vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Dokumentär om Chemtrails.

http://this-must-stop.com/documentary.htm

Clifford E Carnicom har arbetat inom Media ( USA) i 30år, på alla stora såsom ABC,CBS,NBC,CNN, som Reporter och Journalist.

Han har få alla att belysa Chemtrails men misslyckats.

En tanke jag haft är att Chemtrails är till för att stoppa uttunningen av Ozonlagret och att vi inte har fått höra hela sanningen om Ozonlagrets betydelse och dess nödvändiga skydd.

Chemtrails kan vara ett sätt att bromsa upp en farlig process som pågott en längre tid pga av människans påverkan av atmosfären.

Nu försöker man reparera skadan med dom " biverkningar " som chemtrails ger.

OBs detta är egna tankar och jag har inget belägg för påståndet.

NWO andas samma luft som övriga och jag är ute efter en rationell förklaring på detta fenomen.

Vad tror ni ?

mvh so88

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Dokumentär om Chemtrails.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym

http://www.cdon.com/main.phtml?prod=1 ... 1fd4477a13c88d062ba4c466f

Highlander 2 ( Film )

Film: Produktinformation

Highlander 2 (DVD)
59 kr Köp

Action/science fiction/ från 1991 av Russell Mulcahy med Sean Connery, Christopher Lambert, Virginia Madsen m fl.

Information
Jorden år 2024. Det är oerhört varmt och fuktigt. Man ser inte längre solen. Ozonlagret är söndertrasat och människorna lever i en evig 35 gradig värme under en jättelik konstgjord sköld. Men ozonlagret finns och skölden är bara ett sätt att kontrollera och utnyttja människorna. Connor MacLeod (Christopher Lambert) och hans vapendragare Juan Sanchez... » Visa hela texten
Jorden år 2024. Det är oerhört varmt och fuktigt. Man ser inte längre solen. Ozonlagret är söndertrasat och människorna lever i en evig 35 gradig värme under en jättelik konstgjord sköld. Men ozonlagret finns och skölden är bara ett sätt att kontrollera och utnyttja människorna. Connor MacLeod (Christopher Lambert) och hans vapendragare Juan Sanchez (Sean Connery) tar upp kampen mot ett oförsonligt samhällssystem

mvh so88

Anonym
Precis som so88 säger, så inandas Illuminati samma luft, samma Chemtrailluft. Politiker och andra makthavare som styrs och genomför Illuminatis agenda inandas exakt samma luft. Vad är syftet med att förgifta ens egna? Det finns effektivare sätt att förgifta människorna än genom Chemtrails.

Anonym
En grej kan ju vara det jag pratar om mycket bla arbetslöshet,alkoholpolitik osv
att dom vill knäcka oss i detta fall kanske mer skrämma oss.
man hör ju ofta folk sägal
-Jaja det är förjävligt inget att bry sig om sånt krafs ingen ide att bry sig om politik vi tar en öl istället livet är så kort..

ni fattar va?
många bäckat små.

och vem vet dom kanske vet ett sätt att "dammsuga" miljön på
vad vet ja.

på tal om öl nu ska jag ta mig en.
det har jag förtjänatr egter 40timmars arbete

MVH Maggot

See User information
Om man har bra filterventilation hemma, som filtrerar bort Bariumet i luften.

Och sedan har bra filter i bilen, microfilter, som ochså filtrerar bort bariumet.

Och sedan åker på jobbet, där det ochså finns bra filter.

Då är man inte exponerad 24timmar per dygn 7 dagar i veckan, utan endast dom tillfällen som man andas ute i det fria, den tiden räcker inte för att man skall få i sig de mängder som krävs för att bli sjuk.

Kom ihåg att detta är en utdragen kampanj som har pågått sedan slutet på 90 talet, man kan nog se det på det sättet att dom räknar med att sabba andningen för folk på 10 års sikt, då kommer ingen att märka det under tiden och när det är försent, då är det just det, försent.

Jag har kollar runt lite själv, och har sett att på vissa kåkar sitter det mega ventilation, men på de flesta andra inget speciellt, kan man tro att vissa i vårt vackra land är förhandsinformerade, och skaffat sig skydd mot chemtrails? vilka skulle det vara i såna fall?? Tips det börjar på "I"

Posted on: 2005/6/8 9:27

Anonym
Finns det vetenskapliga belägg för att det finns höga halter av barium i vår luft? Luftmätningar görs ju titt som tätt av forskare och jag har inte sett ännu att någon nämnt barium, inte ens en notis.

Som tidigare nämts: Varför vill Illuminati förgifta deras egna? Jag räknar då exempelvis de politiker, frimurare och andra makthavare som upprätthåler medvetetet och omedvetet deras agenda. Varför ska de förgiftas? Hade jag en armé av hemliga soldater i ett fiendeläger jag vill kontrollera, ska jag då förgifta fiendelägret med barium i luften som då mina soldater också inandas?

See User information
Jag vet inte att det är barium, men nåt skit är det. Men det är klart bor man inte i stockholm ser man inte hur himlen ser ut.
Och vad gäller vem som blir drabbad repeterar jag, men tar bort barium...
Om man har bra filterventilation hemma, som filtrerar bort Bariumet i luften.

Och sedan har bra filter i bilen, microfilter, som ochså filtrerar bort kemresterna

Och sedan åker på jobbet, där det ochså finns bra filter.

Då är man inte exponerad 24timmar per dygn 7 dagar i veckan, utan endast dom tillfällen som man andas ute i det fria, den tiden räcker inte för att man skall få i sig de mängder som krävs för att bli sjuk.

Och för den delen har jag samma morgon som dom lade ut kemspår i stockholm på vädeleksrapporten meddela att det skulle bli "höga tunna moln" det var bara det att dom molnen skpades av flygplan, dom fanns inte innan.
Och du vet väl inte vilka som är fiende eller vän och vart dom bor och om dom drabbas.
Så det resonemanget håller inte, för det förklarar inte vad kemspåren är bra för. För eftersom dom upopenbarligen inte är falriga, eftersom det talar emot din teori, då kanske det är rena hälsokosten?
Och har man mentalitet att offra större delen av en population, som man kan anta att dom planerar, eftersom all information tyder på att dom vill decimera bort 5 miljarder människor från jordens yta, då skiter dom nog i de lägre nivåerna frimurare ochså.
Jag tror inte dom har några spärrar.

Posted on: 2005/6/9 20:40

Anonym
Jag söker fortfarande belägg för att de försöker förgifta oss. Det finns effektivare sätt att ta död på människor. De behöver bara släppa fram ett dödligt virus och vips så har de folkdöd. Varför drar i så fall Chemtrailsförgiftning ut så länge? När blir det massdöd med Chemtrails? Finns det belägg för att Chemtrails innehåller gifter`som är skadliga för oss?

See User information
Ja just det, detta är ju idioti av format. Du ber mig övertyga dig?
Jag skiter i vilket, om du inte vill kan eller orkar ta reda på fakta, vad skall jag göra åt det. Detta är inte en kamp om vem som har rätt, detta är en fråga om att sprida information. Tror du jag bryr mig om vad andra tycker om vad jag skriver, tror du att jag försöker ha "rätt" och att andra bör hålla med för att det skall vara "rätt"
Detta är anledningen till att denna sak är förlorad på ett ställe som detta, att detta ständiga besserwissande som tär slut på krafterna.
Det verkar som om man skall bli en identitet här, stiga i graderna och bli en ny Alex Jones.
Vad du inte förstår är att du bara behöver andas för att få reda på sanningen.
Dra några djupa andetag och se vad som händer.
Du vill vänta på att folk skall börja dö i massor.

Vad skall du göra om dom gör det då?
Skall du posta här då att jag hade rätt?
Grattis.
Du slösar med din energi och andras.
Jag har inte uppfunnit chemtraildebatten, det var andra för mig som skrev på internet om det.

Sedan upptäckte jag samma sak i Sverige.

Jag upptäckte även att vissa påstod att det var normalt.
Typ som dig.
Som vill avannonsera hela alarmet, och säga att allt är lugnt.

Ingenting är lungt.

Jag vet inte vart du bor, men jag bor i Stockholm, och här är det chemtrails varenda dag. En del dagar är himlen helt mjölkvit här, och det är inte moln.
Så sluta be mig ta reda på vad det är, jag har redan sagt det.
Du kan bevisa vad det är eller inte är.
Genom att säga att det är ofarligt tar du på dig ett stort ansvar.

Hoppas du vill ha det ansvaret, jag försöker att varna folk, och är glad om jag kan hjälpa nån att skydda sig.
Jag vet inte vad som driver dig i din iver att lägga locket på.
Gör vad du vill.
Du pratar om att du inte har läst i tidningen om att det finns barium i luften.
Jag har inte läst i tidningen om illuminate heller, eller om nåt annat som finns på den här siten.
Vad betyder då det?
Tidningar snackar skit, och ljuger.
Visste du inte det???
Gör vad du vill, men vill du inte hjälpa till, då skall man nog inte säga nåt, för vill man inte hjälpa, då vill man stjälpa.
Jag kommer att posta mer om chemtrails, men jag kommer inte att besvara dina kommentarer.
Du slösar med min energi helt i onödan.
Bara för att briljera.
Gör vad du vill, jag lägger min energi på annat än bullshit.
Tack ändå.

Posted on: 2005/6/10 23:07

Anonym
hubben
Varför så upprörd? Varför så otrevlig? Ditt otrevliga inlägg är helt obefogat. Du missuppfattar grovt det jag säger och vad jag är ute efter. Jag har inte bett dig om någonting! Jag för en allmän debatt som alla får deltaga i och svara på om de vet något.

Jag vet en HEL DEL om Chemtrails och var den första som belyste och la fram fakta kring fenomenet här på vaken.se, tidgare förra året. Kalla mig inte okunning och ignorant! Du anklagar mig för att lägga locket på? Skrattretande och obefogad anklagelse. Jag är webmaster på vaken.se och kan med enkla knapptryckningar radera informationen här om jag hade det minsta intresse att "lägga locket på".

Och ja, jag har bevittnat otagliga mängder Chemtrails, jag bor i Stockholm. Chemtrails är ett globalt problem.

Jag söker ändå vetenskapliga fakta som kan bekräfta vad dessa Chemtrails innehåller och om de innebär potentiella hälsorisker för människor. Än så länge är det bara spekulationer att det handlar om försök med massdöd. Chemtrails existerar, men att konkret säga att det handlar om att förgifta människor är för mig en aning förhastat och naivt, även om man måste förstå att en sådan risk föreligger. Med vetenskapliga grunder går man mycket längre än att bara hänvisa till vad "Alex Jones" säger.

Ditt otrevliga beteende och brist på respekt för andra medlemmars åsikter här accepteras inte här. Hur kan du övertyga andra med en sådan attityd? Om du inte vill lyssna och respektera andras åsiker, kan du då förvänta att andra ska lyssna och respektera dina åsikter? Detta motverkar att andra medlemmar på vaken.se yttrar sig, då de värjer sig från att yttra sig då de tror att de ska idiotförklaras.

See User information
Om du vet en hel del om chemtrails verkar dina kommentarer överflödiga, typiska frågor från en person som är skeptisk. Om du är skeptisk, sök din information då så att du kan överetyga dig själv.

Om du nu har så mycket information som du har gått igenom hade du vetat svaret på de frågor du ställde. Vad är otrevligt, jag har inte behandlat dig illa, men du påstår dig i efterhand ha mycket information, och ställer ändå en massa basic frågor, du kunde själv ha gett svaret på dessa frågor och utvecklat debatten istället för att fråga.

Om man frågar vill man ha svar, eftersom du svarade på min post ville du ha svar av mig. Jag fattade av frågans kvalitet att du var skeptisk. Alltså är det upp till dig själv att försöka att ändra det.

Det är intye mitt ansvar att övertyga någon eller försöka att få en person att förstå, har inte personen i fråga nån egen vilja att förstå, då kan det kvitta. Man måste spara på sin energi så att man orkar gå viodare och ta reda på mer fakta. Det är viktigare att överleva själv än att informera 10 personer som inte lyssnade. Och så är det med denna sak allt som oftast det går 19 på 20 av de som inget vill förstå.

Jag joinade inte den här siten för att vara till lags, jag ville bidra med vad jag vet, om det krockar med en skeptiker eller 100, det kan jag inte göra nåt åt, jag har min ide om vad som är viktigt och andra har sina ideer, man kan inte ändra sina intentioner bara för att man möter på skeptiker, i såna fall hade man lagt av för länge sedan att bry sig.
Är det inte viktigare vad man vill än att man bara skall stryka medhårs, då kommer ni ingenvart, man måste våga ta en fajt ochså.
Har pratat med x antal personer, och finner att en del vill ha svar på femtioelva frågor. Jättebra, men meningslöst att besvara folks frågor om dom inte vill söka sanningen själva.
Men nu visar det sig att du säger att du har tagit del av information i större mängder.
Då har du redan x antal olika alternativ till de svar du krävde, därför var det meningslöst, det var det jag fattade och därför jag svarade som jag gjorde.

För vissa kommer det att vara viktigare att sitta och snacka om allt istället för att göra nåt, det är dessa personer som ställer fler frågor, och när man har ställt en massa frågor uppkommer nya, frågestunden blir en sysselsättning som blockerar personens tid som förväntas att svara.

Detta är kontraproduktivt och skall inte premieras. Att ställa en fråga som "När blir det massdöd med Chemtrails?" är helt enkelt en idiotisk fråga, om det inträffar är det försent, och om man stoppar det kommer det aldrig att inträffa, du kan ju lika gärna gissa då, eller vänta, eller skita i det, men att fråga mig om det, det är ju helt abstrakt, precis som om jag visste och att jag var inblandad?

Du kan inte hålla mig ansvarig för--->"Luftmätningar görs ju titt som tätt av forskare och jag har inte sett ännu att någon nämnt barium, inte ens en notis."

Vad är det då för skit i chemtrails?? Skall jag svara på det? Det var inte jag som avslöjade att det var barium i det, men det är troligt att det är det eftersom det snabbt bildas moln efter dessa kemplan, och det tyder på att det är ett mycket torrt ämne, typ ett salt, typ barium.

Och är det det du sitter och väntar på, att det skall stå i tidningen?

Jag tar minst lika illa upp av sån okvalificerad frågeställning som du eventuellt har gjort, eftersom det bara slösar med den positiva energi man kan lägga på denna fråga.

Tyvärr kommer man alltid tillbaka till samma sak när det gäller den här debatten, det är därför jag dömer ut saken som förlorad för de flesta, dom som är skeptiska kommer inget att förstå föränn det är försent, eftersom ingen kommer att orka med att informera dem, efersom ingen av dem är glada för vad de har fått veta, bara sitter och brer på med plattityder och spelar besservissrar på sin egen planhalva, i stil med om man berättar om chemtrails för nån i detalj, då kommer jhan tillbaka med info i stil med "kondensationstrimmor bildar naturligt moln på himlen" detta är inte ens sant när det gäller dessa låga altituder som dessa kemplan har, men en sån person kommer enkelt att stryka med eftersom han aldrig kommer att tro på det hela, förutom att han kommer att förneka det när han ligger där och hostar med sin astma.

Jag såg på pollen som ni la upp att 80 av de röstande hade fått andningsproblem nyligen, det har det inte stått i tidningen om heller, och inget om att 90% av de jag känner här i Stockholm ochså har drabbats, och det har hänt de senaste 2 åren. Man behöver inte köpa tidningen för att fatta att nåt är fel på ens lungor , inte jag i alla fall. Så kom med kreativ fakta, och inte noob frågor som du redan vet svaret på, eftersom du slösar med energi hos den som du förväntas svar av.

Om du vill ha svar. Är man kunnig ställer man bra frågor som utvecklar debatten och ser till att man tillför diskussionen men än vad man kräver av den. Är man nybörjare är det samma sak fast tvärt om, inte sant?

Och till sist beviset för att man vill skada människor genom chemtrails, om det vore för att ändra klimatet, skulle man kunna bespruta över havet lika gärna, det skulle ha samma effekt. Nu tar man till och med och svänger in över Gotland där det normalt inte passerar plan, skulle det vara bättre då för klimatet att man duschade över Gotland? Svar nej, man är ute efter de människor som bor på Gotland, annars hade man sprutat över atlanten istället, eller mitt ute i östersjön, jag har sett sattelitfoton där dom besprutar över Wales, men inte i atlanten, skillnaden ligger i att dom vill pricka människorna inte firrarna.

Posted on: 2005/6/11 20:30

Anonym
hubben
Jag vet inte riktigt vart någonstans problemet har uppstått, om det nu är något. Om jag bara är en skeptiker som slösar din tid, ignorera mig. Om mina frågor är bara trångsynta och som du ser det, inte intresserad av sanningen, låt bli och kommentera. Mina frågor är ställda till dem som vet, inte till personer som du som inte vill besvara frågorna, utan bara idiotförklara.

Om jag ska övertyga samhället med att Chemtrails är giftigt för människor, kommer nog få att tro på mig. Varför? Jo, i dagens samhälle kräver många vetenskapliga bevis för påståenden. Om jag har vetenskapliga belägg för att Chemtrails innehåller gifter som direkt påverkar människan, kan jag också komma mycket längre i att övertyga omgivningen om problemet.

Min granne får veta av mig att Chemtrails finns, och att de är tillför att förgifta oss människor. Eftersom grannen inte köper allt, då frågar han efter belägg. Själv svarar man med att då får grannen allt själv söka upp "sanningen", eftersom jag inte har tid och besvara på "idiotfrågor". Och vad händer? Grannen tror nog inte ett smack på vad jag sa om Chemtrails. Dels för att han ställde "idiotfrågor" och för att han inte lyssnade på mig som har "sanningen". Men hade jag haft konkreta belägg för mina påståenden, hade nog oddsen varit större att han skulle tro det jag säger.

Nej, du ska inte svara på om det är barium i Chemtrails, för jag får åter repetera, jag har inte bett dig att svara på några frågor alls. Om du kan svara på dem, så var så god, avstå annars! Mina frågor är till för att besvaras för dem som vet något.

Och nej, jag ställer inga frågor som jag redan vet svaret på. Ja visst, det står mängder av svar på de frågor om Chemtrails jag har på Internet, men hur vet jag att de är sanna? Utan sanna argument och belägg kommer jag inte övertyga många.

Vad är felet att eftersöka mer belägg? Internet överflödar i "sann" information om det ena eller det andra. Det finns mängder av "sanningar" om Chemtrails, och du hubben anser att man ska svälja allt utan att ifrågasätta det? Det är inte fråga om att motverka problemet, utan att förstärka beläggen för dem genom att ha det som samhället kräver för att de ska tro på det: belägg.

Så hubben, om jag stör "din" tid genom att ställa idiotfrågor (som är riktade till dem som vet) och motverkar att sanningen kommer ut, bry dig inte om att svara. Vad vet jag om NWO och Chemtrails, jag är ju bara ute efter att ställa idiotfrågor och inte göra något alla för att sanningen ska komma ut....

See User information
Jaha men hur definerar man ett vetensklapligt bevis? För vem är det vetenskapligt vederlagt, och med den metoden kräver det ju att alla bevisar det, igen och igen och igen. Alla kommer att bli tvugna forska, man får själv ta prover och utbilda sig till kemist, problemet är bara att ingen tror en eftersom dom inte gjort testerna själva. Vems sanning är vems, och vad är sant. Vilken soppa, lycka till. Själv skall jag fixa filter till ventilationen, så jag slipper forska, och slipper drabbas, verkar smart, att skydda sig. Och sen kan man ju kolla vad som har fastnat i filtrena ochså. Är det inget farligt i luften kommer inget farligt att fastna i dem.
Men idag var det inga många chemtrails i alla fall, kanske kommer mer i morgon, ibland verkar planen ha att göra på annat håll, var inte ens täppt i näsan i dag, ovanligt nuförtiden.

/ Hubben

Posted on: 2005/6/14 20:17

See User information
Hur vet du att NWO andas samma luft som vi? Kan inte dom filtrera luften? Det kan ju jag räkna ut, och sist jag funderade på det var jag inte medlem i illuminate =)

Posted on: 2005/6/22 0:03

Anonym
NWO snubbarna använder sig säkert av en hemlig gasmask som de gömmer under skjortan (du har väl hört Darth Vader hur det låter) eller så är de vaccinerade...

See User information
Att diskutera chemtrails har onekligen vissa likheter med att diskutera UFO's.

Många hävdar att de "inte finns". Men skulle det inte vara molnigt ute just nu skulle jag SE chemtrails i skrivande stund. Och jag behöver knappast påpeka hur många fotografier det finns föreställande UFO'n, hur många vittnesmål som existerar.

Sedan om det finns en plan bakom chemtrails - och om UFO's innehåller intelligenta varelser - DET ÄR NÅGOT HELT ANNAT.

Nåväl. Undertecknad har sedan en tid tillbaka varit medlem på nätets största forum för vad som i folkmun benämns "konspirationsteorier" (visst är det dock en nedsättande benämning); www.abovetopsecret.com.

Där diskuteras med andra ord bland annat kanske inte helt överraskande så kallade "chemtrails".

Den mest betydelsefulla tråden i ämnet är förmodligen http://www.abovetopsecret.com/forum/thread82471/pg1 , där även jag postat en del kommentarer.

Under en lång tid skedde ingenting intressant där. Spekulationer fram och tillbaka, "varför skulle de förgifta oss?", etc.

Men sedan hände något mycket spännande. En ny medlem på forumet postade i tråden och påstod sig arbeta för de ansvariga för "kemspåren".

Enligt honom är deras syfte att motverka de skadliga effekter "våra" (jag kör minsann inte någon stinkande bensinbil) utsläpp av koldioxid och annat trams har på vår ömtåliga atmosfär.

Tydligen är det en världsomspännande organisation vars syften bland de anställda på flygplatserna där planen som sedan avger kemspåren tankas är i högsta grad eller helt och hållet okända.

Ska vi dra in Illuminati eller annat pack i diskussionen är deras troliga syfte att kontrollera och utnyttja, vilket inte är samma sak som förgifta och döda.

Personligen finner jag inte bara honom utan även hans påståenden högst logiska och troliga.

Och ni?

Posted on: 2005/7/11 16:10

Anonym
Saxat från länken Loengard gav oss, om killen som påstår att han jobbar med Chemtrails:

"Statement regarding chemtrails

Hello. Though I've never posted here before, I have been watching this site for several years. It is a minor, but enjoyable part of my job.

Of all the discussions on ATS, the chemtrail discussion comes closest to the truth. I know this because I am a part of the team that makes it happen.

We have a few people working in key facilities to make sure that certain chemicals are added, randomly, into supplies of Jet A-1 and Jet A fuel. Though I work with people on the military side of this project, I do not know much about additives to JP-8 or similar fuels.

There are no specific areas that are being targeted, as far as I know. This is a global project with a global goal.

The goal is not mind control, creating illness or harming people in any way. The goal is averting an enviromental disaster. There are not supposed to be negative side effects, and everyone I work with is saddened when we hear of them.

I will be available to discuss details of this project at various times. This will be based completely on my free time - something that I cherish because of its rarity."

Personligen tror jag att detta ligger närmare saninngen än att Chemtrails huvudsyfte är att förgifta oss. Att tillsätta gifter i mat och dryck, som redan finns i stor skala, har enorm negativ effekt på våra kroppar.

Anonym
Hmm, det håller inte med tanke på den totala tystnaden angående detta. Åtskilliga har skickat in förfrågningar till US gov angående detta, men tillbaka kommer ett svar om att dom absolut inte sprutar något. Sen så funderar jag på följande: USA's militär har inte en suning om att dom skjuter med amunition som är tillverkad av kärnavfall. Jämförelsevis så kanske flertalet tror att dom gör en god gärning genom att spruta ut något som sägs vara bra. Och samtidigt så finns det många personer som jobbar med att ställa till kaos som detta. Det finns ju ett antal chemtrail sajter som är skapade av andra sidan så att säga.

Jag väntar med alla positiva teorier tills jag själv vet vad det är, så vi skall som jag sagt tidigare ta egna tester.

Ingen rök utan eld...

Om det är något positivt så skulle dom också ha klappat sig själva på axeln och säga, se hur duktiga vi är på att rädda moder jord från global warming. Nä, chemtrails är något som inte är nyttigt, jag är övertygad.

Hare gott...

Anonym
cee
Hur går det med den biten, angående tester? Planerat in något än?

See User information
Ja precis när hände det senast att dom inte to credit för att göra en bra sak, det skulle dom aldrig smyga med. Se bara på skuldavskrivningen till Afrika, den fick ju full publicitet, fastän målet med den agendan, är att sälja ut världsbankens guldreserv. Jättebra, kvitta skulderna mot guldreserven, undrar vem det är som köper den. Tips, stavas NWO
Mvh Hubben

Posted on: 2005/7/11 20:07

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper