Vakencorner
|
Re: De tre(!) bomberna i Södertälje
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
F-N, HUBBEN - Skitbra - det där måste jag lägga på minnet - hoppas skitarna inte har ändrat på antalen nu då du kanhända har avslöjat dem - men det tror jag inte - de är ju så trofasta i sin "lära" så antal kommer dom väl inte att ändra på - men jag måste säga att jag kände något liknande när jag hörde om dessa sk. bomber... naturligtvis så var det ju bara en sk "krigslist"- för att det är något på gång... Jag tror jag sätter igång en ny tråd ang. Tjernobyl - jag har nämligen läst en intressant grej...
Vi hörs hälsar Shygets (=ung ickejudisk slyngel) eller för den skull; Fasco da Lama/ABRAC af st patrick - "Bärare" av den Gula Skölden...
Posted on: 2005/6/3 19:19
|
|||
|
||||
|
Re: De tre(!) bomberna i Södertälje
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Och det var en liten detalj som de flesta missade ochså, efter att dom hade forslat bort bomben "kunde" dom inte svara på vad för slags bomb det var, man var på grund av övertidsregler tvunget att avvakta desarmeringen av "bomben" allt för att hålla liv i massmedia. Sedan greps bombmannen som direkt erkände sig skyldig och förklarade att det var attrapper han hade placerats ut. Men det dröjde en hel vecka innan man fick reda på att det var attrapper. Precis som om man inte ville berätta det.
Men den här gången fick poliserna ytterligerare ett tillfälle att samöva med militären, precis som under stormen Gudrun, då man hade storövning med militären. Man rapporterade glatt att "Militären hjälper till med bomblarm i Södertälje" Fast dom inte får ingripa mot terror attacker, men det är väl ingen som tror på riktigt att detta var ett terror attentat? Stackarn var nog hjärntvättad till att utföra detta för illuministernas räkning.
Posted on: 2005/6/11 20:49
|
|||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login