Vakencorner
|
Re: Människor försvinner, men vart?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Tjena,
1 miljon människor per år låter som en lite väl hög siffra, men jag tror att de flesta som försvinner, gör det på egen hand. De vill försvinna. USA är ett så pass stort land med alla dess stater, att det är lätt att försvinna i det landet, det amerikanska ID:t är enkelt att förfalska, på det sättet kan man skapa en helt ny idé och starta ett nytt liv någonstans. I Sverige försvinner även människor, men även då, så är det att man gjort det på egen hand. De vill helt enkelt inte bli hittade av sina nära och kära, eller så kan de leva sin liv i mer ljus-skygga kretsar, kriminell miljö. Och de har sällan intresse att rapportera om sin tillvaro till varken stat eller familj. Själv är jag rätt mycket emot den kontroll och byråkrati den civiliserade samhället vill knuta individen med. Massa papper måste fyllas i om man flyttar, staten måste alltid ha reda på vart man är osv.
Posted on: 2005/5/22 19:19
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Självklart ligger det mycket i det du säger. Men det är egentligen inte dessa självförvållade försvinnanden som är intressanta, utan den stora skara som försvinner utan egna initiativ. De flesta som försvinner är ju barn i USA, och utgör en majoritet av denna miljon som försvinner varje år. Jag tror inte barn riktigt har alltid motiv, kunskap eller sinne för att självmant försvinna och skapa ett nytt liv någonstans.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
jag har ett så taskigt "kommihåg" - Men för något halvår sedan så fastnade jag i någon sådan där "konspirationssight" Där var det en sk "avhoppad" CIA-gubbe som "skvallrade" att han var med i en special-grupp som hade som jobb att kidnappa ungar, sedan så har man ju även "läst" om hur satanisterna och vad som menas - åtminstone tog död på tusentals människor varje år - rituella offer-mord, alltså... Sedan så har vi ju det där med "rymdisarna", som behöver sina "offer" de också...
Jag är i alla fall - helt övertygad att det kan ligga något i allt detta...
Posted on: 2005/6/12 23:17
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Shygets
Ja, jag tror också att det ligger mycket i det du säger. Det finns ju en hel del teorier kring detta och jag tror orsakerna inte bara är en, utan flera. Just att barn används som offer är nog en av de vanligaste orsakerna. Jag menar, Illuminati borde väl inte ha så stora lagringskapaciteter att hålla en stor majoritet av de en miljon barn/ungdomar (mestadels) som försvinner varje år? Jag tror en stor del får sätta livet till. David Icke har ju skrivit en del om detta och om skrämselhistorier vad de gör....ughh! |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
ja det är ju lite konstigt ifall alla dessa skulle vara sexslavar iaf.
så många som försvinner runt om o världen... ofta på ställen som disneyland och sånt där oxå finner ja konstigt men ja vet inte alls MVH Maggot |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ted Gundersson, före detta FBI anställd, är och var expert på satanismen och djävulsdyrkare mm. Han har kartlagt satanismen i USA, den som är kopplad till överheten själv, där går det åt många kroppar och skälar. Dessa nätverk är också kartlagda i Sverige av en professor vid Lunds Universitet, jag har inte namnet för tillfället, men det är en kvinnlig professor, så mycket komer jag ihåg. (återkommer med mer fakta om detta)
Hon säger att nätverket går upp och över regeringen i Sverige. Ska kola igenom lite material och skriva lite mer senare.. Hare gott... |
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ja men det är ju klart,...de försvinner ju till mars!! De teleporteras säkert av djävulsdyrkarnas nya "teleporter"....heheheh och det är Göran Persson som drar i spaken...
nä jag bara skojar lite....hahaha, kunde inte låta bli... |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login