vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 2 3 (4) 5 6 7 8 »


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
#73
Quote:

TeBe wrote:
BiReal <-- Ett mkt bra citat du hade hittat där .. Det är ju precis så det ligger till med "försvararna!..

OSPA <<-- Nu kör du på med ditt "race" igen med dina patetiska påhopp om att nån har skrivit fel ord eller råkat uttrycka sig med något olika uttryck mellan inläggen! Men det är väl på denna nivå som "ni" befinner er...*suck*

Du fattar väl vad cicero menar med att hålet i Pentagon är snarlika stort som en lastbil!!!! Det är väl inget mysterium för dig som är så insatt i den officiella sagan, eller?? Du har ju varit involverad i debatter om detta hål förut, har du glömt storleken på det redan?

Detta hål rymmer helt enkelt inte en Boeing med vingar och motorer..! *period*


Hoppas att du och cicero håller hårt i byxorna för annars kommer ni står där barbenta efter detta.

Ja det är den nivån ni sätter genom att ständigt komma med felaktiga påståenden, gör om gör rätt.

Lastbil, är du på riktigt? Om du eller någon annan visar bilder på Resized Image


Nu hävdar jag inte att den är exakt 16-18 foot. Men det är Långt i från era 3 meter.

Fler bilder som visar att hålet är över den andra våningen på byggnaden. Andra våningen kan ju omöjligt bara vara 3 meter upp. Eller hur?

Resized Image

Så konstaterat att hålet är nästan dubbelt så stort som ni 2 + andra hävdar.

Hur stort är ett Boeing 757 då?

Ja Boeing själva säger 3,7 meter i diameter. Så var i ligger problemet?

http://www.boeing.com/commercial/757family/pf/pf_200tech.html

Ja just det ni har för er att vingarna borde göra hål i väggen, det borde se ut som när Hjulben jagar Gråben och han springer in i en vägg och lämnar en perfekt siluett efter sig. Glöm det i detta fall.

Väggen är en förstärkt vägg med flera lager tegel och betong, det kommer inte att följa med några vingar in i Pentagon.


Resized Image

Var fanns eldmolnet som övervakningskameran visar?

I den främre delen, just det.
Hur såg det ut vid World Trade Center 1 och 2 då?

Eld framför, i och på andra sidan, för att planet for längre in i byggnaden i World Trade Center.

Logik!

/Gert

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?
#74


See User information
Vänta här nu OSPA.
Det översta fotot är ju ett montage på ett annat foto från Pentagon? Alltså man har klippt ut ett foto och placerat det åvanför ett annat. Sen är bilden som är monterad på bilden, uppförstorad under det fotot? Hur kan du hänvisa till en bild som är monterad?
Pinsamt?

Posted on: 2006/8/4 22:36
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?
#75


See User information
http://uuaaradio.blogspot.com/2006/08 ... missionen-visste-att.html

Till och med den officiella komissionen insåg att militären ljög...

Posted on: 2006/8/5 3:31
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
#76
Quote:

NoMoreWar wrote:
Vänta här nu OSPA.
Det översta fotot är ju ett montage på ett annat foto från Pentagon? Alltså man har klippt ut ett foto och placerat det åvanför ett annat. Sen är bilden som är monterad på bilden, uppförstorad under det fotot? Hur kan du hänvisa till en bild som är monterad?
Pinsamt?


Ja och?

Är det något FEL på bilden?

Är proportionerna fel?

O nej är den uppförstorad, skit också, ser man för mycket av hålet eller? Hur undersöker du saker som man vill se närmare på, förminskar du dom?

Jisses!

/Gert

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?
#77


See User information
Jag får väl formulera om frågan igen då med risk för att OSPA svarar på något jag postade för en vecka sedan.

Hur kan man hitta en bränd kropp intakt, sittandes i en passagerar stol inne i Pentagon byggnaden när allt annat i planet inklusive stålmotorer och landningsställ slets i småbitar?

Det är lite otroligt för mig!

Posted on: 2006/8/5 9:33
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?
#78


See User information
Om du tittar på det uppförstorade fotot och kollar in fönstret till höger. Så borde du märka att det är ett litet hål. ett fönster brukar ha en bröstning under sid som mäter ca 80-90cm från golv. (standard) Och ca 20-40 cm över fönstret till taket. Normal takhöjd (standard) är 240cm. NU vet jag inte om Pentagon hade högre i tak? Men om vi ska utgå från standard så gissar jag på att det fönstret är ca 1,10- 1,30 på höjden. Och om du tittat på det uppförstorade bilden så ser man max 60cm av hålet under fönstret. Alltså blir höjden på det hålet ca 2m eftersom det är en vattenstråle på bilden som flyger förbi så är det omöjligt att avgöra hur stort hålet är.
SÅ JA BILDEN ÄR FEL.
Och för mig bevisar en bild som är klistrad på en annan bild ingenting. NADA. JACK SHIT. AND YOU KNOW IT
prova att klippa och klistra i bevismaterial innan en rättegång?
Du är rolig du

Posted on: 2006/8/5 11:45
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
#79
Quote:

cicero wrote:
Jag får väl formulera om frågan igen då med risk för att OSPA svarar på något jag postade för en vecka sedan.

Hur kan man hitta en bränd kropp intakt, sittandes i en passagerar stol inne i Pentagon byggnaden när allt annat i planet inklusive stålmotorer och landningsställ slets i småbitar?

Det är lite otroligt för mig!


Ja du ställer frågor och sen hoppar till ett nytt ämne, är det så du vill ha det?

Så nu är inte hålets storlek viktigt helt plötsligt.
Ja retoriken är inte var den borde vara.


Du har lagt fram 4 OLIKA storlekar, jag lägger fram officiella och uppgifter från dom som tror på konspirationen, där är inte hålets storlek viktig längre. Konstigt sätt att diskutera har du i alla fall.

Kan du inte säga till när du ändrar dig så slipper jag sitta och chansa på när du förstår saker eller inte.
Ditt "sticka ner huvudet i sanden" trick hjälper inte diskussionen mycket.

Men då anser vi med flera källor att hålet är någonstans mellan 16-18 foot, 4,9 - 5.5 meter i diameter.

Då frågar jag igen, hur kommer det sig att du inte förstår hur en flygplanskropp som är 3,7 meter i diameter inte får plats i ett 5 meters hål?

Sen för att kunna bedöma din jämförelse utan vetenskapliga bevis, så bör du veta att motorerna inte är gjord av stål och att man hittade hela landningsställ.

/Gert

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
#80
Quote:

NoMoreWar wrote:
Om du tittar på det uppförstorade fotot och kollar in fönstret till höger. Så borde du märka att det är ett litet hål. ett fönster brukar ha en bröstning under sid som mäter ca 80-90cm från golv. (standard) Och ca 20-40 cm över fönstret till taket. Normal takhöjd (standard) är 240cm. NU vet jag inte om Pentagon hade högre i tak? Men om vi ska utgå från standard så gissar jag på att det fönstret är ca 1,10- 1,30 på höjden. Och om du tittat på det uppförstorade bilden så ser man max 60cm av hålet under fönstret. Alltså blir höjden på det hålet ca 2m eftersom det är en vattenstråle på bilden som flyger förbi så är det omöjligt att avgöra hur stort hålet är.
SÅ JA BILDEN ÄR FEL.
Och för mig bevisar en bild som är klistrad på en annan bild ingenting. NADA. JACK SHIT. AND YOU KNOW IT
prova att klippa och klistra i bevismaterial innan en rättegång?
Du är rolig du


Har du gjort ett försök att kolla hur stort varje våningsplan är i Pentagon?
Du gissar, ingen bra grund för en debatt.

Du får 24 h på dig, annars lägger jag ut det och då fortsätter vi detta då? Blir lite lättar när vi vet vad vi talar om.


Vad är det för fel på bilden?

Du kan tycka vad du vill men vi skulle ju diskutera fakta fel och inte anmärka på att vi skriver.

Så på vilket sätt är bilden felaktig?
Att du har en åsikt respekterar jag gärna, men inte att du bara häver ur dig den utan motivering

/Gert

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?
#81


See User information
Nu beter du dig som jag gjorde på dagis. Du behöver inte vänta 24h. Give it to me. Och i samma ögonblick som jag skrev ordet "GISSA" så hade jag dig i åtankarna. För jag visste att det var just det du skulle anmärka på. eftersom du vet att jag har rätt i vad jag säger. Jag har förkalar vad jag tycker är fel med bilden. Kan inte hjälpa om du inte fattar.

Anmärkte jag på att vi skriver? Var?

Posted on: 2006/8/5 12:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
#82
Quote:

NoMoreWar wrote:
Nu beter du dig som jag gjorde på dagis. Du behöver inte vänta 24h. Give it to me. Och i samma ögonblick som jag skrev ordet "GISSA" så hade jag dig i åtankarna. För jag visste att det var just det du skulle anmärka på. eftersom du vet att jag har rätt i vad jag säger. Jag har förkalar vad jag tycker är fel med bilden. Kan inte hjälpa om du inte fattar.



Vad vet vi då? Jo att Pentagon är 77 foot och 3,5 inches. Det blir:

23,5585 meter.

http://renovation.pentagon.mil/history-features.htm

Resized Image

Där ser vi hålet också.


Det går inte upp till halva byggnaden, men om vi säger att det täcker 1/3 av fasaden i höjdled så är det inga överdrifter.

7,8 meter blir hålet då.

Ganska långt ifrån vad cicero påstod tidigare han har ju fladdrat mellan 2,5 meter och 3 meter.

Däremot så är pojkarna i Loose Change gänget närmare.

Konstigt att dom insett att ett 3,7 meters plan får plats i hålet som fanns på Pentagon.


/Gert

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?
#83


See User information
Vad vet vi då? Jo att Pentagon är 77 foot och 3,5 inches. Det blir:

23,5585 meter.

http://renovation.pentagon.mil/history-features.htm

Resized Image

Där ser vi hålet också.


Det går inte upp till halva byggnaden, men om vi säger att det täcker 1/3 av fasaden i höjdled så är det inga överdrifter.

7,8 meter blir hålet då.

Ganska långt ifrån vad cicero påstod tidigare han har ju fladdrat mellan 2,5 meter och 3 meter.

Däremot så är pojkarna i Loose Change gänget närmare.

Konstigt att dom insett att ett 3,7 meters plan får plats i hålet som fanns på Pentagon.


/Gert[/quote]



Länken funkar inte. Men jag har aldrig frågasatt pentagons totala höjd?
Helt ärligt så kan jag inte säga att bilden du hänvisar till nu, börjar från marken. Bilden är aldeles för suddig för att kunna avgöra om golvet finns kvar på vån2. Och om det så kallade "flygplan" som flög på så låg höjd. Varför gick inte kabelrullarna som (nya bilden) stog ivägen för planet sönder?

Posted on: 2006/8/5 14:53
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?
#84


See User information
OSPA <--- Vart är vingarna?!??!
OSPA<--- Vart är motorerna??
OSPA<-- Vart är landningsställen från vingarna??

Sopa hit bilder på vingarna snarast, om du kan!?!

Motorn har man ju redan sett och den är ju inte från en Boeing!!

Posted on: 2006/8/5 15:55
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
#85
Quote:

TeBe wrote:
OSPA <--- Vart är vingarna?!??!
OSPA<--- Vart är motorerna??
OSPA<-- Vart är landningsställen från vingarna??

Sopa hit bilder på vingarna snarast, om du kan!?!

Motorn har man ju redan sett och den är ju inte från en Boeing!!


Vilket moget inlägg.


Jag ahr gett dig förklaringar på vingarna, jag har visat landningstället, motoerna kommer självklar inte från Boeing, för dom gör inte egna motorerna.

Vart kommer dom i från då?

/Gert

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?
#86


See User information
Härmed så ber jag OSPA att fortsätta sin diskussion i skeptikerforumet. Detta forum är till för att diskutera alternativa versioner av händelsen.

Eventuell kritik mot dessa regler skall framföras under övrigt.

Tack för din medverkan.

Posted on: 2006/8/5 20:59
Administratör och grundare av vaken.se
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?
#87


See User information
Quote:

Vilket moget inlägg.


Jag ahr gett dig förklaringar på vingarna, jag har visat landningstället, motoerna kommer självklar inte från Boeing, för dom gör inte egna motorerna.

Vart kommer dom i från då?

/Gert


Moget och moget, jag har tröttnat på ditt svammel för länge sedan så ge mig gärna den förklaringen om vingarna igen..

Märk för övrigt gärna ord igen, du vet vad jag menar med att dom motorerna inte kommer från en Boeing, så sluta spela viktigpetter!!

Både du och jag vet att det är Whitney&Pratton eller Rolls Royce..!

Jag vill se bilder på vingar som ligger på utsidan av Pentagon, för det är där dom borde ligga..

Posted on: 2006/8/6 3:27
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?
#88


See User information
Hitta på lite om norra tornet när jag skulle läsa om byggnad 3.

February 13, 1975 fire

On February 13, 1975, the WTC North Tower was beset by a fire, which "burned at temperatures in excess of 700°C (1,292°F) for over three hours and spread over some 65 percent of the 11th floor, including the core, caused no serious structural damage to the steel structure. In particular, no trusses needed to be replaced."

Sources: New York Times, Saturday 15th February 1975
http://en.wikipedia.org/wiki/World_Trade_Center

konstigt att det verkade vara en sån bagatell!?

Posted on: 2006/8/6 12:33
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
#89
Quote:

TeBe wrote:
Moget och moget, jag har tröttnat på ditt svammel för länge sedan så ge mig gärna den förklaringen om vingarna igen..

Märk för övrigt gärna ord igen, du vet vad jag menar med att dom motorerna inte kommer från en Boeing, så sluta spela viktigpetter!!

Både du och jag vet att det är Whitney&Pratton eller Rolls Royce..!

Jag vill se bilder på vingar som ligger på utsidan av Pentagon, för det är där dom borde ligga..


Det är det som är felet med dig, Du letar inte alternativ information.

Du har alltså inte en aning vilken av dom 2 tillverkarna Whitney&Pratton eller Rolls Royce som motorerna kom ifrån.

Hur kan du då ta ställning till bilder och säga tvärsäkert att det inte kom från ett Boeing?

Du vet ju inte ens vilken typ av motor du skall leta efter!


Jisses.

Nej det bör inte ligga några vingar utanför Pentagon.

Om Du kommer in i en byggnad med över 800 km/h så bör inte vingarna ligga på gräsmattan. Dett är enkelt och det krävs inte mycket till fysikutbildning för att förstå detta.

World Trade Center är en mycket "mjukare" konstruktion varför kräver du inte att vingarna skall ligga utanför där också?

Dom är ju stora metall konstruktioner, det skull lätt ha synts på filmerna.

Vad är det som brinner på bilderna vid smällen från Pentagon?

En missil lämnar inte dessa kaskader av eld och rökmoln.

/Gert

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
#90
Quote:
Jag vill se bilder på vingar som ligger på utsidan av Pentagon, för det är där dom borde ligga..


Nja...visserligen vet jag inte hur mycket bränsle som fanns i flygplanet vid just denna flygning men varje vinge kan hålla 8 ton. Även med bara halv tank har jag svårt att förstå varför vingarna skulle ligga kvar på gräsmattan när det jetbränslet exploderar.

Quote:

OSPA<--- Vart är motorerna??
OSPA<-- Vart är landningsställen från vingarna??


Ungefär mitt på sidan finns bilder på motordelar.

Landningsställ från vingarna? En 757a har väl inga landningsställ på vingarna eller?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?
#91


See User information
OSPA: World Trade Center är en mycket "mjukare" konstruktion varför kräver du inte att vingarna skall ligga utanför där också?

Jag kanske inte skulle kalla WTC en mjukare konstruktion.
Det är vel just det som många hänger upp sig på nämnligen att planen som träffade WTC tornen lämnade kraftiga spår efter sig och kapade flera stålbalkar i konstruktionens fasad.

Men i Pentagon ser man knappt några spår alls för blotta ögat.

Apropå hålet har du säket rätt i att hålet är större än vad jag påstod. Men frågan är ändå relevant! Jag har svårt att se att man kan finna hela intakta lik från een farkost som fullkomligt utplånas vid kollissionen inuti byggnaden.

Det är också omöjligt att se var bilderna är tagna.

Med detta sagt vill jag påpeka att inget av dessa frågor/svar/påstående i denna tråd är avgörande för frågan om Bush Administrationen, Pentagon m.fl var inblandade i attackerna den 11 September.

Allt för många har trott sig kunna avslöja hela komplotten genom att bevisa att ingen Boeing 757 kunde ha träffat byggnaden och jag är själv skeptisk. Men det är inte avgörande om det faktiskt visar sig vara så.

Vi vet att Pentagon har och hade tillgång till avancerad utrustning för fjärrstyrning av pilotlösa plan. Det skulle vara intressant och veta om den utrustningen användes i samband med dom många "war games" Pentagon, NORAD m.fl genomförde 11 Sept.

Kanske spenderar vi (jag) för mycket tid personer som OSPA om detaljer som är ovidkommande för frågan om Motiv, Möjlighet och Medel.

Vi har en känd grupp misstänkta med G HW Bush, Paul Wolfowitz, Dick Cheney, Donald Rumsfeld, Richard Perl, m.fl som uttalat önskat sig ett katalytiskt event i stil med Pearl Harbour som kan skapa en opinion för ett krig i central asien.

Efter att dom stylit valet 2000 sattes planerna snabbt i verket och 11 September 2001 genom förde dom sitt eget Pearl Harbour.

Att planerna för krig mot Irak och konfiskeringen av landets olje resurser var klara innan 11 September, vet vi.

Killarna har trots allt varit duktiga på att lämna spår efter sig.

Så Motiv, Medel och Möjligheten fanns alla i dessa mäns händer.

Posted on: 2006/8/7 9:49
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
#92
Quote:
Vi har en känd grupp misstänkta med G HW Bush, Paul Wolfowitz, Dick Cheney, Donald Rumsfeld, Richard Perl, m.fl som uttalat önskat sig ett katalytiskt event i stil med Pearl Harbour som kan skapa en opinion för ett krig i central asien.


Är inte uttrycket "önskat sig" att lägga in en egen tolkning av något skrivet. Jag har inte sett något som säger att de önskar sig det.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?
#93


See User information
Jocce <-- Börja inte märka ord som OSPA, du vet väl iaf att en Boeing har landningsställ på/i anslutning av vingarna!?!

OSPA <<--- Du visade en bild på träffpunkten av vingarna på ett par betong fundament, eller hur? Om vingarna åkte med in i Pentagon så skulle väl dessa träffpunkter inte finnas kvar intakta eller hur? Dessa betong fundament borde väl dras med in i Pentagon av vingarna?

Om nu vingarna lossnar från planet eftersom dom lämnar avtryck på betongfundamenten och dessa fundament är intakta, vart har då vingarna tagit vägen? In i Pentagon eller ute på gräsmattan??

Posted on: 2006/8/7 12:02
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
#94
Sorry! Jag fattade faktiskt inte vad han menade med landningsställ på vingarna. Huvudstället sitter ju i innerkant av vingarna så jag förstår nu att han menade det. Det var inte meningen att märka ord.

Varför frågar du om vad som hänt med vingarna igen? Läste du inte mitt inlägg? Har du en annan uppfattning om vad som händer när sisådär 4-8 ton flygbränsle ränner in i en betongvägg i 400 mph?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
#95
Quote:

TeBe wrote:

OSPA <<--- Du visade en bild på träffpunkten av vingarna på ett par betong fundament, eller hur? Om vingarna åkte med in i Pentagon så skulle väl dessa träffpunkter inte finnas kvar intakta eller hur? Dessa betong fundament borde väl dras med in i Pentagon av vingarna?

Om nu vingarna lossnar från planet eftersom dom lämnar avtryck på betongfundamenten och dessa fundament är intakta, vart har då vingarna tagit vägen? In i Pentagon eller ute på gräsmattan??



Grundkurs i fysik.

För det första så är väl inte väggen intakt, den har stora skador. Den föll ju senare.

Det handlar om förhållandet mellan 2 st material.

Tegel och betong vägg är i detta fall hårt.

Flygplansvinge är i detta fall mjuk.


Enkelt ex.

Ta en torr gren från ett träd. Slå den i trädet allt du orkar.

Vad händer?

Ja grenen kommer att splitras och lämna märken i barken på trädet.

Är det konstigt tycker du?


Vanlig och enkelt enligt dom naturlagar alla lever efter.

Bara för att något splittras efter islag betyder det väl inte att det inte skall bli märken efter det??

/Gert

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Terrorbevisen offentliga?
#96


See User information
Såg att OSPA hade svarat så jag ändrar lite..

Vart tog vingarna vägen!?!?!?!??!!
In i Pentagon eller ute på gräset??

Jocce<-- Men vänta nu , vingar brinner väl inte upp på några sekunder väl?

Eftersom det finns märken i betong fundamentet vid ett fönster så måste väl vingarna vara antingen inne i Pentagon eller på gräset, mer troligt på gräsmattan?

Dom bilder som är tagna från Pentagon är ju tagna precis efter och det finns inga vingar eller nåt annat Boeingmaterial utanför Pentagon..

Vänta tills Loose Cjange Finalcut kommer ut, den innehåller intervjuer med reportrar som var vid Pentagon precis efteråt och dom ser inga som helst Boeingdetaljer utanför...

Tills vidare kan du titta på preview versionen av Loose så länge..

Posted on: 2006/8/7 17:15
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




« 1 2 3 (4) 5 6 7 8 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
36 user(s) are online (36 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 36

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS