vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 »

Anonym
Re: Terrorbevisen offentliga?
Funkar den här länken?
http://www.dodmedia.osd.mil/Assets/2003/Navy/DN-SD-03-08935.JPEG
Eller denna? http://www.dodmedia.osd.mil/Assets/2003/Army/DA-SD-03-06808.JPEG

Annars får ni gå hit
http://www.dodmedia.osd.mil/
och söka på:
DNSD0308935
DASD0306808

'american airlines' är också bra att söka på

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:
by NoMoreWar on 06-08-08 19:27:27

Ospa.
Jag tittar på de bilder som du länkade tidigare:
http://pentagon.batcave.net/other.html
om jag kollar fotot allra längst ner. Så är det lite märkligt. Menar du att flygplanskroppen flög intakt genom pentagons fasad. Och sedan fortsatte rakt in och penetrerade även den väggen utan att flygplanskroppen gick sönder. Eller hur uppstod hålet inne i pentagon? Ett flygplan?

Men, har du inte förstått någonting? Det var ju inte flygplanskroppen som gjorde ett KLOTRUNDT hål i väggen, det var landningsstället. Har du aldrig sett ett landningsställ göra hål i en vägg förut? Det blir alltid perfekt runda hål!

Alltså, orka med det här ordjagandet, denna oavbrutna siffersemantik.

Jag bryr mig inte om siffror.. jag bryr mig om handlingar, motiv och resultat.
Seriöst så funderar jag på att försöka, bara för att BEVISA att de skulle ta mig långt innan jag ens kom i närheten av att sätta mig i ett plan för att krascha in i en byggnad.. än mindre TRE!

Det krävs en sönderprogrammerad I D I O T för att ens TRO att något sådant är möjligt! Men hey, no body is perfect.

Posted on: 2006/8/8 17:38
-- Be the change you want to see in the world.
Mahatma Gandhi
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Sorry boyz and gals. hinner inte mer. måste kila. Men ospa och zpz. lägg fram mer foton så ska jag inspektera senare i kväll.

Posted on: 2006/8/8 17:39
Mitt svar på Bodströmsamhället:
Bli kriminell nu! snart kan det vara försent.

See User information
Quote:

zpz wrote:
Funkar den här länken?
http://www.dodmedia.osd.mil/Assets/2003/Navy/DN-SD-03-08935.JPEG
Eller denna? http://www.dodmedia.osd.mil/Assets/2003/Army/DA-SD-03-06808.JPEG

Annars får ni gå hit
http://www.dodmedia.osd.mil/
och söka på:
DNSD0308935
DNSD0308935

'american airlines' är också bra att söka på

Nope.
Det måste vara förfalskade foton eftersom de inte fungerar
Sorry måste kila

Posted on: 2006/8/8 17:41
Mitt svar på Bodströmsamhället:
Bli kriminell nu! snart kan det vara försent.

See User information
OSPA jag måste hålla med TeBe om att dina nedvärderande kommentarer i var eller annan kommentar är jobbig och ger diskussionen en tråkig stämmning.

Jag har i tidigare mail tagit dig i försvar och sagt att det är viktigt för ett fourum typ detta att det finns personer med motsatt övertygelse av flera skäl. Vi kan sluta hänga upp oss på sådant som faktiskt inte är intressant och vi kan vässa våra argument kring sådant som är relevant.

Dessutom undviker du frågor du finner obekväma på ett fult sätt. Ofta genom att försöka omvända bevisbördan genom att säga till folk typ: bevisa att havet är blått så skall jag förklara varför regnbågar uppstår.

I denna frågan är det intressant att notera att du eventuellt har rätt i frågan om vingarna. Vingarna är relativt klena konstruktioner klädda av lättmetal och innehållande bränsle. Det är inte otroligt att vingarna (oavsett flygplanstyp) sprängs i småbitar. Men det förklarar inte vad som hände med motorerna.

Men med tanke på att även passagerar kabinen består av samma klena konstruktion klädd av tunn lättmetal finner jag det otroligt att man inne i Pentagon finner en hel kropp sittande i en passagerarstol.

Vi ser ju bland annat på motorn (producerad i titanium!?) att den är svårt skadad och hoptryckt.

Jag tycker det är en relevant fråga av flera anledningar. Alla dina påståenden om var vingarna slog in och liknande bevisar i princip bara att en flygfarkost träffade fasaden. Ingenting bevisar att det var en Boeing 757 och än mindre Flight 77.

Det finns ju trots allt andra intressanta uppgifter om Flight 77.
T.ex att dom "bonesmen" som genomför rättspatologiska undersökningar av olycksplatsen inte kunde finna några rester från 'Arabiska' människor.

Samt det faktum att i stort sett alla utom ett fåtal av passagerarna på flight 77 hade kopplingar till Pentagon via vapen/försvarsindustrin.

http://www.sierratimes.com/03/07/02/article_tro.htm
http://www.sierratimes.com/03/07/07/article_tro_flight77.htm

Sen har vi uppgifter om att den flank som träffades var tömd p.g.a. renovering. Att Donald Rumsfeld sa till sina kollegor "We are next" efter att planen träffade WTC. Samt att Pentagon övat just en flygplans attack mot Pentagon månader innan 911.

Så dom här detaljerna vi diskuterar är petitesser i sammanhanget. Och skuldbilden är så övertygande att frågan om det var en Boeing eller inte är ovidkommande.

Så sluta slå dig för bröstet och påstå att vi som läst lite mer om detta än du är konspiratoriska. Det kommer en aha upplevelse för dig också jag lovar...

Posted on: 2006/8/8 17:52

See User information
Quote:

OSPA wrote:
Det står ingenstans i någon officiell rapport att något plan har försvunnit, detta har blinda konspiratörer hittat på, det finns massor av bilder här i tråden som visar delar från ett Boeing 757, till du har hittat på en annan förklaring så sover jag väldigt gott på nätterna.

Hur många krascher med passagerarflygplan har du sett?

För du gör en jämförelse och då måste väl du tagit med i beräkningen att det skall vara ett Boeing 757, ca 800km/h och en förstärkt vägg.

Jag är väldigt intresserad av en sådan jämförelse, har du någon länk till sådan krasch?

Får om du tycker att det inte stämmer och du letar så lär du ha jämfört med något.

Hit med länken då!!

För att kunna id säkra personerna räcker det med ett hårstrå!

ETT jag nämde aldrig någon rapport du gör, och jag säger att alla de bilder jag tagit del av på pentagon visar overhört få och små plandelar. Det borde ha funnits åtminstonde några stora delar kvar och dom borde finnas på foto med tanke på att pentagon är en av de mest bevakade områdena på jorden.

TVÅ hur kan hårstrå som brinner upp tok snabbt och lätt (Nej jag vet inte hur snabbt eller exakt lätt men en tändare räcker) finnas kvar? Om det fanns hår som inte brunnit upp på någon skulle det vara stor chans att det var så skadat att det skulle vara jäkligt svårt att få fram något som bevisar att det verkligen var han/hon. Men ja, det räcker...

TRE
http://www.airdisaster.com/cgi-bin/ai ... l.cgi?aircraft=Boeing+747
http://www.planecrashinfo.com/
Är dom sidor jag kollat mest på, googlat runt lite på annat också.

På alla bilder där bränslet har brunnit syns enorma brännskador på byggnader och mark osv. men på pentagon bilderna så finns det även avsaknad av dessa. Dom finns men i väldigt små skalor för att jag ska tro att ett helt Boing ska ha brunnit upp och så gott som försvunnit där inne...

Posted on: 2006/8/8 18:17
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Quote:

NoMoreWar wrote:
Nope.
Det måste vara förfalskade foton eftersom de inte fungerar
Sorry måste kila

Dom funkar fint för mig iaf

Posted on: 2006/8/8 18:18
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

Anonym
" Bonesmen " har väl zpz inte en aning om vad det är för några !

911 är en " False Flag Operation " från början till slut. Förstår man hur USA är uppbyggt och styrt och där man har nästintill full Kontroll på Ms-media och övriga Propaganda-medel så vet man att 911 inte är en Engångsföretelse i Historien för att få med sig Opinionen, i sina Krig.

Vilka skapade USA och vilka är Makten i USA ?

Titta på Arkitekturen och Symboliken i Washington !
Eller i London....

Idag träffade jag ett par Gamla Vänner som helt ändrat inst'ällning i 911-frågan.

Dom hade börjat fatta både det ena och andra !!

Skutan håller på att Vända !!!

Anonym
Quote:

cicero wrote:

Men med tanke på att även passagerar kabinen består av samma klena konstruktion klädd av tunn lättmetal finner jag det otroligt att man inne i Pentagon finner en hel kropp sittande i en passagerarstol.

När den främre delen av flygplanskroppen skapat ett hål i fasaden så blir det inte lika stora påfrästningar på de bakre delarna av flygplanskroppen när den åker in i pentagon. Därav att en kropp i en flygplansstol långt bak i planet kan klara sig någorlunda intakt. Eller har du nån bra förklaring till bilden?

Quote:
Vi ser ju bland annat på motorn (producerad i titanium!?) att den är svårt skadad och hoptryckt.

Ja....? Bara vissa delar i motorn är gjorda av titan (som det heter på svenska).

Quote:
Jag tycker det är en relevant fråga av flera anledningar. Alla dina påståenden om var vingarna slog in och liknande bevisar i princip bara att en flygfarkost träffade fasaden. Ingenting bevisar att det var en Boeing 757 och än mindre Flight 77.

Det visar ju att det som slog in i pentagon hade mycket hög anslagsenergi, och att det definitivt inte rörde sig om någon missil eller liknande. Dessa orsakar inte den typen av skador. Att det var just flight 77 stöds bland annat av att planet med besättning och passagerare är borta, flygledare observerade att planet försvann från radarn (stängde av transpondern), delar av flygplanskroppen med American Airlines-målning fanns på gräsmattan, etc...

Quote:
Det finns ju trots allt andra intressanta uppgifter om Flight 77.
T.ex att dom "bonesmen" som genomför rättspatologiska undersökningar av olycksplatsen inte kunde finna några rester från 'Arabiska' människor.

Huh? Vilka "bonesmen"?
På vilket sätt borde man ha funnit "rester från 'Arabiska' människor"?
Källa?

Quote:
Samt det faktum att i stort sett alla utom ett fåtal av passagerarna på flight 77 hade kopplingar till Pentagon via vapen/försvarsindustrin.

Skräplänk.. De har inte fattat att VICTIMS från AA 77 INTE inkluderar kaparna. De var inte offer!

Vad menar du med "alla utom ett fåtal"?
Din fina länk tar upp 12 passagerare på AA 77 (av 53 exklusive kaparna), det blir 41 passagerare som inte var kapare samt 4 flygvärdinnor som de "glömt".
Jag tycker 12 av 53 snarare än 41 av 53 är "ett fåtal".
http://sep11.wikipedia.org/wiki/American_Airlines_flight_77

Och att de drar upp saker som
"Mary Jane Booth was in a position to know what was going on at Dulles Airport as secretary for American Airlines general manager."
som du kallar "en koppling till Pentagon" är ganska löjligt va?

Quote:
Sen har vi uppgifter om att den flank som träffades var tömd p.g.a. renovering. Att Donald Rumsfeld sa till sina kollegor "We are next" efter att planen träffade WTC. Samt att Pentagon övat just en flygplans attack mot Pentagon månader innan 911.

Så dom här detaljerna vi diskuterar är petitesser i sammanhanget. Och skuldbilden är så övertygande att frågan om det var en Boeing eller inte är ovidkommande.

Så sluta slå dig för bröstet och påstå att vi som läst lite mer om detta än du är konspiratoriska. Det kommer en aha upplevelse för dig också jag lovar...

Fler luddiga uppgifter som du inte lämnar källor på...

Undrar vem som behöver en "aha upplevelse"?

See User information
A73 <-- Bra för dig, du verkar ha öppensinniga kompisar.. får se hur länge det dröjer innnan mina kompisar hajjar till, hoppas det blir snart!

För övrigt börjar jag precis som Homopope tro att OSPA är en disinformatör utan like.. antingen inom SÄPO eller tom inom en amerikansk/engelsk underättelseorganisation..

Man kan inte vara så hårt programmerad, eller kan man det?

Posted on: 2006/8/8 18:40
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

Anonym
Quote:

TeBe wrote:
Man kan inte vara så hårt programmerad, eller kan man det?

Kan man vara så hårt programmerad av konspirationsteorier att man tror att en missil träffade pentagon?

Anonym
Frågan är vem som är mest Programerad.

Vad som träffade Pentagon är bara en bland Hundratals.

Men liksom jag ser OSPA som Desinformatör så ser jag dig som detsamma.

Anonym
Quote:

A73 wrote:
Men liksom jag ser OSPA som Desinformatör så ser jag dig som detsamma.

Folk som påstår att "alla utom ett fåtal av passagerarna på flight 77 hade kopplingar till Pentagon via vapen/försvarsindustrin" eller att kaparna inte fanns med på passagerarlistan när det var offerlistan de inte fanns med på, det är sånt folk som jag kallar för desinformatörer.

Kom gärna med något exempel på vilken desinformation jag kommit med. (Notera: desinformation är information som inte är korrekt.)

Anonym
Menar du Politisk Korrekt information ?

Ja den kanske är Korrekt !

Men jag jämför all Information och bildar mig sen en Uppfattning.

Det pågor ett spel över Vanliga Människor Huvuden och har så gjort under lång tid.

Ett av Kontrollorganen är Frimureriet.

Hur gör man för att Kontrollera Folks sinnen ?

Intresserad ?

See User information
Jag har hört flera sagt att kaparna varken fanns med på obduktions eller på passaskerarlistorna och att det inte finns något bevis för att de var med på flygen. Rumfelt sa själv någon gång att det inte fanns några bevis och att kaparna kunde ha använt sig av falska pass mm.

Skepticism är dock ett ämnde som bör debateras i sketicism forumet, så skapa en tråd där om du vill ta det längre zpz.

Posted on: 2006/8/8 20:49
Administratör och grundare av vaken.se

Anonym
Quote:

micro wrote:
Jag har hört flera sagt att kaparna varken fanns med på obduktions eller på passaskerarlistorna och att det inte finns något bevis för att de var med på flygen. Rumfelt sa själv någon gång att det inte fanns några bevis och att kaparna kunde ha använt sig av falska pass mm.

Skepticism är dock ett ämnde som bör debateras i sketicism forumet, så skapa en tråd där om du vill ta det längre zpz.

Bara för att du hört flera säga det så innebär det inte att kaparna inte fanns på passagerarlistorna. Sorry. En lögn blir inte sann bara för att många upprepar den.

Om tråden är för skeptisk kan du väl flytta den skepticism om du vill micro, varför ska vi inte få fortsätta diskutera det som tråden handlade om, nämligen bevis för den "officiella storyn"?

Din ide om att hänvisa all kritik till ett skepticismforum är för övrigt helt knasig och i total konflikt med att söka efter sanningen.
När lögner och felaktigheter framförs i en tråd för att propagera för en alternativ version, då får man alltså inte påpeka och kritisera detta i samma tråd för att man därigenom inte stöder denna alternativa version? Man måste skapa en parallelltråd i det skeptiska forumet så att felaktigheterna får stå kvar oemotsagda i den första tråden? Det känns ju som ett väldigt knasigt sätt att diskutera, att argument och motargument aldrig skall få möta varandra. Allt i Sanningens namn... håhåjaja

See User information
Quote:

zpz wrote:
När den främre delen av flygplanskroppen skapat ett hål i fasaden så blir det inte lika stora påfrästningar på de bakre delarna av flygplanskroppen när den åker in i pentagon. Därav att en kropp i en flygplansstol långt bak i planet kan klara sig någorlunda intakt. Eller har du nån bra förklaring till bilden?

Jag skulle gissa att din teori inte stämmer med ett plan som slits i bitar på en sekund. I så fall skulle även "stjärtfenorna" vara mer eller mindre intakta.

Quote:

Det visar ju att det som slog in i pentagon hade mycket hög anslagsenergi, och att det definitivt inte rörde sig om någon missil eller liknande. Dessa orsakar inte den typen av skador. Att det var just flight 77 stöds bland annat av att planet med besättning och passagerare är borta, flygledare observerade att planet försvann från radarn (stängde av transpondern), delar av flygplanskroppen med American Airlines-målning fanns på gräsmattan, etc...

Så vitt vi vet är passagerare och besättning borta. Vilket i sig inte stödjer att det var det planet som träffade Pentagon. Flygledare obeserverade att transpondern slogs av långt från Pentagon.

Quote:

På vilket sätt borde man ha funnit "rester från 'Arabiska' människor"?
Källa?

Den officiella teorin går ut på att 19 otroligt lyckosamma Saudi Araber kapade planen med mattknivar. Men du kanske menar att dom hoppade av i sista sekunden?

Quote:

Skräplänk.. De har inte fattat att VICTIMS från AA 77 INTE inkluderar kaparna. De var inte offer!

Skräplänk bara i dina ögon. Passagerarlistor är passagerarlistor och gör inga distingtioner mellan goda och onda passagerare. Det handlar inte om "offerlistor" utan officiella boardinglistor.

Återkommer senare med övriga frågor måste till jobbet.

Min tes är i alla fall att just Flight 77 bestod av människor som skulle bli undercover arbetare. Detta stödjer också att vissa barn till Pentagonanställda och kan även inkludera sköterskor och lärare.

Något i stil med Manhattan Projekt slå upp det på Wikipedia.

Posted on: 2006/8/9 4:56

See User information
Hittade en annan intressant undersökning av dom officiella "offerlistorna" med passagerare från Flight 11.

Det visar sig att flera officiella listor innehåller olika namn. Och om man räknar samman alla namn som skilljer listorna åt finns det inte plats för 5 kapare. Den totala passagerar mängden blir 92.

Det visar sig också att de flesta listorna inte är baserade på officiella uppgifter från FBI eller American Airline. Utan uppgifter från släktingar. Men hur man visste vilka släktingar man skulle kontakta innan man fått passagerarlistorna framgår inte.
http://www.whatreallyhappened.com/flight_11_passengers.html

Posted on: 2006/8/9 8:09

See User information
Här är en annan intressant artikel om hur Flight 11 och Fligt 77 inte var schemalagda för avgång 11 September. Avgångarna existerade inte. Fram till 2004 då man korrigerade databasen så att dessa flighter visst avgick 11 September. Men dock utan referens till "tailnumber" eller "actual departure".

http://www.serendipity.li/wot/aa_flts/aa_flts.htm

Posted on: 2006/8/9 8:40

Anonym
Quote:

cicero wrote:
OSPA jag måste hålla med TeBe om att dina nedvärderande kommentarer i var eller annan kommentar är jobbig och ger diskussionen en tråkig stämmning.

Host harkle.. Rensa skiten framför din egen dörr först.....

Quote:

cicero wrote:
Du behöver inte göra dig dummare än vad du är.

Quote:

cicero wrote:
Dessutom undviker du frågor du finner obekväma på ett fult sätt. Ofta genom att försöka omvända bevisbördan genom att säga till folk typ: bevisa att havet är blått så skall jag förklara varför regnbågar uppstår.

Host harkel... Var är dom officiella rapporterna som visar att FYRA av planen var i trafik efter 9/11?

Som sagt det vore bra om du skaffar en stor spade och börjar skotta framför din egna dörr först innan du börjar ställa krav på andra. Det skull höja din trovärdighet.

Quote:

cicero wrote:
I denna frågan är det intressant att notera att du eventuellt har rätt i frågan om vingarna. Vingarna är relativt klena konstruktioner klädda av lättmetal och innehållande bränsle. Det är inte otroligt att vingarna (oavsett flygplanstyp) sprängs i småbitar. Men det förklarar inte vad som hände med motorerna.

Det finns ju bilder på motordelar. Inte motorer, ta och titta på en ritning på en komplett motor från Rolls-Royce, jut det TE BE, motorerna kom INTE från Pratt & Whitney.

Konstigt då att konspirations hemsidorna och videofilmerna visar ritningar från en Pratt & Whitney motor. Snacka om dessinformation. Prova på sanningen i bland, den är så sköööönt.

Kabinen består dels av samma material, men har många fler lager av material och är rund, vilket ökar hållfastigheten dramatiskt. Detta är grundskolefysik, så inga hänvisningar till 6.ans naturkunskapsbok behövs.
Sen är Flygplanskroppen tyngre och dessutom mycket större. DVS, om du satt längst fram i planet så är det stor risk att din kropp klarar sig sämre än om du satt långt bak i planet.

Quote:

cicero wrote:

Vi har sett motordelar inte motorer.

Har du försökt att leta efter en bild på ett landningsställ från en Boeing 757? Trodde inte det heller.

Då så, som vanligt allt bevis arbete överöser du på andra.

Från ett Boeing 757

Resized Image

Från det i Pentagon

Resized Image

Quote:

cicero wrote:

Varför tar DU upp dessa petitesser då?

Det är du som levererar lögn efter lögn, det är DU som inte kan stå upp för vad du skriver, bara för att du TROR att det finns dold agenda. Bevisa den då, det du kommer dragandes med här är bara mer pettitesser, sluta skriv detta dravel då, ge oss "cold hard facts". Ditt resonemang bygger ju på felaktigheter i alla detaljer, och det är DU som leverera dem, "don´t shoot the messenger"

Jag tänker inte ens kommentera det där med "att alla utom ett fåtal hade kopplingar till Pentagon, det är fel och det har bevisats.

Så titta jag lät bli och överbevisa dig på en punkt i ditt annars felaktiga inlägg.

Gör nu så att DU släpper alla dessa detaljer som blivit överbevisade gång på gång.

Ge oss bevis på denna konspiration, inga detaljer utan bevis, jag skiter i detaljerna, jag vill bara ha bevis, du har fått massor av bevis från mig så nu är det upp till dig att leverera.

/Gert

Anonym
Quote:

TeBe wrote:
OSPA <<-- Sluta med dina nervärderande kommentarer om att man är en konspiratör..

Som VANLIGT så svarar du med att förvränga/ifrågasätta/dissekera ord eller meningar, PATETISKT LÅGT!!

Visa mig bilderna på motorerna istället för att dalta med vilken typ av motor vi snackar om, vet redan vilken typ av motor det handlar om..

Denna kanske:
http://911physics.atspace.com/IMG/PW2000.jpg
Till skillnad mot denna pluttiga :
http://911physics.atspace.com/IMG/photorotor.jpg

1. Jet Engines are made of Titanium.
2. Titanium melts at 1600 degrees Celsius
3. The maximum possible temperature a hydro-carbon fire can reach in our atmosphere is 825 degrees Celsius.

Som vanligt ställer du felaktiga frågor.

Patetiskt okunnigt att inte ens veta vilken sorts motor som satt i det Boeing 757 som kraschde i Pentagon.

Patetiskt illa att inte veta att dom Rolls-Royce motorer som satt i det Boeing 757 som kraschade in i Pentagon inte till största delen innehåller Titan.

Så du far med osanningar som är retoriska självmord för dig själv. När du ställer en riktig fråga så får du svar.

Bilden vid Pentagon är en DEL av en motor inte en hel motor.

Sen länkar du till en bild på pratt-whitney motor, så den är inte relevant.

Hur svårt är det att leta upp fakta då? Ja det tog mig ca 3 minuter att hitta denna sida.

http://www.aerospaceweb.org/question/conspiracy/q0265.shtml

Där står det mycket väl beskrivet hur en jetmotor fungerar och att en hel motor inte har samma diameter hela vägen, så den del du ser på bilderna är från den bakre delan av Roll-Royce motorn.

/Gert

Anonym
Quote:

muglert wrote:

ETT jag nämde aldrig någon rapport du gör, och jag säger att alla de bilder jag tagit del av på pentagon visar overhört få och små plandelar. Det borde ha funnits åtminstonde några stora delar kvar och dom borde finnas på foto med tanke på att pentagon är en av de mest bevakade områdena på jorden.

Du drar en slutsats om att det "borde" var si och det "borde" vara så. Inte funderat på hur det ÄR?

Men detta "borde" kommer väl från något? Loose Change 1 eller 2?
Någon hemsida där någon präst vid namn Griffin uttalat sig? Jones, Charlie Sheen?

Jag hittar inga Boeing 757 som i över 800 km/h kraschar in i en förstärkt tegel/betong vägg.
Gör du?

Om det nu inte har hänt förr, vad har vi och jämföra med?

Vad jämför du med när du säger att det "borde" sett ut på ett visst sätt?

Quote:

muglert wrote:
TVÅ hur kan hårstrå som brinner upp tok snabbt och lätt (Nej jag vet inte hur snabbt eller exakt lätt men en tändare räcker) finnas kvar? Om det fanns hår som inte brunnit upp på någon skulle det vara stor chans att det var så skadat att det skulle vara jäkligt svårt att få fram något som bevisar att det verkligen var han/hon. Men ja, det räcker...

Det räcker med ETT hårstrå, du behöver inte ta det från huvudet, hade alla suttit nakna i planet hade det naturligtvis varit besvärligare.

Quote:

muglert wrote:

TRE
http://www.airdisaster.com/cgi-bin/ai ... l.cgi?aircraft=Boeing+747
http://www.planecrashinfo.com/
Är dom sidor jag kollat mest på, googlat runt lite på annat också.

På alla bilder där bränslet har brunnit syns enorma brännskador på byggnader och mark osv. men på pentagon bilderna så finns det även avsaknad av dessa. Dom finns men i väldigt små skalor för att jag ska tro att ett helt Boing ska ha brunnit upp och så gott som försvunnit där inne...

Skadorna på Pentagon är inte små, du gör den definitionen.

Huset rasade, titta på bilder inifrån Pentagon det mesta har fått skador.

http://rense.com/general32/phot.htm

Länkar.. Ja, den första länken visar Boeing 747 som är ett mycket större plan än vad ett Boeing 757 var.

Så det blir vissa svårigheter att göra en jämförelse.

Men jag måste tacka för den första länken ändå för det var bara och skriva dit en 5:a i stället så fick man upp detta.

http://www.airdisaster.com/cgi-bin/view_details.cgi?date=09112001®=N644AA&airline=American+Airlines+

Där står det svart på vitt att det INTE var Pratt & Withney motorer utan Rolls Royce RB211-535E4B motorer på Flight 77.

Undrar inte du då varför konspirations-hemsidorna gör jämförelsen med fel motor då dom skall debunka 9/11?
Och med en åsnas envishet så fortsätter man göra det, inte tar lärdom erkänner misstaget och går vidare.

Jag ser det som bedrägeri och skulle bannlysas från diskussionen.

/Gert

Anonym
Quote:

NoMoreWar wrote:

Jo. Jag ser fotot och vet vad du syftar på. Men jag ser fortfarande skillnader. Bättre foton?

Beskriv skillnaderna!

Du bad om ett foto som visar att det första är från Pentagon, det är gjort.

zpz, dina bilder är jätte bra, det går inte att missa platsen längre. Fast blundar man riktigt hårt så kanske...

/Gert

Anonym
Quote:

micro wrote:

Här finns en förklaring till varför de inte finns med på obduktionslistorna:
http://www.911myths.com/html/autopsy_list.html

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper