vaken

Vakencorner

Botten   Föregående ämne   Nästa Ämne  Registrera dig för att posta

Människor försvinner, men vart?
Okänd
I USA försvinner det över EN MILJON människor varje år! Mestadels yngre människor och barn. Vart tar de vägen? Varför belyses problemet och mysteriet så lite i media? Jag såg för några år sedan Tv4 göra ett nyhetsreportage på ett par minuter om detta, men inget mer. Vart tar människorna vägen? Tar regeringen ner dem i underjorden och utför expriment på dem? Tar utomjordingar/injordingar dem?

Ikväll på tv3 klockan 21.00 börjar en ny serie, som heter något "The 4400". Där återkommer 4400 människor tillbaka efter år av att ha varit spårlöst försvunna. Varför gör man en serie om detta? Förmodligen vill de förbereda oss på att detta är verkligheten.

Se på "pianomannen" i England. Man hittade honom på en strand, blöt och till synes helt apatisk. Pratar inte och verkar nästan vara hjärntvättad eller fått alla sina minnen raderade. Vilken människa ska kunna ha åstadkommit något sådant? Vem har kunskapen? Är det inte ett litet märkligt sammanträffande med pianomannen och den nya serien The 4400?

Jag drar liknande paralleller till da Vincikoden, där nu alla vet vilka Illuminati och andra hemliga grupperingar är. Varför ska vi veta detta?

Jag tror eliten ligger bakom det mesta, och de förbereder oss sakta men säkert, så vi sublimilt accepterar allt detta, när väl sanningen "kommer fram".

Postat den: 2005-05-19 13:01

Re: Människor försvinner, men vart?

Registrerade sig:
2005-01-09 20:48
Tjena,

1 miljon människor per år låter som en lite väl hög siffra, men jag tror att de flesta som försvinner, gör det på egen hand. De vill försvinna. USA är ett så pass stort land med alla dess stater, att det är lätt att försvinna i det landet, det amerikanska ID:t är enkelt att
förfalska, på det sättet kan man skapa en helt ny idé och starta ett
nytt liv någonstans.

I Sverige försvinner även människor, men även då, så är det att
man gjort det på egen hand. De vill helt enkelt inte bli hittade av
sina nära och kära, eller så kan de leva sin liv i mer ljus-skygga
kretsar, kriminell miljö. Och de har sällan intresse att rapportera
om sin tillvaro till varken stat eller familj.

Själv är jag rätt mycket emot den kontroll och byråkrati den civiliserade samhället vill knuta individen med. Massa papper
måste fyllas i om man flyttar, staten måste alltid ha reda på
vart man är osv.

Postat den: 2005-05-22 21:19

Okänd
Självklart ligger det mycket i det du säger. Men det är egentligen inte dessa självförvållade försvinnanden som är intressanta, utan den stora skara som försvinner utan egna initiativ. De flesta som försvinner är ju barn i USA, och utgör en majoritet av denna miljon som försvinner varje år. Jag tror inte barn riktigt har alltid motiv, kunskap eller sinne för att självmant försvinna och skapa ett nytt liv någonstans.

Postat den: 2005-05-23 08:47

Registrerade sig:
2005-01-22 20:55
Från Bengtsfors - NOHR-DAHL
jag har ett så taskigt "kommihåg" - Men för något halvår sedan så fastnade jag i någon sådan där "konspirationssight" Där var det en sk "avhoppad" CIA-gubbe som "skvallrade" att han var med i en special-grupp som hade som jobb att kidnappa ungar, sedan så har man ju även "läst" om hur satanisterna och vad som menas - åtminstone tog död på tusentals människor varje år - rituella offer-mord, alltså... Sedan så har vi ju det där med "rymdisarna", som behöver sina "offer" de också...
Jag är i alla fall - helt övertygad att det kan ligga något i allt detta...

Postat den: 2005-06-13 01:17

Okänd
Shygets
Ja, jag tror också att det ligger mycket i det du säger. Det finns ju en hel del teorier kring detta och jag tror orsakerna inte bara är en, utan flera. Just att barn används som offer är nog en av de vanligaste orsakerna. Jag menar, Illuminati borde väl inte ha så stora lagringskapaciteter att hålla en stor majoritet av de en miljon barn/ungdomar (mestadels) som försvinner varje år? Jag tror en stor del får sätta livet till.

David Icke har ju skrivit en del om detta och om skrämselhistorier vad de gör....ughh!

Postat den: 2005-06-13 07:27

Okänd
ja det är ju lite konstigt ifall alla dessa skulle vara sexslavar iaf.
så många som försvinner runt om o världen...
ofta på ställen som disneyland och sånt där oxå finner ja konstigt
men ja vet inte alls

MVH Maggot

Postat den: 2005-06-13 10:17

Okänd
Ted Gundersson, före detta FBI anställd, är och var expert på satanismen och djävulsdyrkare mm. Han har kartlagt satanismen i USA, den som är kopplad till överheten själv, där går det åt många kroppar och skälar. Dessa nätverk är också kartlagda i Sverige av en professor vid Lunds Universitet, jag har inte namnet för tillfället, men det är en kvinnlig professor, så mycket komer jag ihåg. (återkommer med mer fakta om detta)

Hon säger att nätverket går upp och över regeringen i Sverige.

Ska kola igenom lite material och skriva lite mer senare..

Hare gott...

Postat den: 2005-06-13 12:30

Okänd
Ja men det är ju klart,...de försvinner ju till mars!! De teleporteras säkert av djävulsdyrkarnas nya "teleporter"....heheheh och det är Göran Persson som drar i spaken...

nä jag bara skojar lite....hahaha, kunde inte låta bli...

Postat den: 2005-06-14 11:56

Registrera dig för att posta

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper