Vakencorner
|
Anonym
|
Re: Våga Vägra Votera
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Maggot skrevQuote:
är man krimminel om man betalar skatt? Nja,...du är väl mera ett brottsoffer som blivit rånad... ![]() |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
psilocyber;
när du säger att systemet är en kriminell idé, driven av kapitalismen, så håller jag med till viss del. mitt rpoblem med din syn på det hela är att jag tror helt enkelt inte att systemet är en kriminell idé. jag anser att systemet är kapat av kapitalismen, och den bästa medicinen mot det är att ta tillbaka kontrollen och behålla den. när du påstår att alla medlemmar av våra styrande organ är korrumperade så undrar jag hur man kan vara kriminell utan att man har begått något brott? en majoritet av politikerna är säkert övertygade att de gör någorlunda bra insatser för mänskligheten. problemet sitter i att statsapparaten är kontrollerad av mammons konglomerat. för att göra en jämförelse; bara för att ordföranden i stadsplaneringsnämnden tar mutor från stadens största byggföretag så blir ju inte hela tekniska förvaltningen dömd vid en eventuell rättegång? på samma sätt menar jag att politiker inte kan anklagas för att medverka i ett system som kontrolleras utifrån när de inte är medvetna om det. om man däremot skulle lägga fram bevisen för dem utan att få någon aha-är-det-så-det-ligger-till-då-måste-jag-genast-ändra-på-detta-reaktion så kan man säga att de gör sig skyldiga till ett brott. det är just här jag tycker att den stora skillnaden mellan våra argument ligger. du anser att man ska ta totalt avstånd från ett genomruttet system och att det aldrig kommer att gå att förändra detta system. jag menar att det är fullt möjligt att ändra människors inställnig med argumentet att de helt enkelt inte har en aning om att de är nickedockor åt kapitalet. håller helt med om att kapitalismen är rent och skärt förtryck.
Posted on: 2006/9/2 12:14
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
vår tro och ditt ansende förändras för varje dag som går..
så lycka till med dina problem atlanuschi.. systemet är knappast kapat, snarare skapat av dina favorit illusionister.. lysande, brilliant och bländande... lycka till och godmorgon på er sjusovare där..
Posted on: 2006/9/2 19:35
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ja jag håller med politikerna är kriminella och dom vet om det själva.
Eftersom demokrati innebär av folket med folket till folket innebär det att ett sytem med en ledare kan aldrig vara demokrati utan går stick i stäv med ordet. En politiker satsar på majoriteterna och det är minoroteterna som lider. Varför då välja och satsa på bli vald än värre vilja bli omvald? Inget annat än girighet. Hjärntvätten har gått så långt att inte många inser ens vad demokrati är för något utan hänger bara på medians förljugna information. Jag lever hellre ett kort liv ovh gör vad som är rätt änn att. Leve ett långt liv i en lögn. Viva la Revolutionen .Organise , Expose The Sekts , Challange Them , Then Act , Everything has its order and time . ; ) |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Finns som sagt mycket att instämma med i denna tråd. Intressanta ställningsdaganden gentemot dagens politik. Jag inser givetvis också att dagens "demokrati" har blivit korrupt och måste förändras radikalt. Kan vi inte försöka fokusera på vägen till denna förändring?
Även om ni ökar missnöjesrösterna med ca 5% för varje år så lär det dröja innan det får uppmärksamhet och förändrar något. Vi har då förmodligen redan dubbelt så många väggar och poliser mellan oss själva och regeringen pga en så "farlig" politisk utvecklingen. Att använda sig av demokratin för att ställa om samhällets utveckling är förmodligen det minst våldsamma och för allmänheten mest förståerliga alternativet. En borgerlig regering kommer innebära en snabbare förändring till det sämre. En stor del av alliansens väljare representerar företag, banker, statliga myndigheter, poliskåren, militären, överklassen etc. Är det inte just dessa människor som vi vill enas mot? Kanske det enda sättet att vinna över denna etablerade regering är att vinna genom att själv använda sig av deras system. Jag kämpar för "vänstersidan" i allmänhet eftersom det i årets val verkar stå och väga mellan blocken. Man ska givetvis aktivera sig mer än att enbart använda rösträtten. Jag kan spela flera spel samtidigt. Precis som dem ![]()
Posted on: 2006/9/2 20:54
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Posted on: 2006/9/2 20:59
|
|||
|
UNITED WE SLEEP, DIVIDED WE DREAM!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Enligt DN:
Quote: Var femte väljare är osäker om sitt partival i opinionsinstitutens mätningar. Det har sagts att det är dessa väljare som kommer att avgöra vem som vinner årets jämna valkamp. Men den djupundersökning av de osäkra väljarna som Synovate Temo gjort visar att inget av blocken kan räkna med att en hårdsatsning mot dessa grupper ska leda till stora röstframgångar. Läs Artikeln här! Det intressanta är att de som skriker på Icke-röstare säger ofta att om man INTE röstar så tjänar de borgerliga eller högerextrema på det: men enligt denna undersökning så är det just flest högerfolk som röstvägrar!
Posted on: 2006/9/2 21:51
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Quote:
Lustigt. Jag tycker artikeln säger det motsatta. Dvs den snarare bekräftar min teori. Artikeln nämner den borgerliga övervikten avseende sympatier samt att alliansen faktiskt leder med sina 34 procent över vänsterblockets 31. Men jag kan självklart ha fel. Utveckla gärna hur du tänker.
Posted on: 2006/9/2 22:44
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Våga Vägra Votera är publicerad i Stockholm Fria Tidning!
LÄS HÄR! Imorgon kväll kommer jag att debattera, om allt går vägen, i P1's VALBUSSEN!
Posted on: 2006/9/6 10:19
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
deviadah;
din tanke är fin men fungerar bara på det filosofiska planet. provoceramera slog huvudet på spiken; Även om ni ökar missnöjesrösterna med ca 5% för varje år så lär det dröja innan det får uppmärksamhet och förändrar något. Vi har då förmodligen redan dubbelt så många väggar och poliser mellan oss själva och regeringen pga en så "farlig" politisk utvecklingen. Att använda sig av demokratin för att ställa om samhällets utveckling är förmodligen det minst våldsamma och för allmänheten mest förståerliga alternativet." ska lyssna på P1 imorgon då så får vi se hur det går. lycka till!
Posted on: 2006/9/6 18:06
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Atlanuchi?
Så om det tar lång tid, ska vi strunta i att förändra då?`Är det bättre att spela elitens spelregler? Nä hoppa av tåget och bränn valsedeln. Bojkott har alltid fungerat när många deltar i den. Eliten har bara lyckats lura er att rösta, annars är ni "soffliggare" , eller " ni har ingen rätt att klaga om ni inte röstar. LOL. Kan det inte bara säga rakt ut att. Du har ingen rätt att leva om du inte röstar. Är inte det lika "demokratiskt". Att rösta blankt, grönt, rött............osv, Är bara ett trick att få dig att tro. Att du förändrar om du engagera dig minst 1 gång var 4:e år. Sen stängs dörrarna. Vilken tid på p1 imorgon ? KUL ![]()
Posted on: 2006/9/6 19:51
|
|||
|
Mitt svar på Bodströmsamhället:
Bli kriminell nu! snart kan det vara försent.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
NoMoreWar.
citat; "Atlanuchi? Så om det tar lång tid, ska vi strunta i att förändra då?`Är det bättre att spela elitens spelregler? Nä hoppa av tåget och bränn valsedeln. Bojkott har alltid fungerat när många deltar i den. Eliten har bara lyckats lura er att rösta, annars är ni "soffliggare" , eller " ni har ingen rätt att klaga om ni inte röstar. LOL. Kan det inte bara säga rakt ut att. Du har ingen rätt att leva om du inte röstar. Är inte det lika "demokratiskt". Att rösta blankt, grönt, rött............osv, Är bara ett trick att få dig att tro. Att du förändrar om du engagera dig minst 1 gång var 4:e år. Sen stängs dörrarna." varför är det så många röstvägrare som inte förstår att det ena inte utesluter det andra? för det första är allmän rösträtt inte en del av elitens spelregler. det är ett nödvändigt ont de tvingats acceptera. eliten eftersträvar diktatur. nämn en USA-insatt regim som är demokratisk? USA är en diktatur samtidigt som den absoluta gräddan av eliten residerar där. när hörde du senast George Bush hålla brandtal om hur viktigt det var att rösta, förutom möjligtvis på ett republikanskt partikonvent? jag ser det så här. jag lägger min röst på det parti som jag tror är minst benägna att hoppa på New World Order-tåget om det väl skulle barka åt helvete med utvecklingen i USA. med tanke på att moderaterna älskar USA och att Reinfelt är en Bilderbergare så blir det iaf inte en röst på M. jag tror verkligen inte den enda chansen till att påverka kommer en gång vart fjärde år. jag diskuterar med människor varje dag och försöker få folk att tänka själva och inte nöja sig med aktuellt, aftonbladet och idol. jo, bojkott är bra och fungerar utmärkt när många deltar i den. problemet just nu är att om du är någorlunda insatt i händelseutvecklingen i USA så är det ganska tydligt att det börjar koka. det är knappast troligt att vi fortfarande kommer att sitta här på vaken och diskutera huruvida Steven Jones analyser av vad som fick tornen att rasa är sanna eller felaktiga vid nästa val. då har redan ett av tre olika alternativ inträffat. 1. tillräckligt många amerikaner inser vad som pågår och drar förbrytarna inför rätta. detta kommer sprida sig som ringar på vattnet till Europa och allt kommer att rasa som ett korthus när sanningen kommer fram. 2. polisstaten som redan är utbredd, tillsammans med övervakningssamhället och propagandamaskinen neutraliserar hotet från sanningssägarna. denna potentiella strid kommer i sådana fall att stå i USA och i efterdyningarna kommer ögonen riktas mot europa. 3. inbördeskrig, med utgången 1 eller 2. jag tror att alternativ ett är mer troligt. i ett alternativ 2- eller 3-scenario känns det långt mycket mer betryggande att ha folkliga representanter med en ideologi längre ifrån den som praktiseras av världsförgörarna. med tanke på detta, samt att det är 10 dagar kvar till valet (eller något i den stilen) så kommer en outnyttjad röst bara gagna det system som du kämpar emot. ett exempel är valdeltagandet vid EU-parlamentsvalen som i Sverige är det lägsta för hela Europa. trots att EU påverkar oss otroligt mycket så hör man ändå knappt en politiker som ens diskuterar EU. detta är ju ett klockrent exempel på hur lite politikerna egentligen respekterar en bojkott, även om det i detta fall kanske mer rör sig om okunskap. spelar mindre roll. för en elitist är det ändå bara siffror. citerar SCB; "Utifrån dessa undersökningar vet vi att högt valdeltagande framför allt finns bland inrikes födda, högutbildade, höginkomsttagare, sysselsatta, tjänstemän och gifta. Unga, utrikes födda, lågutbildade, låginkomsttagare, arbetslösa, arbetare och ensamstående deltar i lägre grad. I takt med att valdeltagandet vid riksdagsval sjunkit har dessa skillander förstärkts." http://www.scb.se/Grupp/allmant/BE080 ... 20samh%C3%A4llsgrupper%22 låter i mina öron som att en elit bejakar sin maktposition, för det är knappast den senare gruppen som har mest att hämta i Fort Europa. Varför inte starta ett eget parti? forma din egen agenda. kanske lite sent att göra någon skillnad just nu men det kan vara värt ett försök. det är inte systemet det är fel på. det är människorna i det. en röstvägran i år är en röst på eliten.
Posted on: 2006/9/6 21:32
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Idag: 7 sep 2006
16.05 P1 VALBUSSEN! FP + S kommer vara där!
Posted on: 2006/9/7 9:11
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
deviadah
Jag respekterar din åsikt och tycker du har sagt många bra saker i denna tråd. Men att ställa sig själv i ett utanförskap genom att inte rösta ger ej intryck av något konstruktivt. Du har inte en genomförandeidé förutom att folk helt enkelt ska sluta rösta. Vad blir nästa steg? (Ledtråd: USA-överklasspolitik) Röstvägran, som har sitt ursprung ur människor som dig och mig ses i allmänhetens ögon som något destruktivt och farligt. Även jag har provat din väg i tidigare val. Faktum är att ingen bryr sig om en röstvägrare. En sån utveckling kan inledningsvis bara leda till ett mer segregerat samhälle där du och jag ses som fiender till "demokratin". Detta kommer innebära en upprustning av ordningsmakten. Man kanske till och med får för sig att använda militären för att trycka ner oss. Vem vet? Lägg din röst där den säger något, där människor kan se att du faktiskt tänker framåt. Rösta på piratpartiet, F! eller någon av de andra uppstickarna. Nåt borde du väl kunna ta ställning till? Det skulle få så mycket mer genomslagskraft än att bara skapa ett politiskt tomrum. Vi måste kunna visa vägen. Människor behöver ett realistiskt alternativ till dagens samhälle för att de skall lyssna. Att sända signaler om tomrum inger varken trygghet eller förståelse hos familjen Svenson. Genom röstvägran stärker du konstigt nog regeringens makt över dig. Jag ber dig att begrunda detta ordentligt. Du länkade själv till artikeln som bekräftar det jag säger angående den politiska utvecklingen. De med makt och pengar har skapat vårat system och kommer alltid ha tid och ork att gå till vallokalen. Jag tror inte de kommer börja röstvägra någonsin. Dessa människor har ju redan allt och har bestämt sig för att behålla det. De lever inte ens i våran värld min vän. Deras mål är just diktatur där ingen längre röstar. Mitt förslag är att du fortsätter driva dina argument angående dagens korrupta politik. Men istället vänder det till något konstruktivt som folk kan identifiera sig med. Varför inte skapa ett eget partiprogram och få röstvägrarna att rösta på dig istället? Som du vet röstvägrar människor av 1000 olika anledningar. En anledning kan vara som din, dvs att man brinner för detta, vilket jag respekterar. Men andra anledningar kan även vara lathet, okunskap, ovilja, eller att man helt enkelt är nöjd som det är och inte bryr sig längre. Detta är faran med röstvägran eftersom de som har makten på detta sätt får behålla den. Dagens politiska debatter ligger på låg nivå där ingen vinner. Folk ser inte längre att de kan påverka. Makthavarna tjänar på detta. Vi kan skapa en helt ny debatt genom att rösta där det syns. Hjälp mig kapa benen på Reinfeldt. Politik är hans vapen. Just nu är det han som syns, inte du och jag. Vi kan rösta och således sabba för honom samtidigt som vi gör mycket mycket mer. Genom att inte rösta i detta val gör du högeralliansen en tjänst. Att vägra är passivt. Vi måste vara aktivister, på alla fronter ![]()
Posted on: 2006/9/7 10:04
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Nja och nej, eller ja. Hmm.. Vet inte.
Men här kommer ett lite onödigt långt inlägg på hur jag ser på det. Politik är för mig lögn, lögn och bedrägeri. Vi har sett löften brytas till höger och vänster år in och år ut. Jag kan inte förstå vad som krävs för att folk ska förstå att politiker bara är fulla av skit. Här kommer bara ett exempel/fråga: Är det någon här som tror att spion härvan kom som en överraskning för sossarna? Att de valde mitt på natten, bara några timmar efter Fredriks utfrågning. Att kalla till presskonferens. Nu snackar vi timing a la pression. La ni märke till vilken tyngd och allvar de lade på frågan? För mig är det så falskt och genomskinligt att jag bara kan bekräfta det som lögner, lögner och pajkastning. Klart de vet att det har pågått en längre tid. Att offentliggöra det veckor innan valet blir för mig lika patetiskt som själva intrånget. Det lyser ett starkt sken av timing och dirty tricks som vanlig. Och dom har många förtroende för. Nej, Jag kan inte bevisa att sossarna har vetat en längre tid. Det är bara slutsatserna av liknande lögner som har bevittnats och bevisats genom åren. För mig är det glasklart att avslöjandet enbart var att skada. och timingen kunde inte vara bättre, 13 dagar före valet och timmarna efter Fredriks utfrågning. Politiker med de tankegångarna vägrar jag lyssna på, och framförallt rösta på. Och alla politiker spelar samma spelregler, annars får de ju inte vara med. Jag kan inte tro ett enda ord en politiker yttrar. Inte ett enda. $ = roten till all ondska och orättvisa. Pengar är bara en bekräftelse på hur ett ego sällan är medmänskligt. Det handlar knappast om hårt arbete. Hela det ekonomiska och politiska systemet är så komplext, att det inte går att efterleva utan korruption och orättvisor. Omöjligt. Demokrati. Det är lätt att försköna men svår att efterleva. Ungefär som kommunism, det ser bra ut på pappret. USA är en diktatur som du säger, Ändå stödjer det demokratiska Sverige, USA med vapen. + några länder till. Har något demokratiskt land vågat fråga sin befolkning om det ska utvecklas vapen? Utveckla kärnvapen? Det där med parti, det skulle vara om alla vi som vägrar rösta går ihop, hoppar av tåget och startar upp något nytt utan att behöva rösta och fråga om lov. Tänk vad mycket några tusen kunde skapa. All den kunskap och kraft som samlas på ett och samma ställe för att uppnå samma mål under en längre tid. Jag har svårt att se att meningen med livet skulle vara 40 timmar i veckan, i ca 45 år. För en taskig pension som en direktör har snuvat mer än halva kakan på. Det börjar med barnbidrag, Slutar med studiebidrag för att sedan gå över till återbetalningen. Denna typen av struktur står varje politiker bakom. Idag är det 25-35 elever i varje skolklass. Det finns inte tid och utrymme att lära barnen annat än vad som står i läroböckerna. Tid för själförtroende, teater och filosofiska lektioner finns inte. Inskolningen går undan Och du ska ta ditt vägval vid 15 års ålder. - Hmm. Vad ska jag utbilda mig till. Undra vad jag vill jobba med i 45 år. Hmmm??? Ska jag välja målare eller snickare?? Kanske tekniker? Hmmm, svårt det här… . men vänta nu, vad har jag för betyg? Shit, det blir verkstadsmekaniker Eller. - Pappa vill att jag ska bli…. Varför kunde inte skolan vara inriktad på självförtroende, medmänsklighet, talang och natur. Och framförallt vägvalet, kan vänta till en mognare ålder. Inrikta skolan på att barnen kan uppnå vad som helst. Då tror jag utvecklingen skulle gå snabbare och mot en mer positiv framtid. Men inte om vi skolar in alla till systematiska arbetare. Frihet är för mig en saga. Det är mer regler och förbud är uppmuntran och hjälp, för exempelvis självförsörjare eller arbetare. Man får inte ens konsumera vad man vill. Inte heller resa var du vill utan pass eller visum. Man måste fråga om lov först. Då är det ok at resa. Vi står still eftersom de flesta slavar åt någon annan. Vi tillochmed betalar hyra till en fastighetsägare som tjänar fett på att hyra ut just till dig och mig. Om alla som bor i en stor hyresfastighet, köper loss den och driver den utan vinst. Då tror jag att det skulle utvecklas och möjligheter för utbyggnad eller andra aktiviteter skulle öka. Mer bostäder, inga hemlösa. Hemlösheten är ett mycket bra exempel på hur ett starkt ekonomisk samhälle är oförmögen att lösa ett enkelt problem. Istället satsar man på vapen eller något annat omoraliskt. Fri energi. Jag är övertygad om att den existerar sen långt tillbaka. Eftersom vi lever i den ekonomiska världen så blir den ekonomiska förlusten för stor för vinsttagarna, om de skulle släppa den till folket. Jag känner mig blåst och snuvad på något fantastiskt. Bara för det så glider jag in lite of topix Vi har ju motsatser till allt. Natt och dag, vått & tort, ondska och godhet, upp och ner osv. Men gravitationen och cirkeln? Är det antigravitation och spiral? Hur funkar det och vart leder det? Topix: Jag vet att dessa idéer och tankar som jag har låter ogenomförliga för många. Det hade jag tyckt för ett tag sedan oxå. LOL. Men världen och samhället är allt annat än rättvis och medmänskligt. Och de flesta kommer aldrig att förstå det innan de drabbas själv. Av ex: arbetslöshet eller avstängning från a-kassan. Ja ja… Jag skulle kunna gå vidare med orättvisor och lögner som, Skatter, bensinpriser, pensionen, tsunamin, estonia, sjukvård, äldreomsorg, skolan, banksystemet, 11:e september mm, mm, mm…. men risken för att det blir för bittert är överhängande. Men man blir ganska anti allt, när man får upp ögonen för lögnerna och det totala oförmågan att lösa ex: arbetslösheten eller de hemlösas situation. Det blir för mig dubbelmoraliskt att rösta på dessa lögnare. Som bevisligen ljuger. Och när man får höra saker som att, man har inte rätt att klaga om man inte röstar. Gör det bara än mer patetiskt, och viljan att inte rösta bara växer. Hur många lögner ska folket ta innan de fattar? LOL. Inte mycket hopp här va. ;) Jag är bara trött på att ens försöka tro på att en politiker kan förändra till det bättre för folket. Total likgiltighet har börjat smyga sig på. Vill verkligen skita i allt som har med den ekonomiska strukturen att göra, men det är inte lätt. Som att sluta äta nästan. Så visst lever jag också dubbelmoraliskt eftersom jag tjänar pengar och använder det. Men det är inte lätt att ta sig ur något som systematiskt har matats in i en under alla år. Och jag har inte lösningen på det komplexa samhället, men jag ser stora brister i det utan förbättringar i sikte. Lite onödigt långt inlägg va?
Posted on: 2006/9/7 10:55
|
|||
|
Mitt svar på Bodströmsamhället:
Bli kriminell nu! snart kan det vara försent.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
NoMoreWar
Mycket bra inlägg, inte alls för långt. Håller med om i stort sett allt du säger. Det är vi människor som har sovit för länge. Politiken är infiltrerad av makthungriga idioter som blåser oss varje dag, precis som du säger. Men jag kommer fortfarande gå och rösta på ett av minoritetspartierna för att visa att jag har en åsikt. Jag vet att min röst räknas till något så länge jag inte bara skiter i att rösta. Vi har alla ett ansvar att göra något. Att rösta är enbart en av alla olika vägar framåt. Att ställa sig utanför blir tyvärr bara knas. Antar att tiden får visa vad som händer. Men att på valdagen lägga sin röst på ett minoritetsparti som skiter på dagens etablerade politiker tar inte så värst lång tid. Det är garanterat värt det. Något måste börja hända. Inte bara underground. Jag vill att vi ska synas överallt. Så snart som möjligt.
Posted on: 2006/9/7 12:09
|
|||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Starta ett nytt parti?
Även om det kanske inte är en lösning så kanske nån börjar tänka lite...
Posted on: 2006/9/7 20:59
|
|||
|
Think around, open your eyes, realise they are telling you lies...
|
||||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Ja jag håller med flera bollar i luften måste man ha man måste ju agera med kunskapen man har förblir man passiv är man ju inte mycket bättre än dom.
Folk inser inte deras mål och därav inser dom inte heller att deras passivitet gräver deras grav pga att dom anpassat sig till konsument samhälle och blivigt självkära i sina drifter o känslor som har falsk basis. Den gruppen kan man inte höra till, med sanningen funnen. Du säger att vi behöver en radikal skillnad ja jag instämmer men vem och hur skall den ledas. Hur du än går till väga bildas en hierarki som behöver ett kontroll organ men vem ska kontrollera dem osv osv. Vad vi saknar är medvetna människor i politiken med medkänsla istället för dessa psykopater som sitter där idag för det första. Dessutom behövs ett system som representerar alla med flera ledare som följer en och samma princip nämligen sanningen, Lagra energi omvandla producera orsak verkan .Och anpassa den efter dess natur som tillåter våran existens istället för vapen och kontrol. Hade allt detta gjorts från början skulle vi inte ha dom problemen vi har idag .Då allt har sin tid och sitt pris blir priset naturens kollaps och människans förslavande. EXPOSE THEM CHALLANGE THEM THEN ACT Dom 3 stegen vi ligger 40% på steg 1 nu Age of truth is here lösningen kommer. Som gandhi sa sanning förblir sanning även om man följer den eller inte. Man kan inte förneka existensens Lagar allt kommer till sin rätta inom tid om människan agerar. Vad dom räknar med är att hjärntvätta folk tills och göra dom så självkära att ingen agerar. Därav se på din omgivning var stolt med sanningen och EXPOSE CHALLANGE ACT ; ) |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login