vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

De tre(!) bomberna i Södertälje

See User information
Häromdagen var det en battalj i media angående att militären ville ha rätt att bruka våld mot civila. Man kunde få reda på att säpochefen menade att militären knappast skulle kunna hjälpa till vid ett terrorist attentat.

Det är ju helt riktigt, man kan ju enkelt se i Iraq att man trots 300 000 militärer inte lyckas undvika sprängdåd, man kan enkelt fatta att militären har andra syften för sin "våldsanvändning mot civila" än att stoppa terror.

Naturligtvis nu en kort tid senare hittar man TRE (!) bomber i södertälje, man kan läsa i Expressen "Militär insatt mot bomberna" Militären bidrog med en bombvagn. På bilden som visar den så kallade bombplatsen kan man se TRE röda flaggor. man kan i DN läsa om saken:

"Det var personal på industrigasbolaget Aga som upptäckte TRE plaströr med blinkande lampor och utstickande sladdar på torsdagseftermiddagen. Området har varit avspärrat sedan 15-tiden.Innan de TRE plaströren med eventuella sprängämnen kan lyftas måste TRE järnvägsvagnar som innehåller gasol på Agas område flyttas."
10spänn på att det var en muslimsk tidigare okänd grupp som anklagas vara avsändare.

Varenda gång NWO/Illuminati gör nåt sattyg visar dom en pyramid triangel eller liknande, alltid nåt med tre i. Detta för att visa sina members att inget är att vara rädd för. Senast jag såg det var när dom visade ett inslag om den högt upsatte militären som anklagas för våldtäktt mm, då visade dom en sekvens med 3 militärer som gick genom en gallergrind. Man kan alltså fatta att det är en utrensning inom militären, vissa passerar grinden inte andra, dom smutskastas och rensas ut. Det verkar dra ihop sig, dom verkar ha bråttom nu att få ihop sina grejer.

Håll i hatten Svensson, snart kommer det att blåsa snålt.

Posted on: 2005/5/27 10:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: De tre(!) bomberna i Södertälje

See User information
F-N, HUBBEN - Skitbra - det där måste jag lägga på minnet - hoppas skitarna inte har ändrat på antalen nu då du kanhända har avslöjat dem - men det tror jag inte - de är ju så trofasta i sin "lära" så antal kommer dom väl inte att ändra på - men jag måste säga att jag kände något liknande när jag hörde om dessa sk. bomber... naturligtvis så var det ju bara en sk "krigslist"- för att det är något på gång... Jag tror jag sätter igång en ny tråd ang. Tjernobyl - jag har nämligen läst en intressant grej...

Vi hörs hälsar Shygets (=ung ickejudisk slyngel) eller för den skull; Fasco da Lama/ABRAC af st patrick - "Bärare" av den Gula Skölden...

Posted on: 2005/6/3 19:19
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: De tre(!) bomberna i Södertälje

See User information
Och det var en liten detalj som de flesta missade ochså, efter att dom hade forslat bort bomben "kunde" dom inte svara på vad för slags bomb det var, man var på grund av övertidsregler tvunget att avvakta desarmeringen av "bomben" allt för att hålla liv i massmedia. Sedan greps bombmannen som direkt erkände sig skyldig och förklarade att det var attrapper han hade placerats ut. Men det dröjde en hel vecka innan man fick reda på att det var attrapper. Precis som om man inte ville berätta det.

Men den här gången fick poliserna ytterligerare ett tillfälle att
samöva med militären, precis som under stormen Gudrun, då man hade storövning med militären. Man rapporterade glatt att "Militären hjälper till med bomblarm i Södertälje" Fast dom inte får ingripa mot terror attacker, men det är väl ingen som tror på riktigt att detta var ett terror attentat?
Stackarn var nog hjärntvättad till att utföra detta för illuministernas räkning.

Posted on: 2005/6/11 20:49

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper