vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Planen: ta över Sverige!

See User information
En artikel i Aftonbladet idag om hur Sverigedemokraterna och Nationaldemokraterna samarbetar för att få fler röster och ta över kommunerna och komma in i riksdagen.

"Så skulle extremhögern ta makten i kommunerna

Sverigedemokraterna försöker tvätta bort sin främlingsfientliga stämpel. Men Aftonbladet kan i dag avslöja att partiet planerat ett samarbete med högerextrema nationaldemokraterna inför valet.
Kommuner skulle delas upp mellan partierna – för att slippa konkurrens.

Dömd för misshandel

En av deltagarna vid mötet var Marc Abramsson, ledare för nationaldemokraternas ungdomsavdelning och en av åtta högerextremister som dömdes för en rå misshandel av Facundo Unia under Pridefestivalen i Stockholm 2003."

Läs hela artikeln:

http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,867250,00.html

Posted on: 2006/8/5 8:42
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Planen: ta över Sverige!
Same difference!

Som om det skulle bli bättre med de andra tokstollarna vid ratten? Det verkar ju som gayprylen står dig varmt om hjärtat och det är inget jag fördömer dig för, tvärtom har du din fulla frihet att älska vem du vill. Men om du kollar artikeln nedan så handlade det här om småungar som skulle dödas för att motståndarna till högern skulle få upprättelse i sin strävan att krossa allt som inte passar dem.

http://www.sn.se/parser.php?sect1=101§2=157&id=102310

Som f.d. gammal vänsterkille kan jag ju berätta för dig att homofoberna är mycket överrepresenterade i många av dessa grupper. Funkade liksom inte att sammanfoga bilden av grovarbetare med velour och plysch på hårda verkstadsgolv.

I det gamla östeuropa och sovjet stod ju liksom inte gayfrågan högst på dagordningen och efter snart 70 år av vänsterstyre i detta vårt sköna Sverige så har en och annan homosexuell fått offra mycket för att vi skulle nå hit.

Men fråga dig varför denna sexuella frigjordhet exploderar rätt i ansiktet på Europa och västvärlden samtidigt. Vänstern gör avbön och alla skall älska alla samtidigt som alla kulturer skall blandas ner i en köttkvarn och bli till ett snömos där allt likriktas.

Är det denna nya värld du vill kämpa för så gör du snarare den maktelit du säger dig vilja bekämpa en jättetjänst.

P.S.
Nu skall jag villigt erkänna att det mest slående känntecknet bland många homofober jag träffat är att de oftast varit mycket osäkra på sin egen könsidentitet och blivit osannolikt förbannade om ett litet vänskapligt skämt gått lite för långt eller om man ens insinuerat att de har känslor som tårar och romantiskt sinnelag.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Lightsaber!

Helt plötsligt passar det att citera en Elitblaska när det passar för att backa upp dina egna åsikter.

Du tror inte på dem när de mörklägger i t.ex 911, Illuminati och andra frågor som angår den Nya världsordningen. Då är de Elitens verktyg, men tydligen inte när de jagar Nationalister dygnet runt i media. Då verkar de enligt dig helt plötsligt vara trovärdiga som sanningskällor.

"Hyckleriet är lögnens gåva till sanningen."

Posted on: 2006/8/5 11:38

Anonym
Aftonbladet ljuger om ND

Nationaldemokraternas partiorganisatör Marc Abramsson utpekas i dagens Aftonbladet helt lögnaktigt som en våldsverkare som skulle ha gjort sig skyldig till misshandel. Detta trots att hovrätten friat Abramsson från anklagelserna och i sin dom uppger att det bevisats att Abramsson inte varit i närheten av våldsamheterna på Pride år 2003.

Läs hela artikeln:

http://www.nd.se/nyheter/dokument.asp?dokID=409

See User information
Quote:

jaxtone wrote:
Same difference!

Som om det skulle bli bättre med de andra tokstollarna vid ratten? Det verkar ju som gayprylen står dig varmt om hjärtat och det är inget jag fördömer dig för, tvärtom har du din fulla frihet att älska vem du vill. Men om du kollar artikeln nedan så handlade det här om småungar som skulle dödas för att motståndarna till högern skulle få upprättelse i sin strävan att krossa allt som inte passar dem.

http://www.sn.se/parser.php?sect1=101§2=157&id=102310

Som f.d. gammal vänsterkille kan jag ju berätta för dig att homofoberna är mycket överrepresenterade i många av dessa grupper. Funkade liksom inte att sammanfoga bilden av grovarbetare med velour och plysch på hårda verkstadsgolv.

I det gamla östeuropa och sovjet stod ju liksom inte gayfrågan högst på dagordningen och efter snart 70 år av vänsterstyre i detta vårt sköna Sverige så har en och annan homosexuell fått offra mycket för att vi skulle nå hit.

Men fråga dig varför denna sexuella frigjordhet exploderar rätt i ansiktet på Europa och västvärlden samtidigt. Vänstern gör avbön och alla skall älska alla samtidigt som alla kulturer skall blandas ner i en köttkvarn och bli till ett snömos där allt likriktas.

Är det denna nya värld du vill kämpa för så gör du snarare den maktelit du säger dig vilja bekämpa en jättetjänst.

P.S.
Nu skall jag villigt erkänna att det mest slående känntecknet bland många homofober jag träffat är att de oftast varit mycket osäkra på sin egen könsidentitet och blivit osannolikt förbannade om ett litet vänskapligt skämt gått lite för långt eller om man ens insinuerat att de har känslor som tårar och romantiskt sinnelag.

Den som läst mina inlägg de senaste månaderna vet också att jag är helt på det klara med att de andra partierna inte heller är någon bra lösning, följaktligen så röstar jag inte heller eftersom alla är knähundar i ett system som redan från början är sjukt och bygger på bedrägeri mot mänskligheten.

Om man publicerar en artikel om hur deltagare i prideparaden attackeras och misshandlas av ND medlemmar innebär det per automatik att man älskar homosexuella? Sådan retorik är ju bara snicksnack.

Poängen var att visa på exempel hur vissa medlemmar i ND förhåller sig mot människor de tycker illa om. Detta parti är ju om jag förstått saken rätt, det som har lösningen på många av Sveriges problem, enligt dig och bennybear.

Jag delar inte den uppfattningen, utan tror att med ett parti som Nationaldemokraterna så skulle vi få ett kallt och elitistiskt samhälle. I deras program finns flera vettiga poänger som ser fina ut på papperet , men under ytan döljer sig något annat som jag misstänker i slutändan utmynnar i någonting väldigt obehagligt.

Posted on: 2006/8/5 13:34

Edited by Lightsaber on 2006/8/5 13:54:38

See User information
Var du på demon mot pedofilparaden Pride. det året NDare blev åtalade Lightsaber?

Om du hade varit det skulle du ha sett att det var AFAiter och andra i den s.k. paraden som började med att kasta flaskor och andra tillhyggen mot NDs motdemonstrationer.

ND demonstrerade mot att Paraden visade upp bilder på småbarna med undertexter som påstod att dessa också var sexuella varelser osv. Ren och skär Pedofilreklam. Det var detta ND demonstreade mot. Helt fredligt.

Och när de blev attackerade av AFAiterna och andra i Pridetåget så blev de tvungna att försvara sig såklart. Om du gå in på NDs sida så finns det videoklipp från händelsen som visar detta.

Posted on: 2006/8/5 14:49

See User information
seriöst, kan vi inte sluta att citera ding ding värld tidningar som aftonbladet och expressen

något samarbete mellan sd och nd finns inte

Posted on: 2006/8/5 15:06

Anonym
Lightsaber:
Quote:

1. Den som läst mina inlägg de senaste månaderna vet också att jag är helt på det klara med att de andra partierna inte heller är någon bra lösning, följaktligen så röstar jag inte heller eftersom alla är knähundar i ett system som redan från början är sjukt och bygger på bedrägeri mot mänskligheten.

2. Om man publicerar en artikel om hur deltagare i prideparaden attackeras och misshandlas av ND medlemmar innebär det per automatik att man älskar homosexuella? Sådan retorik är ju bara snicksnack.

3. Poängen var att visa på exempel hur vissa medlemmar i ND förhåller sig mot människor de tycker illa om. Detta parti är ju om jag förstått saken rätt, det som har lösningen på många av Sveriges problem, enligt dig och bennybear.

4. Jag delar inte den uppfattningen, utan tror att med ett parti som Nationaldemokraterna så skulle vi få ett kallt och elitistiskt samhälle. I deras program finns flera vettiga poänger som ser fina ut på papperet , men under ytan döljer sig något annat som jag misstänker i slutändan utmynnar i någonting väldigt obehagligt.

1. ... en uppfattning jag tror att många delar!

2. Jag älskar alla människor och har inget emot homosexuella som individer alls. Har faktiskt aldrig haft problem med det även om det inte är just min grej att tända på killar.

3. Skulle jag ha påstått att ND eller SD har lösningen på problematiken som finns i det svenska samhället? Det var dagens största lögn! Måste jag upprepa till dig som verkar så bevandrad i skrivandets konst det jag redan sagt på detta forum i olika trådar niomiljonersjuhundrasjuttiosjutusenfyrtiofem gånger...

"Jag föraktar alla politiska partier, religiösa samfund eller grupperingar som utnyttjar mänsklighetens akilleshäl som stavas flockmentalitet"

... nu får du faktiskt ställa dig i skamvrän och kamma en rak och fin mittbena med tanke på temat? Sluta ljug om mina åsikter det är inte passande!

4. Det är givetvis en risk man tar med alla partier och du kan givetvis ha rätt. Därför vill jag inte på något sätt stödja den formen av tankeverksamhet. Men vad är alternativet? 70 år till av vänsterstyre som bakom en mask av godhet genererar ännu mer högerpolitik till nackdel för de ekonomiskt svagaste i samhället?

See User information
Quote:

jaxtone wrote:

3. Skulle jag ha påstått att ND eller SD har lösningen på problematiken som finns i det svenska samhället? Det var dagens största lögn! Måste jag upprepa till dig som verkar så bevandrad i skrivandets konst det jag redan sagt på detta forum i olika trådar niomiljonersjuhundrasjuttiosjutusenfyrtiofem gånger...

"Jag föraktar alla politiska partier, religiösa samfund eller grupperingar som utnyttjar mänsklighetens akilleshäl som stavas flockmentalitet"

... nu får du faktiskt ställa dig i skamvrän och kamma en rak och fin mittbena med tanke på temat? Sluta ljug om mina åsikter det är inte passande!

Jag sa aldrig att du har påstått att SD eller ND har lösningen på problematiken i Sverige. Det jag skrev var "Detta parti (ND) är ju, om jag förstått saken rätt, det som har lösningen på många av Sveriges problem, enligt dig och bennybear." Det är en viss skillnad. Tydligen hade jag förstått saken fel i ditt fall och det ska du såklart ha en ursäkt för, ety det hedrar dig om du inte sällar dig till skaran av dem som köper
sådan ideologi.

Alternativet att byta ut en galenskap mot en annan är ju under alla omständigheter inte särskilt intelligent, särskilt inte, om det som jag tror, i slutändan utmynnar i mobbing av minoriteter och en elitistisk människosyn, det har vi sett alltför många skräckexempel av i historien. Jag upplever att alltför många, däribland bennybear, som på det hela taget säkert är en intelligent kille som egentligen vill väl, fastnar i symtomfixering och projicering. D.v.s man ser de sjuka symtomen och fast man vet att grundorsaken ligger på ett annat plan så fokuserar man bara på symtomen och använder sina egna undertryckta känslor av sorg och vrede till att projicera ut vrede och förakt för de grupper som kommer och "stör" ens världsbild.

Jag tror som sagt inte att lösningen ligger i att rösta fram fler knähundar från vänsterblocket eller högerblocket. Snarare tror jag att man måste sprida en medvetenhet hos gemene man som sedan visar makthavarna att man är medvetna och kräver att de gör det som är etiskt, medmänskligt och socialt rätt. Inte det som fortsätter att generera mer miljöförstöring, , mer sjukdomar, mer missbruk mer konflikter, mer splittring och mer inkomster till de få som redan äger mer än vad de någonsin kommer att hinna spendera.

Alan Watt uttrycker det såhär appropå vår likgiltighet över vad som sker i länder där människor lider svårt:

"Om vi inte bryr oss om dem i deras lidande, vem ska då gråta för oss när det är vår tur."

Jag kan inte skönmåla alla invandrare, homosexuella eller feminister eftersom det finns tokstollar i alla de grupperna, Men jag kan inte heller se det kloka i att generalisera och dra alla över en kam och göra dem till syndabockar, som vissa vill göra. Genom ett sånt förfarande bidrar jag ju ytterligare till den splittring jag säger mig vilja förhindra.

Posted on: 2006/8/5 17:42

See User information
Tjabba, alla kultur-revolutionärer - får jag var med på ett hörn - Ja, vi har ju nu kommit till den punkten då man kallas för Homosapiens - betydde det inte nått med den tänkande varelsen eller nått - Vi har ju uppnått detta läbbiga tillstånd - då man börjarr använda hjärnan på detta ansvarsfulla sätt - att göra mevetna och betänksamma bedämningar - - VI har ju nu då den sk. "Fria Viljan, att ta till - hö, hö... Skitjobbigt!

DEt är det verkligen - allt hänger på "oss" - dig och mig - F-n, är vi kapabla till det här - skit samma vi har i alla fall möjlighten, då måste man ta den - men man kan ju förståss göra en viss liten research, innan man "smäller" till, liksom - som vi förhoppningvis alltid gör när vi rör oss framåt i tiden... jag smäller ned några rader som vi kan meditera över tills det är dags - men jag kan ju skvallra att jag faktum tänker lägga min röst på EAP - ty, de har det bästa materialet - som jag läst någonstans - Fast det kan ju varae en luring förståss - Ty, som jag brukar säga - skall du luara en jävel så skall du säga 30% sanning och det är jävlans mycket det! - Sedan har du resterande 70% att lura upp de jävlarna med. Hö, hö... Lycka till... Här kommer dikten....
Se Framåt!

Se framåt, ständigt framåt, ej tillbaka!
Lär dig för målet stundens fröjd försaka!
Du får ej pruta på ditt sanningskrav,
Om ock det bringar dig i glömskans grav!
Må äran locka med sitt trolska sken,
Förbliv en man var stolt, var fri, var ren!

Vi hava nog av dem, som le och buga,
Oss höves män som visa att de duga
till annat än att slösa tomma ord -
och hålla tal vid måltidsbord.
Det gäller stå för sanning, ljus och rätt,
Och skam åt den som blåser till reträtt.

Det höves kamp och offer för att hinna
Den sanna ärans mål och priset vinna,
Som anstår rätt en hjälte och en man,
Var därför modig, stark och vis och sann.
Om fattig eller rik, om gammal eller ung -
envar bör känna sig som bragdens kung.

Jag har redan satt melodi till den och den finns alltså på ett speciellt ställe - så ge f-n, i och sno den (på riktigt, alltså...)

Posted on: 2006/8/5 18:29
"Många kommer att tro sig falla" - Många kommer att tvingas resa sig"

Inre Frid - Yttre Fred - Sann Frihet!

Anonym
Quote:

1. Jag sa aldrig att du har påstått att SD eller ND har lösningen på problematiken i Sverige. Det jag skrev var "Detta parti (ND) är ju, om jag förstått saken rätt, det som har lösningen på många av Sveriges problem, enligt dig och bennybear." Det är en viss skillnad. Tydligen hade jag förstått saken fel i ditt fall och det ska du såklart ha en ursäkt för, ety det hedrar dig om du inte sällar dig till skaran av dem som köper sådan ideologi.

2. Alternativet att byta ut en galenskap mot en annan är ju under alla omständigheter inte särskilt intelligent, särskilt inte, om det som jag tror, i slutändan utmynnar i mobbing av minoriteter och en elitistisk människosyn, det har vi sett alltför många skräckexempel av i historien. Jag upplever att alltför många, däribland bennybear, som på det hela taget säkert är en intelligent kille som egentligen vill väl, fastnar i symtomfixering och projicering. D.v.s man ser de sjuka symtomen och fast man vet att grundorsaken ligger på ett annat plan så fokuserar man bara på symtomen och använder sina egna undertryckta känslor av sorg och vrede till att projicera ut vrede och förakt för de grupper som kommer och "stör" ens världsbild.

3. Jag tror som sagt inte att lösningen ligger i att rösta fram fler knähundar från vänsterblocket eller högerblocket. Snarare tror jag att man måste sprida en medvetenhet hos gemene man som sedan visar makthavarna att man är medvetna och kräver att de gör det som är etiskt, medmänskligt och socialt rätt. Inte det som fortsätter att generera mer miljöförstöring, , mer sjukdomar, mer missbruk mer konflikter, mer splittring och mer inkomster till de få som redan äger mer än vad de någonsin kommer att hinna spendera.

Alan Watt uttrycker det såhär appropå vår likgiltighet över vad som sker i länder där människor lider svårt:

"Om vi inte bryr oss om dem i deras lidande, vem ska då gråta för oss när det är vår tur."

4. Jag kan inte skönmåla alla invandrare, homosexuella eller feminister eftersom det finns tokstollar i alla de grupperna, Men jag kan inte heller se det kloka i att generalisera och dra alla över en kam och göra dem till syndabockar, som vissa vill göra. Genom ett sånt förfarande bidrar jag ju ytterligare till den splittring jag säger mig vilja förhindra.

1. Du har rätt i en sak och det är att du förstått saken fel! Jag skulle uppskatta om du inte klumpar ihop mig med andra människor utan ser vad jag skriver istället.

2. Jag har fortfarande inte förstått vem härinne som visat förakt för de minoriteter eller folkgrupper du pratar om, snarare förakt för sättet den s.k. makteliten använder dessa grupper för att underminera samhällen. Kan du definiera exakt när och vem som gått ner på individnivå?

3. Håller med... men tänker ibland rent hypotetiskt på lilla Sverige som med sin stora gigantiska soppslev skall hjälpa hela världen! Eftersom det inte finns någon annan nation som öppnat arslet på samma sätt för att både bjuda in bjuda ut så undrar jag vilket land på jorden som skulle göra samma sak för oss om det var omvänt läge?

En hypotes så god som någon annan:

"Svenska flyktingar anländer till ett muslimskt land och kräver att få hemspråksundervisning, kräver att få öppna Sibyllakiosker med svinkött i korvarna".

"Kräver att få bidrag till Svenska kyrkor där klockorna ringer för middagsbönen som ekar ut över sanden i öknen".

"Svenska flyktingar kräver fullt försörjningsstöd för hela tjocka släkten för att arbetsgivare i mottagarlandet inte gillar våra efternamn och att vi inte släpper vår kåldolmskultur" och lyssnar på "Zven Ingvars".

"Svenskar kräver lagar mot rasism och spottar på mottagarlandets kultur och nation för att inte mottagarlandet respekterar vår kultur och därför att våra kvinnor mobbas när de inte vill bära slöja".

"Svenskar kräver lagar mot etiketter där det står "white lable", glassar som heter "Vanilla Dream".

Svenskar kräver att mottagarlandets nationalsång slutar spela och att deras flagga eller nations färger används då detta kan uppfattas som rasistiskt av oss nyanlända".

Nu menar jag inte att man skall hjälpa någon annan för att få något tillbaka utan göra det som en god handling som bygger på empati. Men var har empatin funnits när vänsterregeringar i Sverige skänkt pengar till regimer där pengarna gått direkt till vapen som understött folkmord? Exemplen skulle kunna radas i oändlighet men kanske skulle man istället rakt och ärligt kunna erkänna att bidragstänket inte handlar om empati utan snarare om politiska strategier.

4. Jag fattar inte vem här inne som har velat utse minoriteter till syndabockar... jag tror att du läst inläggen som fan läser bibeln. Visa annars vem det är och när det skett!

Anonym
shygets visst är det så

men som ja ser det är den fria vilkan rätt stängd idag

isolerad fårn hjärtan

ja brukar ju säga att man måste vara mogen för sanningar teorier och fan själv

ja minns när vår närpolis kom till skolan när ja gick i högstadiet och han sa att det inte fanns rasism bland invandrare bland svenskar.

min kompis som då sa
"klart det finns"

blev rätt trakaserad

”Det är inte lika fel att våldta en svensk tjej.”
Arabisk pojke ger sin syn på gruppvåldtäkten på en 14-åring i Rissne, DN 2000-02-11.

stoppa all form av rasism nu!

See User information
Quote:

jaxtone wrote:
[4. Jag fattar inte vem här inne som har velat utse minoriteter till syndabockar... jag tror att du läst inläggen som fan läser bibeln. Visa annars vem det är och när det skett!

Jag läser knappast inläggen som fan läser bibeln. Se tråden mångkultur, mister.

Posted on: 2006/8/5 20:37

Anonym
... och?

Jag vet inte varför du har en tendens att feltolka och förvanska i princip allting som skrivs på det temat. Tycker att du anstränger dig hårt för att lägga in alldeles för mycket av dina egna nojor i andras resonemang.

Lightsaber! Det tenderar att bli Never Ending Discussions all over!

See User information
Quote:

jaxtone wrote:
... och?

Jag vet inte varför du har en tendens att feltolka och förvanska i princip allting som skrivs på det temat. Tycker att du anstränger dig hårt för att lägga in alldeles för mycket av dina egna nojor i andras resonemang.

Lightsaber! Det tenderar att bli Never Ending Discussions all over!

Sen när fick du förtur på att ha tolkningsrätt?

Du ser inga nojor hos novax, bennybear och dig själv då?

Dags för lite självrannsakan kanske grabben.

Never Ending Discussions?

Varför tjatar du vidare i den här tråden då?

Posted on: 2006/8/6 18:03

Anonym
Quote:
Sen när fick du förtur på att ha tolkningsrätt?

Du ser inga nojor hos novax, bennybear och dig själv då?

Dags för lite självrannsakan kanske grabben.

Never Ending Discussions?

Varför tjatar du vidare i den här tråden då?

Om du kallar det tolkningsrätt när du anklagar mig för att tillhöra partier eller ha åsikter som är långt ifrån något jag sympatiserar med så handlar det inte längre om tolkningsrätt, det handlar om lögner!

Det kan du väl ändå inte snacka dig ur?

See User information
Quote:

jaxtone wrote:

Om du kallar det tolkningsrätt när du anklagar mig för att tillhöra partier eller ha åsikter som är långt ifrån något jag sympatiserar med så handlar det inte längre om tolkningsrätt, det handlar om lögner!

Det kan du väl ändå inte snacka dig ur?

Visa mig var jag skrivit att du tillhör ett visst parti. Det har jag aldrig påstått. Vad jag däremot skrev vid ett tillfälle var att jag uppfattade att du sympatiserade med ND, något som du sedan protesterade vilt mot och följaktligen fick en ursäkt för. Om du sedan inte kan godta den så är det inte mycket jag kan göra åt det.

Påstår man att någom ljuger så menar man ju att vederbörande medvetet far med osanning. Om du tolkar något jag skriver på ett visst sätt fast jag menar på ett annat så skulle inte jag påstå att du ljuger. Jag skulle utgå från att du feltolkat vad jag menar och påtala detta och därefter tydliggöra vad jag menar, hellre än att ilsket kalla dig för lögnare. Det om något tyder väl på noja?

Så skriver du att jag feltolkar i princip allt som andra skriver på temat mångkultur och lägger in mina egna nojor i andras resonemang. DET, min bäste herre, är DIN subjektiva tolkning, även om jag inte betvivlar att herrar novax och bennybear nickar instämmande.

Eftersom du uppenbarligen tolkar rätt. Låt mig då höra din tolkning OCH din åsikt om följande rader hämtade ur tråden mångkultur:

novax skrev:

”På svenska nationaldagen nuförtiden så är det bord med utländska maträtter mm - skamligt.”

”En sund princip borde vara att det ska vara nollinvandring.”

”Antingen finns en kultur/samhälle eller så är det våld/upplösning/mångkulturellt.”

”Till råga på allt med stirrande bögvattniga ögon.”

”Det finns inga religioner idag , lika lite som det finns läggningar och "människor" som ÄR homosexuella.”

”Andra säger, genom terapier, rena minnen och hypnos - detta är mycket vanligt - att mamma så starkt tänkte att den tex ville ha en flicka, verkligen inte ville ha en pojke till, babisen i magen tar in allt, den känner sig redan oönskad och oälskad innan den kommit ut - så då har den svårt att se sig senare som en man - det är så förknippat med olust och negativitet mm, personen "vill" då vara en flicka... och kan hoppa in i bögighet.”

”Du frågar om vad vi skulle göra om våra söner "visade sig vara homosexuella". Vad skulle du göra om du såg en drunknande person? Rädda den, javisst. Om ditt barn har en fästing? Kanske ta bort den. Vad gör vårt immunförsvar hela tiden om inte massdödar inkräktare.”

"Homosex" det är bara nedbrytning av ens system, man ser på många att de ser sjuka ut, detta sänder de även ut.”

”Du undrar om det ska vara straffbart att utöva "homosex.”
straff..., det ska vara korrigering, annars godbye.”

”Homo är rent ego, själviskhet.”

”De har zero kärlek.”

bennybear skrev:

"Du Micro som fortsätter att rabbla en massa floskler om Tolerans och empati och att män våldtar kvinnor och att kvinnor är tvugna att leva i hemmen och ta hand om barnen."

”Dina kommentarer låter ju som vilken hjärntvättad nyttig idiot till syndikalist som helst.”

”Om man inte går emot dessa nedbrytande tendenser i samhället som t.ex homosexualitet så är man MEDSKYLDIG till den samhällsupplösning vi nu står inför.”

”Läs bl.a Satansbibeln av Lavey där alla Guds bud skall brytas och där han hyllar alla möjliga perversa beteenden som t.ex Homosexuella handlingar.”

”Du må kalla dig vad som helst men dina tankar är EXAKT som vilken vänsterflummare som helst.”

Varför har våldtäktsfrekvensen ökat med cirka 700% sedan 70-talet tror du?

Det kan inte ha att göra med att Propagandan mot kärnfamiljen och Flumvänsterns upphöjande av Eror ( Lusten) framför Agape (Människokärleken ) och mångkulturens konsekvenser, eller?

Bennybear har inte gjort någon hemlighet av att han sympatiserar med Nationaldemokraterna.

På deras hemsida kan man läsa att en av deras målsättningar är att 99% av de utomeuropeiska invandrarna bör visas ut.

Enligt bennybear är Nationalism, Klassisk bildning, Heterosexualitet, Kristna värderingar och Reaktionära tendenser naturenliga rörelser.

Enligt honom är Heterosexualitet, Kärnfamiljer och Nationalism t.o.m universella lagar.

Enligt bennybear är mångkultur och feminism något som i framtiden kommer att betecknas som vidskeplighet.

Enligt honom är homosexualitet destruktivt och omoraliskt.

Så frågan är jaxtone: Hur tolkar DU det ovanstående och vad TYCKER du om det?

Posted on: 2006/8/7 16:09

Edited by Lightsaber on 2006/8/7 16:46:05

Anonym
Jag uppfattar ditt föregående inlägg som något långrandigt och skall givetvis erkänna att även jag gjort samma fel. Skulle föreslå att inte blanda in så mycket frågor på en gång eftersom det blir asjobbigt att svara eller definiera allihop. Lite byråkrati från riksdagshuset kombinerat med offentliganställdas teknik på t.ex. skattemyndigheten över det hela. Förvirrande!

Jag har sett att du tidigare och inte sällan använt samma princip när du ställer frågor och har känt att både svaren och frågorna blir ganska röriga att följa. Så för allas skull kan vi inte använda devisen:

"Less is more" ett tag i alla fall!

Men för att ge en liten guidning i all enkelhet på hur jag själv tycker i frågan så vill jag bara först säga att det mesta är sagt på temat i denna tråd. Det betyder inte att den inte är värd att ägna mer tid eftersom ämnet är så otroligt nära och äkta i många länder, förorter och hushåll. Sen är det väl upp till var och en att förstå eller negligera hur och att samhällen brakar ihop i hela västvärlden p.g.a. alldeles för många kulturer skall svetsas ihop till en. Det är ju liksom inte det naturliga behovet varken hos de nyanlända eller ursprungsbefolkningen.

Lösningen på detta kan ju bara vara att skaffa mer information om varför det händer och sedan sprida denna info till så många som möjligt. Aktioner som byggs på våld tror jag inte riktigt att någon härinne diggar! Men att försvara sig mot angrepp tror jag att alla utom en dåre ställer upp på.

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper