vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2)

Re: el-överkänslihet

See User information
Herregud!

"Stoppa huvudet i sanden och inte se farorna"
läser du verkligen inte något på vaken?

Är det någon stans du hittar information om vad eliten har för planer med oss så är det här, skriv på VOF:s forum istället om du vill förmedla information till några som inte insett detta.

och sluta bete dej som ett svin tack.

Posted on: 2013/6/30 18:34
Never believe anything until it has been officially denied
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Vänta nu, är du fortfarande sur för att jag inte hittar nånting givande att läsa här i forumet?

Är jag ett svin för att jag inte får ut nånting av att läsa åsiktsfria inlägg?

Eller är du ett svin för att du tar för givet att jag ska ljuga om en sån sak och säga att alla som skriver här skriver dom bästa och mest givande inläggen jag nånsin hittat på hela nätet, och alla har åsikter som dom vågar stå för?

4-7 år kvar att leva, och du tycker han som pratar om mordhot och mordförsök som görs på dig just nu är nånting jag ska sluta skriva om?

Om ni förstår det där men Ph-värde och hur viktigt det är för hälsan så tycker jag ni borde berätta det för alla som ni träffar eftersom det kan rädda deras liv genom att dom inte kan bli sjuka.

Vi står väl för fan inför en rejäl utrotning av både djur och människor, och aldrig nånsin kommer du tjäna på att säga att nån som pekar på det ska vara tyst.

Men visst, jag kan erkänna att det är ganska underhållande, och kanske därmed lite givande.. Att läsa när dom lyckliga slavarna försvarar sin mördare medans dom blir mördade för det är sånnt extremt stockholmsyndrom så det är inte alla som får chansen att beskåda stockholmsyndromet som är så extremt vanligt hos befolkningen i det här landet.

För tro det eller ej, så skrattar jag åt en idiot som försvarar tex. chemtrails eller GMO genom att förespråka tystnad, eftersom den idioten försvarar sin egen död och mördare genom att förespråka tystnad när det gäller mordet.

Ungefär som ni gör här på vaken.se när det gäller chemtrails och krig mot droger, ni vet redan att ni tjänar nånting på att inte ha åsikter om dom där kriget mot droger och mordförsöket (chemtrails) som kommer skörda 90% av befolkningens liv..

tyvär det enda ni tjänade var ett snabbare avslut på livet för alla nära och kära som skulle viljat att ni var lite ärligare med vad som händer och vad man kan göra för att skydda sig.

Jag vet redan vafan du håller på med din demonjävel och nu handlar det om att en efter en kommer in och skriver till mig hur illa jag påverkar dom genom att skriva ärligt i forumet hahahahaa för det är så ni gör med eran nätmobbing som enbart går ut på att stoppa huvudet i sanden så illuminati får ett lättare arbete med NWO som tyvär är domedagen men ni skulle lyssnat på det innan ni slutade ha åsikter på att dom mördar er tex.

Jag är knappast här för dig sliparn, jag har antagligen kommit hit för att gå igenom pånyttfödelsen med dom människor som är redo för paradiset..

Jag tror inte jag kom hit för att skriva långa inlägg till idioter som tycker jag ska vara mindre ärlig när dom redan ställt upp stenmonument som dom skrivit at dom ska mörda dig och 90% av befolkningen, för att sedan börja sina planer för 10 år sedan så det är knappast nånting man säger -tyst nu snälla.. när nån börjat tala om det.

Att diskutera med er här på formet är ungefär som att diskutera med en människa som ramlat ur ett flygplan och inte förstår hur dom använder fallskärmen, visst kan jag berätta att människan ska dra i snöret eller så kommer människan dö..

Men det blir långt ifrån lätt om idioten skriker att jag ska vara tyst om fallskärmen eftersom han falleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer..

Och det är ungefär där vi är nu, vi faller tillsamans och det går enkelt att dra i snöret så fallskärmen gör sitt jobb, men nu ska vi lyssna på alla som tycker ja ska vara tyst om fallskärmen trots att ni faller just nu mot en säker död.

Posted on: 2013/6/30 19:05
Tar en paus från Vaken
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Det där med fake opposition var nytt för mig, tack för den.

Posted on: 2013/9/5 17:34

See User information
Om ditt fall har jag ingen åsikt, däremot levde jag som barn under WW2 och då hörde man aldrig talas om allergier.
Och då fanns elprylar i regel endast som en rörbestyckad radio eller kristallmottagare, förutom glödlampor och en backelittelefon. Till värme fanns ved, kol och stadsgas. Till bilarna gällde gengas. För konservering av mat gällde gammal erfarenhet, som endast går att läsa om idag.

Posted on: 2013/9/5 18:21

See User information
Jag talade i dag med en kille som heter Morgan Strålman (www.morganstralman.se)som är mycket insatt i strålningsrisker och elöverkänslighet, och även hur man kan behandla med hjälp av mineraler mm. "Elöverkännsliga har alltid brist på magnesium, selen och zink (om jag nu mindes rätt), så ett tillskott av detta är nästan ett måste om man vill få bukt med problemen" berättade han.

Jag förklarade min situation, att jag för ca 15 år helt plötsligt blev allergisk mot stenfrukt (äpplen, jordgubbar osv), kallrökt och gravad fisk, pollen, häst mm, samt fick magbesvär med blod-diarreer och att jag bara på ett halvår blev av med alla dessa problem efter att ha slängt ut all trådlös teknik.

Han blev inte det minsta förvånad över detta, utan förklarade grundligt vad strålningen gör med matsmältningssystemet och hur det tar stryk då immunförsvaret skadas allvarligt av strålning.

På tal om strålning och hälsa, så måste jag berätta att min yngsta dotter nu ska börja på ett dagis som varken har trådlösa telefoner, wifi eller något annat son strålar, samt bara serverar egenlagad husmanskost av KRAV råvaror. (behöver jag säja att detta dagis inte är kommunägt;)

Posted on: 2013/9/5 20:22
Never believe anything until it has been officially denied

« 1 (2)

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper