vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Vart tog Nibiru planeten vägen

See User information
Är det nån som har koll på det? var tog folket vägen som skrek efer den i flera år,, alla verkar nertystade nu..

Vad händer med resten som fäst sig vid 2012 21 dec... kommer dem gå udner jord som dem andra?

Skärp er Människor! Ni tror inte längre på nåt , ni tror på Allt.

En sak verkar helt säkert och det är att det behövs en Rensnings tid bland människor i denna världen , en ganska grov och nyttig sådan. Och den kommer med all säkerhet, det är det enda jag vet.

Resized Image

Posted on: 2012/12/2 17:00

Edited by NightMaster on 2012/12/2 17:16:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Vart tog Nibiru planeten vägen

See User information
För övrigt borde dem flesta tacka George W Bush tusen gånger om och se han som en av dem stora profeterna i ny tid.

Undrar ni varför?

Svaret är enkel, Ni hade aldrig i eran vildaste fantasi börjat leta efter sanningen om inte dem 2 toren föll.

Frågan är då ska ni hata bush eller älska han och dem som deltog i palenen.. Utan dem två toren som föll hade 95% av folket fortsatt leva sitt liv som dem då gjorde, och det var faktist inte dåligt alls.

Så kan ni fråga er själva, varför raserade dem dessa torn egentligen, tror ni det bra handlade om att invadera irak, det tror jag knappast på. Det handlade snarare om att få folk i sitt medvetande där dem är idag.

Illuminaterna blev knappast påkommna och avslöjade, dem följde planeringen och täckte av sin mask med meningen därav tillkom alla symboler som folk började lära sig och all annat häxeri och trolleri... här finns också en stor plan bakom... Men jag låter er fundera själva vidare och svara på era innebörds frågor.

personligen tror jag att människorna idag är så programerade att dem själv-villigt bara väntar på att knappen ska tryckas och så ska dem bli dem som eliten strävat efter... Dock finns det dem orginella kvar som består av max 5 % som aldrig kan påverkas elelr förändras dem kan bara bli starkare och dem blir flera med tiden.

Sedan kommr vi till tals om varför vill em väcka människor men på vissa villkor, dem måste ju tömma människans egna tankar till max och smatidigt bygga upp och förbereda dem för det nya som dem lättare kommer kunna fyll amänniskorna med, då blir dem totalt kontrollerade.... Det kommer vra hårdare än nä rreligionerna själva inpräglades, innan dem tog till sig religion var dess atvungna at tömmas på vad dem hade så de fick plats för det nya.

Tacka Bush och eliten för att dem har väckt er... och fördöm er själva varför ni trodde mera på häxor och medier än erat heliga Jord och Himmel.

Posted on: 2012/12/2 18:43
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Nightmaster, det finns saker man behöver känna till lika mycket som man samtidigt vänder och vrider på varje mynt och "info strip", dock så missförstås detta faktum oftast, hur man än vänder och vrider på det, så istället för att dra igång den diskussionen så kan jag väl istället hänvisa än en gång till, the hidden hand/insider letter etc, det finns 2 mig veterligen.

Likväl som vi har ett fritt val så har vi även ett fritt val hur vi använder detta fria val. Det fria valet så här långt har inte haft balans av dom egentliga behoven, lagom har aldrig varit hemma om man säger så. Det som händer sen är att alla som skapat denna värld, står sedan och klagar på den, och ber andra att fixa till den.

Jag kan bara snacka för mig själv, tänkte samtidigt försvara mig lite, jag har letat efter fel långt innan tornen förll, men det fanns ingen info innan webben startade, vågen med info kom sen ungefär år 2003.

Förstår dock i dag att det endast är en akttör i vägen föär att alla skall leta, rädsla, tryggheten är en grund många står på och blundar gärna!

Nog för att jag letat efter fel länge, men jag tänker inte klappa mig själv på axeln för det, jag har varit lurad som bara den som alla andra, dock så känns det bra att man hela tiden har kännt, det är nåt som inte stämmer. Med denna känsla kommer man långt, den för en framåt för att hitta nästa tråd etc. Enda felet många gör, har också själv gjort det, man tycker sig själv vara smart för att man hittat lite konspirationsinfo o slappnar av lite pga det. Dock så förstår man efter ett tag, ju mer man tänker och vänder på info samt vaknar till, ju större insikt får man om hur djupt sovande man länge varit.

Må väl!

Posted on: 2012/12/2 20:28
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Iwarrior , jag nämnde att det finns ca 5% som söker och är oberoende av andra förutom dem som ingår i dessa 5% vilka kan påverka varandra..

Det jag dock syftar mest på är att om en människa väcks av yttre information så blir denna person hela tiden beroende av dem yttre faktorena och så fort dessa motbevisas så rasar personens kunkskap eller hans egna förtroende till noll igen med besvikelse och han måste hela tiden söka efter något nytt och efter olika bevis, han får aldrig ro.

Dessutom är det mycket lätt att bli förvirrad av allt som sprids runt av människor som hört saker ifrån det yttre...

Liksom när tornen föll så föll samtidigt förtroendet för regeringar..

Om Jordan maxwell, david icke, michael tsarion och dem andra häxorna som talar om i huvud sak reptilians , skulle den 21 december komma ut i video och säga att dem har ljugit allt dem sagt och dem har planerat tillsmamans för att ta reda på hur människor kan förändras och att det var ett test av regeringen... Och sedan dyker bush upp och säger att han blivit lurad av några att utföra saker och han ber om ursäkt och han ger varge medborgare 1 miljon kronor var och lovar att göra allt för att återställa allt i sin ordning och han erbjuder gratis ell och mat och boende... Tro mig alla människor skulle gå på det och glömma allt vad dem tidigare trott och visste och förlåta allt... med dem 5 % som stod vid sidan skulle inte bli påverkade, därför att dem går en väg som är utanför den politiska och materialistiska och dem är i kontakt med Jorden och Universum och så ska dem vara i all evighet.

Frågan jag många gånger ställer mig själv är, vad är det en människa kallar för att vara vaken, att inse hur regeringar agerar och deras bluffar, eller är det den där undermedvetna som en människa har glömt som att ta reda på sina insikter, dolda krafter, förening med naturen och universum mm.

Det är två helt skilda saker. Och det sist nämnda kan man absolut inte läsa sig till och inte hitta på en forum, inte heller bli tillsagt att söka... Det är något man finner i sökandet innifrån och bygger upp med tiden. I den världen enligt mig finns det inga regeringar eller politiker eller soldater, pengar mm där regerar helt andra okända saker och krafter som har med det verkliga livet och universum att göra.. Politiker och regeringar dem kommer att dö ut en vacker dag och lika så pengar, det är inte något som varar för evigt även om det är svårt att tro det idag.

Vi människor är mycket mera avancerade än vad vi ens kan drömma om och det finns saker som man inte ens kan säga till en människa i dagens läge för han skulle agera likadant som om du skulle försöka lära en häst tala, varge dag hela han slivs tid till slut skulle han sparka ner dig för han skulle tycka du blev för jobbig.

Posted on: 2012/12/2 20:55

See User information
Mini, Mizar, Master, NightMaster, z103. Är det samma person? Om så är fallet, välkommen tillbaka!

Posted on: 2012/12/3 0:37

See User information
pingubenji, tack för påmminelsen hade faktist glömt bort vilka namn jag använt, kommerr ihåg alla förutom Mini...

tackar för välkommnandet:)

Posted on: 2012/12/3 0:49
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.

See User information

Posted on: 2012/12/4 21:22

See User information
Quote:

NightMaster skrev:
Svaret är enkel, Ni hade aldrig i eran vildaste fantasi börjat leta efter sanningen om inte dem 2 toren föll.

Såna där uttalanden är ju bara tråkiga och visar på ett så populistiskt tänk.
Planer har smitts i århundranden och bara för att du själv började tänka lite grand själv när sagan om de två tornen var till ända, betyder det inte att det var där andra gjorde det. Det kanske var då flera tog bladet från munnen däremot, men det är en helt annan sak.

Quote:

pingubenji skrev:
Mini, Mizar, Master, NightMaster, z103. Är det samma person? Om så är fallet, välkommen tillbaka!

Mini är nog någon annan.
http://vaken.se/userinfo.php?uid=913

Posted on: 2012/12/5 22:26

See User information
>Vill be om förlåtelse om trådskapelsen, Då den hade en viss avsikt ...
Speciellt det jag skrev om 2012 var inte menat att skriva och jag tror faktist på riktigt och vet att det är något väldigt speciellt med det..

Det med tornen och 911 menade jag på riktigt och kommer alltid hålla dem orden.

varför jag skapade den var för att ta fram dem masker som vissa här tycks ha dolt sig bakom... Och att göra det med samma mynt verkar visa dem felstas riktigta ansikte.. Som Användarman som försökt göra narr av dem som mediterar och tror på 2012 är en speciell dag för andligheten och utvecklingen...

Ber verkligen om ursäkt, ibland måste man ta lite drastiska åtgärder för att testa folk.... Kommer skapa enliten tråd angående 2012 och säga lite ord om det..

Posted on: 2012/12/6 14:14
Sometimes I also see what others do not see, because of them may be dazzled by the bright lights they are surrounded by. Here I am to also protect you against those who concealed themselves among the light where the intentions are of the dark.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper