vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Alex Jones bra eller dålig??

See User information
Jag tycker han är bra för världen.Han för fram viktiga frågor.

vad tycker ni?....

Peace

Posted on: 2006/8/13 21:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Alex Jones bra eller dålig??
Alex har blivit lite av Husgud de senaste månaderna hos mig iaf. Hans engagemang, ilska och aldrig sinande källa till att få fram rättvisa tänder samma glöd i mig. Är givetvis inte överrens med Alex i alla politiska frågor. Efter cirka 9 månaders lyssnande till Alex och Jack Blood så är jag inte överrens med Alex i frågan om Arborter, Global Warming(delvis hans inställning till bilar drivna på fossila bränslen) och hans Kristna grundtro. Jag är inte kristen, men det är sällan jag kommit överrens med en kristens åsikter så bra som jag gör när jag uppfattar hur Alex tolkar världen. He is a good guy.

De "hit pieces" som kommer mot 911movement och mot Alex är bara för bedrövligt dåliga. Har inte hittat någon bra "hit piece" ännu, och jag letar faktiskt då och då, för att se hur andra människor uppfattar honom.

Jag säger iaf att ingen jobbar hårdare i 911movement än vad Alex gör. Ingen jobbar med samma passion och samma glöd. Visar ni mig någon så blir jag bara glad, för då vet jag att "sanningen" kommer komma ut fortare. :)

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Jag tycker han är suverän.

Posted on: 2006/8/14 8:57

See User information
Alex är den regerande kungen på detta, kanske inte när det gäller det spirituella,själsliga som många påpekar när det gäller det budskap och information som Alex tar upp på ytan..Det är det rent konkreta faktan som han är extremt påläst på och minns nästan allt han har läst..

Jag förstår ju att detta som Alex har snackat om i åratal låter helt otroligt för den amerikanska befolkningen, men det är ju det som är det djävulska i det hela..tex American Union, 911=inside job, Mexico gränsen, Partiot Act I/II, D.U. osv.. Dom har helt enkelt inte kollat upp faktan själva utan trott att detta är påhittat!

Jag förstår Alex frustration när han försöker väcka det amerikanska, hjärntvättade folket. Detta problem kommer vi att ha här i Sverige oxo, det har väl dom flesta redan stött på redan!? Vi i Sverige/EU har ju våra egna bekymmer och den som tror att vi kommer undan detta som amerikanarna utsätts för vet inte mkt om EU/USA..

Och just nu sätter amerikanska regeringen upp "enemy combatant military commission act of 2006" som praktiskt taget gör det möjligt för regeringen att fängsla amerikaner på obestämd tid i dom 5-600 hemliga nybyggda "inrättningarna". Dom kan tom avrättas i hemliga millitära domstolar..

Läs även om REX84 som Oliver North skrev..
Se även filmen "unconstitutional"

Posted on: 2006/8/14 13:42
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper