vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 20 21 22 (23)


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
att, att ateist javisst!

Och jag dömmer ingen utan jag skriver bara till folk att det är dags att vakna till och lära sig karma annars äre kört för er och ni kommer tyvär bli uppätna av utomjordiska insekter eller implodera för ni kommer missa pånyttföedlesen som händer mellan 4 och 7 år fram i tiden.

Jag vet fan inte vad ni tror men många av er söker nog arbete hos NWO eller utbildar er, ett tips bara ä att ni opererar om er tillrobotar såfort ni kan för utomjordingrna vill ha robotmännisko som slavar och inte nå vanliga mänisko som har känslor och empati för andra.

Eller tror ni på en revolution eller vad är det för fel på er?

Nej vänta, ni tror att Georgia Guidestones och NWO är en bluff precis som shiftet mellan dimensioner?

Tänk jag läser era tankr hela tiden oc det är inte mycket att läsa.. =D

Posted on: 2013/6/11 2:13
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Jag gläds åt att du ruckar på dina egna begränsningar, önskar dock du upphör med efterkräva andra följa den perceptions vy du har idag.

Just open your eyes and witness it is already happening, precis som det e menat. Dessa "aliens" har redan förlorat...

Att sitta och behålla sina egna hållhakar på saker som åkommer i tanken är kanske inte vad som behövs idag.

Det går att sitta leka detaljnisse om 9/11 i en miljon år, utan att se, guidestones eller bunkrar. Utan att se sambandet låst av våra egna villervalla.

Det finns så många idag som mår allt värre för det egna motståndet växer av egna rädslor i villervallan. En kamp som är omöjlig att vinna...

Jag är ledsen, men du skriver om att du inte dömer... Dock dryper det om dömanden i posterna...

I fred och <3!

Vem är du i denna?

Resized Image

Posted on: 2013/6/11 11:10

Edited by Avatar on 2013/6/11 11:25:30

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Du önskar att jag vore tyst helt enkelt och jo det vet jag redan Mr Utomjording. Men jag dömmer ingen jag skriver för att väcka folk som sover.

Att hålla tyst eller tjafsa om vad jag gör borde inte förkomma i dessa sista dagar av mänskligheten på Jorden då det enda som borde förekomma är en livlig diskution om hur man ska ta sig ur helvetet på Jorden nu när anti-christ, NWO och hela faddirullan börjar visa sig på riktigt.

Visst skulle världen vara underbar om folk visste om och levde karmafria liv?

Tänk er att alla sjukdommar försvann och folk började behandla andra som dom vill bli behdnalade själv..

Det är precis vad som skulle hända om alla visste om att ett budskap har kommit från högre dimensioner, och budskapet handlar om att det kommer öppnas en väg till högre dimensioner där det finns en orörd version av Jorden (himmelriket/paradiset)

Jävla ateistland jag hamnat i, här tror vi inte på sagor förutom att hela naturen designat sig själv helt utan att vara intelligent eller ha förmåan att kunna designa sig själv..

Jo vi är inga idioter i det här landet inte, evolution/DNA är inte intelligent designat utan DNA satt ihop sig själv av en slump för så smarta är vi efter 12 års programmering i skolor där vi fick lära oss at acceptera att bli tvingade att lära oss tramset dom lärde ut.

Jorå gott folk skärpningsdags nu.

Fred!

Posted on: 2013/6/11 14:13
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Jag vill absolut inte du skall vara tyst, det har jag varken rätt eller tillstånd att avgöra. Ber dig endast att ha eftertanke i det egna uttrycket.

Jag är varesig mer eller mindre än du, eller nån annan för den delen.

Visste du att även ateisten har rätt, då den förvägrar dessa mänskliga gudar vilket utgör religioner och andra avspeglingar...

Ändå ÄR dom och samtliga har rätt, det är bara perspektivet och uttrycket som saknas... Ändå traskar den in skoningslöst innom oss alla...

Bara att släppa handbromsen och knäppa upp säkerhetsbältet.

Du har rätt, det är en förljugen värld... På andra sidan mynten finns även avspeglingen av potentialen var och en bär på...

Beskrev bilden något för dig?

Mr Utomjording? -Den var bra!

Vidare kan du aldrig väcka nån som "sover", det måste ske inom dom själva, på deras egna villkor... Det är endast tillskriven den egna resan i den form den nu uttrycker sig.

Möjligen skapas motstånd för en "väckning" via påtvingandet...

I fred och <3!

Posted on: 2013/6/11 14:27

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Nej bilden sa mig inget..

"Påtvingandet" händer bara en gång till innan 2017 när portarna öppnas så alla har en chans till att börja bry sig tills dess..
Och tro mig jag sticker såfort jag bara kan jag är så trött på att se vilsna människor som saboterar sig själva, djur och natur.

13th Sun säger att han vet inte hur länge han är kvar, jag säger detsamma jag sticker om cirka 4 år tippar jag på sen flyger jag till mitt nya hem.

4 år kvar gott folk så det är bara att göra det ni alltid velat göra och ni kan börja med att vara ärliga jämt det är nånting som komer få er att älska er själva för.

Så om 4 år ska jag vara tyst men självklart stannar jag 7 år istället om det är krig i 4D som gäller mellan 2017 och 2020 och jag inte riskerar att bli kvarlämnad med idioterna för att jag deltar så skulle jag delta hårt för skiten dom gjort mot oss, naturen och planeten. Eldbolls-krig.


Posted on: 2013/6/11 15:06
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Det är av samma mening världen erfar sig självt allt galnare och varför vissa böcker tillskriver det som jävulen får fritt spelrum i de sista dagarna... Allt hör till, även söndringen av moder jord och varför det även tillskrivs att "fadern" lät sin fru våldtas även under dessa sista "dagar".

Även den sista av oss kommer få möjligheten, dock behöver dom en allt galnare värld inför valet för den egna självinsikten.
Det är inga dåliga hämskheter människorsläktet förbereder sig med, för att tvinga sig självt att "vakna".

Glöm inte att moder jord även kan liknas som en värphöna... Men för vad!?

Bilden är som en karta över förvandlingsförloppet... Den resa du, jag, varenda kotte är på...

"Human, know thy self!" Inga pluralis här inte, dock fraktalt och i sin egna avbild...

Det finns dock inga datum, tider... Det är ett konstant pågående...

Nu skall jag sluta med ordvitsar...

I frid och <3!


Posted on: 2013/6/11 15:25

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information
Lyssnade just på nya videos av 13th Sun och han förklara att OM mänskligheten hade blivit som EN precis som du tror att vi är, så hade ingen pånyttfödelse varit nödvändig men nu bara för att människor fortfarande går runt och hatar varandra och djuren så är det universums lag att planeten måste pånyttfödas och stolpskotten blir kvarlämnade för att vara lyckliga slavar åt besten som dom inte ser trots att dom sätter microchip i folk. (dom flesta brinner upp dock)

Det ska tydligen bli kaos inom kort på planeten och när shiftet händer så kommer det vara fullt kaos på planeten så det är verkligen lugnet föra stormen nu.

Han talar även om att fema-camps är gjorda som matlådor åt utomjordingarna och där ska man placera människor som har studieskulder för att sen äta upp dom.

Det blev inte så många svenskar i matlådor men några högsäkerhetsfängelser finns så många kommer bli en matbit.

Han talar även om er som tror att vi är i himmelriket trots att allt blir värre på planeten, jag har stött på några sånna människor här i forumet och du är väl antgaligen en du som ser dig själv i allt.

Den här planeten är på sina sista år just nu medans dom som sover inte vill vakna och tyvär det är dags att låta er vara ifred gott folk, jag skrev för att få er att vakna til och hoppas nån gjorde det och att vi ses på den nya Jorden.

Kram gott folk och lycka till

Posted on: 2013/6/11 16:08
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information


Nu vet jag inte vad du uppfunnit... Du säger att du vet "som jag tror"... Du anar inte att du har en säck med antaganden?


Yes, du har dock rätt på vart det lutar åt...

I fred och <3!

Posted on: 2013/6/11 16:29

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: 2012 - Hoax eller något verkligt?


See User information

Lite kul denna tråden kommer i deras agna musik-videos...

https://www.youtube.com/watch?v=CGyEd0 ... ki8C7uz6Le3Ex9R0hCEOl2zyw

Posted on: 2014/2/25 12:46

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 ... 20 21 22 (23)




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
31 user(s) are online (31 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 31

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS