vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#25


See User information
Blev astmatiker efter en stelkrampsspruta 1991.
Jag tror vaccin ändå är den fetaste anledningen till att människr mår skit.

Bidrar med förmodat bibehållen heder en kort interview med Linda!

http://www.youtube.com/watch?v=4j275kLT954&feature=player_embedded

Posted on: 2013/6/11 21:31
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#26


See User information
Quote:

LetsHugEm skrev:
Så nu, testa och ät på McDonalds varje dag medans du håller bort alla wifi och trådlösa telefoner och se om du håller dig allergifri..

Då får du svart på vitt om det är wifi och trådlösa telfoner eller om matvanorna är det som bestämmer om du kan bli sjuk eller inte.

Jasså trådlösa telefonen mördar spermier , det var det värsta..


Svart på vitt:
Jag åt på McDonalds 2-3 ggr/dag under 12 års tid, slutade sedan som chaufför och startade firma hemma som jag nu drivit i 12 år, har sedan dess ätit hemlagat varje dag helt utan någon påverkan på min allergi, men i höstas åkte all trådlös teknik ut, har inga strålningskällor i min omgivning någon tid på dygnet, mobilen används knappt alls längre. och för första gången på 15-20år gick pollensäsongen helt obemeärkt förbi. Men jag kanske inte ska ropa hej riktigt än, jag har inte testat allt som jag inte tål(de) än. bla Jordgubbar, päron, kallrökt lax.

Det första jag märkte någon månad efter att ha strålningsrensat var att när jag badat eller duschat så var ögonen inte rödsprängda längre. Det verkar som den konstanta strålningen man utsatts för gjort kroppen överkänslig, och det är ju just det allergier egentligen handlar om, överkänslighet.

LetsHugEm skrev:
"Jasså trådlösa telefonen mördar spermier , det var det värsta.."

Men det känner du väl ändå till?
Det finns hundratals studier publicerade på bla PubMed angående detta, så bevis saknas inte, däremot kunnskap bland allmänheten som inte läser forskningsrapporter.
Bill Gates har tom tagit fram en strålningsapparat som på några sekunder gör dej steril i veckor, dessa apparater skulle givetvis användas i Afrika så dom inte skulle föröka sej,men mina misstankar är att det inte skulle vara dom vita i Sydafrika som skulle få kulorna zzappade.

Tyvärr så tror jag att väldigt få kan sanera bort strålningen, dom har har strålande grannar, arbetar på platser med trådlös teknik, kan inte slita sej från mobilen, har ingen aning om att det finns många fler strålningskällor såsom klockradio, fläktar, elcentraler osv. Utan EMF-mätare är man dömd att misslyckas.

Posted on: 2013/6/11 22:22

Edited by sliparn on 2013/6/11 22:45:33
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#27


See User information
Sammanträffande big time. Var iväg och EMC-testade min fantastiska lilla produkt idag.
Hur de än hade EU säkrade test-miljöer så kände jag starkt deras artificiella EMC strålar i huvudet. Obehagligt. Dock sitter jag framför datorn . igen... som en idiot!

http://www.youtube.com/watch?v=4j275k ... p;feature=player_embedded

Posted on: 2013/6/11 22:31
Resized ImageChip HappensResized Image
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#28


See User information
Yo Sliparn, du verkar ha nördat mycket i det här med EM-strålning. Kan du rekommendera nån EMF-mätare? En specifik modell tänkte jag, för måttlig slant. Skulle vara klart intressant o undersöka sin vardagsmiljö med en sån

Posted on: 2013/6/11 22:58
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#29


See User information
Det finns dock folk som klarat att vara friska trots att dom arbetar på ett kärnkraftverk med daglig strålning långt över wifi och telefoner..

Så nånting bestämmer om du blir "öppen för allergi" eller om ditt imunförsvar fungerar. (jag pekar på maten)

Äter man på McDonalds varje dag i en stor del av sitt liv så är det smartast att gå över till alkalisk diet. Inte för att många kommer lyssna på det eller vill veta om att dom kommer brinna upp om dom inte gör det inom en snar framtid.

Sluta med era mätare och skaffa er ett PH-test-kit och kolla hur mycket PH ni har i erat saliv det första ni gör på morgonen så får ni svart på vitt om ni är mottagliga för sjukdommar och allergier eller om ni är i den säkra zonen med över 7 i PH.

Ni kommer antgaligen inte ha ett högt PH-värde om ni inte äter alkalisk mat och har förstått att vi är elektiriska varelser som sätter gränser på vad våra organ och kroppar klarar av om vi fyller den med lågalkalisk mat dagligen som gör att kroppen får kämpa för att försöka hålla ett hälsosamt PH-värde i kroppen eller gå under, kroppen tar ämnen från skelett, organ och tänder om man inte håller koll på PH-värdet i kroppen så ni dödar er själva långsamt så länge ni inte förstår det.

Eller fortsätt leta orsaker, det är erat val att avgöra.

Posted on: 2013/6/12 0:13
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#30


See User information
Men öj lyssna jag gjorde alkalisk grönsaksostburgare utan kött igår och det kan vara en bra väg för er som gillar skräpmat men kan inte fortsätta på den vägen.. Helt otroligt att kunna äta go snabbmat som är alkalisk.

Tog 1 hel lök, 1 klyfta vitlök, 2 morötter, 1 tomat och babyspenatblad och mixade ihop allt i en sörja som jag häller ett rejält lager på en skiva mörkt fullkornsbröd utan tillsatser. Sen la jag lite tillsatsfri gurksallad på grönsaksmixen. (alla essa grönsaker har ett högt PH-värde, cirka 10 i PH på alla förutom tomat som har 8 i Pht)

Sen strödde jag lite ost på en till skiva bröd och lät den ligga i ugnen på grill i bara nån minut så osten hann smälta..

Sen smacka jag på ostbrödskivan mitt på grönsaksmixskivan och vipps så har du en burgare utan kött och mängder med energier eftersom det är råa grönsaker som inte värmts upp eller tillagats.

Gurksalladens kyla skyddar elektrisiteten i grönsaksmixen från den uppvärmda osten på toppskivan.

Visst ost är inte det nyttigaste men det är en stegvis process för många och jag kommer sluta äta ost också såfort jag kollat in på ett mjölkeri så jag får se kossorna lida på grund av att jag ska äta ost, då kommer det vara lätt att sluta.

Tänk på saken, speciellt du stryparn.

Posted on: 2013/6/12 0:24
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#31


See User information
Quote:

GordonShumway skrev:
Yo Sliparn, du verkar ha nördat mycket i det här med EM-strålning. Kan du rekommendera nån EMF-mätare? En specifik modell tänkte jag, för måttlig slant. Skulle vara klart intressant o undersöka sin vardagsmiljö med en sån

hehe, jo, nog har jag nördat in på detta litegrand. Men när man upptäckt att man faktiskt tagit skada av denna strålning så börjar man fundera på hur farlig den är. Jag har tidigare skrivit om hur jag blev alldeles rödflamming efter att ha jobbat långa arbetspass nära en DECT-bas, och nu så här efteråt har jag även fått förklaring till varför jag ofta blev alldeles tokvarm, och var tvungen att ta av mej kläder trots att det bara var 15-16 grader i lokalen, den strålningsdos jag fick av DECT-basen var så hög att den hade en uppvärmande effekt.

Vill du nörda ner dej i strålningsträsket är maxicom.se en utomordentligt bra utgångspunkt, där finns massor av information och länkar, dessutom är han mycket insatt i tekniken till skillnad från många andra som har informationssidor om detta. Han säljer även mätare http://www.maxicom.se/Maetinstrument.php jag själv har den som heter ED75.


Posted on: 2013/6/12 12:12
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#32


See User information
Quote:

LetsHugEm skrev:
Det finns dock folk som klarat att vara friska trots att dom arbetar på ett kärnkraftverk med daglig strålning långt över wifi och telefoner..

Så nånting bestämmer om du blir "öppen för allergi" eller om ditt imunförsvar fungerar. (jag pekar på maten)

Äter man på McDonalds varje dag i en stor del av sitt liv så är det smartast att gå över till alkalisk diet. Inte för att många kommer lyssna på det eller vill veta om att dom kommer brinna upp om dom inte gör det inom en snar framtid.

Sluta med era mätare och skaffa er ett PH-test-kit och kolla hur mycket PH ni har i erat saliv det första ni gör på morgonen så får ni svart på vitt om ni är mottagliga för sjukdommar och allergier eller om ni är i den säkra zonen med över 7 i PH.

Ni kommer antgaligen inte ha ett högt PH-värde om ni inte äter alkalisk mat och har förstått att vi är elektiriska varelser som sätter gränser på vad våra organ och kroppar klarar av om vi fyller den med lågalkalisk mat dagligen som gör att kroppen får kämpa för att försöka hålla ett hälsosamt PH-värde i kroppen eller gå under, kroppen tar ämnen från skelett, organ och tänder om man inte håller koll på PH-värdet i kroppen så ni dödar er själva långsamt så länge ni inte förstår det.

Eller fortsätt leta orsaker, det är erat val att avgöra.


Lågt PH i vattnet har folk levt med i tusentals år, egna brunnar har ofta alldeles för lågt PH. men det är de sista 20 åren som tex "vuxenallergierna" och "matintoleranserna" fullkommligen exploderat.

Statistiken för både cancer och allergier ger dessutom en tydlig indikation att strålningen kan vara boven i dramat.


Posted on: 2013/6/12 12:39
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#33


See User information
Quote:

LetsHugEm skrev:
Men öj lyssna jag gjorde alkalisk grönsaksostburgare utan kött igår och det kan vara en bra väg för er som gillar skräpmat men kan inte fortsätta på den vägen.. Helt otroligt att kunna äta go snabbmat som är alkalisk.

Tog 1 hel lök, 1 klyfta vitlök, 2 morötter, 1 tomat och babyspenatblad och mixade ihop allt i en sörja som jag häller ett rejält lager på en skiva mörkt fullkornsbröd utan tillsatser. Sen la jag lite tillsatsfri gurksallad på grönsaksmixen. (alla essa grönsaker har ett högt PH-värde, cirka 10 i PH på alla förutom tomat som har 8 i Pht)

Sen strödde jag lite ost på en till skiva bröd och lät den ligga i ugnen på grill i bara nån minut så osten hann smälta..

Sen smacka jag på ostbrödskivan mitt på grönsaksmixskivan och vipps så har du en burgare utan kött och mängder med energier eftersom det är råa grönsaker som inte värmts upp eller tillagats.

Gurksalladens kyla skyddar elektrisiteten i grönsaksmixen från den uppvärmda osten på toppskivan.

Visst ost är inte det nyttigaste men det är en stegvis process för många och jag kommer sluta äta ost också såfort jag kollat in på ett mjölkeri så jag får se kossorna lida på grund av att jag ska äta ost, då kommer det vara lätt att sluta.

Tänk på saken, speciellt du stryparn.


Ojoj, kossorna får lida, vi ska sluta äta kött och ost, Men vi ska inte oroa oss för strålningen?

Är du en "Agenda 21 samordnare"? det finns många sådana ute i landet, och jag har alltid funderat på vad dom sysslar med.

Nädu, jag häller i en säck kalksten i mitt vattenfilter någon gång om året, och får ett PH på 8, sedan steker jag mej en rejäl köttbit och dricker mjölk som kommer från gårdar häromkring, jag känner många av dom och kan intyga att djuren har det alldeles utmärkt. just nu ligger några och idisslar i blomsterhavet utanför min dörr.

Posted on: 2013/6/12 12:48
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#34


See User information
Hahahahaa ja oroa dg för strålningen men inte för att djur plågas.. men du kan inte förhindra strålning i luften men du kan ta avstånd från djurplågeri som är när ett djur inte lever sitt naturliga liv i sin naturliga miljö.

Du vet ju med säkerhet att varken gud eller karma existerar och jag vet med säkerhet att det är nu som gud kommer visa sig igenom att bränna upp parasiterna som inte bryr sig om djuren utan istället äter upp djuren hahaha

Trodde du naturens designer var ointelligent och förlät ett växtätnde djur som blivit lurad att hon är ett köttätande djur utan empati?

Nej tyvär, du skulle lyssnat på din inre röst när det gäller maten och förstått att om du inte kan döda djuret själv så är det ingen naturlig mat utan nånting som är livsfarligt att äta, men det blir farligare och farligare varje dag tills ni inploderar och tyvär ni förstår inte att naturen är designad.

Ni var för duktiga i skolan för att förstå att naturen är designad och DNA/evolutionsteorin är även den intelligent designad bortom allt människan kan designa.. Men skolorna lärde dig att naturen inte är designad så vad ska jag säga..

Tyvär.

Många kommer få lida för att dom är nerdummade och har gått på lögnerna.

Det var nog kristen-domen som gjorde att folk börja äta djuren istälet för att lyssna på sin inre röst / kontakten med gud/samvetet.

Så du har i princip gått på bluffar från både samhället och religioner utan att förstå att du blivit lurad .. än.

Internet har funnits i 20+ år men ni har fortfarande inte användt internet för att forska om världen, vad är jag för onormal människa egentligen som placerade forskning om samhäller och religioner långt upp på listan av det som är viktigt att lära sig mer om.

Hahahahahaa jag är en väldigt speciell pojke, du däremot vad inte specellt speciell, antaligen blåögd och totalt utanför naturen och naturligt betende.

Men klart det inte är för sent för nån som har en hjärna, men det finns många som inte ens har en hjärna och för er är det tyvär kört nu när gud är på ingång med karmaläxor åt er alla som gillar att äta djur.. =(

Du låter precis som dina ägare när du säger -oj oj oj kossorna lider..

För tyvär så ser dina ägare dig som ett husdjur och sen får du känna på hur det är att bli uppäten som ett bodskapsdjur. Ta en titt på Georgie Guidestones om du vill se vad dina ägare tycker om dig hahah

Posted on: 2013/6/13 1:45
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#35


See User information
Jag använder min egentillverkade Mariatistel-tinktur, funkar mycket bra för mig.

Köp örten, lägg i alkohol 25-50% för torkad ört, skaka ofta låt den stå mörkt i ½ till 6 mån.

Där har du en potent och säker allergimedicin.

Studera örter och läkesvampar och du kan bli av med de flesta av dina hälsoproblem.

Det finns örtshoppar där man kan köpa den färdiga produkten som tex:

http://www.bristolbotanicals.co.uk/pr-2917

Problemet för framtiden är att de kommer förbjuda alla dessa nätshoppar genom Codex Alimentarius.

Redan nu när man beställer ifrån vissa nätshoppar i UK är man tvungen att intyga att man är en örtspecieallist och vet vad man håller på med.

Så mitt tips är lär ditt att ta hand om dig själv, tillverka dina egna medidciner.



Posted on: 2013/6/14 16:20
" A mind is like a parachute. It doesn't work if it is not open."
Frank Zappa
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#36


See User information
Quote:

LetsHugEm skrev:
Hahahahaa ja oroa dg för strålningen men inte för att djur plågas.. men du kan inte förhindra strålning i luften men du kan ta avstånd från djurplågeri som är när ett djur inte lever sitt naturliga liv i sin naturliga miljö.


hur tänkte du nu......?
"Strålningen i luften kan du inte förhindra"
Man kan alltså inte förhindra att man har en dect-telefon på nattduksbordet, en WiFi invid soffan, en mobiltelefon intill örat, bluetooth i örat, spelkontroll i handen, du måste vara en inbiten IT-nörd.

Människan är förövrigt det ända rovdjuret som ser till att bytet inte lider i onödan, de vilda djuren hade nog gärna bytt det hårda livet i kalla norden mot all-inklusive vistelse i en svensk ladugård fritt från hänsynslösa vargar mm, tänk bara att slippa leva på bark i meterdjup snö och 30 minusgrader. sverige har de hårdaste djurskyddsglerna i världen, så vill du känna att du bara äter kött från djur som vårdats väl, köp svenskt krav-märkt, så gynnar du även miljön.

men men, millitanta veganer som bor i städer och aldrig varit i en ladugård brukar ju alltid veta bäst. Gå inte på djurrättsaktivisternas propaganda, har läst en hel del, och den består nästan bara av lögner.

Posted on: 2013/6/14 17:47
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#37


See User information
Självklart tar man bort massa strålning genom att ta bort allt det där men går man ut så får man andra människors strålning på sig från deras wifi och trådlösa bredband..

Jag tror bara det är överdrivet med farorna för det är ett perfekt sätt att göra folk rädda för nånting osyntligt i luften som finns överallt, samtidigt som chemtrails sprayas och stenmonument står kvar där dom ordagrant förklarar att dom ska utrota 90% av befolkningen för dom ser befolkningar som husdjur som dom äger, bodskap som kan avlivas om dom förökar sig för fort.

Hahahaaa människan är dock inte ett rovdjur utan ett flocklevande växtätande djur med massa empati för andra, enligt vetenskapen på hur människans kropp är designad så är vi växtätare som inte har diverse ämnen i magsäcken som rovdjur har och käken hugger inte på samma sätt som ett rovdjurs och tänderna är inte gjorda för att slita sönder djur utan dom är gjorda för att mala ner plantor.

Men skärp dig nu med fantasierna alla djur som inte har rätten till sitt naturliga liv i sin naturliga miljö plågas.. Så gillar du ost och smör trots att kossorna är slavar på grund av det så tyvär kan du få lov att återfödas som en kossa så du själv får uppleva hur det är att vara en slav bara för att det "intelligentaste" djuret blev lurad att dom inte har empati för djur och kan använda djur som slavar.

Det är religionerna som startade skiten med att äta djur och det har ingenting med gud att göra utan med motsatsen till gud att göra vilket alla religioner har.

Jag skiter fullständigt i om du tror att djurrättsaktivister ljuger hahahaa det gör dom som sa att d är ett köttätande djur också.

Du har en röst inom dig som berättar vad som är rätt och fel och det är ditt samvete som är kontakten med gud, ignorera den inre rösten på egen risk för i dommedagstider som dessa kommer dommar delas ut individuellt och att dricka lite alkaliserat vatten tar inte bort nån karma alls utan det gör bara goda järningar mot andra individer och djur.

Jag är väldig medveten precis som många andra blev runt 21 December förra året, jag vela fira en julafton utan att se mördade djur på bordet och jag förstår att det inte går att bryta sånna traditioner så jag skippade helt och hållet att fira jul och jag är nöjd med det valet. Många känner likadans och detta är globalt.

Och sen har vi er som inte vill vakna för ni kan inte förändra era liv för nån annans skull och djur har mindre värde än er och ni vill inte lyssna på den inre rösten som säger "ge fan i djuren du har faktist empati".

Det tycks bli så nu att väldigt många människor förlorar sin själ etersom dom ignorerat sin inre röst för länge tills man förlorade den inre rösten som berättar vad som är rätt och fel.

Jag kommer från det vackraste länet i hela Sverige så jag har växt upp med natur dock inte på bonngård men visst fanns det sånna också här och där, men inte fan slutade jag bry mig om djur för det medans jag haft vänner när jag växt upp som plååget djur för skojs skull.

Så jag har sett båda sidorna i frågan och jag har dessutom sett fabriksbonngårdar och kycklingfabriker där tusentals höns slaktas av maskiner och sen åker runt på linor i hela fabriken som att besöka helvetet ungefär, och det är sånnt du vill ignorera så du inte vet hur mycket karma du drar på dig genom det du äter, för tyvär, vi är ansvariga för allt vi gör mot andra individer även om vi ger dåliga tips som vi trodde var bra så skapar vi karma för karman skiter fullständigt i om vi visste vad som var rätt och riktigt.
'
Jag förstår att det är omöjligt för dom flesta att behandla andra individer som man själv skulle vilja bli behandlad, speciellt när djur och barn är ägodelar åt föräldrarna som är ägodelar åt staten som är ägd av utomjording som skrev biblar och lurade människor att dom inte har empati eller en inre röst/kontakt med gud.

Jag säger inte att jag vet dittan och dattan jag säger bara att jag följer min inre röst och har gjort det väldigt länge, det är ni som ignorerat vad eran inre röst säger som har nånting att oroa er för och speciellt om ni fortfarande går runt och säger tex. att djurrättsaktivister ljuger trots att djuren inte lever sitt naturliga liv och därmed lider.

Jag kollade in på ett slakteri med hjälp av youtube och det var inte så kul att vara delaktig i djurplågeriet genom att äta onaturlig ma och göra sig själv sjuk, för vi kan nämligen inte bli sjuka om vi äter rätt mat och cancer och diverse sjukdommar är direkt kopplat till att det växtätande djuret är så smart att hon vet att hon är ett köttätande rovdjur och cancerfonder letar efter ett botemedel på cancer genom att samla in donationer från rädda människor som inte vill få cancer medans dom äter muskler från döda djur som måste kokas eller grillas för människan har inte dom ämnena i magen som rovdjur har som skulle göra att vi kunde äta kött rått utan att bli sjuka.

Varje gång du äter kött så måste din kropp fixa till PHbalansen i kroppen eller dö så då tar din kropp kalcium från tänder och skelett och från organ för att kunna återställa ph-värdet, så därför blir man trött, för att kroppen måste kämpa med ph-värdet.

Kött har cirka 3-4 i PH och människan har runt 7 i ph i blodet och grönsaker har 8-10 i ph och äter man bara den naturliga maten så behöver inte kroppen kämpa utan den istället har energier som inte en köttätande människa har.

Oj kanske lite långt men så kan det gå när man lever på grönsaker och frukt då kan man skriva som en maskin och sen ta en promenad och äen astralresa vilket människor som äter kött inte kan göra för man placerar ett skal runt sitt trdje öga och det blir svårt för stralkroppen att lossa från fysiska kroppen.

Så visst finns det fördelar med att vakna upp och börja leva naturligt som människan var designad att leva i väntan på att designern ska rensa bort dom som inte förstod att dom var designade eller hur designen i kroppen fungerar.

Jag tror bibeln lurat dig att gud inte existerar och att du är ett rovdjur, och du mår inte bra av det så jag bryr mig inte så men jag har kärlek för medmänniskor till den punkten att jag berättar detta för alla jag kommer i kontakt med, även dig..

Så ta det om du vill jag bryr mig inte jag förstår att cirka 90% kommer att utrotas för dom gick på lögneroch bluffar skapade av en utomjordisk ras som saknar själ/samvetet/inre röst/kontakt med gud, för det är ingen liten sak att ha en multidimensionel själ och en kontakt med gud som gör att både hunger och sömnbehov försvinner när vi mediterar och får massiv energier från rymden direkt in i vårat trdje öga.

Oj nu blev det längre så kan det gå.

Go fortsättning och lycka till hur du än gör. Fred!

Posted on: 2013/6/14 18:28
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#38


See User information
Visst, lågt PH är o-bra, men kan inte förklara den brutala ökningen av allergier och matintoleranser, och även tillstånd som autism mm de senaste 20 åren. Man måste focusera på sådant som tillkommit i vår miljö under denna period (och även en tid innan) om man ska hitta orsaken, tex GMO, nya och ändrade vacciner, Trådlös teknik, chemtrails mm. Hittar man inte orsaken till ökningen, så lär kurerna inte kunna bota utan bara lindra. Jag såg förresten en ny reklam på TV för en salva mot "rosacea" precis denna "sjukdom" har både jag och min bror fått i ansiktet och i mitt fall även på överkroppen, och berodde på strålning. att då komma med en lindrande salva löser inte grundproblemet. Men det är så läkemedelstillverkarna jobbar, aldrig avslöja orsaken, utan bara ge oss dyra mediciner som vi måste ta i all evighet för att grundproblemet alltid finns kvar, världens affärsidé.

Posted on: 2013/6/16 11:13
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#39


See User information
Visst ja, tack för tipset om EMF-mätaren sliparn. Ungefär vad kostar den?

Posted on: 2013/6/16 12:23
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#40


See User information
Ja föfan det går inte ut på att bota folk för då skulle folk vetat om att PH-värdet i kroppen är det viktigaste för att man ska kunna bli immun mot sjukdommar genom sitt immunsystem som är ett indesignat system som håller oss immun mot virus och sjukdommar.

Doktorer, läkedmedelstillverkare och veterinärer är dom som tjänar pengar på när folk blivit sjuka och dom skulle förlora mycket inkomst om folk förstod PH-värdets värde för immunförsvaret.


Dags för mig att äta lite naturlig medecin faktist efter denna tupplur i solskenet, det får bli lök, spenat, morötter, vitlök, gurka och tomat.. Rakt ner i mixern bara sen ska jag bre det på lite grovt bröd, extra tjockt lager med alkalisk medecin håller doktorn borta. ;D

Cannabis har väldigt mycket medeciska fördelar också och listan på sjudommar som cannabis motverkar och tillåmed botar är lång. Tex. cancer, ätstörningar, fettma, epilepsi, astma, alzeimers.. Och den sistnämnda motverkas eftersom cannabis stimulerar tillväxten av nya hjärnceller vilket hjälper när en sjukdom som alzeimers börjar "gro"

Jag tror faktist vem som helst kan bli botad bara genom att äta enbart alkalisk mat och röka en pipa cannabis nån gång då och då för att hålla bort stress och dyligt, detta är väldigt populärt i storstäder där stress är vanligt och påverkar hälsan.

handen på hjärtat så har jag tammefan aldrig hört talas om nån cannabisrökare som blivit sjuk, ja har bara hört om dom som botat sjukdommar med hjälp av cannabis. Klart man ka bli sjuk även om mn röker cannabis men det blir oerhört mycket svårare för oro och stress kan minimeras (dock inte i Sverige när 8 miljoner mäniskor krigar mot cannabisanvändare för dom tror sig hjälpa dom från sina egna val och en dödlig drog som ingen nånsin har dött av)

Jag vet att det är kontroversiellt att skriva om cannabis i forumet som sagt att dom hämnas på folk om man skriver om kriget mot droger eller chemtrails, men jag skiter fullständigt i det jag bryr mig bara om medmänniskr och att vara ärlig och i dessa dagar när det är väldigt enkelt att på näst intill riskfritt sätt införskaffa sig cannabis och tillåmed cannabisoljan som hjälpt folk att ta bort cancer (Rick Simpson olja) så tycker jag det är rätt at tala om.

Och dessutom när Finland, Norge och Danmark ger cannabis som medecin på recept så tycker jag det är rättvist att ge svenska människor info om hur enkelt man nu kan skaffa cannabis och vart man kan hitta mer info om det, men även alkalisk mat som skulle eiminera sjukdommar totalt medans cannabis kan motverka dom defenetivt och i vissa fall bota som sjukdommar gråstarr tex. som cannabis totalt botar, i Sverige opererar vi människor fortfarande för gråstarr när det redan finns ett botemedel som totalt tar bort sjukdommen.

Det är tack vare bitcoins som nu även svenka människor kan köpa medecinsk cannabis i hemlighet online medans 8 miljoner andra svenskar tror sig göra nått bra mot folk när dom krgar mot en planta och människor som gillar en planta som kan bota cancer och gråstarr.

Dilemma.

Men för er som är intresserade av sånnt där olagligt så finns det instruktioner på flashback.org på drogapotekdelen av forumet finns det en guide hur man sättr in pengar i hemlighet och vart och hur man sen får pengarna att bytas mot bitcoins för att sen skicka över dom till en anonym marknadsplats online där säljare och köpare inte behöver registrera med sitt namn.

Jag antar att det tystas ner lite att även svenska barn nu kan gå in på flashback och få kompletta instruktioner hur dom kan få heroin hemskickat till brevlådan, eller nån annans brevlåda. Det är nog inget Sverige vill skryta över att vi ignorerat en sån stor händelse som en anonym anlinemarknad där allt olagligt säljs anonymt som tex. droger och stöldgods.

Men flashback skrev iaf en artikel om marknaden så visst jag gillar att dom är ärliga med verkligheten och ger den nyheten till folk för att sen låta folk avgöra om det fortfarande är nödvändigt att kriga ett krig som förlorats för 30 år sedan och gjort så folk köper lagliga droger online som är totalt livsfarliga.

Folks hälsa och min ärlighet går före kriget mot naturliga medeciner även kallat kriget mot drogr.

Jag försökte hitta artikeln på flashback men jag orkar inte jag är för nyvaken gott folk så leta på den själv om ni är intrresserade av mer info om detta.

Jag ska ta en banan och dricka upp smoothien och sen ska jag gassa i solen lite mer för solen är också medecin, solen ökar ju Ph-värdet på vatten så det skulle vara underligt om det inte ökade phvärdt på oss också som bstår av mestadelen vatten.

Fred gott folk

Posted on: 2013/6/16 14:57
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#41


See User information
Quote:

GordonShumway skrev:
Visst ja, tack för tipset om EMF-mätaren sliparn. Ungefär vad kostar den?

Tror jag gav 1500 någonstans, den nya ED78S kostar iallafall 1760kr http://www.maxicom.se/Mer-instrumentinfo.php

Posted on: 2013/6/16 18:48
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#42


See User information
17 grader varmt på en solig dag nära midsommar i Sverige..

Så slå på elementen hemma gott folk för nu är det midsommar snart och utomjordingarna har invaderat för länge sen och håller på att sänka tempraturen på hela planeten och dom har lyckats för ni vet hur varmt det kunde vara förr i tiden innan politiker bestämmde sig för att "rädda mänskligheten" från växthuseffekten genom att bespruta atmosfären och sänka tempraturen.

Go fortsättning.

Posted on: 2013/6/16 20:52
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#43


See User information
Quote:

sliparn skrev:
Tror jag gav 1500 någonstans, den nya ED78S kostar iallafall 1760kr http://www.maxicom.se/Mer-instrumentinfo.php

Argh! Sablar, mer än jag hoppades på. Får bli lågprio på den. Kanske kan köpa en sån för 10 spänn sen när världsekonomin kraschat

Posted on: 2013/6/16 22:11
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#44


See User information
Dyrt eller inte, allt är relativt Gordon. Snackade med en som skulle byta bromsbelägg på sin Ferrari, originalbeläggen runt om kostade 175 000 kr då han hade keramiska skivor, så tänk vad pengar du har sparat på att inte åka ferrari ;)

På tal om Maxicom.se, läste att det fans indikationer på att mikrovågsugnar kan vara en källa till allergiökningarna i väst:

http://www.maxicom.se/Stralningskallor.php

"Mikrovågsugn är ett påfund som jag personligen aldrig skulle kunna tänka mig att använda, dels på grund av strålningen men även för att jag misstänker den för att förstöra maten. Det finns beskrivningar på Internet om att "mikron" tillverkar ämnen i maten som i din kropp omvandlas till s k fria radikaler, vilka på sikt kan orsaka cancer. Det finns också uppgifter om att de baltiska staternas frånvaro av olika former av allergier, vilka är så vanliga här, skulle bero på frånvaro av mikrad mat. I det forna Sovjetunionen var mikrovågsugnen förbjuden, både för dess strålning och för dess påverkan på maten"

Vi slängde ju ut mikron i höstas, så vem vet, kan ha varit en orsak till min förbättring av allergin.

Posted on: 2013/6/17 16:17
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#45


See User information
Hur gick det med allergin?

Posted on: 2013/6/20 20:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#46


See User information
Quote:

Mej skrev:
Hur gick det med allergin?

För min del kan jag nu för första gången på kanske 15-20 år äta jordgubbar utan att det killar ända upp i öronen! det har gått tidigare med, men om man hade mycket grädde, i morgon ska jag ge mej på den kallrökta laxen, kan jag äta den med så kan jag nog säja att jag blivit av med min "matallergi" "korsallergi" eller allt vad dom kallar det.

Posted on: 2013/6/21 1:29
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#47


See User information
Fortsätt ät giftig fisk så ska du se att du aldrig nånsin behöver slippa allergi och sjukdommar för du sabbar ditt eget immunförsvar, tyvär det finns inget botemedel mot förgiftning.. Klorofyll kan få kroppen att rensa ut metaller och gifter men har du skadat dig själv tillräckligt så finns det inget botemedel för det tyvär..

Jag lovar dig om du skippade laxen och åt jordgubbar till frukost dagligen så skulle du inte vara allergisk eller sjuk av nånting i resten av ditt liv, cirka 4-7 år till eftersom planeten är förstörd bortom reparationsstadiet, så precis som för oss alla..

Med andra ord det finns ingen bättre tid än att börja äta människans naturliga mat.. Rå för att elektrisiteten försvinner mer och mer ju längre ni kokar eller tilllagar...

Eller kör en "all-in" med livet som insats och ät onyttigt som fan i 2-3 år till och gambla lite i hopp om att planeten kommer klara sig trots att haven dör på grund av att haven suger upp koldioxiden och blir syrefattigt och koraller dör precis som regnskogarna dör på grund av människans pappersbehov när hampa kan användas för att skapa 4 skördar paper per år genom en jävla åker men istället kapar dom regnskogar trots att det är våra personliga lungor som vi behöver för att överleva dra åt helvetet era jävla demoner som står bakom skiten eller håller tyst om skiten för att ni inte fattar än att det har gått på tok för snett för länge sen, sluta dröm och börja glöm korruptionen för den tillhör bara 85-90% av mänskligheten som ska stanna och försöka leva med NWO för dom är för fega för att stå upp mot NWO, stockholmsyndromdrabbade hela bunten så dom låter heldre en diktatur ta sin plats på tronen än att säga nej till demokratin genom att avstå..

Jag tror på dig sliparn trots att jag inte tycker som du i många frågor hahahhaa, men som sagt du kommer nog förstå det jag skrivit om nu, förr eller senare kommer alla förstå och det är då ni kommer tänka: fan, vi skulle lyssnat på han som hade kärlek i hjärtat och var ärlig när vi inte vågade ens skriva på internet om NWO för då kommer dom och tar oss hjääääälp hahhahahaaa staten har skickat crackheads efter mig, som Alex Jones sa ganska nyligen när han trodde att amerikanska staten skickat knarkare som skulle mörda han hahhahaaa

Fred!

Posted on: 2013/6/29 0:39
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Alternativ metod mot pollenallergi
#48


See User information

Brännäslan (Rik på Vitamin C och järn) är en gammal metod att bekämpa;

Quote:

Nettle

Rich in iron and vitamin C, Nettles can help prevent Anemia. It is a well-known folk remery said to be good for fevers and colds, hay fever and allergies.
Traditionally, it has also been used to lower blood sugar, and it is an excellent supplement due to its high content of Calcium and Chlorophyll.


Dock är kilopriset väldigt högt i affären, så gå ut å plocka till torkning i sommar... 1-3 koppar te om dagen, kan bli dyrt annars... Gott i vintermörkret med en kopp varmt nässelte...

Soppa på näslan, Gamm-recept;

Nerklippta nässlor till mindre bitar, täckes med vatten och tillförande av salt. Kokas i 3-4 minuter och är klart att servera.

Kan tillföras ägg och/eller lite grädde för kropp och smak, saltet är dock viktigaste.


I fred och <3!

Posted on: 2013/6/29 9:55

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 (2) 3 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
35 user(s) are online (35 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 35

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS