vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Vakna i Göteborg?!
#1


See User information
Hej alla vakna!

Undrar om det finns likasinnade i Göteborg? Har läst så mycket som jag kunnat och orkat om bla den nya världsordningen ett tag nu och jag känner mig otroligt ensam i mina tankar,åsikter och det jag ser omkring mig.
Skulle gärna vilja komma i kontakt med likasinnade i Göteborg så hör gärna av er om ni vill

Posted on: 2013/11/6 21:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vakna i Göteborg?!
#2


See User information
Japp. De finns dock under ett annat namn.

"Cui Bono."

Samma skrot och korn som vaken.se
http://www.foreningencuibono.se/
Kontakta dem! Sköna lirare.

Posted on: 2013/11/7 21:01
Administrationsgruppen
www.vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vakna i Göteborg?!
#3


See User information
Tack så mycket admin!

Posted on: 2013/11/8 12:28
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vakna i Göteborg?!
#4


See User information
maila till CB, får du inte svar så hör du av dig till info@vaken.se så ser vi till att knuffa på dem lite.


Administratör, VAKEN.SE

Posted on: 2013/11/10 13:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vakna i Göteborg?!
#5


See User information
Quote:

JSvensson skrev:
maila till CB, får du inte svar så hör du av dig till info@vaken.se så ser vi till att knuffa på dem lite.


Administratör, VAKEN.SE


Jag har mailat dom men dom är inte snabba så jag har inte fått något svar ännu hehe ;)

Posted on: 2013/11/11 21:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vakna i Göteborg?!
#6


See User information
Inte långt från götet, i Alingsås norra kommundel (ca 7,5 mil) bor undertecknad på en ljuvlig plats ute i skogen. Här har vi byggt ett mycket udda lerhus och fortsätter alltjämt med aktiviteterna. Många ur både sanningsrörelsen och andra svenska och utländska alternativa rörelser, både från Götet (Cui Bonomedlemmar och andra) och annorstädes har vart här och tagit i, grillat, druckit bärs, badat i tunna och i sjön med mera. Och konfererat förstås om allt mellan himmel och helvete. Vi har också haft föreläsning vid ett tillfälle, blir säkert mer.

Hör av mig igen när det blir klart vad för aktiviteter som kommer att ske under 2014, nu under vintern eldar vi i spisen och kurar ihop oss såklart. En illa uppdaterad webbsida med fina bilder, kolla in www.wikhall.com

Posted on: 2013/11/14 12:30
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vakna i Göteborg?!
#7


See User information
Network, Kikade in på sidan och tycker det ser mycket intressant ut. Ska träffa Cui Bono slutet på månaden och ser fram emot det. Träffade Partiet De Fria igår och jag vet inte riktigt om det är rätt forum för mig just för att dom siktar in sig på att bli ett parti och infilrering har ju aldrig skett förr ;) Jag vet inte kanske jag som är paranoid men fick inte någon bra magkänsla.

Posted on: 2013/11/16 12:13
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vakna i Göteborg?!
#8


See User information
"De fria" är fina killar och tjejer med bra ambitioner.

De har tagit fasta på hela vaken-grejen och använt vaken.se som en språngbräda och sedan skapat nästa steg. Dvs göra medvetenheten om korruptionen i världen, inte bara till en nyhetssida, rörelse osv, utan utveckla det till parti.

Var det bosse du träffade? Har du chansen och är i stockholm så försök träffa han också. Dock är han nog ganska busy med jobb och annat.

Posted on: 2013/11/16 12:39
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vakna i Göteborg?!
#9


See User information
Nej jag träffade inte Bosse. Det jag reagerade på och det har visserligen inget att göra med partiet, var att en kvinna på mötet tyckte att min åsikt ang frimurarna och deras koppling till satanism och dyl bara va "new age fallgropar" och "mytologi". Jag är förvisso relativt nyvaknad men det jag har lyckats få fram är att frimurarna är a secret socity within a secret socity och att Illuminati,Skull and bones, tempelriddar orden, Order of Malta och bla frimurarna går hand i hand. det va nog därför jag fick min "negativa" magkänsla.

Posted on: 2013/11/16 21:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Vakna i Göteborg?!
#10


See User information
Jag är från Götet och hälsar på då och då. Skulle vara trevligt att träffa svenska frihetssträvare då.

disobey82, kolla in min svenska blogg om du vill få en bild av min syn på detta ämnet: http://fredofrihet.blogspot.co.uk/

Börja med de tidigaste inläggen.

Posted on: 2013/11/17 17:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
31 user(s) are online (31 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 31

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS