vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 (2) 3 »

Anonym
Re: Vad händer den 11:e?
Jag jobbar hela helgen och kommer därför inte för än tidig morgon till sthlm. Tar med mig filmer, lite småafficher och det jag kan komma på. Vart ses?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Jag rekomenderar alla som kommer att ta med sig blandat med dokumentärfilmer. Jag kommer iaf ha med mig en god hög av Loose Change, Confronting the evidence och endel Alex grejer.
Iofs är detta inget nytt för mig, då jag ständigt bär på mig ett CD-case med detta i ryggsäcken. Det är väl bara att vissa tillfällen så är det bättre att ha med sig än andra tillfällen.

Post-lunch imorgon den 11 september tänker iaf jag börja lite infowarrior verksamhet. Blandat upplägg. Det är bra att träffas utanför vaken.se i verkligheten för att då ökar man erfarenheten i direkt-aktism och allt blir roligare. Hoppas därför att alla som kan tar och kommer! Bor du i Sthlm finns det ingen ursäkt.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
haha PriMo

Posted on: 2006/9/10 14:17
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
min dag kommer att se valig ut. kommer att jobba sedan gå hem å ugla framför dator eller tv kanske ta en öl eller 2 beroende om jag har någon kvar efter helgen. han inte kolla kylen innan jag gick till jobbet .

Posted on: 2006/9/10 16:32

See User information
Vi möts upp hemma hos mig, tar oss ut på stan vid 2 snåret och går till demonstrationen till kl 5.

Så fullt röj hela dagen.

Posted on: 2006/9/10 21:43
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Någon som ska till Köpenhamn/Christiania i morgon?

Posted on: 2006/9/10 22:19
Mitt svar på Bodströmsamhället:
Bli kriminell nu! snart kan det vara försent.

Anonym
På Sergels Torg ni ska hålla till?

Kanske tittar förbi efter jobbet imorrn om jag har tid..

Ha de

Anonym
va ska du ha för en skylt (plakat) ZPZ?

911 INCIDER JOBB?

hehe skojar bara lite med dig

See User information
PriMo -> Lysande jobb du har gjort. Hoppas nu inte pappret tar slut
exakt vid den tiden bara

Posted on: 2006/9/10 22:38
- -

See User information
En mer passande skylt vore kanske:

Im Gonna Eat My hat
If 911=Inside Job

Posted on: 2006/9/10 22:40
- -

See User information
är det någon som kommer filma det hela så att vi som inte kan komma får se senare?

har någon dragit iväg ett mail eller något till olika tidningar och sånt? skulle ju vara roligt om någon tidning skulle skriva om det..

Posted on: 2006/9/10 23:31

See User information
Det blir full videobevakning från vakens sida. Så för och efterfest kommer upp dagarna efter.

Posted on: 2006/9/10 23:54
Administratör och grundare av vaken.se

See User information
Japp även jag kommer nog filma en del.

Posted on: 2006/9/11 7:43
Unknown.se - Sveriges (snart)största site om det okända. ;)

Anonym
Gå gärna en sväng runt och se vad som rör sig i Utkanterna.

Idag lär ni vara Bevakade !!??

See User information
Jag ska ligga här med min mysiga snoriga nästa och feber och kolla in nyheterna om ni näms något... :)

Posted on: 2006/9/11 7:56
"Fascism should more appropriately be called Corporatism because it is a merger of state and corporate power."

See User information
Quote:

A73 wrote:
Gå gärna en sväng runt och se vad som rör sig i Utkanterna.

Idag lär ni vara Bevakade !!??

hehe, som i göteborg filmen "vi dem dömda" eller vad den heter?

Posted on: 2006/9/11 8:20

See User information
Ingen från Malmö som ska över sundet idag? Jag tar bilen, det blir billigare om vi är fler i den. skicka ett pm isf.
ha det bäst.

Posted on: 2006/9/11 10:24

Anonym
NoMoreWar: Var du i Chris under 11 september?

Mycket snyggt ihopklippt micro! Det var skitkul att träffa er som jag inte tidigare träffat IRL. Mycket bra start, nu drar vi upp temot och ökar aktivismen säger jag. Jag menar, det är ju lätt att göra _mer_ och oftare eftersom det är roligt, underhållande och man lär sig alltid nya saker och ny information kommer fram. Hade det varit jobbigt att vara aktivist ute i verkligheten så hade ju engagemanget kanske varit annorlunda, men nu är det ju den direkta motsatsen.

Old saying: "Vaken has more fun".

Synd att vi inte fick en chans att tala vid mikrofonen. Jag hade gärna sett Homopope köra loss hårt där... Det hade varit häftigt.

See User information
Det var en bra "teaser" från sergels torg..

Det var kul att träffa alla "tokstollar" men det var ju inte många som hade sina foliehattar på sig, bara homopope ;)

Posted on: 2006/9/12 18:27
"They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety."

/Benjamin Franklin

See User information
Japp det var kul att träffa alla från vaken.se, och nu när detta var min första aktivism-aktivitet, så jag kan bara säga att det var hel kul!

Jag hänger gärna med vaken.se-gänget vilken dag som helst. ;)

Posted on: 2006/9/12 19:13

See User information
Damn it to hell att jag inte var med. Fick inte ledigt från den här jäkla marinbasen. Men det låter som att ni väckte upp en hel del människor Ska kolla på filmen så fort jag får tid.

Posted on: 2006/9/12 19:17
Your shoelace is untied.

See User information
Quote:

void wrote:
NoMoreWar: Var du i Chris under 11 september?

Mycket snyggt ihopklippt micro! Det var skitkul att träffa er som jag inte tidigare träffat IRL. Mycket bra start, nu drar vi upp temot och ökar aktivismen säger jag. Jag menar, det är ju lätt att göra _mer_ och oftare eftersom det är roligt, underhållande och man lär sig alltid nya saker och ny information kommer fram. Hade det varit jobbigt att vara aktivist ute i verkligheten så hade ju engagemanget kanske varit annorlunda, men nu är det ju den direkta motsatsen.

Old saying: "Vaken has more fun".

Synd att vi inte fick en chans att tala vid mikrofonen. Jag hade gärna sett Homopope köra loss hårt där... Det hade varit häftigt.

Japp. I was there. But...:( Ingen Steven E Jones? En liten besvikelse att inte han dök upp som lovat. Men för övrigt var det en helgrym dag på chris. God mat, dryck och röka, glada människor och hundar. stämningen på topp med andra ord.

Kvällen inleddes med att journalisten Jesper informerade om kvällens 2 filmer. ( Painfull deception och eyewitness) vi gick efter en kort stund då Steven inte skulle träda fram på scen. och påsen skulle ju tömmas innan gränsen till Svensson land
När vi gick så var det kanske 50 pers som satt och kollade. Men jag tror att Al gore's miljödokumentär tog större delen av folket som brukar gå på Chris.

Posted on: 2006/9/12 20:47

See User information
Nu finns även våran lilla "film" uppe för dem som är intresserade:
http://www.unknown.se/filarkiv/Demonstration_plattan[unknown.se].avi
(högerklicka spara som)
Kanske inte finns så mycket intressant material i filmen, men iallafall något.

Posted on: 2006/9/12 23:33

See User information
Quote:

PriMo wrote:
Nu finns även våran lilla "film" uppe för dem som är intresserade:
http://www.unknown.se/filarkiv/Demonstration_plattan[unknown.se].avi
(högerklicka spara som)
Kanske inte finns så mycket intressant material i filmen, men iallafall något.

Mycket snyggt klipp. Det såg ut att stå mycket folk på plattan. Kul!

Posted on: 2006/9/12 23:45

« 1 (2) 3 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper