vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post



Aktivera er!
#1


See User information
vaken.se skulle behöva en hjälpande hand i att sprida information om världsordningen. Skriv om vaken.se i alla forum ni hittar och skriv ut lite lappar med vaken.se och tejpa upp på stan. Har du inga pengar att bidra med så är detta kanske ännu mer värt...

Det är viktiga grejjor...

Posted on: 2005/6/3 11:48
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Aktivera er!
#2


Hejsan Micro.

Du har rätt . Fler behöver aktivera sig.

har själv legat lite lågt ett tag då jag känner att det blir lite för mycket ibland. Har tagit en liten " time-out " . Känner att det kan behövas för att rensa tankarna ibland.

Tror att jag kommer ligga lite lågt i sommar men gör lite inhopp ibland. Här och på Passagen.

Trevlig sommar/ mvh so88

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Aktivera er!
#3
Går ju att beställa klisetermärken av dig ,det tror jag kan vara jättebra

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aktivera er!
#4


See User information
En viktig sak att tänka på är att stärka sig själv, det är viktigare att stärka sig själv än att försöka att övertyga andra, jag har sett att mycket av arbetet med att "rädda" andra, slutar med att man stångas med deras brist på intelligens eller brist på kunskap.

Enligt samma devis som man aldrig kan ändra en annan människa, bara ändra sig själv, tror jag det är samma i denna sak, man kan aldrig rädda en anna människa undan detta, bara rädda sig själv, med andra ord rädda sig den som räddas kan, det ultimata survival of the fittest.

Tyvärr men sant, man skall alltid tillhandahålla information till de som vill höra, men aldrig försöka att övertyga de som tvivlar, eftersom man då tenderar att stärka deras tvivel, det är upp till var och en att fundera.

Mycket bra med denna site, vaken.se där man kan ta del av det material som man behöver, mindre bra dock med att allt är fritt även för fienden att ta del av tankar och funderingar.

Jag pratar ofta med personer i min närhet om detta fenomen, och om alla gjorde det skulle infot vara ute på nolltid.

Om man pratar med alla man känner och alla pratar med alla dom känner i 6 led, då täcks hela jordens befolkning in....

Så det viktiga är att man stärker sig själv, och hjälper de som vill ha hjälp, saker kommer så småningom ut, men det kommer att ta lång tid motståndet mot NWO det skall man ha klart för sig, det är inget som kommer att ske som en revolution eller liknande, problemets natur är att folk sover, inte att dom inget vet,, vanligt folk fattar att det är nåt som inte stämmer, men har svårt att aktivera sig.

Det är det dom behöver hjälp med, att få igång sin hjärna igen, det akuta problemet ligger i gifterna i maten, Fluor, Aspartam natriumglutamat osv, så länge man äter detta, kommer hjärnan att vara ur funktion, be folk att slluta med dessa "droger" då kommer dom att börja se mönster i det man kan läsa och se i nyheterna. En annan viktig sak är chemtrails, det måste vara en prioritet för var och en att skydda sig mot de partiklar som kommer med luften, i slutändan kan det vara läge för gasmask, var och en får bedömma.

Åtta av mina vänner har nyligen fått astma eller allergier, såg röstningen "pollen" här på vaken.se. att 80% av de röstande hade råkatr ut för samma sak.

Det finns filter att köpa till din bostad eller till din bil, man kan använda samma partikelfilter som finns att köpa till andningsmasker. Och sedan rena sin luft.

När folk har slutat med gifterna och deras skalle börjar fungera igen, kommer dom att vara tacksamma för annan info ochså, men om man bara ger dom info, kommer dom inget att fatta eftersom deras processor har slammat igen av alla kemikalier dom dagligen trycker i sig.

Det är ingen vits att informera en person som man på förhand vet inte har en kapacitet att börja informera andra, detta är bara slöseri med energi, eftersom denna person helt utan belöning av illuminati kommer att kämpa emot dig och ta din energi.

Så stärk dig själv och utkämpa ett lågnivå krig mot denna stora fiende, om alla gnager på den, kommer vi att gnaga av dess ben, genom att vi vaknar upp och kan agera på olika håll allihopa simultant, ungefär som ett gerillakrig utan hierarkisk ledning, där alla simultant på samma plan agerar utan att man kan varken förutse eller förhindra dessa aktioner.

Därför är jag motståndare till iden med att samlas i en grupp och försöka tilsammans, är man ensam vet man vad man har för agenda.

Är man två är man stärkta tillsammans, men är man tre då är man redan infiltrerad.

Detta är ju upp till var och en att fundera på, men illuminati har alltid ställt grupper mot varandra.

Om vaken.se blir en grupp, kommer en annan grupp ställas emot, sedan är det igång, på samma sätt som fascister vs antifasister, bara en ockuppation av männsikors tid och energi, dom kommer inget att få utfört.

Och vitsen är ju inte att organisera sig, vitsen är att vinna slaget.

Alla kan fatta vad som skall göras, det bör inte avslöjas eller diskuteras offentligt som på denna site, eftersom det är registrerat redan i såna fall.

Var och en har sitt ansvar i denna sak, man vet själv vad man kan göra.

Skall det kämpas är grundingrediens nummer 1 att du är stark och kan kämpa, alltså stärk dig själv.


Posted on: 2005/6/8 12:11
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Aktivera er!
#5


See User information
Tjabba, Hubben...
jag "lutar" nog lite åt det där hållet också... men nog kan man liksom "bjussa", på det där - "lilla" extra ibland - och kanhända som du beskrev - faktum organisera sig lite - men det betyder ju inte att man inte kan samtidigt "köra" själv - mellan varven...
men jag tror mig också förstå faran med att alltid "läcka" ut det man önskar sig av livet - men de mest "häftiga" grejerna, håller man ju för sig själv och de yttarst närmaste...
Ha det bar - hälsar Shygets...

Posted on: 2005/6/10 13:09
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Aktivera er!
#6
Jag skall se till att alla som kommer på Seminariet dyker upp på vaken... Sen får vi se hur kul vi skall ha :) ...

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Aktivera er!
#7
Styrka är inte det enda svaret,...man måste veta hur man skall använda denna styrka för bästa effekt.

frid

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 








dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
29 user(s) are online (29 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 29

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS