Vakencorner
|
Alex Jones bra eller dålig??
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag tycker han är bra för världen.Han för fram viktiga frågor.
vad tycker ni?.... Peace
Posted on: 2006/8/13 21:23
|
|||
|
||||
|
Re: Alex Jones bra eller dålig??
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Jag tycker han är suverän.
![]()
Posted on: 2006/8/14 8:57
|
|||
|
||||
|
Re: Alex Jones bra eller dålig??
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Alex är den regerande kungen på detta, kanske inte när det gäller det spirituella,själsliga som många påpekar när det gäller det budskap och information som Alex tar upp på ytan..Det är det rent konkreta faktan som han är extremt påläst på och minns nästan allt han har läst..
Jag förstår ju att detta som Alex har snackat om i åratal låter helt otroligt för den amerikanska befolkningen, men det är ju det som är det djävulska i det hela..tex American Union, 911=inside job, Mexico gränsen, Partiot Act I/II, D.U. osv.. Dom har helt enkelt inte kollat upp faktan själva utan trott att detta är påhittat! Jag förstår Alex frustration när han försöker väcka det amerikanska, hjärntvättade folket. Detta problem kommer vi att ha här i Sverige oxo, det har väl dom flesta redan stött på redan!? Vi i Sverige/EU har ju våra egna bekymmer och den som tror att vi kommer undan detta som amerikanarna utsätts för vet inte mkt om EU/USA.. Och just nu sätter amerikanska regeringen upp "enemy combatant military commission act of 2006" som praktiskt taget gör det möjligt för regeringen att fängsla amerikaner på obestämd tid i dom 5-600 hemliga nybyggda "inrättningarna". Dom kan tom avrättas i hemliga millitära domstolar.. Läs även om REX84 som Oliver North skrev.. Se även filmen "unconstitutional"
Posted on: 2006/8/14 13:42
|
|||
|
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."
/Benjamin Franklin |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login