Vakencorner
|
Bilderberg 2013 - Vill ni att Partiet De Fria finns på plats?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
![]() Stockholm 6 Maj Jag och Daniel tänkte försöka ta oss till London första veckan i juni för att bevaka årets Bilderbergkonferens. Vi behöver dock lite hjälp av allmänheten för att detta ska gå i lås. Förra gången jag åkte ner till Schweiz hade jag mer privata resurser. Denna gången gör vi det å Partiet De Frias vägnar som jag varit med och startat under våren. Vår partikassa är liten och skör därför söker vi med ljus å lykta efter givmilda sympatisörer som kan tänka sig skänka en slant. Vi kommer behöva ca. 7000kr för att bekosta resan för oss 2 personer. Överföring via Bankgiro: Bankgiro: 161-6002 Via bankkonto: Clearingnr: 6191 Kontonr: 718 946 928 Alla gåvor tas emot med stor tacksamhet! Läs mer här: http://defria.mailerlite.se/d9h2x1 Med vänlig hälsning Bosse Jonsson
Posted on: 2013/5/6 5:57
|
|||
|
||||
|
Re: Bilderberg 2013 - Vill ni att Partiet De Fria finns på plats?
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
http://www.svt.se/nyheter/sverige/lofven-gastar-knutson
Tycker denna tråden passar utmärkt istället för att skapa en helt ny Kort sagt: länken ovan, bombardera Knutson per mail och telefon ang Stefans Bilderbergmöte. Kampen får inte avstanna. Startar kl 15.00 Hörs Mvh Ice
Posted on: 2013/6/13 12:48
|
|||
|
"All ideologies are idiotic, whether religious or political, for it is conceptual thinking, the conceptual word, which has so unfortunately divided man." - Jiddu Krishnamurti
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Min bäste "LetsHugEm",
Jag uppskattar ditt inlägg, men min intelligens omfamnar inte ditt budskap i ovanstående inlägg. Det vore lägligt, dessutom skulle jag vara dig tacksam, om Du förtydligar Dig lite, så att även vi +40 förstår och/eller begriper innehållet i din text. Kan du expandera uttrycket "Hahahaahaa". Jag anar att du menar att du skrattar åt någonting? Eller att du anser något vara humoristiskt.
Posted on: 2013/6/13 14:25
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
karsten, även om det kanske inte var din avsikt så flabbade jag gott åt ditt inlägg
![]() Men visst, jag kan bara hålla med. Demokratin måste genomskådas illa kvickt om vi ska hinna hindra global diktatur från att bli verklighet. Tyvärr ser det extremt mörkt ut för iaf ser jag inte ens att majoriteten på vaken har genomskådat det ännu Och då kan man räkna ut hur det ser ut ute i stugorna
Posted on: 2013/6/13 14:47
|
|||
|
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jo staten är ett monopol på att använda våld och tvång för allas bästa, och demokratin är uppsatt för att du ska tro att du har ett val att påverka vad dessa politiker gör..
Och nu finns även "de fria" som fortfarande inte förstått att demokratin är problemet och inte vilket parti som röstas på. Fokuserar du på demokratin så gåår du fortfarande på lögnen medans du skapar det du inte vill ha genom lagen om attraktion, fokusera på korrupta politiker och det är precis vad du kommer få. Jo det är humoritiskt att gå in på ett forum för vakna människor och ta för givet att alla fortfarande sover och tror på att lösningen på problem i världen handlar om att alla ska fokusera på demokratin och dom korrupta.. Det som demokratin och korruptionen inte skulle kunna hantera är om folk slutade fokusera på dom och gå på lögnen om att det är vägen till frihet att fokusera på ett monopol på att använda våld och tvång och demokratin som är ett skådespel. Så det är fortfarande ett hån mot tänkande människors intelligens att skapa ett parti som heter "de fria" och som inte har en aning om att dom kämpar för att få makt över monopolet på att använda våld och tvång, starta krig eller massvaccinera.. Det är sånna val som "de fria" vill kunna ta för demokratin gillar dom och staten också. Men det har ingenting med att vara fri att göra när man fokuserar på korrupta politiker eller ett korrupt demokratisystem för man attraherar precis det man fokuserar på. Där ditt fokus går hamnar energier. Det har allt att göra med att svenska stolta slavar fortfarande vill tro på att demokratin är så underbar som politiker sa att den är. Ni vet inte ens om det är samma demon som styr alla partiledare, det skulle kunna vara en puppetmaster som styr alla partiledare och ni skulle fortfarande tro på att demokratin är vägen till frihet och bara man röstar rätt så kommer monopolet på att använda våld och tvång ordna frihet åt folket hahahahaa Skäpr dig nu jag är bara cirka 10 år yngre än dig så varför lär inte du mig om hur demokratin och staten är fejkade och korrupta hologram som man inte bör fokusera på om man vill vara "de fria människorna".. Du har också internet. Eller vet du många slavar som blev fria genom att alltid avguda och lyssna på deras ägare och systemet som tillät att slavar existerar? Eller var det när slavarna slutade fokusera på slavdrivarna som det blev en förändring och slaveri bytte taktik från piskor och kedjor till ett monopol på våld och tvång/ staten?
Posted on: 2013/6/13 14:48
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Vi har försökt länge att tvinga fram saker som drogfrihet och smarta barn, och det enda tvånget skapade var 1 miljon knarkare på en population på 9 miljoner och barn som lärt sig använda tvång/mobba andra barn och som knappt kan knyta skosnörerna utan hjälp från förälder eller staten..
Tror ni verkligen att vi kan tvinga fram frihet genom att rösta in "rätt parti" trots att tvång och frihet inte går ihop? Tvinga politikerna att sluta ha monopol på att tvinga barn, folk och djur så kanske vi kan börja tala om "dom fria".
Posted on: 2013/6/13 16:24
|
|||
|
Tar en paus från Vaken
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Ja det är rätt kul faktiskt
Lite som uttrycket "den fria världens ledare" ![]()
Posted on: 2013/6/13 17:13
|
|||
|
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
|
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login