vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Anonym
Tror ni på Ufos,Tror ni på Änglar?
#1
Som rubriken lyder, så skapar jag denna tråd med frågan om saker som talats mycket om, bland annat Ufos och Änglar.

Frågan är då dem som tror på ufos tror dem också på änglar? eller tror dem varför sig på endast en av sakerna.

1. Om du tror på Ufo, varför tror du på ufos? vad baserar du informationen att börja tro på Ufo.
.. Hur ser dem ut? kan dem förvandla sig till olika djur? växter?

Om du inte tror på ufos , varför tror du inte på dem?


2.Tror du på änglar?, varför tror du på dem ? och vad baserar du din information på din övertygelse att tro på dem. Var är dessa änglar nu?

Om du inte tror på änglar, varför gör du inte det? vad har övertygat dig att inte tro på dem?

3. Skulle Ufos och Änglar kunna vara samma sak?

Eller är Änglar dem som kommer ifrån det andliga världen , det innre rummet? Medans ufos kommer ifrån det fysiska världen men ifrån det yttre rymden?

4.Om vi utgår ifrån att ingen av dem finns alls, vad finns kvar att tro på?

5.Om vi fick reda på att inget paradis finns, och att jorden var det enda verkliga paradiset. Skulle ni fortfarande tro på äglar? och vem är dem ?

6. Om ni fick reda på att ni var ensmamma i universum, skulle ni fortfarande tro på ufos? vilka är dem?


7. Om det finns ett krig mellan ljuset och mörket, vad är det för plats där som striden pågår mellan dem? Vad heter det stället ?


8.. Om ett livs födds på en plats mellan livet och mellan döden, och döden emellan livet, vad heter den källan ?

9. Känner ni till lives källa? Livets blomma?
Berätta!


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tror ni på Ufos,Tror ni på Änglar?
#2


See User information
Änglar betyder helt enkelt budbärare, Angelos på grekiska.

En känd sådan är Mikael och så har vi Gabriel och flera andra. De kommer med ett budskap men det är inte sin egen vilja de tillkännager. De är utsända... av vem? Ibland vet dom inte ens det, Gabriel var inte helt säker när Muhammed frågade honom vem som sänt honom vid det berömda tillfället som Djävulsverserna beskriver.

Konstigt nog är alla bibliska änglar män, medan våra glansbilder och pastischer visar kvinnliga.

Kristna änglar har svanvingar, muslimska läderlappsvingar.

Detta kan ju antyda vem som sänt dom? (Detta är en retorisk fråga, inte en åsikt).

Om du frågar mitt fysiska jag, så är det hela strunt. Om du frågar mitt psykiska jag, är det högintressant spetsforskning att läsa regliösa skrifter...


Posted on: 2013/8/13 7:33
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tror ni på Ufos,Tror ni på Änglar?
#3


See User information
Som ett Hänt i vecka quiz!


Quote:

1. Om du tror på Ufo, varför tror du på ufos? vad baserar du informationen att börja tro på Ufo.
.. Hur ser dem ut? kan dem förvandla sig till olika djur? växter?

Om du inte tror på ufos , varför tror du inte på dem?


I människans villervalla, utgår många att människan är ensam i alltet. Ett antagande jag både ser rätt som felaktigt. Om vi separerar oss själva från saker, så blir antagandet felaktigt. Människan är så virrig, att dom ser djuren, gräset, fiskarna som "ingenting".
Inte sett konserver självt, men det skulle väl vara smått naivt att utgå människan vara var den endaste variant i denna underbara unikhets förkroppsligande i uni-verse.
Hade människan inte humpat sitt ego lika hårt, med detta ramverk av själviskhetens alla påhitt. Vad säger inte att människan kunde haft gratis semestrar på mars, tex? Människan har förhindrats att utvecklas via hemligstämplade patent osv... Hur kan detta vara gränslöst, om vi bands till att vara solo i en Uni-verse?

Quote:

2.Tror du på änglar?, varför tror du på dem ? och vad baserar du din information på din övertygelse att tro på dem. Var är dessa änglar nu?

Om du inte tror på änglar, varför gör du inte det? vad har övertygat dig att inte tro på dem?


Vad säger änglar inte är en symbol för dina egna tankar? Människan älskar symboler för att beskriva sig själva utvändigt åt andra, även skylla på dom. "The devil did it!", "Rösten sa åt mig att göra det!" osv...

Quote:

3. Skulle Ufos och Änglar kunna vara samma sak?

Eller är Änglar dem som kommer ifrån det andliga världen , det innre rummet? Medans ufos kommer ifrån det fysiska världen men ifrån det yttre rymden?


Vi kanske är (separerade) duktiga på att manifestera våra egna hjärnspöken ut åt. Bara föreställa sig ha insikten om det och mognaden av den egna tanken... Tanken är intressant att reflektera runt, vilken potent skapelse skulle då inte människan vara? Borde kunna ses motsatt i andra ändan av spektrat över den gränslösa ignoransen om sig självt som allt mer kommer i ljuset i dessa dagar?

Om alla människor var en cell i en mänsklighet(Precis som i din kropp)? Borde inte denna mänsklighets cancer heta levene och vår Eliten, som tar all näring från resterande celler, kroppen? Hur skulle detta se ut i ett fraktalt holografiskt Universum?

Quote:

4.Om vi utgår ifrån att ingen av dem finns alls, vad finns kvar att tro på?


Brukar själv ställa fråga: "Vad är det du tar med dig då lämnar detta jordeliv?" Kanske dessa två svar är likställda... Dig själv...

Quote:

5.Om vi fick reda på att inget paradis finns, och att jorden var det enda verkliga paradiset. Skulle ni fortfarande tro på äglar? och vem är dem ?


Vem tolkar om vad ett paradis är? Misstänker en Bankir i sin pappersvilla skulle nog tycka detta var ett paradis...
Min vy av paradiset är att ha spektrat av disharmoni - Harmoni, under medvetet beaktande, då gott(harmoni) och ont(disharmoni) delar samma stol och är beroende av varandra, behövs dem båda i sin dans.

Quote:

6. Om ni fick reda på att ni var ensmamma i universum, skulle ni fortfarande tro på ufos? vilka är dem?


Om du är medveten om att alla former är en annan variant av ditt samma jag. Nog kunde det vara en intressant erfarenhet, hur kan inte en 1000-årig fred inte vara omöjlig? Engelskans Every-One, Gammlesvenskan I (Du), engelskans I (Jag), skvallrar en del...


Quote:

7. Om det finns ett krig mellan ljuset och mörket, vad är det för plats där som striden pågår mellan dem? Vad heter det stället ?


Ser dessa som gott och ont, sittande på en och samma stol...
Under vilket ramverk medvetandet växer och erfar, i sin egna gränslösa reflektion.

Quote:

8.. Om ett livs födds på en plats mellan livet och mellan döden, och döden emellan livet, vad heter den källan ?


Om livet urspringer ur samma källa, vad är då livet och döden? Människan somnar, drömmer och vaknar... Är människan fortsatt människa, om den sover eller är vaken? Detta borde nog ses på liknande sätt, fast ordet "människa" kanske inte är rätt i detta sammanhang.

Quote:

9. Känner ni till lives källa? Livets blomma?


Finns även fler symboler på detta, Seed of life -> Flower of life, Lotusens småblad i baken -> Utblommade på skallens topp, sigillen i bibeln och regnbågarna i koranen osv.

Här var mina 5 cent... Ledsen för alla motfrågor, men dessa är sedvanligt allmänt ställda.

I fred och <3!

Posted on: 2013/8/13 11:05

Edited by Avatar on 2013/8/13 11:22:00
Edited by Avatar on 2013/8/13 11:38:10

FRI
Ej Kontrakterad av företagspolicy av stat, företag eller annan fiktion.

Jag ger er En nyckel, men det är Du som måste vrida om låset där det passar.

Bättring för alla!
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tror ni på Ufos,Tror ni på Änglar?
#4


See User information
Jag har en bekant som en gång vresigt mumlade nåt om lätt det är att bli idiotförklarad och att han hoppades på att aldrig råka ut för nåt sånt igen. Jag frågade vad han menade men har var ytterst purken och blev enbart irriterad när jag tjatade så jag gav upp. Sen hörde jag av andra att han hade sagt att han sett en trekantig sak stor som en godsvagn ungefär som svängt forbi och farit upp i luften när han var ute och gick ensam utanför ett industriområde med mycket staket och stora lådor som containers.

Han hade tagit åt sig av kritiken och försökte förtränga det hela och senare tvärnekade han till att han ens sagt nåt till någon efteråt.

Vem fan vågar säga att han sett en ufo???

Inte fan sitter man framför en andäktigt lyssnande skara som spelar in varenda ord man säger, precis...

Lika bra att hålla käften.

Posted on: 2013/8/13 12:48
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Tror ni på Ufos,Tror ni på Änglar?
#5
Tackar för svaren, hoppas det fler som svarar.

Som ni vet finns det ingen definitivt svar till detta , alla som svarar bidrar med en extra tanke och en extra vinkel att skåda frågorna ur. ju mera vinklar vi har desto klarare bild får vi till slut.


svarar på motfrågan i fråga 5.


Quote:
5.Om vi fick reda på att inget paradis finns, och att jorden var det enda verkliga paradiset. Skulle ni fortfarande tro på äglar? och vem är dem ?


Vem tolkar om vad ett paradis är? Misstänker en Bankir i sin pappersvilla skulle nog tycka detta var ett paradis...
Min vy av paradiset är att ha spektrat av disharmoni - Harmoni, under medvetet beaktande, då gott(harmoni) och ont(disharmoni) delar samma stol och är beroende av varandra, behövs dem båda i sin dans.


Jag personligen ser på Jorden som ett av dem viktigaste och absolut heligaste paradiset som existerar bland universum. bara för att människan krigar och har skapat oroligheter här , bör man inte ge upp ljuset.

så med andra ord, är 1 liter jord ur våran planet mera värt än en hel måne med diamant stenar, sett ur i universum.

-- hoppas det fler som svarar.




 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tror ni på Ufos,Tror ni på Änglar?
#6


See User information
För mig är det så här:
Jag tror inget som jag inte vet(f.ö. skalmans motto)
Jag tycker det är trist att så väldigt få människor inte verkar våga lämna tunga frågor öppna utan istället väljer att tro på det ena eller andra.
Det är ju oftast ett faktum att man inte VET hur det är med änglar eller UFOn etc. Enklare att bara konstatera att man inte vet då, eller?
Däremot vill jag ha ett öppet sinne. För mig är det inte konstigare om det finns flygande tefat o demoner eller änglar, än att det finns trattkantareller o sorkar :D
Men innan jag sett nåt så lämnar jag det öppet. Och även när jag sett nåt så återstår många frågetecken vad gäller tolkning.
Det är nog så illa att det enda jag är säker på är att jag finns

Posted on: 2013/8/13 14:03
“Just look at us. Everything is backwards. Everything is upside-down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, universities destroy knowledge, governments destroy freedom, the major media destroy information, and religion destroy spirituality"
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tror ni på Ufos,Tror ni på Änglar?
#7


See User information
Quote:

3. Skulle Ufos och Änglar kunna vara samma sak?

Eller är Änglar dem som kommer ifrån det andliga världen , det innre rummet? Medans ufos kommer ifrån det fysiska världen men ifrån det yttre rymden?

En tro är att det finns varelser från andra dimensioner som är någon typ av demoner som kan se ut som ufos (lysande föremål) och som kan skifta och se ut som vad som helst, både änglar och djur när det passar.

Det betyder i sig inte att det inte också finns utomjordingar. Det gör bara det hela så mycket krånligare.
Men värkligheten kan nog vara mycket konstigare en vad man kan tro.
Quote:

5.Om vi fick reda på att inget paradis finns, och att jorden var det enda verkliga paradiset. Skulle ni fortfarande tro på äglar? och vem är dem ?

Eftersom synen på vad ett paradis skiftar från person till person och beroende på vilken ålder man är och vilken fantasi man har mm, så har jag svårt att se det perfekta stället som är det ultimata för alla. Så i den normala världen är det nog väldigt individuellt, även om dom flesta har vädigt mycket gemensamt. (Ingen vill nog svälta i paradiset tex)

Dom med nära döden upplevelser beskriver dock ofta ett underbart ställe, så det kanske är det närmaste man kan komma paradiset. Dom människorna värkar i alla fall överens om den saken.
Quote:

7. Om det finns ett krig mellan ljuset och mörket, vad är det för plats där som striden pågår mellan dem? Vad heter det stället ?

Den mänskliga hjärnan.

Posted on: 2013/8/13 15:37
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Tror ni på Ufos,Tror ni på Änglar?
#8
Asegeir , förstår baktanken med det att man inte vågar prata öppet om vissa saker för att inte bli dumförklarad...

Ser man det år andra sidan om vi talar om att bli dumförklarad, då brukar det vara så här: En människa som inte blir förstådd och blir kallad för dum av en annan med medmänniska, borde den som dömmer vara dummare då han inte förstår och det lätaste han finner är att kalla en för dum. Det är för att han inte kan tänka.

Medans en intellegent man istället för att dömma eller dra en slutsats, försöker finna en förklaring, det är för att han kan tänka.

Så, bör vi bry oss om att bli dumförklarade av folk som är sneppet dummare?



@GordonShumway, håller helt o hållet med dig, mycket bra svar.

----

5.Om vi fick reda på att inget paradis finns, och att jorden var det enda verkliga paradiset. Skulle ni fortfarande tro på äglar? och vem är dem ?


Eftersom synen på vad ett paradis skiftar från person till person och beroende på vilken ålder man är och vilken fantasi man har mm, så har jag svårt att se det perfekta stället som är det ultimata för alla. Så i den normala världen är det nog väldigt individuellt, även om dom flesta har vädigt mycket gemensamt. (Ingen vill nog svälta i paradiset tex)

Dom med nära döden upplevelser beskriver dock ofta ett underbart ställe, så det kanske är det närmaste man kan komma paradiset. Dom människorna värkar i alla fall överens om den saken.


När man blandar ihop verligheten med drömmarna kan det bli mycket farligt, då tvekar man även på det man sett i verkligheten... Det finns saker man ska antigen veta eller inte, antingen tro eller ej..

det kan inte finnas 100 äkta paradis på jorden bara för dem existerar 100 olika människors tankar, det finns saker som är satta från början att vara och har sina självklarheter. Liksom en vattenmelon inte kan smaka banan hur mycket ätaren än skulle vilja det bara för han är sugen på det.

Om en människa känner sitt liv, sitt hjärta slå, sina ögon se och han fortfarande förnekar var han finns så vet jag ej om han någonsin kommer var nöjd med oavsett vad han får, för något större än livet kan han aldrig någonsin få, livet kan bara födds i ett pradis och ingenanstans.

jag anser en sak oavsett vad andra säger. Om ni tror på Ufos , på änglar eller på Gud men inte ser vår jord som något heligt som ett verkligt paradis som ni kan känna. då är ni ute och cyklar långt åt helvete, då har fantasinerna tagit över er hjärna, och även om ni kommer till ett annat paradis kommer ni av vanesak inte se dem som finns framför er även där borta utan ni kommer att leta efter bra saker i fantasin.

Antingen tror man bom säker på kasnke endast en sak, än att fantisera om 1000 osäkra saker.


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tror ni på Ufos,Tror ni på Änglar?
#9


See User information
Jag har set ufo o änglar så nu är jag väl dumförklarad
Skulle ge vad som helst för att få tyst på hjärnan så naturen fick komma fram i ljuset.

Posted on: 2013/8/13 20:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Tror ni på Ufos,Tror ni på Änglar?
#10
vad jag försöker säga med detta är att vårt språk vi talar idag i hela världen är skapad ur fantasin, och i det finns det förprogramerad på hur i ska tro och vad vi ska tro.

På det fick vi religionerna som skulle visa oss hur vi skulle använda språket och vad vi skulle se. Efter att du fått dem båda är man färdig byggt och infångat i den världen dem ville ha oss inne i och på så sätt stal dem paradiset ifrån oss. Därav berättelsen om adam och eva , som är totalt förvrängd.

Det är därför paradiset är så långt borta ifrån er, därför att språkmakarna satte den omöjligt långt, och religonen talade om för oss hur vi kunde hitta den. Den ene bygger spiken, den andra kistan osv.

På det sätt har dem även tagit bort den äkta kärleken till sin fader man haft och den respekt och kärlek man haft till sin moder, man har upphöjt profeterna och jungfruarna över våra föräldrar och förfäder.

Man har dessutom skapat myter som du kan läsa med ditt språk och se i din religion för att mannen och kvinnan aldrig till 100% ska lita på varadra, man har gjort likadant med syskon emellan. MEN, man har även skapat mytor för att du ska till 100% tro på en eller flera människor som du aldrig någonsin sett, Det började med religion, nu är det inne på media.

Om du ser något mycket konstigt ute i skogen och du går hem och berättar för dina föräldrar eller dina syskon vad du sett , kommer dessa aldrig att tro på dig, Inte förens dem har sett dem som dem egentligen tror mera på, det är Tv ankaret pelle eller kristina som berättar nyheten, Då är det sant.

Så tilltron för sin egen familj är totalt förstörd i denna världen, den är stulen med andra ord, nu är dem även ute efter att stjäla självaste kärleken, och så länge den kommer fortsätta vara så, så kommer ondskan och krigen att spridas i världen , fram tills vi möter vår undergång som vi så gärna vill, eftersom bokstäverna har tagit slut i språket vi talar och det finns inga nya tavlor att se längre inifrån sin box och dem har målat undergången och paradiset, för det är antingen ena eller andra som man ska strävar efter att komma till.

När vi kan återfå verkliga tron kommer vi även se den verkligt äkta kärleken, och vi hoppas inte att folk ska vänta på pelle ska komma till tv för att berätta att vi lever i paradiset, för det får han vänta på länge, pelle är upptagen och varit upptagen med att tala om hur helvetet ser ut i några tusen år nu. Pelle har dessutom gjort en skiss hur ett Ufo ska se ut och vilket medel den använder vid färder.



jag hoppas ni hänger med vad jag försöker säga, och jag hoppas verkligen ni driver vidare med era tankar och frågor eller motfrågor.

ps.
Är det nån här som tror på något, som dem genom någon annan som trodde på nåt, sedan börja tro på den saken.
Helt enklet, tror på han som tror eller trott?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Tror ni på Ufos,Tror ni på Änglar?
#11
Anataha, om du låtit ljuset komma till. o lät dig skämmas.. Berätta för oss hur dessa varleser ut ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Tror ni på Ufos,Tror ni på Änglar?
#12


See User information
Håller med om att "paradiset" är lost på jorden.
Kom på jag har set en tomte familj oxå. du undrar om dessa "varelser" hmm det får du upptäcka själv det handlar om det paranorlmala http://sv.wikipedia.org/wiki/Paranormal

Posted on: 2013/8/13 22:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Tror ni på Ufos,Tror ni på Änglar?
#13
Så vitt jag vet fanns det en hel del ufologer här på forumet och dokumentär bildat folk där berättaren i dem allra felsta dokumentärna pratar om både ufo och ödelmänniskor... Kontigt att dessa bildade nu inte syns här på forumet kommer ihåg att dem var många en gång i tiden...

Skulle ni som ändrat uppfattningen om bland annat Ufo/Ödelmänniskor berätta varför ni har gjort det ? och vad ni ersatt det med ? men berätta även gärna vad som fick er att börja tro från allra början.

Ps, ni får inte missförstå frågorna eller mig, jag vill att vi samtalar så mycket vi bara kan om saker som berört alla nångång, ju mera som talar destu klarar bild samt mönster finner vi, men även nya vyn.

Om forumet heter vaken.se och folket som är här vill vakna eller redan vaknat, vaför är det så många som fortfarande viskar ellr smyger huvet över täcket tyst och bara två små ögon syns halvt? vem är ni rädda för att väcka om ni lyfter huvet ? vem är det ni fruktar för att stå upp ur sängen och skrika högt? varför hörs det knappt något ljud av er. Vem skäms ni över, ni är nog vakna och har ställt er på benen, men ni verkar sakna kläderna och beter er som nakna.:)

Vet att många vakna här även säger allt utan att säga något i det bara tysta. Ni vet vem ni är.

Sista frågan:

Om du fick reda på att det inte fanns någon speciell väg att gå eller att finna, därför att du var redan född och placerad på den kropp du är på sin egna väg (omloppsbana) som du skulle cirkla runt dina 12 timmar (100 år) för att sedan lämna kroppen och ta dig vidare. Så som exempelvis solar och supernovor gör, dessa har sitt plats och sin bana när dem är färdiga lämnar dem kroppen med en stor hastighet när den sprängs och den tar sig vidare många många hundra och tusentals ljusår bort, där andra solar och solsystem födds ur dammet.

alltså förflytar sig inte dessa solar och inte heller våra planter från sina banor för att skåda universum ur andras bana, dem vet att när deras slut kommmer är dem tvugna att stå vid sin ursprungliga bana och har man ej varit där längre tid kan man blir förvirrad av synen som ser ifrån den egna vyn man inte sett på kanske hela livet.

visst vill mars lysa som venus och vara nära solen, men han är inte medveten om värmen där , vist skulle venus vilja ta mars bana och kyla ner sig , men inte skulle det hjälpa honom tillslut då han även skulle tappa sitt glöd & sitt lyster. dem valde istället att leva förevigt tillsammans på sina egna banor runt sin ljusstarke fader, fram tills fadern återsamlar dem till sig . men dem satte sina bestämda tider då dessa skulle korsa vägen med varandra under sin tid och på så vis ta del av den andres kunskap och vy. Vår solsystem är bara för bra :)

Skulle ni fortfarande leta efter en väg att gå på och läma erat omloppsbana?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Tror ni på Ufos,Tror ni på Änglar?
#14
Hallå på er..


Jag hade tänkt att starta en ny tråd där jag kommer att prata om hädelsefulla saker där jag använder helig geometeri tillsammans med bokstavs språk för att bevisa saker o ting som dem är, som dem har dolts och varför dem dolts.

dock hade det varit mycket lättare att visa det genom en video där jag gör dem olika exemplerna med geometri, eller bäst av allt att visa detta live ., men jag förväntar mig att det finns dem här som kan geometri och kan tänka geometeriskt.

Kommer endast att visa enkel form och ta exempel på några saker som vi ska tolka och avkoda. Religionen profeternas tricks.

Det är så pass stort att man skulle kunna fylla hela världens böcker med information och det skulle inte räcka till. Men jag kommer bara ta en liten knivsudd på ytan. Den är så pass kraftfull att när du har lärt dig algoritmen bakom den så öppnas hela världen för dig... ungefär som att lära sig alfabetet på 28 bokstäver för att sedan skriva hundratusen tals böcker genom den 28 bokstäver, för att du vet hur du ska sätta ihop dem, men språk och geometeri är lite annorlunda saker, då geometeri har sina fastställda riktilinjer och är perfekt i sin perfekthet.

Gör detta bara om det finns intresse för heligt geometri och om det redan finns dem som är insatta i och verkligen vill se .. annars visar jag inte sådana saker för vanligt folk.

Nå , kanske kommer ni att förstå varför Judarna kallas guds utvalda folk och framför allt varför dem även fick guds symbol.

Som sagt detta är något jag hade velat visa live istället och även ta med adnra saker som hade imponerat dem flesta utan at ha chans att tveka, för det finns inget att tveka om när man ser vad man kan göra, vad det har redan gjorts .


Hade sett framemot frågor på detta innan jag läger ut tråden, vet ej när jag kommer göra det dock. om det finns några oklarheter eller om ni inte riktigt förstår vad jag ska lägga ut, så ställ dem frågorna här. då blir det lättare för er att hänga med samt lättare för mig att förklara ...

Pray to the Flower of life, it is the Flower of light.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
35 user(s) are online (35 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 35

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS