vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 4 5 6 (7) 8 »

Re: The maya calendar och skiftet den 21:a december!

See User information
Eller varför tror ni att Mayaindianer skulle lura oss?

Medans politiker pratar sanning genom att dom inte säger nånting, kommer inget hända bara för det?

JAg menar att det är väl helt solklart att man lyssnar på Maya indianer som har varit med om det förut, och såklart inte på politiker som inte vet vem dom själva är ens..

Vad säger ni?

Öj jag kom på nu att det kanske är själva tanken att det är "dödsrummet" som är farligt.. Så jag skulle vilja rätta mig själv där och säga att jag vet iinte..

MEn som jag förstår det ska vi kunna "återförena" oss själva med våra högre dimensioner..

Genom chakrapnkterna..

Kram

Posted on: 2012/12/16 1:17

Edited by anvendernamn on 2012/12/16 1:47:09
Edited by anvendernamn on 2012/12/16 1:48:00
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

anvendernamn skrev:
Eller varför tror ni att Mayaindianer skulle lura oss?

...

Kram

Läste du min förra post, jag hoppas du gör detta mellan posterna du skriver? Det är långt fler av ursprungsbefolkningen som säger detta, runt om hela denna vackra moder jord...

Skulle detta vara ett skämt/hoax/luredrejerier, är så gott som samtliga ursprungsfolk och alla olika tolkningar av "ledsagarböcker" i denna globala, höftskynkes, konspiration...

Hur kommer det sig att olika kristendomar mässar runt nu, att Jesu återkomst är nära och att även inom Islam det nu deklareras att den 12 Amons(Stavning?) ankomst är nu?
Har även haft Liverts ord, stå vid tröskeln och mässat detta... Inte sett Judismen göra detta än, men jag misstänker det är samma sak där...

Det är så långt mycket fler, men media enbart skyltar med Mayas, för att sen trumma på sin "fear, fear"-trumma...

I fred och <3!

Posted on: 2012/12/16 10:59

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information

Posted on: 2012/12/16 22:10

Edited by iwarrior on 2012/12/16 22:26:24
Edited by iwarrior on 2012/12/16 22:28:19
Edited by iwarrior on 2012/12/16 22:40:41
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Den här var fruktansvärt intressant.

Men visst, ska jag ge upp att dela med mig så mycket nu gott folk. Vi har alla våran egen väg att gå. Kram

Posted on: 2012/12/17 0:57

See User information
Finns dock ett par gyllene regler vad det gäller infon i deklarationerna ovan, 1: att alltid behandla andra med respekt, även om dom inte förtjänar det för stunden. På så vis tilltalar man deras mänskliga sida, som dom kanske glömt, vilket man behöver påminna om då och då.

Posted on: 2012/12/17 1:16
"All the world's a stage, And all the men and women merely players, they have their exits and their entrances, and one man in his time plays many parts, His acts being seven ages. / W Shakespeare

See User information
Det där dom prata om ljud var ju helt otroligt intressant.
Den vetenskapen betyder att vi människor skulle kunna ge ett glas med vatten som har förstörda kristaller i genom att säga fula ord så att rösten påverkar vattnens kristaller.
Men även tvärt om att vi kan skapa "healande vatten" genom att använda kärlekskänslan och tex. "humma" brevid vattnet.
Denna vetenskap gör att en mamma som ger sitt barn ett glas med vatten men är fruktansvärt stressad så hon säger fula ord när hon häller upp vattnet, det gör alltså att kristallerna förstörs i vattnet, och vi människor vet inte ens om det att vi påverkar vattenkrsitaller genom våran vilja och vibrationer.

Jag kan tänka tillbaka på mitt liv och se att vissa tjejer faktist använder "häxors svart magi" utan att ens veta om det.
Jag kommer ihåg att jag förut kännde en tjej som förklarade att när hon hällde upp vatten åt sin granne då gjorde hon diverse negativt laddade ord i närheten av vattnet.
Vilket gjorde att hennes bästa tjejkompis fick ett vattenglas med "svart magi" i vatten och totalt krossade vattenkristaller på grund av henne "hat" mot hennes så kallade "bäste vän".

MEn det förklarar ju också varför vissa kärleksfulla människor antagligen kan säga ett positivt ord som gör om kristallerna i alla lyssnare görs om till väldigt avacerade miltidimensionella kristaller.

Mäktigt minst sagt.

Kram gott folk

Posted on: 2012/12/17 6:50
[Användaren är inaktiverad enligt eget önskemål, http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... id=193857#forumpost193857].

See User information
Snackade tidigare om detta med att chackras var som en rad vågar... Som en "regnbåge"... Sigill... hehehe

Ha gärna med detta när du ser följande filmer...

Posted on: 2012/12/17 19:40

Edited by Avatar on 2012/12/17 19:56:09

FRI

Bättring för alla!

See User information

Posted on: 2012/12/19 15:26

See User information

Det är då fan att jag slits hit igen... Motvilligt säger jag, hitta det jag skrivit inom, sen se följande snutt...

Se detta inom... Insikter... Sluta kuta runt och yra... Var den du renan är!

Bye, 4tusenEvigheter (Fyra K Nuet) hehehe

Posted on: 2012/12/19 17:17

FRI

Bättring för alla!

See User information
Men jag har redan för länge sen tänkt att om det var min sista tid i livet så skulle jag fortfarande sitta och lära mig nya saker online och kommunicera med andra.. Så skulle jag sluta skulle det inte vara ett liv då jag väljer et som känns mest givande. Internet är "smakprov på frihet".
Och jag vet inte vad jag skulle gjort utan ocensurerad infomration, nyheter, underhållning, kommunikation osv osv..

Jag står dock fast vid allt jag sagt hitils och jag tycker det är ganska skrämmande att ingen tog brevprojekt-idén och spred massiv kärlek genom tex. fri-energi-lösning/ beskrivning på en billig lösning för att skapa gratis el..

Hur många liv skulle detta räädda ?
Om en människa skickade brev till brevlådor runt om hela världen och alla som öppna brevet förstår hur enkelt dom kan få energifrihet.

Men okej jag ska sluta yra runt nu och säätta mig på händerna och vänta på intelligent energi som tydligen är påväg hit och ska smiska alla som krigat mot plantor, svampar och barn och samtidigt ätit kött.. Får hoppas att det inte är nån sorts utomjording som kommer ner och sliter juskinkan och kalkonen ur händer på folk för att människan är ett växtäätande djur som inte behöver köttproteiner för att må bra typ.. hahaha jag skojjar bara nu.. eller gör jag? hahahaha närå dubbelskojj..

Meditation station!
Kram

Posted on: 2012/12/19 19:28

See User information
Vad jag vill säga och påmnna dig om, är att du nyttjar forumet som en spegel, vad som pågår inom...

Sluta, stop stanna(HÄR), innan du postar av eget tycke... Var Du, inte "tron" av att vara!

Skådespelet kommer gå fram, före eller senare... Nu står du åskådare, eller deltagare i poläriteten...

Jag lade bara upp sanningen på bordet, sen får andra agera, gällande tråden om Domenic och andra... När vi ser speglingarna om oss själva, står detta "glas" -klart...

Min Mar-Ka-Ba sparka skiten ur mig sen 2010, och denna "boll" hänger kvar, misstänker varför jag inte bestrids mer... Jag "ser" denna "svär" av blå/lila blixtar och resonans...

Även haft vänner som "knogat" mina revben, men allt dom fick igen var att ha handen obrukbar i flera veckor...
Inget jag bad om, men det har hänt...
Jaget är i mig, och i dig!

I fred och <3!

Sluta nu dra hit allt och alla för din inre "färd"...

Posted on: 2012/12/19 19:47

FRI

Bättring för alla!

See User information
När legaliseringen av cannabis skulle genomföras i USA, då var vi cirka 20 svenskar som satt vakna online och följde valvakan. För att det var historia som skrevs och det var underbart att få uppleva det.

MEN det borde vara likadant med konspirations-folket när det gäller 21 December, för mig känndes det som att legaliseringen av cannabis i USA var en milstolpe för frihet men fortfarande bara "smakprov" för vad som komma skall, på frihetens långa väg..

Som jag ser det så är man inte delaktig i nån av sidorna när man diskuterar lösningar som skulle fungera för båda sidor.. Tex brevprojekt med fri-energi-uppfinning enkelt förklarat med beskrivning.

Jo det är väl sannt att det är väl lika bra att bli polariserad och sluta bry sig om hur många människor detta brevprjekt kunna gynna om nån mer än mig kunde nappat på idén.

Hur många skulle kriga om dom kunde tillverka egen el för alltid, man kan resa vart som helst och värme och allt är ganska billigt att förskaffa sig..

Aah sorry jag ska också polarisera mig , antar att det är dags nu. 2 båtar som går, antar jag..

OCh vaknar vi upp i samma båt då kommer jag tjata vidare om "att ösa vatten ur båten" genom brevprojekt för att massinformare folket om diverse infomration som dom kan ta direkt nytta av som tex. fri energi..

Oj sorry jag glömde igen, dom flesta sitter i fel båt nu för nu brakar massiva energier loss på planeten och separerar oss , inom kort..

Underbar tid att leva men nu går tiden väldigt sakta..

Kan ni känna att tiden saktat in väldigt mycke nu?

hahah närå

Posted on: 2012/12/19 20:08

See User information
Suck...

Kommer, ska du inte oroa dig om... Denna växt, är en ört... Sluta föruppfatta saker...

Är som Svartpeppar, vitlök, och annat...
Bara det kommersiella som förbjuder dig...

Jag AGERAR inte som en person, vilket ger mig rätten att göra och leva mitt liv... Skapa dessa örter efter eget behov eller inte... Jag står redå, att stampa volken kommersiell domstol du än vill, tycka annat... Jag står I mig-et...

Läser du ens tidigare poster, stannar upp och reflekterar?
Eller innehar du viktigare(enligt dig) övergripligare sammanhang?

Nä nu fasen, är jag off, gonatt, hej då, ses...

I fred och <3!

Posted on: 2012/12/19 20:42

FRI

Bättring för alla!

See User information
Skärp dig nu Avatar..

Allvarligt talat vi har ju diskuterat tillräckligt länge nu för att kunna säga att vi förstår varandra ganska bra på forumsnivån och vi ska väl inte behöva bekräfta att vi tar del av det vi skriver åt varandra..

Klart jag läser vad du skriver, men jag skulle känna mig som en idiot om jag besvarade allt istället för att spinna iväg lite på egen hand hahaha, men ni får ursäkta om jag gått er på nerverna med mitt skrivande..

Aldrig menat något illa mot någon med mitt skrivande och har det verkat så ibland så får ni ursäkta men jag blir så trött på orättvisor och folk som fortfarande tycker att det är okej att ha åsikter på vad andra människor gör även om det inte skadar andra människor..

Dags att dra igång en positiv stämning online är bara min åsikt , men ni verkar ju vilja gå emot allt jag tycker verkar logiskt för tilfället..

Kram gott folk nu är nedräkningen igång.. 21 timmar kvar..

KRam

Posted on: 2012/12/20 3:02

See User information

Posted on: 2012/12/22 6:08

See User information
iwarrior!
Jag har filosiferat på det som vi skrivit och det är inte logiskt att vilja bestraffa människor för korruption..
För om vi tycker det så världen ska vara, så är vi precis lika nollställda i huvudet som politiker är..
Vi kan inte bestraffa oss fram till en bra värld, vi kan bara förlåta varandra för att få en bra värld..

Men jag tror att dom som är korrupta får mer "anledningar" att göra mer och mer skit mot andra människor, för dom känner bara hat och ilska tillbaka och då känner dom sig rättfärdigade i det dom gör..

Det är först när dom känner att vi inte låter deras ondska påverka oss att bli onda själva.. Det är då jag tror en förändring kan ske..

Men det börjar men var och en av oss..

Det kommer ingen frälsare som många tror, och när han väl kommer så är det satan själv som vill muta folk med NESARA-förslaget så han får sätta mikrochip i alla människor som vill fortsätta det ekonomiska slaveriet som miljonärer allihopa..

Tamme fan jag sitter och skriver med mig själv nu och det känns helt okej, för allt har sin förklaring och tyckte ni att jag "gick för långt" med ärligheten så är det ganska positivt för en kille som mig som gillar att vara ärlig även om det svider i vissa människors ögon att höra sanningen..

Underbar tid att leva gott folk..

Kram

Posted on: 2012/12/22 20:29

See User information
Sista inlägget, VAR INTE OROLIGA!

fred, förståelse, kärlek..

KraM

Posted on: 2012/12/23 5:56

See User information
Ska bli skoj o se hur många sista inlägg Du skall göra :) God Jul

Posted on: 2012/12/23 8:55

See User information
Mycket sant anvendernamn. förlåtelse kommer man längst med, om ett nytt samhälle ska kunna växa fram.

bara för att vi har passerat 21dec, och är i en ny tidsålder nu, så kommer inte en förändring ske automatiskt, utan en förändring måste ske hos varje människa för att ett bättre samhälle ska kunna ersätta det gamla. personligen tror jag att vi får en stor push av universum för att de ska bli verklighet.

God jul gott folk

Posted on: 2012/12/23 9:16

See User information
Ja men ursäkta iwarrior, gå till kyrkan och lyssna på prästen du så inte gud dömmer dig till evigt brinnande när du dör..

Närå nu skojjar jag, men betala mycket till kyrkan för man vet aldrig.. :D

Närå jag skojjar fortfarande, eller gjorde jag? ;D

hahahah nej jag måste sluta nu, ni får ursäkta,. kram

(det jag menar är bara att det är klart att gud är en ond människoliknande gubbe på molnen som dömmer er, precis som kristen-dommen säger..)

Jo duvet gud är ungefär lika korrupt som politiker och religioner, enligt religionerna själva såklart.. hahahaha och det är ganska skrämmande att höra sånna perspektiv.

För prästerna vet ju att gud är en dömmande varelse som dom har kontakt med, sen finns det ett brinnande helvete också så .. för aatt inte hamna där ska ni sitta och lyssna på psalmer och betala mycket som sagt, gud vill att ni ska arbeta hårt för kyrkan.. det kittlar i guds mage när ni ger pengar till kyrkan..

Men det är fortfarande inte guds mage som kittlar utan motsatsen.. Slavdrivaren.

Kram gott folk, kanske sista inlägget nu jag vet inte, kanske hänger jag på en skör tråd nu..

Sannings-rörelsen kan skada sitt rykte om jag skriver om sanningarna som svenska folket vill blunda för..
för hur skulle det vara om folk förstod att kriget mot droger gör så droger säljs i skolor så länge dom är olgaliga och okontrollerade.
Då skulle inte barn kunna köpa droger i skolorna längre.
Och det vill/vela svenska folket enligt Vaken.se.

Chemtrails också, sabbar sanningrörelsen trovärdnighet att diskutera sanningen om alla bevisfilmer på chemtrails som existerar online.. Tusentals bilder och videos från nästan alla städer i hela världen.

Jo och kärlek och organisering för frihet också, dom människor som pratar om sånnt..

Rä ett rent hot mot människor som inte vill tänka och jag förstår att sånna åsikter förtjänas att bekämpas genom namnutskrivning .. oj ursäkta nu var det tourettes igen, sanning-tourettes och jag hoppas ni inte dömmer mig för min sjukdom..

Jag får ett sjuklig behov av att skriva och säga sanningar, preci ssom tourettes-sjuklingar måste skrika fula ord och låta konstigt..

Och sen mår jag fruktansvärt bra efteråt, som nån sorts beroende..

Visst jag bearbetar detta så folk kan drömma vidare..

Inte meningen att "ruska till" människor som sover..

Men jag skriver för kärleken tills annigen i grunden, så allt är positivt, för dom flesta, iaf i längden..

Om man blir sjuk av att inte prata om lögner i tex.. samhället eller i livet privat.. Då blir man sjuk..

Så förstå om vi kunde bota alla sjuka svenskar genom sanning, för hur mycket skulle det förändra enegrierna i en människas kropp att bara få höra sanning och nån som bryr sig om alla människor istället för pengar eller nån fejkad messias..

folket är makten, ett enat folk..
Kram gott folk

Posted on: 2012/12/25 1:24

See User information
Quote:
Jag får ett sjuklig behov av att skriva och säga sanningar, preci ssom tourettes-sjuklingar måste skrika fula ord och låta konstigt..

Testa sök funktionen i forumet, allt som Du skrivit om så här långt finns redan i många trådar! När vi började 2004 så snackade vi också om spirituell utveckling, fri energi, "sanningar" mm. Det går dock inte så snabbt. Alla vaknar till i den mån dom kan och har intresse för. Den fria viljan rår man inte på, det går inte att väcka människor, dom vaknar när dom själv vill.

Sen finns det 2 olika saker man behöver vakna upp till, konspiration är den ena, men det är vi som har valt att sova på en stund så angående det så får vi skylla oss själva.

Nästa uppvaknande handlar om vem vi är spirituellt sett, det kan ingen tala om för oss, det måste man söka helt och hållet själv.

Har för övrigt inte rek att gå till kyrkan eller att bli religiös, det är inte det jag pratar om. Du kan för övrigt hitta svar i alla religioner, kulturer mm. Dom säger ofta samma sak fast på olika vis.

Lycka till

Posted on: 2012/12/25 5:04

See User information
Jag antar att det var telepati med dig då som gjorde att jag filosiferade fram svar på frågorna du redan hade skrivit.. Inte första gången det händer heller.. We are all one.

Det jag drar till bordet är frienergi extra simpelt och billigt från gravitationkraft, och brevprojekt..

Inte för att "sabotera" för någon, utan för att hjälpa människor och Moder Jord men simpel kunskap som dom får ta åt sig av eller inte..

Men hur ska NewAge-folket, du , vi , kristna, muslimer, alla..
Kunna säga att vi inte förstår att internet är ocensurerad informmation och brevlådor är öppna för reklam och brev i olika former..
Inte olagligt att ge folk en möjlighet att genom ett bidrag skicka ut information..

Jag undrar verkligen med NewAge folket för dom säger att man ska innte bry sig om att förändra nått..

Så även om barn svälter för dom saknar rent vatten och el så dom kan värma sig, hålla sig rena , göra mat osv osv..

Är dom barnen som är fylda med hat mot samhället värda att "stryka me" då medans NewAge-folket sitter och säger meditera gott folk, det är så vi förändrar världen..

Tänk inte på vad internet är och vad ett brevprojekt kan göra för alla människor, frihet genom sannigen..

det är vacker fredlig kärlek..

Jag antar att NewAge folket får ge mig en rejäl förklaring sen varför ingen , absolut ingen, av NewAge folket som har så mycket kärlek, tyckte att min ide om att sprida kunskap genom brev, helt anonymt och lagligt..

Det är inte ens värt ett försök då när det kan rädda oskyldiga människor från svält och hat mot ett orättvist system?

Detta är inte att göra nån revolution heller, det är bara att ge dom somm vill en annan fredlig väg att gå.. För allt går ju ut på fred och kärlek, och anonymmitet, för det är ingen som vet vem som skickat brev, om man väljer att ingen ska veta innan..

Hur många partier skickar egentlilgen reklam till brevlådor om deras partier?

Käänns lite som att alla säger till mig att jag ska ta på mig "ansvaret" själv och gå emot besten på egen hand hahaha så dom får göra exempel av mig och olydiga elfrihets-kämpar..

Som sagt jag går helldre genom folket medans det ända folk säger är att jag borde ta patent, för såklart vill man ju tjäna pengar på andra människor för nånting som är gratis.. och nån annan äger patenten också, då menar folk att jag ska lämna in samma patent hahahaha

190 år gammal patent, och uppfinnaren är död, vem vela han att den skulle gå till efter att han dog?

för jag lovar Nikola Tesla skulle få sin dröm uppfylld och vi skulle visa respekt mot Tesla soom gjort mycket för oss..

Det finns ingen moral i att ta Teslas uppfinningar och tjäna pengar på andra människor med dom..

Tesla bryr sig nog inte om dom tog hans uppfinningar och tjänade pengar.. Så länge folket får gratis el som var Teslas dröm..

Men klart miljontals människor skulle vakna om vi gav dom info som gör att dom kan leva ett positivt liv..

Men okej jag mediterar vidare och tänker på det lite i bakgrunden bara att jag vill ha en förklaring sen av NewAge, varför läste ingen på internet?

Hur kunde vi internet människor dömma resten av befolkningen i landet till ett sovande liv?

Om ett brevprojekt kunde ge dom den informationen enkelt, fedligt, lagligt, anonymt..

Posted on: 2012/12/25 6:07

See User information
Ja Du messias, det är många frågor Du vill ha besvarade, och alla andra är dumma, tur att Du finns på vaken så att vi kan vakna till lite.

Posted on: 2012/12/25 6:13

See User information
Nej jag säger ju meditera, brevprojekt är för jobbigt ändåså och dom där fattiga afrikanerna utan vatten har säkert gjort nått dummt i nått tidigare liv som dom sotar för..
Njae jag tror inte på själva principen.

Det är äkta kärlek att dela med sig av gratis energi, jag har gjort det till er och förklarat hur enkelt ni kan få svar på hur djupt kaninhålet går..

Men som sagt, jag litar på er då och mediterar vidare, jag kan inte starta nått brevprojekt på egen hand ändåså och jag rekomenderar inte det för någon utan var ett gäng istället..

Som nån klok människa sa, Tsarion tror jag.
Att människan kan inte acceptera att människan blir sin egen gud och fixar till världen..
Människan kan bara se till gudar utanför sig själv som ska komma och rädda dom..

Och jag är foliehatt från internet, ingen messis..

Den riktiga messias kommer med mikrochip och miljontals fejkpengar ämnade för era konton..

Det filosiferade jag också på, att hur vet ni egentligen att jag inte är en utomjording?
Som kommit hit med en gravitationskrafts-uppfinning eller grävt fram en ur mänsklighetens historia, för att ge mänskligehetn en sista chans med simpel teknologi , brevprojekt..
Våra fejkpengar kan sätta alla fria, och även göra våra pengar äkta.. Om man vill vända på steken. För så länge folket står enat..

Nu är jag ingen utomjording tyvär gott folk, kommer ingen messias utanför er utan det är upp till var och en av oss.

Jag släpade 2 "strån till stacken", men jag är ingen myrdrottning som kan lägga ägg..

Ok det kanske var lite konstigt skrivet men ni hajjar, man måste vara flera, en person kan inte sitta, visst kan en person tänka på stora idéer och dela med sig till alla er..

Men nånstans måste det vara mer än 1 person som startar detta.

Så därför mediterar jag och tror och vet att det finns högre godhet, men det finns även en lägre dummhet som är ganska extrem och visst skulle det kännas lite surt om typ en utomjording lagt ut det där videoklippet på gravitationskrafts-uppfinningen, bara för att se om vi gör nånting annat med sån information , jämfört med hur vi använde kärnkraft och smällde 2000 atombomber och mörda och mörda natur och folk..

everything's gonna be alright!
Kram iwarrior, broder från samma moder, Jord..

Posted on: 2012/12/25 6:32

« 1 ... 4 5 6 (7) 8 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper