Vakencorner

Cult of national security trolls
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
All Ufo, new age, alien bortföranden, remote viewing, gamla egyptien, alternativ historia etc har en koppling till CIA och olika politiska tankesmedjor som i sin tur har kopplingar och finansiering från elitsällskap med medlemmar som Rothschild och Rockefeller.
Här nedan är en lista på författare som har kopplingar till CIA. Flera har blivit avslöjade som bedragare. UFOs in general Col. John Alexander Dr. Fred Bell Don Berliner Robert Bigelow Erich Von Daniken Robert Dean Jim Dilettoso Richard Dolan Dr. Steven Greer Linda Howe Bob Lazar Michael Lindemann Bruce Maccabee Dr. Edgar Mitchell Gordon Novel Ted Phillips Nick Pope Nick Redfern Daniel Sheehan Wendelle Stevens Alien abduction Dr. Richard Boylan Budd Hopkins David Jacobs Dr. Roger Leir Dr. John Mack Dr. Leo Sprinkle Roswell/MJ12 Tom Carey Richard Doty Joe Firmage Stanton Friedman John Lear Jesse Marcel Kevin Randle Don Schmitt Robert Shirkey, Clifford Stone Robert/Ryan Wood Crop circles Colin Andrews Rosemary Guiley Dr. Simeon Hein Lucy Pringle Jim Schnabel CRV/SRI Cleve Backster Lynn Buchanan Ed Dames Uri Geller Richard Hoagland Joe McMoneagle Hal Puthoff Jack Sarfatti Stephan Schwartz Ingo Swann Russell Targ Charles Tart Jacques Vallee Alfred Webre Laura Eisenhower Fred Alan Wolf Spirit/Quantum M. Skip Atwater Deepak Chopra Amit Goswani Robert Monroe Robert Moss Dr. Brian Weiss Spirit/drugs/2012 John Major Jenkins McKenna brothers Daniel Pinchbeck Bible code Gregg Braden Michael Drosnin Grant Jeffrey Ancient Egypt Robert Bauval David Childress Jr. Dr. John DeSalvo Christopher Dunn Dr.Patrick Flanigan Graham Hancock Dr. J.J. Hurtak Joe Parr Joseph Farrell Zecheria Sitchin Dr. Robert Schoch John Anthony West Cayce Association E. Evans Cayce Sidney Kirkpatrick Greg Little Kevin Todeschi John Van Auken David Wilcock Catholic exorcism DDr. Coomaraswamy Malachi Martin Ralph Sarchie Lorraine Warren John Zaffis John Birch politics G. Edward Griffin Nicholas Gruner Alex Jones Mark Lane Malachi Martin Stanley Monteith George Noory (host) effrey NyQuist Joel Skousen Charles R. Smith Neocon politics Jerome Corsi Frank Gaffney Douglas Hagmann Col. David Hunt John Loftus Robert Spencer Steve Quayle More altern. history Micheal Cremo Laird Scranton Robert Temple JFK/911 James Fetzer David Ray Griffin Eric Hufschmid Peter Lance Mike Levine Jim Marrs Jon Rappoport Morgan Reynolds Oliver Stone Judy Wood Other Ann Finkbeiner Catherine A. Fitts Dr. John Gray Deborah Layton John Petersen Clear Channel heads Lowry Mays Red McCombs In the background Bechtel family (SRI) House of Liechtenstein Ron Pandolfi Laurance Rockefeller Gen. Bert Stubblebine James Woolsey http://www.isgp.nl/2014_08_Coast_to_Coast_AM_cult
Posted on: 2015/3/12 21:23
|
|||
"Earth is an insane asylum, to which the other planets deport their lunatics" -Voltaire (Memnon the Philosopher)
|
||||
|
Re: Cult of national security trolls
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Det är helt klart både en fördel och en nackdel att tala och förstå engelska... vad heter språket man talar klartext med? Jag hittade själv på ett språk en gång, det bestod av ord som stöön, stånk, yl och så vidare men var faktiskt fullt användbart.
Om det föregående säger jag på mitt språk: "suck!" Annars tycker jag om oss själva till exempel: "voff!".
Posted on: 2015/3/13 12:29
|
|||
"Använd skallen, Nollan! Om inte vi kan se dom, hur fan skall dom kunna se oss???" (Knasen, 1967)
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Erich von Däniken & Robert Monroe, hur är de kopplade till CIA? Har läst mkt av von Däniken samt Yttersta Resan av Monroe vilket har givit mig ett öppet sinne och skepticism mot mkt i den här världen som är förljuget. (Alex Jones & David Icke då? Är de också desinformatörer?) Källor på hur dessa individer samarbetar med CIA?
Attach file: Link only for registered users Link only for registered users
Posted on: 2015/3/17 20:13
|
|||
"Livet e bara en period man går igenom"
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Jag länkade längst ner till denna sidan. Det finns bra kartor där med olika kopplingar.
http://www.isgp.nl/2014_08_Coast_to_Coast_AM_cult Alex Jones har en koppling till "John Birch Society". Många av hans gäster kommer från den tankesmedjan och vad jag har läst om detta sällskapet så skapades det av CIA som ett anti-kommunist propaganda organ. Jag tycker själv att den infon som kommer därifrån faktiskt är bra och stämmer men man borde ju vara på sin vakt eftersom eliten på toppen styr alla sidorna i varje konflikt inklusive all information. Jag har lyssnat en del på Alan Watt som tar upp Däniken som en bedragare eftersom en journalist har besökt de grottmålningar som han tar upp som "målningar av ufon" och visade på att de var målade av en lokalboende (under betalning) till grottorna och var då falska. Däniken ska även ha en koppling till höga frimurare. Jag tycker inte det är någon tvekan om att stora delar av UFO sidan är manipulerad. Jag tycker också Robert Monroes forskning om ut ur kroppen upplevelser är bra eftersom jag också är intresserad av detta och även upplevt det själv men vad är det som säger att hans forskning inte skulle vara finansierad av CIA och elitsällskap?
Posted on: 2015/3/18 5:32
|
|||
"Earth is an insane asylum, to which the other planets deport their lunatics" -Voltaire (Memnon the Philosopher)
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka längre. Vad jag däremot vet är att sanningssägare är farliga för eliten och därför ska smutskastas till varje pris.
Posted on: 2015/3/18 11:39
|
|||
"Livet e bara en period man går igenom"
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Den enda jag litar på är Alan Watt, för det han säger är att man inte ska lita på någon ;)
Posted on: 2015/3/19 20:58
|
|||
Never believe anything until it has been officially denied
|
||||
|
|
||||
---|---|---|---|---|
![]() ![]() |
Här är kanske ett av skälen till CIA:s UFO dravel.
Fake Alien Invasion Exposed! Israel's Involvement In Bluebeam Pressreset radio channel: www.youtube.com/user/PressResetRadio/videos
Posted on: 2015/3/19 23:10
|
|||
Never believe anything until it has been officially denied
|
||||
|
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login