vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 3 4 »

Anonym
VÄRRE ÄN SINNESJUKT.
ca:70.000 poliser jagar hashrökare.

3 st jobbar med barnporr och pedofilibrott.

Tidelagen tog i kraft och detta blev lagligt från att ha varit olagligt för bara några år sen.

http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,983475,00.html

hmm fängsla rökare och fria pedofiler.

Säger en hel del om deras syn på rättvisa kanske det kan förklara varför nämndemän och politiker världen över sysslar med pedofili.

http://video.google.com/videoplay?doc ... 5&q=conspiracy+of+silence

Enligt offrena som överelvt Cia mk ultra hjärntvättsprogram säger dom följande.
Insest -Våldtäkt skapar ett trauma i människans psyke som ett litet rum där starka känslomässiga upplevelser förträngs .
I detta rum hålls hemligheter och tillåter uppfattningen känslomässigt stängas av.
pga av denna egenskap så¨passar barn som utsatts för våldtäckter utmärkt i livet som nära tjänstemän till högre toppar och budbärare,spioner osv osv.

Förklarar även varför lagen skapas till att befrämjafrämja utvecklingen av sådana familje miljöer och dom skyldige straffas icke.

Går hand i hand med djävulsdyrkande sodomit moral och förklarar en hel del till att varför dessa brott är så vanliga och varför miljön befrämjar den.

Ett klart tydligt bevis för att leo zagami har rätt i att han säger.

Systemet går ut på att uppehålla dig med konsumtionsrelaterade problem och problem anknytna till den uppfattning av lycka som staten fastställt genom dess normer så att politikerna och deras vänner kan forstätta med sina vidriga övergrepp på barn djur och sig själva osv osv
ytterligare ett bevis att systemet styrs av djävulsdyrkande frimurande sekter.

Edited by The-Assasin on 2007/1/24 19:31:47
Edited by The-Assasin on 2007/1/24 19:32:29
Edited by The-Assasin on 2007/1/24 19:32:56
Edited by The-Assasin on 2007/1/24 19:35:06
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: VÄRRE ÄN SINNESJUKT.
denna världen är galen

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

The-Assasin wrote:

Tidelagen tog i kraft och detta blev lagligt för bara några år sen.

Säger en hel del om deras syn på rättvisa kanske det kan förklara varför nämndemän och politiker världen över sysslar med pedofili.

Insest -Våldtäkt skapar ett trauma i människans psyke som ett litet rum där starka känslomässiga upplevelser förträngs .
I detta rum hålls hemligheter och tillåter uppfattningen känslomässigt stängas av.
pga av denna egenskap så¨passar barn som utsatts för våldtäckter utmärkt i livet som nära tjänstemän till högre toppar och budbärare,spioner osv osv.

Ännu en orsak till att legalisera och rikta fokus på vidrigare saker.
Hash är inte skadligt för en själv eller sin omgivning
inte heller beroendeframkallande
Hash funkar som en motpol till våld
THC har helande egenskaper av många sjukdomar
THC ger dig positiva tankar istället för negativa
Välbehag
Staten skulle tjäna pengar istället för att förlora
Brottsligheten skulle minska drastiskt

Visst skulle världen bli bättre om det legaliseras.

Pedofeli är skadligt
Sjukt
Ger negativa tankar
fungerar som en motpol till kärlek
obehag
destruktivt.

Saken är självklar. rikta fokus på det destruktiva.

Anonym
"Änu en orsak till att legalisera och rikta fokus på vidrigare saker."

är det en orsak till legalisering.

Du har fel ang hashberoende det kanske inte är ett fysiskt beroende men ett mentalt det vet ja av erfarenhet då jag idag har en vänn på "avgiftningsanstalt" på grund av den lugna fina drogen

Anonym
Har en hund .

Ska plocka mig en frimurare tror jag.

Ja magott din vän måste ha psykiska problem och taskig introspection och självkänsla med traumatiska problem. Orsakerna till hash psykoser är låg känslomässig intelligens som har sin rot i omedvetenhet pga man är en anpassning av sin omgivning något som du tydligen inte ser runtomkring dig pch på dig själv och dina svar

Så du hänger runt med såna du ahha då vet man det.

Anonym
Ja magott din vän måste ha psykiska problem och taskig introspection och självkänsla med traumatiska problem.

Ja det är sant och inte blev det bättre av rökandet jag vet även andra som haft det som inkörelseport till "tung narkotika"

"Orsakerna till hash psykoser är låg känslomässig intelligens som har sin rot i omedvetenhet pga man är en anpassning av sin omgivning något som du tydligen inte ser runtomkring dig pch på dig själv och dina svar "

Jag är ingen expert på denna drog,
men de gånger ja rökt hash (inte allt för många) har ja känt en mental ångest ganska mycket värre en med alkohol.

"Så du hänger runt med såna du ahha då vet man det"
Vad är kul med det om ja får fråga?

Anonym
Quote:

maggot wrote:
"Änu en orsak till att legalisera och rikta fokus på vidrigare saker."

är det en orsak till legalisering.

Du har fel ang hashberoende det kanske inte är ett fysiskt beroende men ett mentalt det vet ja av erfarenhet då jag idag har en vänn på "avgiftningsanstalt" på grund av den lugna fina drogen

Jag har flera vänner som är jätte tjocka pga destruktiva matvanor, de har bantat hela livet.
Jag har vänner som är alkoholiserde = nästan värst av alla sjukdomar
jag har vänner som är träningsnarkomaner
Arbetsnarkomaner
TVnarkomaner
Nikotinknarkare
shoppingnarkomaner
pengarnarkomaner
ovanstående ger mentala skador som stress, obehag och vård.

Det är väldigt sällsynt att man hamnar på avgiftning pgr av THC. ofta ligger det andra faktorer bakom den mentala labiliteten. 100% av mina vänner har provat eller röker. En har hamnat på behandling pga damp och andra droger = taskigt psyke.

Bara för att jag vill legalisera så betyder det inte att du ska börja röka. som vuxen människa tycker jag att man ska vara fri till att avgöra vilka intag man vill konsumera. EX: Jag är nykterist fast det är lagligt.

En alkoholist har enorma problem att sluta sitt beroende.
Samma gäller nikotinberoende
Jag har brukat THC och kommer att göra det igen. Just nu har jag uppehåll av olika anledningar, och det är inte första gången sen 16 år tillbaka som jag har haft uppehåll. Varje gång har jag slutet på dagen utan större problem. Om jag jämför det med nikotinberoendet (som bevisligen är skadligt och dödar) så är det en otrolig kraftansträngning och disciplin som krävs..

Man kan liksom inte generalisera THC.

Anonym
BACK TO TOPIC.
Det handlar om resurser och intressen denna artikel handlar minst om hash och du lägger ögonen på det direkt.
spela inte allan och var ute efter jidder .
Att du får ångest bevisar en hel del om dig.
Som du bara kan tolka känslomässig inte jag.

Tidelagen tog i kraft och detta blev lagligt från att ha varit olagligt för bara några år sen.

Förklarar även varför lagen skapas till att befrämjafrämja utvecklingen av sådana familje miljöer och dom skyldige straffas icke.

Går hand i hand med djävulsdyrkande sodomit moral och förklarar en hel del till att varför dessa brott är så vanliga och varför miljön befrämjar den.

Systemet går ut på att uppehålla dig med konsumtionsrelaterade problem och problem anknytna till den uppfattning av lycka som staten fastställt genom dess normer så att politikerna och deras vänner kan forstätta med sina vidriga övergrepp på barn djur och sig själva osv osv

Själv har jag en hund som är en pärla och bara tanken får mig och äcklas.
Ska nog plocka mig en frimurare det måste vara en såndär sak i livet som man kan önska sig och försöka uppnå som ex en jordenruntresa eller en månresa fast 1000 ggr bättre och mer hederfullt med inverkan ..

Anonym
"Det är väldigt sällsynt att man hamnar på avgiftning pgr av THC. ofta ligger det andra faktorer bakom den mentala labiliteten. 100% av mina vänner har provat eller röker. En har hamnat på behandling pga damp och andra droger = taskigt psyke. "

Jag tror nog inte THC i sig är så värst falit men ja vet inte heller
(har ingen examen i den forskningen)
men.. det är en inkörelseport till tung narkotika.
(Det börjar kanske in sin tur med alkohol eller av snus)
Warburg o grabbarna är ju drogliberaler och ja tycker inte pårökta människor är de mest intelligenta.
skulle en legalisering gynna fotfolket tror du?

"Bara för att jag vill legalisera så betyder det inte att du ska börja röka. som vuxen människa tycker jag att man ska vara fri till att avgöra vilka intag man vill konsumera. EX: Jag är nykterist fast det är lagligt."

Ska det vara lagligt med heroin oxå eller ska det finnas en gräns för vad man vill "konsumera" ?
många 18åringar eller 45åringar är inte mogna för att ta ansvar för sina liv,
och en sak är säker blir det legalt får unganra ännu lättare tag på det och vi kan få en trend bland 13åringar som är allt annat en "en trevlig rökbit till helgen"

Anonym
"BACK TO TOPIC.
Det handlar om resurser och intressen denna artikel handlar minst om hash"

Jag håller med det är ju sjukt hur man fördelar pengarna

Anonym
Thc är en kroppsegen aminosyra som tillåter neuronerna i hjärnan spela mera fritt och tillåta snabbare anpassnig av individen till yttre faktorer.Därav är det bra mot vissa sjukdomar där nerceller förtvinar.

Thc reglerar ochså till viss mån hormonerna i kroppen och bör därav inte börjas nyttjas av för unga människor i för stora mängder.

Anonym
Quote:

Thc reglerar ochså till viss mån hormonerna i kroppen och bör därav inte börjas nyttjas av för unga människor i för stora mängder.

tror säkert det har både för och nackdelar

Anonym
Denna skrivelse nedan håller vi oss till och bortse från hashet för att dessa vidriga övergrepp och sexuallbrott är går helt enkelt inte acceptera.
Jag komemr må dålig varje dag från och med nu när jag vet att såna djur och pedofil dårar går lösa och systemet befrämjar det jag kan bara inte sitta och titta på något måste hända och hända nu för varje dag utsätts någon stackare i önödan.
Jag kommer inte klara av hålla detta inne länge kommer explodera .

Själv har jag en hund som är en pärla och bara tanken får mig och äcklas.
Ska nog plocka mig en frimurare det måste vara en såndär sak i livet som man kan önska sig och försöka uppnå som ex en jordenruntresa eller en månresa fast 1000 ggr bättre och mer hederfullt med inverkan ..

Hörde dessutom att varje polis som anmäldes för övervåld mm har fått befodran om det var 19 eller 21 st.inklusive dom som pucklade på pensionären på bensin macken.

KRIG KRIG KRIG KRIG KRIG KRIG KRIG KRIG KRIG KRIG KRIG

See User information
Hela diskussionen legalisera vs. inte faller ju på att någon har rätt att diktera vad jag får göra och inte får göra. Försvarar man förbudet försvarar man "någons" rätt att göra det.

Innan nån kommer med värdelösa liknelser kan jag redan nu svara, NEJ, jag har inte rätt att gå omkring på stan och skjuta ner folk eftersom jag då påtvingar folk en ofrivillig död.

Posted on: 2007/1/24 20:41

Anonym
Fuck n e vi där igen vad är det ni inte ser Folk knullar djur och det är lagligt mm skit i hashet jag använde det bara som något och jämföra med kunde lika bra varit vad som helst.

Är det vaken.se eller missvisad.se

Om inte denna topic väcker debatt så vet jag precis hur självupptagna folket är och hur dom står och vart dom tänker för att jag kan inte komma på något mycket sjukare.

Det enda sjukare jag kan komma på är grejer som illimunaty tror på att fucka andevärlden för att fucka världen.
som någon professor sa Värre Än Sinnesjukt

Anonym
Quote:

The-Assasin wrote:
Fuck n e vi där igen vad är det ni inte ser Folk knullar djur och det är lagligt mm skit i hashet jag använde det bara som något och jämföra med kunde lika bra varit vad som helst.

Är det vaken.se eller missvisad.se

Om inte denna topic väcker debatt så vet jag precis hur självupptagna folket är och hur dom står och vart dom tänker för att jag kan inte komma på något mycket sjukare.

Det enda sjukare jag kan komma på är grejer som illimunaty tror på att fucka andevärlden för att fucka världen.
som någon professor sa Värre Än Sinnesjukt

Jag förespråkar varken legalisering eller inte,
jag ser dock en fara med legalisering och det är det ja kallar att vara "vaken" att bara se åt ett håll är att vara "missvisad"

Anonym
Nu vet jag maggot du är en omedveten människa som sprider missinformation och eftersom du är admin på denna sida och dina polare som säkert ochså är admin har samma smak kan jag inget annat göra efter varit så artig mot en rasse jag kan och förklarat dina brister för dig än att be dig dra åt Hell och komma tillbaks när du är mera kunskapsredo och stillat din Moneky Mind så du kan tolka dina känslor och inser att din uppfattning var omogen.

Kan forfarande inte tro att man har rasister som admin på denna sida.

Vem STÅR FÖR VAKEN.SE

Motverka sanningen bara du vägrar visst och kommentera huvudpunkten som artikeln rikitar in sig på är du en landsförrädare maggot?
Zionist kanske?
Spion?
Tror du bara är en frustrerad rasse unge eftersom det är vad du visar mig med dina inskrönkta ideer och tankar vilket påvisar att du inte är mogen dessutom.Detsamma till dina rasse polare som håller med dig och lever på den komfort invandrarna byggde dig och din klan under 70-80 talet .

Fyfan och jag som hade planer på att donera en förmögenhet till vaken det visade ju sig snabbt vilket skit detta är.

See User information
Quote:

Nu vet jag maggot du är en omedveten människa som sprider missinformation och eftersom du är admin på denna sida och dina polare som säkert ochså är admin har samma smak kan jag inget annat göra efter varit så artig mot en rasse...

Ojdå, man går och röker en braja och vips blev inläggen mycket roligare.

Posted on: 2007/1/24 21:43
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson

See User information
Quote:

BuckFush wrote:
Quote:

Nu vet jag maggot du är en omedveten människa som sprider missinformation och eftersom du är admin på denna sida och dina polare som säkert ochså är admin har samma smak kan jag inget annat göra efter varit så artig mot en rasse...

Ojdå, man går och röker en braja och vips blev inläggen mycket roligare.

Ja det blir lite pjumpjum eller hur? smiling men with bad reputation

Posted on: 2007/1/24 21:47

Anonym
Quote:

Anonym wrote:
Thc är en kroppsegen aminosyra som tillåter neuronerna i hjärnan spela mera fritt och tillåta snabbare anpassnig av individen till yttre faktorer.Därav är det bra mot vissa sjukdomar där nerceller förtvinar.

Inte heller cigarreter och alkohol som skadar mer oavsett ålder.
Man ska aldrig erbjuda yngre varken brass, nikotin eller alkohol. Det är självklart.

Anonym
[
Anonym wrote:
N"u vet jag maggot du är en omedveten människa som sprider missinformation och eftersom du är admin på denna sida och dina polare som säkert ochså är admin har samma smak kan jag inget annat göra efter varit så artig mot en rasse jag kan och förklarat dina brister för dig än att be dig dra åt Hell och komma tillbaks när du är mera kunskapsredo och stillat din Moneky Mind så du kan tolka dina känslor och inser att din uppfattning var omogen."

Nu blev ja faktiskt ledsen det verkar inte spela någon roll att ja har mer invandrarvänner en svenskar att jag har bott i biskop och angered och har valonare i släkten och de flesta av mina kusiner har blod i sig från utanför europa.
Micro är högsta hönset på vaken och han delar inte min åsikt i denna fråga med "mångkultur"

"Tror du bara är en frustrerad rasse unge eftersom det är vad du visar mig med dina inskrönkta ideer och tankar vilket påvisar att du inte är mogen dessutom.Detsamma till dina rasse polare som håller med dig och lever på den komfort invandrarna byggde dig och din klan under 70-80 talet ."

Jag är i 20års åldern som sagt

"Fyfan och jag som hade planer på att donera en förmögenhet till vaken det visade ju sig snabbt vilket skit detta är"

Det är mycket snack på en del gubbar må ja säga

Anonym
Quote:

maggot wrote:
"Det är väldigt sällsynt att man hamnar på avgiftning pgr av THC. ofta ligger det andra faktorer bakom den mentala labiliteten. 100% av mina vänner har provat eller röker. En har hamnat på behandling pga damp och andra droger = taskigt psyke. "

Jag tror nog inte THC i sig är så värst falit men ja vet inte heller
(har ingen examen i den forskningen)
men.. det är en inkörelseport till tung narkotika.
(Det börjar kanske in sin tur med alkohol eller av snus)
Warburg o grabbarna är ju drogliberaler och ja tycker inte pårökta människor är de mest intelligenta.
skulle en legalisering gynna fotfolket tror du?

"Bara för att jag vill legalisera så betyder det inte att du ska börja röka. som vuxen människa tycker jag att man ska vara fri till att avgöra vilka intag man vill konsumera. EX: Jag är nykterist fast det är lagligt."

Ska det vara lagligt med heroin oxå eller ska det finnas en gräns för vad man vill "konsumera" ?
många 18åringar eller 45åringar är inte mogna för att ta ansvar för sina liv,
och en sak är säker blir det legalt får unganra ännu lättare tag på det och vi kan få en trend bland 13åringar som är allt annat en "en trevlig rökbit till helgen"

Du citerar myndigheternas propaganda även i denna fråga. Okunska innom området helt enkelt.

Jag gillar inte heroin men jag är realist och inser att förbudet inte hjälper. Tvärt om, bruket ökar med förbud och dålig utbildning om div droger.
Jag har ingen lösning men inser att möstret av lögner och förbud måste brytas.

Jag tror absolut inte att rökningen ökar vid en legalisering. En legalisering för med sig kunskap och utbildning istället för lögner om div droger.

See User information
Jag kommer att tänka på flourkonspirationsteorierna och att vissa tror att man har flour i tandkräm för att det på nåt vis skulle göra befolkningen sinnesslöa, korkade och lättkontrollerade.

Men en drog som cannabis/THC, som verkligen gör detta med de som använder det, det är olagligt att använda. Inte så logiskt va?

Posted on: 2007/1/24 22:04

Anonym
Inkörsporten till dem flesta illegala droger är ALKOHOL:

(1) 2 3 4 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper