vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »

Kärleken segrar i det toleranta Sverige

See User information
RFSL.
FUCKSHOP KLART KUL MED KNULL

ANALSEXTEKNIKER

Sesam öppna dig – 15 sekunders tricket
Om man går för fort fram krampar musklerna i och kring analöppningen och det kan göra ont. Ha inte för bråttom. Den som blir penetrerad kan försöka slappna av genom att dra ett djupt lugnt andetag, krysta lite vid inträngandet samtidigt som du andas ut.
Fungerar inte det, testa ”Sesam öppna dig tricket.” Sätt ett finger, penis eller vad du nu har till hands mot ändtarms öppningen, håll stilla och tryck försiktigt i 15 sekunder, Då brukar öppningen ge med sig. Är man ovan eller spänd kan det göra ont men den smärtan brukar ge med sig Efter en halv minut. Gör det ont – avbryt, vila en stund och börja om igen.

Fingerlekar
En flitigt använd analsexteknik som inte alltid får den uppmärksamhet den är värd. Innan ni sätter igång är en liten manikyr på sin plats. Inga långa naglar eller vassa kanter. Prova en 69:a. Runka, smek med ena handen och sug varandras kukar samtidigt. Allteftersom din partner når oanade höjder smeker du runt och kring analöppningen med ett eller flera fingrar. För in ett finger, två fingrar, tre. Utforska insidan av öppningen och rikta in dig på prostatan.
Fingrar i röven utan glidmedel kan göra ont och kännas hårdare än en styv kuk. Slösa ordentligt och använd vatten- eller silikonbaserat glid. Om det går för honom när du har fingrarna i hans röv, dra inte ut på en gång. Vid utlösningen dras ringmusklerna samman, det kommer du att känna, och blodcirkulationen runt och i röven gör den känslig och mottaglig. En härlig känsla för båda två.

Slicka röv - Rimming
För den oinvigde kan mötet mellan tunga och rövhål vara ett mysterium, pinsamt eller till och med motbjudande. För den invigde är det himmelriket.
En favoritställning bland rimmare är när den ene sitter på huk över den andres ansikte och särar på skinkorna. På så sätt kan rimmaren se och komma åt med tungan överallt.

Fisting
Fistfucking är en avancerad sexteknik och innebär att hela näven förs in i röven. Att fista eller bli fistad kräver stort kunnande kombinerat med lugn, ansvar och medvetenhet. Det handlar om träning, övning, förtroende och tillit. Att föra in sin näve i en annan mans röv innebär ett privilegium. Den som blir fistad visar att han litar på dig och det betyder att du måste respektera hans sårbarhet.
En bra fistare är helt fokuserad på sin partner och uppmärksam på hans reaktioner.
A och O för den som blir fistad är att vara avslappnad och kunna ge sig hän snarare än att tvinga analkanalen att vidgas.
Är man nybörjare är en erfaren fistare som lärare att rekommendera.
Några viktiga råd:

* Förbered dig med en tarmsköljning.
* Undvik skador genom att ha kortklippta naglar. Ta av dig armband, ringar och dylikt.
* Använd gummihandskar.
* Aldrig samma handske på två personer – Byt!
* Använd mycket glidmedel, helst silikonbaserat.
* Om du använder vattenbaserat glidmedel så ha ett glas med vatten i närheten och doppa handen i.
* Undvik rimming efter fistning.
* Slicka och knulla först! Fista sen!

Alkohol och droger bidrar till att vi tillåter oss att över skrida gränser och ta risker som vi i nyktert tillstånd kanske inte skulle utsätta oss för. Det kan också vara svårt att uppfatta kroppens signaler på smärta.

Senast ändrad 14 Feb 2005

Hälsa

Colour of love

Forskning, Studier och Rapporter

Vad är HBT-hälsa?

Hälsa hos personer med invandrarbakgrund

Mottagningar för HBT

Mest för killar

Vad varje kille bör veta

Analmanual - Fuckshop

Fuckshop - Anatomi

Fuckshop - Förberedelser

Fuckshop - Analsextekniker

Fuckshop - Olika ställningar

Fuckshop - Träning ger färdighet

Fuckshop - Runka din kuk och stimulera anus

Fuckshop - Finn din prostata

Fuckshop - Leksaker i anus

Kondomer och glid

PEP - Piller efter pippa

Könssjukdomar - Oops! Tråkigheter i trumpeten

Hur du överlever utelivet

Hivpositiva i Sverige

Hivtest - Bättre att veta ?

Kondomlösa knull

Blodgivning

Mest för tjejer

Leva med hiv - Absolutely Positive

UNG & PÅ

Sexo seguro

Safer Sex

RFSL Hivprevention & sexualpolitik

Informationsmaterial RFSL

Basfakta om hiv & aids

Statistik Hiv & andra könssjukdomar

Homosexuella

Bisexuella

Transpersoner

Äktenskap

Länkar organisationer

Undersökningar

Nytt i sexualpolitken

Döva

Skolinformation

Lagar

Posted on: 2006/8/2 11:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Re: Kärleken segrar i det toleranta Sverige

See User information
Ett ämne som min herre verkar ha ANALyserat ingående. Dock ser jag en ANALkande fara i att BAKtala alla som inte ställer upp på en HOMOgen likriktning vad beträffar individers aktiviteter i sängkammaren utan istället väljer att HÄCKla alla som inte gör som sexualmoralisterna.

Posted on: 2006/8/2 11:45
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Moral verkar vara ett ord som herr/fru/fröken Lightsaber ha väldigt svårt för att acceptera att det existerar har jag märkt.

Jag har aldrig i mina inlägg påstått att jag vill lägga mig i andras sexualvanor. Det jag har tagit upp är att Eliten har ett intresse att sänka folkets medvetenhet genom att fokusera mer och mer på de lägre energierna som är centrerade runt bas och solarplexuschakrana. Som jag har tagit upp ett otal gånger tidigare ingår detta i deras planer ( Som finns publicerade i olika skrifter ) just att demoralisera folket och uppehålla dem i allehanda enfaldiga och hedonistiska aktiviteter.

I alla de stora världsreligionerna så betonas vikten av att höja sig över de jordiskt/mareriella fixeringen som leder till hedonism och egoism och istället röra sig mot de högre idévärldarna. Detta är som tydligast i Gautama Buddhas predikningar.

Att du Lightsaber verkar vara så upplyst om 911-bluffen, Illuminati och dess förgreningar i världspolitiken men inte har förstått den andliga biten av kampen mellan det lägre och det högre. ( Gud vs. Lucifer. Ljuset vs. Mörkret etc. ) fövånar mig.

Posted on: 2006/8/2 12:05

Anonym
även ja hakar på och tror detta ingår i agendan.

"bögar har bättre sex de kan ha sex oralsex och analsex mer o välja på"

som ja läste i en tidning för ett tag sedan

(jag fattar fortfarande inte vad de menar)

okej

När ja var 16-17 år var det inne på mitt gymnasium att vara bisexuell och (eller) svart.

Det gick till så att en "cool tjej" var bisexuell och gick runt med en tröja där det stog "FLATA" det är ju självklart att en 16åring anser det som häftigt och "radikalt", och har stor respekt för denna modiga handling.

(dessutom floreras det ju med den glomorösa bisexuella vågen)

(jag börjar se detta mycket tydligare nu)

efter ca 3 månader var 3 i min klass bisexuella för det var inne,och en del i andra klasser.

ja minns särskilt en fest (ja var la fulast av alla men skitsam)

iaf ja öppnade lägenhetsdörren klampade in i 3an.
jag gick in i ett rum men de sa.
"du får inte vara här det är bara för svarta o bisexuella"

ja sa "är ni dumma i huvet elle?

(ändå ingick ja i de radikala vänsterflummarna med min punk)

jaja iaf

helt plötsligt var det rummet smäckfullt!
helt plötsligt började brudar hångla med varandra (sådana man visste var hetero)

nu efteråt har de naturligtvis sagt att det bara var en "fjortisgrej"
men ja tror inte det är så!

att det är en tillfärlig grej min kompis som är ett år äldre berättade att i hennes klass var det inne o vara veg ett tag och idag är nästan inga det.

men det finns ingen vegetarisk våg vad ja ser.

Anonym
sen vill även ja slicka lite röv o säga

fan det är kul att ha dig här på vaken bennybear

det blir diksutionen då
och hjärnan får gå på högvarv.

BALLT!

See User information
Well Benny, jag betraktar mig inte som en upplyst människa och jag är inte expert på någonting. Vad moral beträffar så är det på många sätt ett relativt begrepp men för mig handlar det i första hand om att inte medvetet uttnyttja eller såra andra människor utan att försöka se det positiva och de gemensamma nämnarna i första hand. Det innebär inte att jag är blind för destruktivt beteende men för mig är det bara destruktivt om människor mår dåligt av det, Sen är det upp till var och en att definiera vad de mår bra av, så länge man inte gör andra illa medvetet så har ingen rätt att döma en anser jag.

Visst är jag medveten om att ett av elitens främsta tekniker är att härka genom att söndra vilket de gör på många sätt bl.a genom att infiltrera olika rörelser med fanatiker och extremister. Detta gäller såväl feminist som -sexualrörelser men därifrån till att dra alla över en kam och döma ut dem och börja moralisera över deras sätt att leva eller förhålla sig till livet är för mig bara ett sätt att skapa ännu mer splittring, även om man tycker sig ha ett gott syfte.

Ett klassiskt exempel på hur eliten verkar är ju om t.ex USA vill ha förstahandskontrakt på en fyndighet som ska utvinnas i ett annat land, t.ex Sydamerika eller Afrika. Om regimen inte vill sluta avtal med USA så finansierar USA rebeller i det landet som startar inbördeskrig för att störta regimen. Om processen blir utdragen kommer vissa människor att fly landet för att slippa förföljelse eller död och vissa av dem kommer att hamna i Sverige. Det som ofta händer då är att Sveriges riksdag via sin inkompentens skapat ett system där man klumpar ihop folk i ghetton och låter dem vänta i åratal på besked.

Dessa stressade människor som ofta kommer från korrumperade och av religion hjärntvättade system kommer av förklarliga skäl inte att smälta in i det svenska samhället med lätthet. Det som då ofta sker är att vi blir förbannade på dem och drar alla över en kam och så fort en utlänning gör något dåligt ser vi det som ett bevis på att så är de allihopa. Så späs hatet på och föder ännu mer hat utan att knappt någon reflekterar över vad det beror på att situationen uppkom överhuvudtaget?

Så medan vi strider inbördes fortsätter psykopaterna i toppen att planera sin agenda vilket inebär att alla människor är förlorare i slutändan.

Jag uttryckte det såhär i ett av mina ordspråk:

"Så länge människor hatar sina fiender mer än de älskar sina barn kommer vi aldrig att få fred på jorden."

Sen vad beträffar de stora världreligionerna så är de alla en uppfinning av eliten för att kontrollera och styra massorna. Något de lyckats ypperligt med. Det finns förvisso visdom att hämta i alla stora religioner men det är ju också ett klassiskt recept på att få folk att köpa ett koncept. Ta 50 % sanningar 25 % halvsanningar och 25 % lögner och folk kommer att köpa hela paketet.

Jag tror att mycket få människor förstår vad bibeln egentligen handlar om och om det gjorde det skulle de bli tvungna att söka visdomen inom sig själva istället för att leta frälsare utanför sig.

För mig är djävulen också en uppfinning skapad av eliten för att skrämma och styra folk vilket de sannerligen lyckats med.

Det finns en mörk kraft i universum vilken kan definieras som ondska men det ingår ju i alltet så att vi kan kontrastera det ljusa mot det mörka och därigenom varsebli upplevANDE

Posted on: 2006/8/2 12:32

See User information
Lightsaber!

Läs Elitens planer!

Där ingår:

Att genom massinvandring ifrån kultutfrämmande folkslag skapa ökad brottslighet samt de därpå enormt höjda samhällskostnader som dränerar folkets välstånd och skapar splittring och rotlöshet.

Propagera för feminisering av mansrollen och maskulinisering av kvinnorollen ( S. k ”jämställdhet” men som snarare blir ”liksamhet” eftersom de traditionella könsrollerna suddas ut och kvar blir ett neutrum.) samt mer och mer fokusering på "alternativa" sexuella ”livsstilar” i bl.a av staten finasierade och pedofilanstrukna RFSLs lobbying för dessa idéer i skolundervisningen.

Detta skriver och säger ju elitföreträdarna själva är för att minska den vita europeiska befolkningen på bekostnad av de kulturfrämmande folken som har mycket högre nativitet än Européer, samt för att splittra kärnfamiljen.

Det finns/fanns en familjerättsadvokat vid namn Lennart Hahne som skrev om att den svenska familjepolitiken de senaste 30-åren i princip är en kopia av den gamla Sovjetiska dito iom att denna premierar särboende och uppluckrande av äktenskapslagarna så att det ska vara så lätt som möjligt att kunna separera och dessutom mer ekonomiskt lönsamt. Detta gjorde man i Sovjet för att isolera människor och göra de rotlösa, för de visste att en isolerad person som har mer eller mindre tappat sina familje och släktband var en ofarlig och till staten knuten individ iom att han blev bunden till makten genom bidragsberoende.

Parat med den massiva homosexpropaganda som förs ut i medierna i dag och i skolorna så har man skapat den situation i Sverige och i Europa i dag där vi t.ex i vårat land har flest antal ensamstående föräldrar per capita i världen.

Resultatet är tydligt:

Folk blir mer och mer centrerade på sina egoistiska begär av materiella tillgångar och allehanda ”kickar” i form av sex och droger etc.

Att du blundar för detta Lightsaber gör mig faktiskt lite fundersam.

Posted on: 2006/8/2 13:00

See User information
Hmm..ibland undrar jag om du ens läser hälften av vad jag skriver i mina inlägg.

Under alla omständigheter så måste du ha klart för dig att vi har levt under mörkermännens system i flera tusen år. Så om du ska bekämpa det som händer nu för att återgå till det som varit då lever du ändå under samma härskares system. Det här är något som många tenderar att glömma.

Den som tror att vi löser problemen genom att slänga ut 99% av de utomeuropeiska invandrarna och många av de andra, samt att spy galla över homosexuella och feminister och tala om för folk hur de ska ha sex eller vem de bör dela sitt liv med misstar sig grovt och sysslar med en rationalisering som i allra högsta grad är ett resultat av elitens programmering.

Så visst, man kan lägga tid på att reta upp sig på homosexuella eller på dem som inte vill ha sex på samma sätt som t.ex kyrkan skulle vilja att vi hade. Man kan också oja sig över att feminsterna fått igenom en del av sitt program för mer jämlikhet och man kan välja att göra invandrarna till syndabockar. Men så länge man inte inser att förakt och självgodhet är hörnstenar på vägen till en fascistoid hållning gentemot minoriteter eller svaga så riskerar man själv att bli ett instrument för elitens agenda.

Posted on: 2006/8/2 13:19

See User information
Lightsaber!

Du fortsätter att reagera emotionellt och skiljer inte sak från person.

Jag hatar varken bögar eller invandrare.

Jag tar upp massinvandringen och feminismen samt homosexlobbyn som redskap i elitens tjänst. Ska det vara så svårt att förstå.

Öppna ögonen för Guds skull människa.

Posted on: 2006/8/2 13:38

Anonym
Lightsaber!

Nu måste du förklara kortfattat vad du menar egentligen? Jag läser igenom dina inlägg och ibland dras jag in i en ändlös mental tankeorgasm där alla mår bra och det är finfint med allting... visst det vore väl bra... Du har emellanåt järnkoll på de hårda bitarna och har länkat till en hel del intressanta saker... men när det gäller den s.k. mjukare emotionella biten som styr våra liv genom media, skola och politiker så undrar jag varför det känns som du inte vill se sambandet alls.

Om det som BennyBear och du säger är sant... att det finns en agenda vill bryta ner ideal och moraliska aspekter för att göra oss till mindre empatiska och kännande individer så är väl detta en del av det.

Jag har inget att göra med om var någon väljer att doppa sin kuk någonstans eller varför man väljer att slicka sin älskare / älskling någonstans där maten kommer ut men vad skall en förälder säga till sina ungar om gaypropagandan eller könsrollsstyrningen som till planteras t.om. i barn-TV dagligen eller i familje och nöjesprogram som ändå en betydande del av befolkningen tittar på?

Om jag skulle ha skitdålig smak så kan jag väl för fan lyssna på Peter Jöback utan att bry mig om han är gay eller hetero! Likadant med Babsan och Freddie Mercury...

Jag vet hur genant det var att se små knattar på sju bast göra gänghälsningar gentemot varandra uppe i Angered. Jag vet hur jäkla pinsamt det var att höra andra generationens invandrarkillar och även svenska småkillar snacka på bruten svenska och låta som de kom direkt från Afghanistan eller Somalia efter en veckas snabbkurs på SFI!

Men att stillatigande låta det hända är inte min grej oavsett om mottagaren riskerar att bli sårad!

See User information
Quote:

bennybear skrev:
Lightsaber!

Du fortsätter att reagera emotionellt och skiljer inte sak från person.

Jag hatar varken bögar eller invandrare.

Jag tar upp massinvandringen och feminismen samt homosexlobbyn som redskap i elitens tjänst. Ska det vara så svårt att förstå.

Öppna ögonen för Guds skull människa.

Jag sa aldrig att du hatar bögar och invandrare. Om du bemödade dig med att läsa vad jag skriver och förstod det så skulle du veta vid det här laget att problemet jag har med ditt resonemang bl.a är att du väljer att generalisera så mycket. Sen är det ju uppenbart att du inte har mycket till övers för varken homosexuella eller kvinnosakskämpar. Om de skulle läsa igenom dina trådar här på vaken tror jag inte de skulle tolka det på annat sätt än att du tycker förbannat illa om dem. Precis som jag tror de flesta invandrare inte skulle känna sig överdrivet välkomnade och omtyckta av dig.

Min poäng är det gagnar nog vanligt folk bättre om vi fokuserar på huvudorsaken till problemen snarare än symtomen. Visst fan finns det avigsidor med invandringen och jag har skrivit förut att jag inte är för en vettlös massinvandring. Visst tusan finns det rabita manshatare inom kvinnorörelsen som bidrar till splittring och visst finns det homosexuella som beter sig idiotiskt ,men som jag sagt förr; jag vägrar dra ALLA över en kam och snarare än att göra det lätt för mig genom att säga att HELA kvinnorörelsen, HELA den rörelse som kämpar för sexuella minoriteter och HELA den rörelse som verkar för att integrera invandrare är skapad av eliten och syftar till att förstöra så ser jag det som att de liksom många andra rörelser måste våga vara självkritiska och syssla med en viss form av självsanering om de ska bli trovärdiga i längden. Det här gäller ju även många andra typer av rörelser, inte minst politiska.

Om en vettlös rasist jobbade sig upp till ledningen i Nationaldemokraterna betyder det då att HELA ND är rasistiskt? Om några medlemmar i ND vill att homosexuella ska avrättas betyder det då att alla i ND är homofobiska och mordiska?

Skon klämmer inte alltid där man tror, det kan vara nyttigt att rannsaka sig själv och sina egna motiv när man vill skriva andra på näsan vad som bör göras. Jag tror inte att Sverige skulle bli ett paradis om vi slängde ut invandrarna, förbjöd homosexualitet och motarbetade kvinnorörelsen, lika litet som jag tror att det skulle bli det med helt öppna gränser, fixering vid sex eller pajkastning mellan könen.

Men i slutändan handlar det ju om hur man själv skulle vilja bli bemött. Om jag vore flykting, homosexuell eller kvinna, hur skulle jag då vilja att andra människor behandlade mig?

Personligen skulle jag vilja att de gav mig en chans att visa vem jag är och vad jag kan innan
de valde att klumpa ihop mig med dem som de anser vara dumma eller tärande.

Om det sen gör mig till naiv eller okunnig må så vara. Jag är inte helt säker på att Buddha, Krishna och Jesus skulle haft något att invända. (Om de hade funnits vill säga.)

Posted on: 2006/8/2 14:13

See User information
Quote:

jaxtone skrev:
Lightsaber!

Nu måste du förklara kortfattat vad du menar egentligen? Jag läser igenom dina inlägg och ibland dras jag in i en ändlös mental tankeorgasm där alla mår bra och det är finfint med allting... visst det vore väl bra... Du har emellanåt järnkoll på de hårda bitarna och har länkat till en hel del intressanta saker... men när det gäller den s.k. mjukare emotionella biten som styr våra liv genom media, skola och politiker så undrar jag varför det känns som du inte vill se sambandet alls.

Om det som BennyBear och du säger är sant... att det finns en agenda vill bryta ner ideal och moraliska aspekter för att göra oss till mindre empatiska och kännande individer så är väl detta en del av det.

Jag har inget att göra med om var någon väljer att doppa sin kuk någonstans eller varför man väljer att slicka sin älskare / älskling någonstans där maten kommer ut men vad skall en förälder säga till sina ungar om gaypropagandan eller könsrollsstyrningen som till planteras t.om. i barn-TV dagligen eller i familje och nöjesprogram som ändå en betydande del av befolkningen tittar på?

Om jag skulle ha skitdålig smak så kan jag väl för fan lyssna på Peter Jöback utan att bry mig om han är gay eller hetero! Likadant med Babsan och Freddie Mercury...

Jag vet hur genant det var att se små knattar på sju bast göra gänghälsningar gentemot varandra uppe i Angered. Jag vet hur jäkla pinsamt det var att höra andra generationens invandrarkillar och även svenska småkillar snacka på bruten svenska och låta som de kom direkt från Afghanistan eller Somalia efter en veckas snabbkurs på SFI!

Men att stillatigande låta det hända är inte min grej oavsett om mottagaren riskerar att bli sårad!

Jag tycker att jag redogjort ganska tydligt vart jag står, i denna såväl som andra trådar.

Men var står du själv? Vad tycker du att vi borde göra med invandrarna, de homosexuella och kvinnorörelsen?

Posted on: 2006/8/2 14:31

Anonym
Korfattat så består inte invandrare, kvinnorörelsen eller de homosexuella av en homogen grupp!

George Michaels och spårvagnsföraren mellan Mölndal Bergsjön och Centralstation har väl lika lite gemensamt som Abdul från irak och Chang Lee från Hong Kong. I kvinnorörelsen tror jag att det är en avsevärd skillnad på att vara 25 bast och inneflata på Spybar eller lönnfet knegarkärring från Alby!

Det är inte individnivå eller klumpiga kategoriseringar jag bryr mig om. Det är hur dessa arketyper används som slagträn för att sänka kultur, moral och förnuft för det sönderfall som väntar runt hörnet.

See User information
Quote:

jaxtone skrev:
Korfattat så består inte invandrare, kvinnorörelsen eller de homosexuella av en homogen grupp!

George Michaels och spårvagnsföraren mellan Mölndal Bergsjön och Centralstation har väl lika lite gemensamt som Abdul från irak och Chang Lee från Hong Kong. I kvinnorörelsen tror jag att det är en avsevärd skillnad på att vara 25 bast och inneflata på Spybar eller lönnfet knegarkärring från Alby!

Det är inte individnivå eller klumpiga kategoriseringar jag bryr mig om. Det är hur dessa arketyper används som slagträn för att sänka kultur, moral och förnuft för det sönderfall som väntar runt hörnet.

Så vad bör vi alltså göra?

Posted on: 2006/8/2 14:44

See User information
Varför bög och feminist"propaganda" visas i media m.m. är enligt mig ett sätt att öka toleransen, förståelsen eller vad man vill kalla det. Denna "propaganda" visas för att den stora massan ska ACCEPTERA dessa individer och hur de vill leva. Kom inte och säg att de får leva som de vill för det får de inte idag, och har inte fått tidigare. Hatbrott och förnedring av homosexuella FINNS och det HINDRAR dessa att leva som de VILL leva.
Visst tycker jag också att Pride fått lite väl mkt mediatid men med ett buskap om att det är okej, att man får älska vem man vill, jag ser inte det onda?. Kommer inte ihåg vad han hette men det var någon svensk känd person som gick ut med sin homosexuallitet...när han var pensionär...eftersom samhället idag var öppnare enligt honom. Bättre förr eller?
Jag förstår heller inte vad ni menar om femisiströrelser. En förutsättning för att vara en fri människa är att man kan försörja sig själv. Att vara beroende av att någon annan försörjer en kan leda till att man inte kan lämna denna, även om man vill. Vad är problemet med att kvinnor ska få samma möjligheter som män att försörja sig (sverige är ändå relativt bra jämfört t.ex. England där normen är att kvinnan ska vara hemmafru)

Det är inte eliten utan folket som skyndat på denna utveckling av samhället.

Invandringen har jag inte haft stora erfarenheter av men alla invandrare jag känner är störsköna, kan inte komma på nån som är kriminell. En annan positiv sida av mångkultur helt enkelt.

Till sist känner jag mig lugn om att eliten inte kommer lyckas göra mannen och kvinnan till samma kön, men så är jag väl inte särskilt smart heller kanske :p
/Funky_Rob

Posted on: 2006/8/2 20:40

Anonym
Har du läst "män e från venus o kvinnor e från mars"?

om inte gör det!

Feminism är ju skapat för att splitra o härska dela upp i fack
det har de ju erkänt och är stolta över o med lite puslande blir det alltmer klart.

någon av de där käringarna sa ju typ

"vi har inte lyckats så bra att sätta klass mot klass men om vi sätter kvinnan mot mannen så kan vi på så vis splittra familjen"

vilka är egentligen grundarna av feminsimen?

ja tycker det verkar vara överklasskäringar och nån var väl "presidentfru" om ja inte minns helt fel
Adams ?

se vart det leder barnen på dagis tvingas vara andra än de egentligen inte är (pojkar tvunga leka med dockor och tvärtom)

feministisk självförsvar varför inte bara sjävlförsvar?
när ska killar i 9an lära sig försvara sig?
(jo de får gå den hårda vägen bli rånade 16gånger och sen lär de sig att springa genom skogen o göma sig)

höhö

se det underbara i att vi är olika!

kolla in partiet "FI-enden"
Manskatt? vad fan e det för något.
ja minns när ja snackade med en "FI idiot" som var för detta med manskatt .
mänen skulle ta sitt "ansvar" för att kvinnor blev våldtagna
så ja frågade
"om en man blir våldtaget ska han slippa denna skatt då?"

till min förvåning fick ja svaret "JA"

ja skämtade till det o sa "ska det ske via deklaration (tillbax på skatten 4000okr pga av att du blev rövkörd den 7maj"

www.savethemales.ca/

"Det är inte de onda människornas ondska som är farlig utan de goda människornas tystnad"

hälsar masken

See User information
Quote:

maggot skrev:
Har du läst "män e från venus o kvinnor e från mars"?

om inte gör det!

Feminism är ju skapat för att splitra o härska dela upp i fack
det har de ju erkänt och är stolta över o med lite puslande blir det alltmer klart.

någon av de där käringarna sa ju typ

"vi har inte lyckats så bra att sätta klass mot klass men om vi sätter kvinnan mot mannen så kan vi på så vis splittra familjen"

vilka är egentligen grundarna av feminsimen?

ja tycker det verkar vara överklasskäringar och nån var väl "presidentfru" om ja inte minns helt fel
Adams ?

se vart det leder barnen på dagis tvingas vara andra än de egentligen inte är (pojkar tvunga leka med dockor och tvärtom)

feministisk självförsvar varför inte bara sjävlförsvar?
när ska killar i 9an lära sig försvara sig?
(jo de får gå den hårda vägen bli rånade 16gånger och sen lär de sig att springa genom skogen o göma sig)

höhö

se det underbara i att vi är olika!

kolla in partiet "FI-enden"
Manskatt? vad fan e det för något.
ja minns när ja snackade med en "FI idiot" som var för detta med manskatt .
mänen skulle ta sitt "ansvar" för att kvinnor blev våldtagna
så ja frågade
"om en man blir våldtaget ska han slippa denna skatt då?"

till min förvåning fick ja svaret "JA"

ja skämtade till det o sa "ska det ske via deklaration (tillbax på skatten 4000okr pga av att du blev rövkörd den 7maj"

www.savethemales.ca/

"Det är inte de onda människornas ondska som är farlig utan de goda människornas tystnad"

hälsar masken

Är det så på dagiset du jobbar att pojkar tvingas leka med dockor? Min son var då aldrig tvungen att leka med dockor på sitt dagis.

Posted on: 2006/8/2 21:27

Anonym
jag jobbar på flera dagis eftersom jag är vikarie idag kanske på 6st
men samanlagt har jag väl varit på 20st.

men nej jag har inte märkt av just det.

men andra har det o sen läser ja lite i tidningar osv
var nyss en artilkel i metro

men förskolan har en policy där en massa namn rabblas som empati
demokrati och jämställdhet.

detta är ett plakat som varje förskola har på vägen
(alltså ett stort papper på vägen där det stor ex "demokrati"
och då ska personalen skriva varför det råder demokrati på förskolan.

ibland står det helt pantade saker.

men man får hålla god min och sälja sig.

men det märks detta med "jämstäldhet" kan ja säga

Anonym
Visst ingår det i elitens planer. Folk får gärna sätta på varandra hur de vill, men det är inte vad det handlar om...

Jag tror jag förstår vad Lightsaber är ute efter att visa. Hur långt bort är framtiden då vi ser Hårdporr i TV på bästa sändningstid?

Om eliten vill att det ska bli mode i att folk går nakna så gör de flesta det. Hittills har allt fungerat i enlighet med Huxleys manual från 1932!

Anonym
Kass länk Wikhall!

See User information
Lightsaber!

För att inte bli tvingad att skriva en text i romanstorlek så blir jag tvingad att generalisera.
Men också för att göra den stora bilden av Satanisternas destruktiva planer begriplig på ett debattforum som detta.

Det jag har försökt säga tidigare är att du inte verkar se att samma medier som du anklagar för att mörklägga inom olika ämnessområden ( Som: 911, Estonia, JFK, Keuger, Palme och Lindhmorden, Läkemedelsindustrin, Illuminati osv ) SAMTIDIGT massivt propagerar MOT nationalism, kärnfamiljen och traditionella värderingar och könsroller och FÖR ännu mer massinvandring och Homopropaganda?

Varför gör de det tror du?

Samma medier och riksdagspartier som mörklägger och ljuger i de ämnesområden som du tar upp i olika inlägg och länkar ligger ju bakom och hejar på den enorma samhällsförstörelse i detta landet som har resulterar i massiv ökning av kriminella organisationer, flerdubblat ökad brottslighet, utarmning av välfärden, identitetslöshet, sänkta reallöner med cirka hälften sedan 60-talet och enormt ökat skuldsättning av hushållen, utförsäljning av svensk industri och infrastruktur för en spottstyver, för att bara ta några axplock av den omvälvning i destruktiv riktning av det svenska samhället de senaste 30 åren.

I dagens Sverige så förbjuder man svenskar att bära tröjor med den svenska flaggan samt torshammare och andra fornnordiska symboler. Man förbjuder svensk patriotisk musik att spelas i radion ( T.ex. Ultima Thule ) samtidigt som svarta soulsångare som Angie Stone får sjunga låtar som ”I´m black and I´m proud” oupphörligen i radio och TV.

Alla folkgrupper UTOM den etniskt svenska kan åtala andra för ”Hets mot folkgrupp” eftersom svenskar enligt JK ”Inte utgör någon folkgrupp eftersom det inte finns något som är en svensk folkgrupp.”

I dag så häktar man och fängslar historiker som har en avvikande uppfattning om händelser som utspelade sig under 2:a världskriget. 7 stycken sitter häktade och fängslade idag och Amnesty och andra ”människorättskämpar” inom media tiger som muren. I media idag så får aldrig nationalister vara med i debatten fast allehanda marxister, invandrare och s.k. liberaler översvämmar debattsofforna och där alla i princip tycker samma sak.

Vad säger det dig?

Studerar du historien ända ifrån Machiavellis ”Fursten” till dagens Elits agenda och historiska konflikter som t.ex. den s.k. Ryska revolutionen, Romarrikets kollaps och kolonialkrigen så kommer du att se att folkförflyttningar har varit ett VIKTIGT redskap för att underminera den nationella suveräniteten hos värdfolket.

Eliten skriver själva i sina protokoll att minoritetsgrupper är den trojanska häst som ska användas för att ge sig själva immunitet och avleda uppmärksamheten ifrån den egna lilla gruppens destruktiva handlande. Samtidigt undergräver man den nationella särarten, identiteten och stoltheten hos värdfolket. På detta sätt så slår de flera flugor i en smäll och bereder på så sätt vägen mot det kulturlösa och identitetslösa ”Sköna nya värld” som de så länge har suktat efter.

Att du inte vill eller kan se dessa uppenbara samband tycker jag är slående.

Ett tydligt ex. på detta var när den marxist-judiske Elitjournalisten Göran Rosenberg hade en programserie på TV4 härom året. I detta program så propagerade han för en ökad muslimsk invandring till Europa samt att han ondgjorde sig över Européernas påstådda ovilja mot detta och den som Mona Sahlin brukar säga ”Strukturella rasism som finns bland svenskarna”. Förstår man inte Elitens agenda så kan det ju verka märkligt att en judisk journalist förespråkar ett framtida muslimskt Europa, men har man deras tankegångar i bakhuvudet så blir det begripligt och ännu ett av dessa indicier som visar på deras illa dolda hat mot majoritetsbefolkningen samt deras envetna ansträngning att på alla sätt och vis göra den Europeiska identiteten till ett minne blott och på så sätt säkra den egna Elitgruppens hegemoni över majoritetsgruppen. Som Jeremy Bentham, en av Elitens främste geopolitiske tänkare uttryckte det: ”Vår fiendes svaghet är våran styrka.”

Posted on: 2006/8/3 14:47

See User information
Allright "Philestéer" = "Sanningsökare"...

Vad säger ni om det här då?
jag har alltid funderat på varför det finns så många olika speciella direktiv utfärdade av de sk. gudarna...
Ta en av de mest bemärkta: "Omskärelsen" (könsstympning) jag försvaraade då jag var yngre med att guden (?) gav denna instruktion - för att det var en sk, bra grej på grund utav hygieniska förhållanden - skitigt och taskigt med vatten så kunde det ju vara bra att man inte hade så mycket jävla hudveck att håklla reda på på grund av infektionsrisken...

Idag har jag en helt annan mening - bakom varenda sk. "ritual " fins ett "syfte" med det hela - all tvagning och annat inte bara det att det har en "lätt" psykologisk effekt - utan även en jävligt "tung"...
Precis som Du Bennybear tex. - påpekade - detta med "chakras" betydelse i det hela - så är just detta den egentliga grundorsaken till just denna - egenliga ABUSE - som då åstakommes...
Dessa "körtlar" som befinner sig i hela vår kropp - sju till antalet - är vad som sägs - "portar" mellan den fysiska världen och den andliga(!?) Rent fysiskt så fungerar de som alstrare av dessa ämnen som gör så att vi kan leva - dessa portar kan man öppna antingen på ett shysst sätt innefrån eller på ett oshysst sätt utifrån - ok inte i alla lägen oshysst, men likväl...
Vi har även en intressant fenomen - som kallas för "Kundaliniormen" - ett mycket kraftfull egenskap som måste behärskas noga innan den får full tillträde...

Denna sk. kundalini orm kan man jämföra med något som i negativ mening då framträder så som detta som går under benämningen - Reptilreflexen - en vad som påstås vara en gammal nedärvd instinkt som aktiveras vid fara...
men man kan också medvetet frammmana denna kraft och då genom en viss beröring med vissa delar av kroppen - och då aktiveras den och då framträder vissa egenskaper som gör att människan - får yttre möjligheter att sas. överleva - blir mer påhittaig och hungrigare i alla bemärkelser - men eftersom det är en sådan stor konkurrans om "köttgrytorna så kan då denna kraft ställa sig i ondskans tjänst - ta tex. Dessa omtalade "kapos" - det skall då vara judar som i koncentrationslägren faktum tog på sig uppgiften att hjälpa till i som lägervakter - de var ofta de grymmaste av dem alla enligt vissa källor - varför? - jo, för att de önska de överleva...

Jag anser att omskärelsen - hur obetydligt ont det än gjorde - så var det på rätt ställe - Kondaliniormen - aktiverades - man initierades i denna atmosfär, utan att kunna protestera - om man nu skulle kunna föstå vad man blev involverad i...
Detta i kombination med propaganda och manipulerad sk. hjärntvätt... Gjorde att man blev ett villigt om än ovetande - duktigt verktyg för allehanda anslag och är man samtidigt inom en viss intressegrupps sfär - då kan vad som helst hända - Nåja - åter till orm-jäveln...
Denna kan även aktiveras på andra sätt - det mest effektiva och i dessa dagar tydligen oskyldigast är just detta med olika sorters penetreringar på dessaområden som är effektivast - de undre regionerna...

Varför feminismen idag har en sådan stark ställnig - her inte enbart att göra med Fucking Åmål och liknannde propaganda - dessa händelser är bara förtruppen till vidare erövringar av ormen - Utan det har att göra med - hör och häpna - Analsex! - Man till ockmed i våra skoler går ut med information ang. detta - - fast kamoflerad till att verka för säkerheten - Kondom och glidmedel!

Ety, så har ju aktiviteten av själva effekten tagit sin början - det är nog sö "Sköööönt" - Men vad händer? Kvinnor börjar larva sig - sätta sig upp mot dessa för dem naturliga lagar och principer som visat vägen hur de skall röra sig i tillvaron - vad som är viktigast i livet - DE förstår nu inte längre vad som är viktigt i att tex. alstra barn - deras "överlevnads-reflex" säger åt dem att barn inte är välkomna i deras värld - utan först... (heter det) Vadå först? Finns inte en tanke om det (viss kanske kan formulera vissa tankebanor - Förbättra världen - men till dess hugger de åt alla håll)

DEt så kallade sexuella är den kraftfullaste enerigien i vårt förhållande till vår situation - "Prometheus" - Det är den kraften, om den behärskas eller som den alltid gör framkommer i den mån den behövs - för vår utveckling - den kraften som får det lilla barnet att ressa sig - att söka sig framåt - utvecklas - även den karften som gör att vi helt enkelt måste reproducera oss - men tankens hjälp förstår vi så även tillslut att gemenskap är det enda rätta att klara sig och de sina - men om denna kraft släpps lös oförbehållsamt - som den gör idag - plus pfelaktig information om överlevnadsförhållandena - då blir det bara skit - jag brukar säga som så - varför skulle sas satanister pyssla så mycket med dessa "förhållanden" - om det nu inte var så viktigt för dem?

Slutligen.... Akta er jävligt noga för att komma in i dessa banor...

Posted on: 2006/8/6 12:37
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym
Quote:

SHYGETS wrote:
Allright "Philestéer" = "Sanningsökare"...

Vad säger ni om det här då?
jag har alltid funderat på varför det finns så många olika speciella direktiv utfärdade av de sk. gudarna...
Ta en av de mest bemärkta: "Omskärelsen" (könsstympning) jag försvaraade då jag var yngre med att guden (?) gav denna instruktion - för att det var en sk, bra grej på grund utav hygieniska förhållanden - skitigt och taskigt med vatten så kunde det ju vara bra att man inte hade så mycket jävla hudveck att håklla reda på på grund av infektionsrisken...

Nja. Om vi pratar kristendom så var det inte gud som sa att vi skulle omskäras. Om jag tar historien kort, så kom gud överrens med Noah att han (gud) aldrig mer skulle framkalla en syndaflod. Som ett bevis på denna överenskommelse så skulle Noahs släkt i alla tider låta sig omskäras och gud skulle visa regnbågen.

Så om judarna slutar upp med att kapa luvan så får vi bekymmer, i alla fall så blir det jäkligt blött.

Noah var förövrigt ”gudomlig” på grund av att han föddes utan förhud.

See User information
Som jag ser det så - är det skit samma...
Om det är dess representanter på jorden som menar att man måste göra "så eller så" - Så ser jag det i alla fall att det var vad de trodde vara gudarnas vilja - De var ju inspirerarade kanman tänka, men skit samma - själva principen mee det hela det var mju det jag var ute efter - om vi nu skall snacka om detta med "analer" och andra kroppsöppningar och då effekten att pyssla med sånt...
Jag är inte rädd för lite vatten, hö, hö...

Att det kommer en jordaxelstippning och ett rent helvete kombinerat med ww3 snart - är jag helt på det klara med...
Sedan landar Jahwe/Jehovas gunstling på jorden därnere på templet i Jerusalem ...
Sedan kommer den stora O-ordningen... A´la ARKIV X-stil...

Posted on: 2006/8/7 14:24
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

(1) 2 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper