vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 9 ... 17 »

Anonym
Re: Bara svenska i skånsk skola
Jepps det finns många som glömmer bort hur det känndes och vara förtryckt när dom smakat på guldklimpen och glömmer snabbt bort sig själva och hur dom haft det innan.

Matrialism förstärker egot och fördärvara alla vare sig vit svart röd gul grön lila eller en alien.

Folk är blinda deras uppfattning av vad fel och rätt är har havererat.

Dom tror whatever makes my lifstyle more comfortabel is right.

svar=FEEEEEEEEL

Jorden är forfarande rund oavsett om man sover eller är vaken gul grön lila eller från en annan planet.

All is one One is all
Man is an addaption of their sourrandings and the thought is a product therebuy.

Your reactions tells me of your intentions.

Your instentions tells me of your addaption.

Ibland läser jag av folk bättre än dom läser av sig själva.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

Invandrarna som inte vill integrera sig, vilket är en betydande majoritet. Går de in under facket "kassta ut de som inte sköter sig"

Fast det säger sig väl sjävt? Om jag skulle flytta till somalia och finna en massa svenskar där, skulle jag väl givetvis bo med dessa människor? Man kan inte tvångsintegrera människor

Du har naturligtvis rätt jag skulle oxå bo där det finns svenskar.
men vissa nationaliteter går betydligt bättre att "integrera" en andra.
EX med mina chilinska vänner märker ja inga problem med.
naturligtvis döper de sina barn till ickenordiska namn men det kan jag ta.
saken är att vi tagit emot för många invandrare på för kort tid och från för många olika kulturer
Men ex muslimer är fruktansvärt svårt om inte omöjligt.

Ordföranden för muslimska rådet i sverige vill ju bla att kvinnor och män ska ha olika badhus i skolor
man ska få gifta sig vid 15års ålder
OSV!

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

The-Assasin wrote:
Jepps det finns många som glömmer bort hur det känndes och vara förtryckt när dom smakat på guldklimpen och glömmer snabbt bort sig själva och hur dom haft det innan.

Matrialism förstärker egot och fördärvara alla vare sig vit svart röd gul grön lila eller en alien.

Folk är blinda deras uppfattning av vad fel och rätt är har havererat.

Dom tror whatever makes my lifstyle more comfortabel is right.

svar=FEEEEEEEEL

Jorden är forfarande rund oavsett om man sover eller är vaken gul grön lila eller från en annan planet.

All is one One is all
Man is an addaption of their sourrandings and the thought is a product therebuy.

Your reactions tells me of your intentions.

Your instentions tells me of your addaption.

Ibland läser jag av folk bättre än dom läser av sig själva.

På ren svenska?
är detta ett motargument eller vill du skriva av dig

vad är fel med språktest?
hur ska du integrera folk som inte vill integreras?
hur ska du integrera folk som du inte kan tala med?

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Invandrarna som inte vill integrera sig, vilket är en betydande majoritet. Går de in under facket "kassta ut de som inte sköter sig"

Fast det säger sig väl sjävt? Om jag skulle flytta till somalia och finna en massa svenskar där, skulle jag väl givetvis bo med dessa människor? Man kan inte tvångsintegrera människor

Du har naturligtvis rätt jag skulle oxå bo där det finns svenskar.
men vissa nationaliteter går betydligt bättre att "integrera" en andra.
EX med mina chilinska vänner märker ja inga problem med.
naturligtvis döper de sina barn till ickenordiska namn men det kan jag ta.
saken är att vi tagit emot för många invandrare på för kort tid och från för många olika kulturer
Men ex muslimer är fruktansvärt svårt om inte omöjligt.

Ordföranden för muslimska rådet i sverige vill ju bla att kvinnor och män ska ha olika badhus i skolor
man ska få gifta sig vid 15års ålder
OSV!

Ja, jag vet att jag har rätt, hela Sverige är ett levande bevis för att jag har rätt. Tyvärr har väl inte alla vaknat till ännu.

Det som mångkulturen bidrar med, utöver kriminalitet osv, är att det skapar en kulturlöshet samt rotlöshet. De enda personerna som tjänar på detta är kapitalisterna. Vilket också säger sig självt, ett folk som är totalt rotlöst och kulturlöst, ett folk som inte har någon sammhörighet överhuvudtaget alltså, är ju mycket enklare att utnyttja rent ekonomiskt och på andra plan än ett folk som verkligen känner gemenskap, glädje och sorg med varandra. Kapitalismen är väldigt mycket för en mångkultur eftersom dessa människor vet om vad det gör med alla kulturer.
Skulle vi svenskar vara ett folk som kände en stor sammhörighet med varandra skulle vi slippa se ett mcdonalds varannan mil vi kör. Vi skulle slippa se sexualiserade dockor i leksaksaffärerna och vi skulle definitivt slippa se en röd coca cola tomte på julafton. Mångkultur och kapitalism = hand i hand.

Mångkulturen förintar alltså varje kultur som vuxit fram i generationer av våra förfäder. Indianerna är ett bra exempel, de föll offer för en mångetnisk och mångkulturell stat nämligen USA. Om inte lika rå utplåning så står Sverige just nu inför samma problem.

Anonym
Quote:

Ja, jag vet att jag har rätt, hela Sverige är ett levande bevis för att jag har rätt. Tyvärr har väl inte alla vaknat till ännu.

Det som mångkulturen bidrar med, utöver kriminalitet osv, är att det skapar en kulturlöshet samt rotlöshet. De enda personerna som tjänar på detta är kapitalisterna. Vilket också säger sig självt, ett folk som är totalt rotlöst och kulturlöst, ett folk som inte har någon sammhörighet överhuvudtaget alltså, är ju mycket enklare att utnyttja rent ekonomiskt och på andra plan än ett folk som verkligen känner gemenskap, glädje och sorg med varandra. Kapitalismen är väldigt mycket för en mångkultur eftersom dessa människor vet om vad det gör med alla kulturer.
Skulle vi svenskar vara ett folk som kände en stor sammhörighet med varandra skulle vi slippa se ett mcdonalds varannan mil vi kör. Vi skulle slippa se sexualiserade dockor i leksaksaffärerna och vi skulle definitivt slippa se en röd coca cola tomte på julafton. Mångkultur och kapitalism = hand i hand.

Mångkulturen förintar alltså varje kultur som vuxit fram i generationer av våra förfäder. Indianerna är ett bra exempel, de föll offer för en mångetnisk och mångkulturell stat nämligen USA. Om inte lika rå utplåning så står Sverige just nu inför samma problem.

Visst är det så

Anonym
Vi hörres om några år när du åldrats lite då kanske du har växt upp och lärt dig mera.

Tills dess får du upptäcka sanningen själv argumenterar inte med en narrow mind im not your father hitta sanningen och visa mig den sen om några år så får vi se om ni lärt er något.

Anonym
Quote:

The-Assasin wrote:
Vi hörres om några år när du åldrats lite då kanske du har växt upp och lärt dig mera.

Tills dess får du upptäcka sanningen själv argumenterar inte med en narrow mind im not your father hitta sanningen och visa mig den sen om några år så får vi se om ni lärt er något.

motbevisa mig istället för påpeka min ålder
vad är det för fasshistmetoder?

personligen tror ja att både bennybear och jaxtone i denna tråd skulle kunna vara din far!

Anonym
Hej och välkommen till vaken Bjornir.
Bjornir skrev:

Invandringen som sådan är skadlig för både ursprungsbefolkningen och personerna som kommer hit. Det är psykologiskt ohumant, till stor del även fysiskt.

Jag håller med som jag nämt tidigare i denna tråd folk som inte vill stoppa invandringen är dem största rasisterna ,då dem inte tänker på invandrarnas bästa och defintivt inte på sina egnas heller .

Senegals president sa i en intervju att man snart inte har nån kompetens kvar i landet läkare och andra yrkes grupper har flytt landet vilket skapar ännu mer problem än vad som redan finns han menar på att man ska se till att lösa problemen där källan till problemen finns alltså lösa Senegals problem i Senegal inte flytta problemet nån annanstans.

I det forna Jugoslavien skriker man efter hjälp från sina landsmän att bygga upp länderna igen många väljer att stanna kvar i Sverige av olika skäl .

Pengarna en flykting som får hjälp i Sverige under en 1 år skulle säkert hjälpt minst 100 tals männsikor på plats i Afrika under samma tid .

Bjornir skrev Det finns INGEN absolut INGEN mångkultur som har fungerat någonstans i världen.

Nej precis kolla på Usas mångkultur latinos för sig kineser för sig
Irländare för sig osv nu kanske Usa är ett dåligt ex då det landets efter stölden av landet från indianerna helt byggts upp kring invandring men man får ändå en bild hur naivt det är att tro att många olika nationaliteter skulle vilja leva och komma överrens med varandra när dem kan leva med sina egna. Jag har själv en bror som pluggar I USA närmare betsämt i Brooklyn när man skall tex leta efter boende i NEW YORK &Brooklyn så står det uttsatt en lista i % hur stor del av en viss nationlitet där bor bor i just det området man önskas bo kanske något för politikerna att införa här i Sverige skämt å sido.

.

See User information
Alla multi-kultiförespråkare här på detta forumet har en väldigt låg debatt-nivå. Istället för att sakligt bemöta argument angriper man motståndarens ålder eller förståelse för världen. Kom med nåt konkret istället!

Varför skall vi ha mångkultur? Ge mig en bra anledning!

Posted on: 2007/1/24 20:19
"Hur Svenska Stålet Biter
Kom Låt Oss Pröva På
Ur Vägen Illuminater
Friskt Mod i Gossar Blå"

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Nej
årets bästa film "förortsungar" vilken tur slipper vi anmälla det till någon diskremeringsbyrå

Absolut inget konstigt, har inte sett filmen själv.. vet inte om jag kommer göra det. Men jag är väl 100% säker på att det är en propagandafilm som vilken annan mångkulturell smörja som helst.

I dagens Sveriges vanvettiga demokrati finns nämligen två stycken statsideologier nämligen internationalismen och mångkulturen.
Oavsett vilket sida du väljer på den den demokratiska himmelen så tycker de etablerade partierna exakt likadant i dessa frågor, möjligen med olika anledningar.. men fortfarande helt överens.

Vad händer då om man ställer sig som motståndare till internationalismen och mångkulturialismen? Jo man uthängs som "rasist" (vilket är det näst farligaste man kan kallas för i sverige) eller "nazist" (vilket är det farligaste man kan kallas för). Med massmedias hjälp pumpar man ut propaganda om hur nödvändig internationalismen och givetvis mångkulturen är för landet, ger skeva bilder om vad nationalism är, förlöjligar allt vad som har med svensk kultur, tradtion och folklynne att göra osv osv.

Med massmedias (och vi vet ju vilka som styr över den) hjälp har man då gett folket en rotlöshet och kulturell vilsenhet. När detta sedan har urartat kan inte folket känna sig hemma med sina landsmän överhuvudtaget, dvs egoismen kommer in i bilden. Nu är inte ens folkets välående det viktigaste längre, nu är det viktigaste att grannen ska känna avdunsjuka över din fina bil, stereo eller båt som du nyss har köpt.

Man har kort sagt skapat en internationalistisk "demokratisk" diktatur.

Anonym
Maggot skrev:

Om man jämför Nord Amerikas utförsäljning av indianernas land alla från världens alla hörn var välkommna att komma och ta för sig och ta en del av kakan på bekostnad av indianerna deras kultur var inget värd och definitivt inte deras liv.

Det känns som vårt land delas ut på samma sätt hjärtligt välkommna ta en del av kakan skit i dem som redan bodde här och deras kultur dem kan ändå inget göra och om mot förmodan någon skulle öppnar truten så e det inget att bry sig på dem är ändå bara rassar .

Anonym
Quote:

CrushNWO wrote:
Hej och välkommen till vaken Bjornir.
Bjornir skrev:

Invandringen som sådan är skadlig för både ursprungsbefolkningen och personerna som kommer hit. Det är psykologiskt ohumant, till stor del även fysiskt.

Jag håller med som jag nämt tidigare i denna tråd folk som inte vill stoppa invandringen är dem största rasisterna ,då dem inte tänker på invandrarnas bästa och defintivt inte på sina egnas heller .

Senegals president sa i en intervju att man snart inte har nån kompetens kvar i landet läkare och andra yrkes grupper har flytt landet vilket skapar ännu mer problem än vad som redan finns han menar på att man ska se till att lösa problemen där källan till problemen finns alltså lösa Senegals problem i Senegal inte flytta problemet nån annanstans.

I det forna Jugoslavien skriker man efter hjälp från sina landsmän att bygga upp länderna igen många väljer att stanna kvar i Sverige av olika skäl .

Pengarna en flykting som får hjälp i Sverige under en 1 år skulle säkert hjälpt minst 100 tals männsikor på plats i Afrika under samma tid .

Bjornir skrev Det finns INGEN absolut INGEN mångkultur som har fungerat någonstans i världen.

Nej precis kolla på Usas mångkultur latinos för sig kineser för sig
Irländare för sig osv nu kanske Usa är ett dåligt ex då det landets efter stölden av landet från indianerna helt byggts upp kring invandring men man får ändå en bild hur naivt det är att tro att många olika nationaliteter skulle vilja leva och komma överrens med varandra när dem kan leva med sina egna. Jag har själv en bror som pluggar I USA närmare betsämt i Brooklyn när man skall tex leta efter boende i NEW YORK &Brooklyn så står det uttsatt en lista i % hur stor del av en viss nationlitet där bor bor i just det området man önskas bo kanske något för politikerna att införa här i Sverige skämt å sido.

.

Tackar så hjärtligt.

Jo det är som jag brukar säga till mina föräldrar, jag brukar säga att det är väldigt oansvarigt att låta mig och min bror växa upp i det här samhället i och med att våra föräldrar stöder det. För att inte tala om våra barn, deras barn, deras barn osv.. Man kan se en klar koppling mellan otryggheten på gator och den vansinniga invandringspolitiken i Sverige idag.

Men ett annat ganska intressant exempel på mångkultur är ju Jerusalem, det var (vad jag känner till iaf) det första försöket till att låta flera folkgrupper bo tillsammans i fred och frihet.
Ursäkta om jag låter lite ironisk, men de krigar ju för fan än i dag om den där jävla staden!?

Anonym
Quote:

CrushNWO wrote:
Maggot skrev:

Om man jämför Nord Amerikas utförsäljning av indianernas land alla från världens alla hörn var välkommna att komma och ta för sig och ta en del av kakan på bekostnad av indianerna deras kultur var inget värd och definitivt inte deras liv.

Det känns som vårt land delas ut på samma sätt hjärtligt välkommna ta en del av kakan skit i dem som redan bodde här och deras kultur dem kan ändå inget göra och om mot förmodan någon skulle öppnar truten så e det inget att bry sig på dem är ändå bara rassar .

Det var jag som skrev det :P

Nej men det är ju det som kallas för rashat, den sanna rashataren i sverige idag är framförallt politiker, massmedia (den lilla svenska delen som är verksamma) men också majoriteten av den svenska befolkningen.

Ordningen av idag har ju på ett väldigt lömkst sätt lyckats skapa ett självförakt hos svensken. Precis som jag sa innan, man har skapat en rotlöshet.

Anonym
Hmm Det är bättre och hålla käften och tiga än att visa hur omogen man är.

Denna sidan handlar om hemliga sällskap om du inte ser deras inblanding eller effekterna av den så tig om saken.

I hate when a clouded mind tries to speak up

Anonym
Quote:

The-Assasin wrote:

Hålla käften?
Jag argumenterar på ett sakligt sätt, och om du kan inte svara så lägg ner istället för att gå till personangrepp

svara istället på frågan hur "omogen" den en må vara?

Hur ska du integrera människor som inte vill lära sig svenska?
(är det inte ett tecken på att de inte vill lära känna svenskar och delta i det svenska samhället?)

Anonym
Quote:

The-Assasin wrote:

Varför håller du inte käften då?

Anonym
Taskigt minne maggot eller.

Sa jag inte att jag dikuterar inte detta med dig och dina rasse likar förrän ni lärt er lite.

Jorden är rund din uppfattning är fucked ta och väx up och håll dig till ämnena vart är illuminaty i snacket din frustrerade halvblinda människa.Begär inget när du inte ser vad du begär

Anonym
Man kan inte förklara något för döva människor prova öppna ditt medvetande först väx up och upplev rasism sen kan du snacka KOMPIS.

Anonym
Nu slutar vi säga åt varandra att håla käft och ber varnadra lyssna och diskutera istället
/Admin

Anonym
Quote:

The-Assasin wrote:
Man kan inte förklara något för döva människor prova öppna ditt medvetande först väx up och upplev rasism sen kan du snacka KOMPIS.

Förklara då istället?
Du tillför ju inget annat än meningslösa påhopp?

Anonym
Quote:

The-Assasin wrote:
Taskigt minne maggot eller.

Sa jag inte att jag dikuterar inte detta med dig och dina rasse likar förrän ni lärt er lite.

Jorden är rund din uppfattning är fucked ta och väx up och håll dig till ämnena vart är illuminaty i snacket din frustrerade halvblinda människa.Begär inget när du inte ser vad du begär

Då ber ja dig som admin på detta forum lämna denna tråd och diskutera andra frågor.

Anonym
Quote:

The-Assasin wrote:

Jag har upplevt rasismen. (både den mot svenskar och mot invandrare)
jag som så många andra i denna tråd vet hur det är att bli klassad som andra klassens medborgare i sitt eget land.

Anonym
mm Maggot ,

One dicriminats what one does not understand.

Du är en såndär typ som kan tänka sig slå någon bara för att du inte gillar personen .Eller snarare en sån som tapapr kontrollen i kris situationer och trampar ner andra ,
Bara för att du är omdvéten på visa områden tänker inte jag drabbas av ditt hat .
Möt mig ute om du nu är så cool och smart ska jag visa dig runt lite så ska du träffa lite folk jag inte tror existerar i dine existens analys och uppfattning för att du är inte färdigutbildad i skallen.
Om du nu säger at du upplevt den Zionistiska rasismen som bekämpar landets integritet varför agerar du som en sån JERK.?
Din Frustation Syns Långa Vägar Maggot
Sa jag inte innan vilken process som leder till en tanke osv du tar helt enkelt inte till dig det du inte vill höra.En frustrerad människa sätter sig alltid först och har svårt och se bakåt

Anonym
Illuminatis andra punkt

"förstörande av all patriotism och ersätta detta med en världsregering"

Som frimuraren och natos överbefällhavareGeneral West clark sade under det pågående kriget i forna jugoslavien
" i det moderna europa kommer ingen plats för homogena stater finnas till, vi kommer arbeta för mångkulturalism"

« 1 ... 3 4 5 (6) 7 8 9 ... 17 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper