vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#1


See User information
Jag har märkt att väldigt mycket av argumentationen här för att 9/11 skulle vara ett insiderjobb är hämtat från LC2ndEdition och detta gör att jag har mycket svårt att ta den argumentationen på allvar.

När jag såg Loose Change var jag till en början i total chock, och jag kände bara att "Detta måste komma ut till alla, alla måste se den! Varför har den inte visats på TV? Skandal!". Jag började sprida filmen till alla jag kände. Allting var så solklart. Jag trodde blint på nästan allt som nämndes i filmen, intervjuer med "experter", vittnesmål vid pentagon och självklart var kollapsen av WTC1 och 2 en kontrollerad demolering, det kan ju VEM SOM HELST SE!

Efter detta har jag stött på väldigt mycket ny information kring vad som hände den 11 September. För bara för några dagar sedan såg jag "Screw Loose Change" på Google-video. I denna filmen som är uppdelad i 3 delar, "debunkras" teorier och påståenden steg för steg. Det är alltså LC2nd Edition med extra kommentarer.

Jag vet att många här på Vaken har väldigt starka åsikter av vad som stämmer och inte stämmer, men ta och se Screw Loose Change på Google-video och ta en funderare. Jag tar gärna en diskussion och lyssnar på om ni har kommentarer, jag är faktiskt också ute efter sanningen, vi är inte fiender!

Tack för mig / nirakz

Posted on: 2006/9/1 15:41
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#2


See User information
Jag måste säga att jag inte har någon klar bild av vad som försegick under 9/11-attackerna. Dock är tror jag på följande:

* Flight 77 krashade in i Pentagon

* Flight/united 93 krashade i pennsylvania

* Kollapsen av WTC 1, 2 och 7 var inte en kontrollerad demolering

Sen om Bush-administrationen lät dessa attentat hända eller om de på något sätt var med och planerade händelserna har jag ingen som helst uppfattning om. Kanske, kanske inte...

"It all comes down to who you rather believe..."

Posted on: 2006/9/1 16:27
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#3


See User information
Quote:

* Flight 77 krashade in i Pentagon

Har du läst denna?
http://abovetopsecret.narod.ru/Above_Top_Secret_article.htm

Quote:

* Flight/united 93 krashade i pennsylvania

Har du läst denna?
http://killtown.911review.org/flight93.html

Posted on: 2006/9/1 16:38
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#4


See User information
Mycket av det som står i de länkarna du lade fram finns förklarat i den filmen "Screw Loose Change".

Dessutom var det så mkt text att min hjärna tillslut hade tröttnat och gått på halvfart och då hade jag gått på i princip vad som än stått. ;P

Posted on: 2006/9/1 16:54
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#5
Hejsan nirakz .

Jag själv bygger långt ifrån allt på LC.

Ta en titt på denna länk.

http://st911.org/


Den sammanställer mycket av vad som händer i USA vad gäller 911-Truth Movement.


Jag håller med dig i att att det är svårt att tå åt sig att 911 är ett Insider-Jobb och det beror ju oxo hur mycket tid man har att undersöka saken själv.

Vad säger din Känsla ??


Starka Ekonomiska Krafter vill inte att den Officiella Storyn skall ifrågasättas. Mycket står på spel.

Vem har tjänat på 911 ?

Varför tas inte dom " Icke Officiella Uppgifterna " upp i MS-media ?


Studerar man Makstrukterer i Världen så är det inte svårt att förstå att det finns sk " False Flag Operation " iscensatta av Organ knutna till Regeringar.


På Forum Världen över försöker personer med alla medel Smutskasta och förlöjliga Alternativa Förklaringar . Skulle 911 avslöjas vara en sk " False Flag Operation " så lär hela Mänskligheten ifrågasätta sina Regeringar på ett helt annat sätt än Idag och annat skulle komma upp i Ljuset också.


" Tala inte om för någon hur han skall Tänka ! Se till att han börjar tänka och ifrågasätta Själv "

A 73

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#6
Loose Change är bara en i mängden.
Jag rekommenderar också
Confronting the evidence - finns att ladda ned gratis, bittorrent
September 11 revisited - finns att ladda ned gratis, bittorrent

Skulle screw loosechange vara en värdig debunkning av Loose Change? Redan i titeln så förstår man att syftet inte är något vettigt. Hade dessa personer velat presentera en vettig sida/eller sak så hade man inte gjort det genom att satsa energi på ett projekt som "screw loose change". Vilseledande, enbart.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#7


See User information
void, ta en titt på filmen innan du säger något. Och jag tror inte att Screw Loose Change är något stort projekt. Du får väl titta på den och bilda en uppfattning sen.

Med tanke på att Loose Change inte är särskilt genomarbetad och den innehåller mkt missvisande information och vinklad info så är Screw Loose Change en värdig debunkning.

Som sagt, ni är inte mina fiender, detta är ingen tävling. Simpel smutskastning kan vi lägga åt sidan så att man kan underöka saken tillsammans.

Posted on: 2006/9/1 17:21
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#8


See User information
Nirakz!

DU har helt fel i att anta att teorin om att 911 var ett inside job är baserat på Loose Change. Jag har varit med i olika forum sedan 2001 och diskuterat dessa och många andra infallsvinklar.

Vad Loose Change har gjort är att sammanställa "vissa" av dessa teorier till en överskådlig film.

Det som går att debunka överhuvudtaget är olika teknikaliteter såsom "var det ett flygplan eller en missil", "användes thermite eller inte" osv.

Att männen bakom Bushadministrationen hade motiv, medel och möjlighet att genomföra 911 som en inside job går inte att debunka. Simply impossible!

Det är faktum att dom önskat att en omfattande attack skulle ske mot USA och fungera som en katalytisk event för att få opinionen och finanserna att genomföra flera årtioende gamla geostrategiska mål.

Dessa män och en kvinna befann sig på rätt possitioner, hade tillgång till rätt resurser och försöker täcka över bevisen. Dock inte utan att dom var tvungen att vinna valet med avancerat valfusk vilket också vittnar om att dom var desperata att få planen i verket.

Det finns det ingen som kan debunka. Många har försökt men undviker helst dom frågorna och koncentrerar sig på detaljer som kan undanförklaras som omständigheter eller rena missuppfattningar.

I princip kan det jämföras med att man hittar en mördare i ett låst rum med ett offer och vapnet ligger vid hans fötter utan fingeravtryck. Om han då skulle skylla på nånn annan! Skall vi tro honom då?

Posted on: 2006/9/1 17:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#9


See User information
Quote:

nirakz wrote:
Jag måste säga att jag inte har någon klar bild av vad som försegick under 9/11-attackerna. Dock är tror jag på följande:

* Flight 77 krashade in i Pentagon

* Flight/united 93 krashade i pennsylvania

* Kollapsen av WTC 1, 2 och 7 var inte en kontrollerad demolering

Sen om Bush-administrationen lät dessa attentat hända eller om de på något sätt var med och planerade händelserna har jag ingen som helst uppfattning om. Kanske, kanske inte...

"It all comes down to who you rather believe..."


Redan här har du ju visat vart du står..

*Hur kan tex wtc7 ramla rakt ner på 6 sekunder??
*Flight77 rester saknas vid pentagon!!
*United 93 delar saknas i den där gropen vi har sett..

Men du kommer väl dra fram några bilder på påstådda detaljer från Boeing plan, som vanligt..

Posted on: 2006/9/1 17:57
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#10
Tittade du på Länken jag gav dig och är du medveten om att siffran är uppe i över 30 %. av den Amerikanska Befolkningnen som idag inte tror på den " Officiella Storyn ".

Jag stöder dessa 30 % som troligtvis snabbt kommer att stiga.....


Eller Vill du ha " Politiskt Korrekta " källor ?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#11


See User information
Nirakz! Är du tjej? Heter du Karin Z?

Posted on: 2006/9/1 18:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#12


See User information
jag tog mig en liten titt för att se vad det var som var så banbrytande med screw loose change. inte mycket tyvärr.

grejen som man måste förstå är att det finns en större bild än 911. om jag hade känt till alla samband då för fem år sedan, alla tidigare CIA-terrorkampanjer som lanserats, elitens mål till total världs-dominans i en polisstat, 80% befolkningsreducering mm mm, ja då hade jag genomskådat 911 direkt, utan ett enda bevis. ja, det räcker egentligen nästan att bara tänka på hur löjlig idén är att denna attack utförd av amatörer skulle lyckas i USA. no way jose.

det är klart och tydligt att Rockefeller är den skyldige och Bush hans marionett. screw loose change och liknande företeelser är bara anonym desinformation. det döljer sig aldrig någon riktig person bakom publicist-namnet och Popular mechanics och NIST får ändra sig gång på gång i sina slutsatser. när en riktig utredning väl kommer tror jag inte att det är så många seriösa vetenskapsmän, för det är verkligen vad hela den här tiden sen 9/11 handlat om: vetenskap, som kommer att ställa sig på den officiella versionens sida för faktum är att den är inte sann. detta sett i ljuset av den officiella ovetenskapliga forskningen. den kan inte vara sann eftersom allting är planerat in i minsta detalj av mycket onda människor.

punkt.

Posted on: 2006/9/1 18:10
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#13


See User information
Atlanuchi <-- Det är ju detta som dom "ovakna" har så svårt med att inse! Om man lägger ihop all information så är detta inget obegripligt att förstå sig på. Man måste se några andra filmer för att förstå vidden av alla händelser..

Det handlar inte bara om 911, detta är så mkt större och har pågått ända sedan 2:a världskriget..med ECC/EU/FN osv..

Posted on: 2006/9/1 18:38
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#14


See User information
ovakna och ovakna... säkert en och annan seriös tvivlare som sett loose change och sen bara snöar in på den i 2 månader, men tyvärr även en eller annan desinformatör. sen måste jag verkligen säga att filmer är helt klart informativt i början och sen någon gång då och då om man upptäcker något intressant. däremot äger ju radio allt.

Posted on: 2006/9/1 19:01
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#15


See User information
Loose Change 2nd Edition är en dokumentärfilm av amerikaner för amerikaner. Där har man onekligen en djupt rotad tradition av att vinkla fakta. Loose Change är naturligtvis också vinklad.
När man vinklar en film är musik ett bra redskap, det finns andra sätt också. Exempelvis då dom vill ha så många röster som möjligt om explossioner som möjligt så använder dom bla. folk som talar om själva kollapsen, och dom gör liknelsen som om det vore bomber i den. Antingen är Loose Change en film av dessa studenter med en kanske lite föööör stor vilja att övertyga tittarna om sanningen och i den ivern inte helt hålla sig till just sanningen och rena fakta. Eller så kan det vara så att den är finansierad av några lömska intressen i bakgrunden som vill ha en mer slagkraftig och rapp film där man just kan kritisera den för att vara överdriven och börja avfärda kritiken mot
911-rörelsen via den.(man måste nog vara lite paranoid dessa dagar.. )
Sedan finns det ju andra filmer som INTE fått lika bra genomslag som Loose Change, som håller sig mer till basfaktan.
Men kanske Loose Change ändå är bra, folk kanske börjar förstå endel och forska vidare. Sedan måste var och en förstå att denna forskning knappast leder till en revolution eller något annat....
Forska på bara, men gör det mest för egen skull, dela gärna med er men det jobb ni gör kommer knappast ha någon större effekt på världsordningen, den kommer bara ha effekt på erat sett att se på den.......

Posted on: 2006/9/2 9:12
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#16


See User information
Som du säger är det en film av amerikaner för amerikaner. tror inte det är konstigare än att de valt att göra filmen som den är för att så många som möjligt ska tycka att det är intressant. amerikanerna kan ju knappt kolla på nyheterna utan musik till.

allting är vinklat, på det ena eller andra sättet. det enda vetenskap som inte går att vinkla är matematiken.

Posted on: 2006/9/2 12:23
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#17
Hmm Varför behövde det göra en ANDRA verion av LC Edition ? Jag trodde att allt som kom från konspiratörer var sant och inte kunde/behövde revideras. Ja där ser man...
Det kanske kommer en tredje version vad det lider.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#18


See User information
Quote:

skeptisk1 wrote:
Hmm Varför behövde det göra en ANDRA verion av LC Edition ? Jag trodde att allt som kom från konspiratörer var sant och inte kunde/behövde revideras. Ja där ser man...
Det kanske kommer en tredje version vad det lider.


Konspiratörer??? Har du inte fått något om bakfoten nu? Konspiratörer är sådana som UTFÖR konspirationer inte sådana som FORSKAR på konspirationer.

VAR någonstans på vaken hittar du påståendet att allt som kommer från dem som forskar på konspirationer inte kan eller behöver revideras?

Du tror inte att du själv har en del förutfattade meningar och fördomar som du behöver ta itu med?

Posted on: 2006/9/2 14:53
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#19
Absolut, jag har massvis av dem. Men skillnaden är att jag inte kommer med en massa inbillningar och hävdar att det är SANNING.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#20
Quote:
Hmm Varför behövde det göra en ANDRA verion av LC Edition ? Jag trodde att allt som kom från konspiratörer var sant och inte kunde/behövde revideras. Ja där ser man...
Det kanske kommer en tredje version vad det lider.


Vad yrar du om?
Du har kråglat till dig rejält för dig själv i ditt eget forskande verkar det som. Klart det kommer en 3:e ED eller en version som kallas "Final Cut". Beroende på hur utredningen framskrider är det relevant att ta bort och revidera spår som tidigare haft relevans, men nu inte har det. Därför adderar Dylan och grabbarna även nya delar i utredningen/filmen där det framkommit mer information.

Din fråga vekar väldigt naiv och snurrig.

My tip is: Follow the money trail.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#21
Loose Change 2nd Edition och liknande filmer om 9/11 är propagandafilmer.

De propagera för de alternativa 9/11 tolkning och är inga neutrala filmer som vill ge en balanserad skildring från båda sidorna.

Ibland blir dessa propagandafilmer komiska. Uppgiften om att urologer kördes ut ur ett sjukhus i Pakistan är ovanligt korkad och därför kul. Alla de andra läkarna var alltså kvar. Har verkligen detta hänt i verkligheten?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#22
Quote:

void wrote:
Quote:
Hmm Varför behövde det göra en ANDRA verion av LC Edition ? Jag trodde att allt som kom från konspiratörer var sant och inte kunde/behövde revideras. Ja där ser man...
Det kanske kommer en tredje version vad det lider.


Vad yrar du om?
Du har kråglat till dig rejält för dig själv i ditt eget forskande verkar det som. Klart det kommer en 3:e ED eller en version som kallas "Final Cut". Beroende på hur utredningen framskrider är det relevant att ta bort och revidera spår som tidigare haft relevans, men nu inte har det. Därför adderar Dylan och grabbarna även nya delar i utredningen/filmen där det framkommit mer information.

Din fråga vekar väldigt naiv och snurrig.

My tip is: Follow the money trail.

Men lilla putte först och främst så forskar jag inte i 911. Då händelseförloppet för mig är självklart. Sen så lägger de inte bara till, de tar ÄVEN BORT. Och DET som är de intressanta.
Först basunera ut att så här är det för att något senare krypa med svansen mellan bena och revidera det som var så jävla självklart.
Hur var det nu? Hade inte planen skjutit ut ROBOTAR INNAN de träffade tornen?

Och sen det här om att yra. Jag tror inte att du varken har kapacitet eller förstånd att bedöma det.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#23


See User information
skeptisk1, citat;

"Men lilla putte först och främst så forskar jag inte i 911. Då händelseförloppet för mig är självklart. Sen så lägger de inte bara till, de tar ÄVEN BORT. Och DET som är de intressanta.
Först basunera ut att så här är det för att något senare krypa med svansen mellan bena och revidera det som var så jävla självklart.
Hur var det nu? Hade inte planen skjutit ut ROBOTAR INNAN de träffade tornen?

Och sen det här om att yra. Jag tror inte att du varken har kapacitet eller förstånd att bedöma det."

hur är det med den officiella utredningen då? har de aldrig fått ändra sig? hur är det med med t ex pannkaks-kollapsteorierna som man fick ta tillbaka? att jet-bränsle hade smält stålet tog man oxå tillbaka. just nu hävdar NIST;

"(1) the impact of the planes severed and damaged support columns, dislodged fireproofing insulation coating the steel floor trusses and steel columns, and widely dispersed jet fuel over multiple floors; and (2) the subsequent unusually large jet-fuel ignited multi-floor fires (which reached temperatures as high as 1,000 degrees Celsius) significantly weakened the floors and columns with dislodged fireproofing to the point where floors sagged and pulled inward on the perimeter columns."

http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_8_2006.htm

helt plötsligt dog hela ditt argument.

Posted on: 2006/9/5 10:50
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Loose Change & LC 2nd Edition - Trovärdigt?
#24
Quote:

Atlanuchi wrote:
skeptisk1, citat;

"Men lilla putte först och främst så forskar jag inte i 911. Då händelseförloppet för mig är självklart. Sen så lägger de inte bara till, de tar ÄVEN BORT. Och DET som är de intressanta.
Först basunera ut att så här är det för att något senare krypa med svansen mellan bena och revidera det som var så jävla självklart.
Hur var det nu? Hade inte planen skjutit ut ROBOTAR INNAN de träffade tornen?

Och sen det här om att yra. Jag tror inte att du varken har kapacitet eller förstånd att bedöma det."

hur är det med den officiella utredningen då? har de aldrig fått ändra sig? hur är det med med t ex pannkaks-kollapsteorierna som man fick ta tillbaka? att jet-bränsle hade smält stålet tog man oxå tillbaka. just nu hävdar NIST;

"(1) the impact of the planes severed and damaged support columns, dislodged fireproofing insulation coating the steel floor trusses and steel columns, and widely dispersed jet fuel over multiple floors; and (2) the subsequent unusually large jet-fuel ignited multi-floor fires (which reached temperatures as high as 1,000 degrees Celsius) significantly weakened the floors and columns with dislodged fireproofing to the point where floors sagged and pulled inward on the perimeter columns."

http://wtc.nist.gov/pubs/factsheets/faqs_8_2006.htm

helt plötsligt dog hela ditt argument.


Du får byta debatteknik, Ställ inte frågor till mig som börjar med" -hur är det med den officiella utredningen då?". Det frågorna skall DU ställa till DIG SJÄLV. Jag har en övertygelse, men det verkar du INTE ha. "...helt plötsligt dog hela ditt argument..." Det är en bedömning som du gör. pådyvla inte mig sådant dravell. Och som jag tididare har sagt så ligger B_E_V_I_S_B_Ö_R_D_A_N hos er\dig. Så sluta upp med dessa fruklösa diskutioner, untan sammanställ ett möjlig cenario. Sök hållbara bevis, uteslut möjligheter, vänd inte kappan efter vinden, häpna världen. Och sluta tramsa.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
28 user(s) are online (28 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 28

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS