vaken

Vakencorner




BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

(1) 2 »


Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#1


See User information

Posted on: 2007/1/26 2:13


"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#2
Seraph det är ingen ide och dela med sig med matrial till en sida där en admin är rasse och en annan sodomit som tycker det är ok att pöka på djur.

Detta är deras syn på medelvägen seraph.

micro:
Jag har en vän som tycker att djursex är bra så länge båda parterna uppskattar det. Han säger också att det även är bra för samhället i stort då det låser upp våran programering som är baserad på tabu mm. Han anser även att kärnfamiljen är en låsning och att polygami är att föredra. Sen snackade jag en annan vän som är muslim, han ansåg att det var synd och att gud inte uppskattar sexuela perversioner som djursex, homosexualitet och att äktenskapsbrott var myket allvarligt.


Vam har rätt och bem har fel? Finns det rätt och fel?

Jag vet bara vad jag tycker känns bra för mig och det är att gå medelvägen.

Helt klart har ju båda någon form av poäng.

Är vi styrda av "gud" så är vi ju inte fria och därmed låsta till olika strikta regler.

Gör vi saker som är till synes helt onormala och knäppa så kan det vara svårt att hitta en identitet och kunna komunicera och bygga rellationer med andra.

Jag tycker om båda vännerna, och båda är nog lika kluriga att ha och göra med.

FYFAN VILKA SVIN

Både du och dina vänner micro är störda det hörs ju långa vägar.
Att sponsra sådant beetende Fyfan Skämms på dig. Min bror hade hästar som blev påsatta av någon vidrig perverse svingubbe och fick slidorna uppskurna med knivar.

Dig tar jag hand om personligen vi ses snart och så kan vi grilla lite vetja .

Säg mig seraph är dom störda eller stöööörda.

Ja det ska bli kul och träffa dig och dina vänner på nästa möte eller demonstration jag har några människor som är offer till detta som har en del frågor som kommer få dig och se stjärnor.
Ska bli intressant micro få se om du & dom vågar stå för detta.
Förberedd dig & dina perversa potentiella pedofiler vänner på kamp.Kan man knulla på djur kan man knulla på vad som helst.
Framtidens perverse äckliga gammelgubbar är vad ni blir -Pedofil kompaniet.
Inte mycket bättre än illuminaty genom era handlingar t.o.m att jag skulle våga lätt kalla er och dina polare puppets som spelar i deras spel - då helt klart medvetet är besudlat med fel uppfattning. .
Skriv till alex jones vad du tycker så får du se hans svar.looool


Edited by TheAssasin on 2007/1/26 3:35:40
Edited by TheAssasin on 2007/1/26 3:38:56
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#3
Min tansao e så hård och laddad dom kallade mig super mike ett tag jag ska visa varför - denna sida bara stinker mer och mer.

Tycker synd om dom som vill något bra och postar sanna länkar i händerna på sodomiter och rassar som bara spelar illuminaty i händerna

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#4


See User information
Quote:
Är vi styrda av "gud" så är vi ju inte fria och därmed låsta till olika strikta regler.


Hur kan vi vara styrda av gud om han nu gav människan fri vilja?

Quote:
Jag har en vän som tycker att djursex är bra så länge båda parterna uppskattar det. Han säger också att det även är bra för samhället i stort då det låser upp våran programering som är baserad på tabu mm.


Har du sagt detta Micro?

Shit va off topic det blev nu wohoo!

Posted on: 2007/1/26 14:57


"Absolute certainty is a privilege of uneducated minds and fanatics" - CJ Keyser
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#5
Seraf Maggot Och hennes Rasist vänner är inte mycket bättre.

Maggot din rasist loser du ip bannar mig va din rasse loser.

Ta med dig rasse polarna maggot dom ska få hälsa på mina vänner och du ska faan stå tills svars du och dina sketna falska omedvetna admin polare (Vänta bara)

Ingen ide och svar på detta heller.
Dead men dont talk.
Vill du ha ett tips.
Lägg ner och upptäck livet var rädd om familjen för att du har ingen fucking anning med vilka du djävlas.

´Hmm en städare jag känner A.K.A Styckmördaren ser dessutom fram och få mötta dig .

Jävla admin losers ni ska få tillbaks oroa er inte era fuckheads och det gäller era nollor till polare ochså + tur att det kom fram vilken missinformarade omedvetna skit ni är innan man offrade för mycket på sidan isåfall hade era famljer fått smaka på er dumdristighet..

Håll er undan muppar för ni har startat krig

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#6
Quote:

TheAssasin wrote:
Seraf Maggot Och hennes Rasist vänner är inte mycket bättre.

Maggot din rasist loser du ip bannar mig va din rasse loser.

Ta med dig rasse polarna maggot dom ska få hälsa på mina vänner och du ska faan stå tills svars du och dina sketna falska omedvetna admin polare (Vänta bara)

Ingen ide och svar på detta heller.
Dead men dont talk.
Vill du ha ett tips.
Lägg ner och upptäck livet var rädd om familjen för att du har ingen fucking anning med vilka du djävlas.

´Hmm en städare jag känner A.K.A Styckmördaren ser dessutom fram och få mötta dig .

Jävla admin losers ni ska få tillbaks oroa er inte era fuckheads och det gäller era nollor till polare ochså + tur att det kom fram vilken missinformarade omedvetna skit ni är innan man offrade för mycket på sidan isåfall hade era famljer fått smaka på er dumdristighet..

Håll er undan muppar för ni har startat krig


Vad FAN menar du ska jag behöva anmälla dig till polis eller?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#7


See User information
micro du skriver "...att båda har en poäng."

Vad för poäng har den förste personen - han verkar ju vara heltokig, och en produkt av det snabbt degenererade tänkandet - som inte är hans sanna egna tankar.

"Orsakar en låsning..." - för vad? Han är faktiskt väldigt skadad - vaddå "tabu" - att ge upp ett mänskligt liv, inte ens ha tankar om att människan "inte är av denna världen"... och om hur är nere i den värsta smutsen - så verkar denna person tro är att att det ger mer frihet/ att det är frihet, att avvika fullständigt från en högre form av sanning, genom att släppa på alla normer och få leva ett demoniskt begärsliv, riktigt rulla sig i dynga. Tror du på sådant micro? Vet du och din vän vad sex är?

Ju mer av den så kallade frihet de fd. människorna får nu, ju mindre verklig frihet får hon, det är ju självklart - det utrymmet äri pricip slut - kan du inte börja greppa det med 2012 någon gång... Personen är en ren idiot, präglad av skola, och de upplösta värden/värderingar som förs ut nu och kanske hårt vaccinerad. Headed for distinction... jag ser honom som allvarligt störd, antagligen har han en hjärnskada.

Du skriver: "Jag vet bara vad jag tycker känns bra för mig och det är att gå medelvägen."

"Känns"- det är ingenting - det finns väl inget tokigare att följa "känslan"... det är ju det alla gör... se hur det ser ut... man ska förstå!

Den andra personen har i grunden rätt - utan att man behöver tala om gud som "person".

Det om "medelvägen".

Du har tyvärr just nu ingen som helst andlig förståelse. "Den gyllene medelvägen"...skulle det vara att ställa sig i mitten på en glidande måttstock, som snabbt förskjuts till att bli äckligare, allt mer alien och demonisk - där "människor" tappar allt som är vackert, mänskligt, där alla ska ha rätten att gå sin väg... annars är det brist på "mänskliga" rättigheter... denna helt osannolika värld av pervo, våld och ondska går mot sitt slut. Det som då är medelväg nu skulle ansetts som förfärligt för inte så många år sedan - och kanske gett straff - idag så omhuldas det, för det onda har tagit befälet - och fårskocken har blivit till de djur de vill ha. En medelväg har inget att göra med denna måttstock eller skala alls, egentligen, för den måttsstocken är helt "ond" - vi måste förstå detta med Devolution, du micro är på sin höjd en new agare, utifrån denna tråd att döma.

Jag tror du inte har insett att den gyllene medlevägen inte har med att följa beteenden och sådant att göra. Som jag fattat det så är det ytterst en metafor som står för att följa huvudkanalen, energikanalen - det har ju med kultivering att göra - följa Sushmana och inte de två andra kanalerna, som vi ser på olika bilder, hur de slingar sig uppåt, "korsar" varje chakra på väg uppåt från baschakrat där kundalini (ormen) då är, och där huvudkanalen kan ha ritats som en orm - som den där kaudecusstaven (stavning?) som läkarna har osv, ni vet vad jag menar... man ska inte följa sidokanalerna Ida och Pingala, som mer står för... - som en del kallar för att det öppnar upp för det "astrala" - har då med känslor, låga väsen att göra - och där är newagare, yogaister, meditationister osv - där kommer aliens in med sin påverkan - människan öppnar upp till något som ska vara stängt. Men man ska följa en andlig väg = Sushmana. Idag vill dock "människorna" följa ickemänksliga önskningar - det är inte dom själva - de tror att det är dom själva som vill ha det - att de är sig själva, och det snackas då om att det inte är bra med familj och - denne första person talar om tabu och låsning - han är helt lost i huvudet, precis som alla som följer med sådana tankegångar.

Sedan kan man ju säga att den gyllene medelvägen är det som också lagts in i det under senare tid, att man inte ska leva i överdåd - för då gör man sig av med dygd (den goda eller vita karman) - och man ska inte heller söka sig till att leva i misär, vara eremitaskes. Men detta är för människor som tänkte andligt, och ville höja sin nivå - kultivera ut ur samsara. Pseudobuddister har inget med andlighet att göra... men från början så är det om "Den gyllene medelvägen" en metafor, som har med det jag sa först att göra, även om man inte behöver se det så strikt med kanalerna, eller att det är bara kanalerna som det handlar om.

Kosmos har sina kriterier, som det skapats utifrån - det om fri vilja skrev jag tex om i denna tråd
http://vaken.se/modules/newbb/viewtop ... t_id=25485#forumpost25485

utdrag om den frian viljan:

Maya talar ju om det, att alla varelser i vårt kosmos ska genom gå rening, regenerering och ompositionering.

Du skriver:
"ja tjaa gud har ju gett oss vår fria vilja att kunna göra vad vi vill.. så även avvika från vad vi har förutbestämt måste väl ingå?"

Men kosmos har sina lagar som upprätthåller det, det är inte vi som "förutbestämmer" något. Från tiderna begynnelse så har vi avvikit, först från den nivå vi skapades på, vårt ursprungliga hem, och föll nedåt - på grund av att vi ville ha något (utvecklade själviskhet) som avvek från den nivåns kriterier. Sedan så avvek vi på nästa nivå från de kriterier som gällde där. Det är "orsak och verkan", och man får karma, som jag förstår det är samma som skuld/synd. [Devolution]

Från början hade vi total fri vilja - men då vi har fått karma och sjunkit nedåt så minskar den fria viljan i samma mån!

Hur mycket fri vilja har vi nu... man säger i ursprunglig buddism, om jag inte blandar ihop det nu - att människan rullar i karma. Man talar även om tjur-kohornets spets, där är det trångt, utrymmet försvinner. Så när människan sjunkit till den lägsta nivån - Li Hongzhi säger i boken Zhuan Falun att gudar av barmhärtighet har skapat denna plats/nivå, istället för att mänskligheten skulle tillintetgöras (ej ordagrant). Det är den platsen/nivån som kallas för den trefaldiga världen, samsara osv. Det sägs liknande inom många traditioner, även inom new age... som att det lagts ett lock över jorden osv - bara olika sätt utifrån olika förståelse beskriva vad detta (samsara) är, och det kallas för ett fängelse, eller karantän, och att man inte kan ta sig härifrån mm.

Men det med den fria viljan då... när det är i tidens ände, då degenereringen är total, och "det" ska nå denna plats/yta, då är det en tid då människor är helt vilse, de har ingen andlig förståelse, eliten är ju ond... och för snabbt bort människornas rest av andlig förankring (programmeringar, skolan, science, kommunism/ateism/darwinism/feminism osv) - vilket är vad vi "beställt" - orsak och verkan - det är resultatat av hur vi blivit - och det är inte "det därute som är grundorsaken till våra "problem" - utan de krafterna är en manifestation av vår egen dålighet - vårt eget "missfoster". Det var säkert en annan sak förr när vi bara var "lite dåliga", men ändå hade ett liv och omständigheter där det fanns förståelse om att det finns principer i kosmos osv - nu är det ju helt bakvänt - vi vänder skapare, gudar, vår inre natur/sanna jag och föräldrar ryggen. Så nu har vi "bara karma", och då upphör man väl att finnas till, eller... då är den fria viljan i princip noll. Vi "ser" det inte själva, för hjärnan släcks ju ned i motsvarande grad, och vi tror vi har fri vilja, ser inte att det spelar snart ingen roll vad vi gör, vilka beslut vi än fattar - det är bara bensin på brasan - för vi ärvilsna i illusionen - och vet inte vad vi ska följa - vilka kriterier - och bryter mot lagar så fort vi slår upp ögonen på morgonen.

[...]
"...och en bättre tid är att vänta.. allt enligt den gudomliga planen?" Men människan har allt det "bästa" - hon har/hade fri vilja - och får hela tiden det hon vill ha - det är ju så det är. Det du skriver är att människan på något sätt är "ett offer för tiden". Men vart tog då kosmos lagar vägen - är det tiden som är problemet och lösningen... nej det är ju vi som är problemet - vi följer inte kosmos lagar. Det finns inget sådant att människor faller ned enligt en plan... eller höjs igen, att det är tider som vi är "offer för" - då skulle det ju inte spela någon roll att det finns principer/lagar i kosmos, då skulle ju människor kunna göra som de vill, mot sig själv, kosmos och andra, att bara det blir "rätt tid" då nollifieras allt och "guds hand" för upp en till ens ursprungliga nivå, eller paradis, eller vad man vill kalla det...

Men det är absolut inte så det är - det är därför jag så ofta varit kritisk, och hackat på Lungold/Calleman - för de har en new ageappoach till "det hela" och konsekvenserna blir så allvarliga för alla de som de vilseleder - man hittar inte de synsätten som de för ut - att man bara kan hänga med - ropa frid och kärlek för det kommer bättre tider... håll ut... - det är deras egna påhitt - det är även starkt inom hela new age. Istället så har jag sagt att det tex Maya egentligen säger, och som det hela går ut på inom genuina andliga traditioner, vägledning genom tiderna mm - är att det blir skärskådning... olika bräder i olka högar... nu är tiden slut, och vi hamnar i detta nya kosmos utifrån dom vi gjort oss till, om vi alls kan höra hemma (räddas - varför talas det alltid om att rädda människor/själar... tänk på det... ) där.

De lagar som gäller i det gamla kosmos, innan det nya "kommer", gäller självfallet - och vilka kan höra till ett nytt rent kosmos, om man inte ens - som det nu är om man tittar på hur människor är - kan leva upp till att på denna lägsta och smutsigaste nivå vara människa - utan mer som så mycket blivit till: nonhuman, pervo och demoniskt/alien?

För din vän:
http://chelpacat.journalspace.com/gal ... view.php?u=32790&i=183791

Posted on: 2007/1/26 17:14

Edited by novax on 2007/1/26 17:42:02
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#8


See User information
Jag har hittills aldrig sett något exempel på en ko som går fram till en människa och föreslår att de ska ha sex, inte något annat djur heller för den delen. Om en människa vill ha sex med ett djur så behöver de i bästa fall en skicklig terapeut och i värsta fall en skicklig exorcist. Helt klart föreligger det en störning i vederbörandes psyke om han vill ha sex med ett djur.

Posted on: 2007/1/26 17:30
Religion separerar - Andlighet förenar
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#9
Quote:
The Assasin:
Seraf Maggot Och hennes Rasist vänner är inte mycket bättre.
Maggot din rasist loser du ip bannar mig va din rasse loser. Ta med dig rasse polarna maggot dom ska få hälsa på mina vänner och du ska faan stå tills svars du och dina sketna falska omedvetna admin polare (Vänta bara) Ingen ide och svar på detta heller. Dead men dont talk. Vill du ha ett tips. Lägg ner och upptäck livet var rädd om familjen för att du har ingen fucking anning med vilka du djävlas.

Hmm en städare jag känner A.K.A Styckmördaren ser dessutom fram och få mötta dig. Jävla admin losers ni ska få tillbaks oroa er inte era fuckheads och det gäller era nollor till polare ochså + tur att det kom fram vilken missinformarade omedvetna skit ni är innan man offrade för mycket på sidan isåfall hade era famljer fått smaka på er dumdristighet... Håll er undan muppar för ni har startat krig


Vad är detta? Vad handlar det om? Har du problem med forumet är det väl bättre att lämna det! Det du sysslar med hör inte hemma här lika lite som rassar gör det.

Jag vet inte om du försöker skrämma människor att tycka som dig men det brukar faktiskt få motsatt effekt i längden. D.v.s att folk kanske skulle låtsas vara underlägsna av rädsla och osäkerhet ett tag. Men när de synat bluffen så lär de aldrig mer lyssna på ett ord du säger och se på dig resten av livet med förakt.

Bättre att kommunicera med fakta och empati istället för med hot och hat. Tycker jag i alla fall!

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#10
Quote:

Lightsaber wrote:
Jag har hittills aldrig sett något exempel på en ko som går fram till en människa och föreslår att de ska ha sex





Jag träffade en kvinna en gång som såg ut som en kossa, räknas det?


 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#11
Hot och våld är en dålig lösning på ett problem.
Löser man hoten med banning eller diskussion?
vi har ju sett att folk som bli bannade ofta kommer tillbaka ännu mer frustrerade. Svår fråga.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#12


See User information
Jadå din tjur...

Posted on: 2007/1/26 18:55
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!


Jag kom, jag såg, jag vände åter
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#13
TheAssasin: Micro förmedlade ju bara vad han uppfattat från ett par vänner. Det är ju ingen idé att dömma varken honom eller vaken.se för det. Jag hoppas du kan komma på nästa möte/umgänge där vi från vaken.se träffas i verkligheten. Det är oftast mycket enklare att förstå varandra då.

Även så hoppas jag att du upptäckt Alan Watt och hans analyser av NWO/ILLUMINATI/ETC. www.cuttingthroughthematrix.com. Det räcker inte med Alex Jones. Alla dessa sanningssökare har bara en liten bit och olika tolkningar. Bra att ta in information från flera olika håll för att få en så rimlig bild av NWO/ILLUMINATI/MAKTELITEN:s planer för världen som möjligt.

Ha det bäst.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#14
Till Dubbelmoral ; Och dubbelmoralige MICRO som postade mig brev och skrev jag är mörk som person.
Om du är medveten micro vet du att mörker och ljus inte existerar och bara är en illusion och att ondska kommer från falsk kunskap så sluta missinformera med dina förvrängda sanningar och dina förvrängda pervesa djurknullade kompisars ideer ändrar du inte sätt hamnar du ochså på sama spår förr eller senare.

Agerande är inte alltid fel viket den kristna miljön gärna propagerar komihåg att man är en anpassning av sin omgivning och kristendomen i väst propagerar förlåtande och islam rättfärdighet buddhism förståelse osv osv allt spelar sin roll.

Jag har talat med maggot på msn och kom fram till följande.

Vi vill alla samma sak vara lyckliga och slippa vara ensama.

Vi har alla samma mål nämligen bekämpa missinformationen som lägger grunden till våran okunskap konflikter och uppfattning.

Tolka mig rätt den som spelar i händerna på på illuminaty pga av missinformation hämtat från omedvetande hamnar på samma spår och förtjänar inte anant änn tillrättas,
Jag har artigt påpekat bristerna i uppfattningen flertalet gånger och bett sluta spela illuminati i händerna och fått skit tillbaks i ex svenska i skånsk skola där det var jag som låg under profilen anonym av någon okänd anledning ochså ett tag, Där jag påpekat era brister och attakeras Och ochså utav flertalet omedvetna halvblinda users med frustation som inte kan annat änn att låta sin frustrerade järnhalva stoppa kultur månniskor raser religioner i fack och utöka deras känslomässiga förvrängda intelligens och dess tolkning..

Problemet rör att jag påpekat maggots brister men fortsatt få ta emot anklagelser riktade mot folk grupper och religioner.

Maggot ville inget illa igentligen utan såg bara inte en del av sin egen anpassning och det är maggot inte ensam om.

Dock utveklas maggots känslomässiga intelligens och jag har påpekat att inte rikta uppmärksamheten på saker som spelar illuminaty i händerna.
När den känslomässiga yin sidan och vänstra hjärnhalvan är traumatisk efter att behövt anpassa sig till lögnerna som lystrar till egot emot vår natur från början ger detta ochså uppehov till en del av uppfattningen ,eftersom känslor ger uppehov till tankar och agerande , och när den uppfattningens grund ligger i denna del av omedvetenhet så uppfattas det av någon som är medveten och jag ser det som att en del av dig är rasist mot andra och dig själv utan att du själv ser det(på ett djupare plan inte ordsrassist för att jag ser dina känslor genom dina reaktioner agerande osv Din anpassning med andra ord) eftersom visdomens kunskap och förmågan och se orsakerna till verkan och dess sanningens lagar ligger mest i tolkningen av känslorna och är 50% av visdomen .
Dårav påpekar jag och inte anklaga folkgrupper och religionerna när ursprunget till detta har samma rot i ämnet .
Nämligen babylon illuminaty mm som i sin tur har infött okunksapens matrix vi är kopplade till från baranben och ger uppehov till konlifkter inom - ras- nationalism kultur-mm och bristen på förstålese .
Att allt Ex. kultur är en anpassning av sin omgivning efter miljöns parametrar osv vi vill ju bara överleva. Och att allt uttrycker något.
så vad är folk rädda för.?
Och påpeka ex att skillnaderna i samhället ger uppehov till kaos när man ´först måste inse att uppfattningen och missämjan från början planterades av illuminaty för att spela människorna på jorden mot varandra.
Det finns bara ett sätt att flöda efter man inser processerna som leder till tanken ,känslorna och stillat aphjärnan så man tolkar hjärtat rätt & funnit medvetandet (Du blir ett med allt och vet allt i nuets sfär upplever sanningen i allt känner av omgivningen som att det är en förlägning av dig själv och inser sambandet mellan allt och behöver inte ögonen för att ta dig fram och förstår känslomässig vad hjärtat säger jaget)och lever som man lär .
Lär från dina misstag förkasta vad som inte fungerar och använd vad som fungerar enligt sanningen principer.

Varandet och nuet som ger = Sanningen som ger= Balans som ger= 3 krafter som ger = neutral . posetiv . negativ som ger = Lagra energi Överföra energi Producera energi = Karma = Orsak Verkan
När monkey hjärnan har stillats och hjärtat tolkas rätt kommer du inse att allt är ett och sluta tänka i termer vi och dom och sluta spela i händerna på illuminaty.
.
Allt följer ju samma lagar.

Vårt bästa försvar är vårat medvetande och vårt bästa försvar är attackera innan du blir attackerad men det förklarar ochså flertalet av users som kastar glåpord efter en i trådarna.
Gör ont att höra sanningen va? Det gör det alltid

Hjärtat har inga fönster låt inte aphjärnan tolka den när den inte kan känna baserat på den induviduala blindhet i perspektivet traumat genom känslorna gett

När känslornas kvinnliga vänstra yin hjärnhalvan efter några år ska tolkas av den högra manliga analytiska och agerande halvan uppstår konflikter och blindhet pga av att något säger i ena halvan ,Denna informationen min broder yin hjärnhalva ger mig är bullshit som matats in och lystrar bara till egot därav frustrerad uppfattning med en trångsynt helhetsbild som skapas när kapaciteten inte fyller hjärnans förmåga att arbeta pga av att egot sköter jobbet och personalen tagit semester i hjärnans setup..

Det svåraste för en människa i livet är att lära sig och verkligen känna och ärligt uttrycka sig .
Något mina kungfu studier lärde mig.
Fråga dig själv Vad är det värsta som kan hända mig inom en viss situation ex jobbet(Förlora jobbet osv osv)
Fortsätt så och fråga dig vad är det värsta med att ine ha pengarna osv osv osv

Det slår aldrig fel människor vill samma sak slippa vara ensamma
illuminaty och zionisterna älskar att separera på befolkningen med lagar och byråkrati som tar bort förnuftet och isolerar dem därav hindrar dem från att samlas och ha makt.
Spela Inte Med I Deras Spel Väck Medvetandet och inse lagarna .


Edited by TheAssasin on 2007/1/26 20:27:58
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#15
Jaja det är ju tur man inte är rasist iaf för det är jävligt grova ord

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#16
Det svåraste för en människa i livet är att lära sig och verkligen känna och ärligt uttrycka sig .(enl TheAssasin)

Kära TheAssasin, mycket är svårt för en sökande människa.

Uttrycka sig. tex

Du har lite att jobba med enl mig.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#17
Lool users som exponerar illumninaty går till mamma och ringer sina illuminaty polisbröder när dom e rädda.
En medveten människa kan inte stå med ena foten i sanning och andra i lögn.
Lär er ta ansvar för er själva era värderingar handlingar och beslut kan ni inte stå för dem har ni problem och inte jag.



lool besserwisser sundis men en sjuk hjärna har talat prova på chi sao får vi se hur medveten du är.
Du har säkert reflexerna som skyddar dig om du faller pga av att du är så omedveten om det bejakande jaget som skyddar dig och fängslad av sin okunskap att det kommer som en överaskning för dig.

Den som påstår sig kuna känna och finna frid i en omgivning baserad på lögn och funnit balans och inte har några demoner att bekämpa är känslomässigt en stofil.

Besvarar inte trådar från omedvetna typer som tycker att människor som har något emot ogemenskap missinformation och sodomi har problem .

Det är du som har problem broder inte jag.

Svara tillbaks och göd din traumatiska aphjärna lite mera broder med fördomar jag läser dig så ska jag tal om för dig vem du är.


Edited by TheAssasin on 2007/1/26 21:24:47
Edited by TheAssasin on 2007/1/26 21:32:18
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#18


See User information
Värderingar som är sjuka gav dem sin möjlighet, dessa kallas för socialism (vilket de finansierade) vilket gav dem en koncentraion av makt.

De skiter om det är rött eller blått (totalt bedrägeri, kredit trycks över allt), de vill ha koncentration av makt, vilket de har jobbat med ända sedan år 1760.

Köp skjutvapen, ni kommer att behöva dem.

Posted on: 2007/1/26 22:42
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#19
Quote:

BuckFush wrote:
Värderingar som är sjuka gav dem sin möjlighet, dessa kallas för socialism (vilket de finansierade) vilket gav dem en koncentraion av makt.

De skiter om det är rött eller blått (totalt bedrägeri, kredit trycks över allt), de vill ha koncentration av makt, vilket de har jobbat med ända sedan år 1760.

Köp skjutvapen, ni kommer att behöva dem.





BuckFuch?
Är det nu ditt munläder sätter igång med 15 inlägg i stöten? Fredagsmönster?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#20
Är det förresten någon kändis som har gått ut offentligt idag eller förväntas det ske i natt? eller var det bara ett rykte?

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#21
JA du har rätt buckfush.

Dessutom fick vi aldrig välja det blåa elle röda pillret som i filmen matrix utan den tvångsmatas vi med i mängder precis som gäss inför slakt fast vi sväljer Bs'et & okunskapen istället för gässens majskorn,
Grisen får leka med en gummibit innan den skålas levande i slakteriet.
Vi får leka med deras okunskap som gör oss blinda inför kön till slakthuset vid står i.

Har du hört historian om grisen som slet sig och såg sina vänner bli skålade styckade & hängda.
Får en att tänka efter.
Med medvetna människor är det samma sak dom har slitigt sig men kompisarna är upptagna med ovan nämnda.

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#22


See User information
Jag bajsar på NWO, räcker det?

Posted on: 2007/1/26 23:30
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Anonym
Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#23
Rakt av Nwo är medvetet sinnesjuka med andra ord värre än sinnesjukt.
Jag förespråkar kollektiv bebajsning låt oss samlas lagra och begrava dem i skit hahahaha

 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 


Re: Hollywood Celeb May go public on Alex Jones Show Tomorrow
#24


See User information
Vad jag åsyftade var "den nya världsordningen" och beämpandet av dem bör komma ifrån höger, vänster, syd och väster........ get the drift?
Dessutom så håller inte AJ på med politiska kommentarer även om han inte gillar rött pack, likaväl som jag inte gör det samma.

Posted on: 2007/1/27 0:26
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 




(1) 2 »




dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:






Annonsorer och reklam 2


Creeper MediaCreeper
Vilka är Online
40 user(s) are online (40 user(s) are browsing Forum)

Members: 0
Guests: 40

more...
Nya medlemmar
test_user
test_user
01/01/2020
brifrida 09/05/2019
Turbozz 08/15/2019
Fr4nzz0n 07/30/2019
Egenerfarenhett 05/19/2019
Bloggar o Länkar

I11time.dk
911 Truth i Danmark.
Se verkligheten
Dissekerar skildringar från massmedia.
Den dolda agendan
Nyheter på svenska.
Klarsikt
Mats Sederholm & Linda Bjuvgård.
Dominic Johansson
Hjälp Dominic att komma hem.
Mjölkpallen
Mjölkpallen är samlingsplatsen där bonnförnuftet tros ha sitt säte.
911truth.no
911 Truth i Norge.
Nyhetsspeilet.no
Nyheter på norska.
En bild säger mer ...
Citat från eliten som bilder.
Folkvet
Sanningen är dold bland lögnerna
Fred & Frihet
Geoengineering.se
Hur påverkar geoengineering dig?
Grundläggande frihetsbegrepp på svenska

RSS