sin medecin stulen och bli slängd i fängelset..

Det finns redan vetenskkapliga bevis för att cannabis motverkar deppresioner och annat så varför inte skriva ett kontrakt, 1 miljon rökare i Sverige, skriver ett kontrakt som gör det svårt för rättegångar och poliser, politiker och propagandaskrivare.. Det blir svårt på det viset att dom inte kan hjälpa folk längre genom att förstööra folks liv innan folk hinner förstöra sina egna liv med droger..

Därför tycker jag ett kontrakt mellan alla rökare borde upprättas för att få stopp på idiotin.. slänga nån i fängelset för nånting man gör med sin egen kropp..
Samma människor som skulle förbjudit onanering för att dom minsan har så hög moral när dom blivit gamla så dom kan inte förstå hur dessa ynglingar inte har mer moral 'än att dom vill jucka på varandra hela tiden ..
Man blir blind av att onanera.. Och man blir en mördare av att röka cannabis.. Och man får HIV av bögar.. Passa er för dom folkgrupperna, ja och muslimerna , väldigt farliga , många av dom är terrorister, media berätta det på Sverigedemokraternas vägnar.. zzz

Kram

Posted on: 2012/11/7 14:50
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information

Posted on: 2012/11/7 15:50

See User information
Man kan köpa ett öl som heter Turn som är gjort på hampa och smakar helt ok, det finns att köpa exvis på Getränkeland i Köpenhamn men är lite halvdyrt, 20:- per flaska.

Om man är nöjd med frön kan man med fördel köpa Kooperativa Förbundets Undulatblandning, det blir små söta plantor med fint mjöl som faller ner när man knäpper med fingrarna mot stjälken.

Dock vill jag på förhand meddela att jag själv inte nyttjar något som helst annat än motion, källvatten och avspänningsövningar numera om jag vill ha känning av något. Det är ännu bättre.

Posted on: 2012/11/7 16:39
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)

See User information
det slog mig nu att hampafrön innehåller mängder med ämnen som har positiva egenskaper på människans hälsa..

Jag själv har planerat att baka bröd som innehåller nermalda frön av olika slag , linfrön, pumpafrö, hampafrön..

Skapa ett rejält bröd fullproppat av vitaminer och naturliga ämnen..

Lite sån där fransk ekologisk 3bär-sylt på en sån där avlång burk som ser speciell ut..

Jag tror det är mat som är ren medecin som arbetar med vårat immunförsvar på ett natruligt sätt..

Jag åt syltmackor ett tag och jag har aldrig varit så mätt så långe nånsin förut, och det var just för att min tarm som är lång som alla växtätares tarm är, den sög ur vitaminerna ur brödet under lång tid och därför kunde jag vakna upp mätt och utvilad , när jag haft problem med att vakna upp av hunger när jag äter köttbaserat..

oj nu skrev jag vidare

Posted on: 2012/11/7 17:20
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Kan inget om den frukten men annars fins det i sverige två svampar som jag vet är anticancerogena en heter vinterskivling och går att plocka nu och växer som det låter på vintern eller fram tills typ dec jan. Sedann fins en svamp som heter sidenticka som också anväds mot cancer.

Vinterskivlingen är mest känd i asien och går där under namnet enokitake men de odlas i japan i mörker och får därför inte den gulaktiga färgen som den får när den växer i vildt tillstånd,så kolla bilder med det svenska namnet om du vill plocka svampen i sverige annars går den att köpa i asiatiska afärer men ser då helt anorlunda ut som ett bildsök på enokitake skulle visa.

sidentickan heter "turkey tail mushrooms" på engelska och man får nog mer sökresultat på studier om man använder det namnet. MVH Björn/oso1978

Posted on: 2012/11/7 19:13
Kommentera men gärna med respekt och faktagrundade påståenden!

See User information
Tackar för all info!
Graviolan har många bra egenskaper, har hittat en leverantör här: http://www.martera.com/en/x/123/graviola-juice

Sen om kan kan handla där privat vet jag inte, har skickat ett mail med denna förfrågan.

Tanken slog mig precis, varför startar vaken inte en enkild firma eller liknanden så att man kan beställa vad som genom vaken? Det finns många leverantörer på allt möjligt som kräver att man har ett företag.

Nåt att fundera på kanske!

Posted on: 2012/11/7 20:04

See User information
Börjar förstå mer och mer varför cancer var ett sådan sälsynt
sjukdom i mitt förra land, i och med alla gick runt och
tuggade antingen solrosfrön eller pumpafrön konstant, kollade
man ner på gatan var det alltid fullt med frö skall överallt.

Respect.

Posted on: 2012/11/7 20:46

See User information
Din frukt som du söker är känd i Thailand som Durian frukt tror jag,och har en distinkt doft som vissa skulle kalla unken. Har du tur kan du hitta dessa frukter i väsorterade asiatiska matafärer (Thai/Indonesiska). MVH Björn/oso1978

Posted on: 2012/11/7 21:59

See User information
Det här e bara rykten jag hört, har ej checkat ut det själv;

* Handfull blåbär om dagen, så har cancer inte en chans. (Kanske om du e riktigt pålär(disharmoniserad)

* Papaya fröer, malda, gör underverk mot celler som inte beter sig harmoniskt.

* Allt Alkalisk mat... Din kropp är ju en biologisk elektrisk maskin... Denna dumhet att inte käka salt(Inte den förädlade), sen fråga sig varför saltvatten är så agressivt mot tex stål... Finns inte en nerv eller cynaps som inte kan funka utan salt...

Källan jag hört detta från, brukar göra bra efterforskning.

Men glöm inte att tron på det, även gör "underverk"... Även en positiv inställning. Vilket socker-piller bevisar...

Posted on: 2012/11/7 22:29

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!

See User information
Jag cancer i min kropp skulle få det svårt, i samband med min friskiskur så tar jag även med alla knep vad det gäller celler som inte vill stå i ledet :)

Kramar på sig!

Posted on: 2012/11/7 23:36

See User information
oso1978, på Gotland har vi inte några välsorterade affärer :) Vi är bara glada över att ha en och annan affär :)

Men tackar för tipset, skall tänka på det när jag åker till stora staden!

Posted on: 2012/11/10 11:20

See User information
Durian belanda hette den tydligen det fins flera olika sorter durian frukter.

Posted on: 2012/11/11 13:49

See User information
Hittade en adress till en svensk e-butik som säljer Soursop fruktkött på burk.

http://benfay.no-ip.org/lindlo/index. ... fo&cPath=6&products_id=86

Posted on: 2012/11/11 14:00

See User information

Posted on: 2012/11/11 14:04

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper