vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

« 1 ... 10 11 12 (13) 14 15 16 ... 19 »

Re: 911 mysteries debunkad och klar

See User information
Tönt jävel, de fick AmeriKa at, under all sin nyhetsmedia blitz att gå med på ett multinationellt krig vars syfte att de skulle dö, som Viet Nam. Men sådana krig är inte menade att vinnas (se deras egna PNAC dokument) utan de är ju givetvis tid för det ena och det andra, har du tänkt på att det kan vara så att frilansar Al-CIAda lägger händerna runt din hals när du sover?

Posted on: 2007/1/26 23:12
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Quote:

sale wrote:
Quote:

elsueco77 wrote:
Quote:

BuckFush wrote:
Jag vill fortfarande veta om "pull it" betyder riva eller om det betyder "att inte riva", säpo pajaser.

"Pull it" används när byggnader rivs men inte med hjälp av sprängämnen. Silverstein använde även samma utryck när han tyckte att brandmännen skulle tas ut ur WTC7 för att denna byggnad skulle rasa ihop men åter igen, "Pull it" används INTE vid en kontrollerad rivning med hjälp av sprängämnen.
Vad kallas det med vajrar ? slang det bör du veta

Här kommer det lite mer om "Pull it":

Worker #1: Oh, we’re getting ready to pull building six.

Luis Mendes: We have to be very careful how we demolish building six. We were worried about the building six coming down and demolishing the slurry wall, so we wanted that particular building to fall within a certain area.

Worker #1: We’ve got the cables attached in four different locations... <”going up”? hard to hear>... Now they’re pulling [gestures to vehicles] pulling the building to the north. It’s not every day you try to pull down a eight storey building with cables”

Hittas på: http://www.911myths.com/html/wtc7_pulled.html

Finns även en bild på när de gör detta samt ett litet filmklipp: http://www.911myths.com/PullBuildingSix.avi

Kolla in detta :)

Posted on: 2007/1/26 23:25
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Quote:

elsueco77 wrote:
Quote:

sale wrote:
Quote:

elsueco77 wrote:
Quote:

BuckFush wrote:
Jag vill fortfarande veta om "pull it" betyder riva eller om det betyder "att inte riva", säpo pajaser.

"Pull it" används när byggnader rivs men inte med hjälp av sprängämnen. Silverstein använde även samma utryck när han tyckte att brandmännen skulle tas ut ur WTC7 för att denna byggnad skulle rasa ihop men åter igen, "Pull it" används INTE vid en kontrollerad rivning med hjälp av sprängämnen.

Luis Mendes: We have to be very careful how we demolish building six. We were worried about the building six coming down and demolishing the slurry wall, so we wanted that particular building to fall within a certain area.

Worker #1: We’ve got the cables attached in four different locations... <”going up”? hard to hear>... Now they’re pulling [gestures to vehicles] pulling the building to the north. It’s not every day you try to pull down a eight storey building with cables”

Finns även en bild på när de gör detta samt ett litet filmklipp: http://www.911myths.com/PullBuildingSix.avi

dåligt bevis.

jag vill se raset.
Man använder alltid vajrar vid röjningsarbeten. bevisar inget

See User information
Quote:

BuckFush wrote:
Du kan försöka tvätta alla grisar du kan hitta men jag har en liten fråga, arbetar du åt Amerikanska staten i någon mening som definieras under USC 17 Article Federal Employee och viktigaste av allt, om du ljuger din lilla shit:

§ 1621. Perjury general

Whoever—
(1) having taken an oath before a competent tribunal, officer, or person, in any case in which a law of the United States authorizes an oath to be administered, that he will testify, declare, depose, or certify truly, or that any written testimony, declaration, deposition, or certificate by him subscribed, is true, willfully and contrary to such oath states or subscribes any material matter which he does not believe to be true; or
(2) in any declaration, certificate, verification, or statement under penalty of perjury as permitted under section 1746 of title 28, United States Code, willfully subscribes as true any material matter which he does not believe to be true;
is guilty of perjury and shall, except as otherwise expressly provided by law, be fined under this title or imprisoned not more than five years, or both. This section is applicable whether the statement or subscription is made within or without the United States.

Är ni de shits ni är så kommer ni behöva bo i en trailerpark när jag är färdig.

Jag gillar inte Bush och jag gillar inte USA som land, så svaret på det NEJ!!

USA har som land lagt näsan i blöt många gånger i världen och folket i mellanöstern verkar tycka att det var nog, varav attacken 9/11 mot USA. Jag tycker inte ett dugg synd om Bush och landet USA, men jag tycker självklart synd om befolkningen, speciellt de som förlorade sina liv samt anhöriga och vännerna till de drabbade. Det verkar inte heller som att USA lärde sig så mycket och terroristattacker mot USA kommer att hända igen.

Om ett par år så kommer USA att få en ny president, kan det bli en kvinnlig kanske? Hillary Clinton? Ska bli intressant isåfall hur landet USA kommer att bli. Förresten, när det är en manlig president i USA (har iofs aldrig varit någon kvinnlig än) så kallas ju hans fru för "The First Lady", vad kommer Bill Clinton att kallas om Hillary blir president, "The First Man"? :)

Posted on: 2007/1/26 23:37

See User information
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Quote:

elsueco77 wrote:
Quote:

sale wrote:
Quote:

elsueco77 wrote:
Quote:

BuckFush wrote:

dåligt bevis.

jag vill se raset.
Man använder alltid vajrar vid röjningsarbeten. bevisar inget

Kollade du filmen?

Posted on: 2007/1/26 23:38

See User information
Jadu elsueco77 du kanske aldrig vaknar upp och det spelar ingen roll. Jag kan bara säga att du nyss bevisade hur pass ovetande nu är angående vad som händer i världen!. Tråkigt

hoppas nån orkar förklara lite kort hur allt är per design!.

Själv orkar jag inte just nu ,, men har god lust!. Jag är samtidigt helt säker på att elsueco77 bara kommer tycka det är roligt att läsa hur det ligger till, då det är så pass mycket tvärt imot allt han "tror"!!!. Al-Quaida är skapat av CIA, och Al-Quaida satte put-options på Boing sen tog CIA stålarna av dom, precis som det va meningen. Dom vill inte att USA skall tjäna nått på något. USA är kapat av en global maktelit som även styr EU-ropa. Att ändra om säkerheten globalt på flygplatser med mera ingår i planen, så att IBM kan fortsätta registrera alla på jorden som dom började med i Nazi-Tyskland som bara va ett beta-test inför det globala nazi-fascist världsordning dom är i slutfasen med nu!. New World Order kanske du hört nån gång?. Aja .. tröstlöst och nu måste jag sova. hoppas någon orkat förklara vidare ... annars så skriver jag vidare när jag vaknat eller efter helgen.

natti å ses

Posted on: 2007/1/26 23:46
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

See User information
Quote:

Nazi-Tyskland som bara va ett beta-test inför det globala nazi-fascist världsordning

Helt korrekt, och bevisligen som finansierade av Bush farfar dom fast det vill inte SÄPO agenterna diskutera, lika lite som Operation Northwoods. Krasha plan i byggnader (google search of Operationj Northwoods) och det vill inte kognitiv dissonans pajaser inte diskutera.

Posted on: 2007/1/27 0:03
"Paper is poverty... it is only the ghost of money and not money itself". - Thomas Jefferson

See User information
Quote:

Blackie wrote:
Jadu elsueco77 du kanske aldrig vaknar upp och det spelar ingen roll. Jag kan bara säga att du nyss bevisade hur pass ovetande nu är angående vad som händer i världen!. Tråkigt

hoppas nån orkar förklara lite kort hur allt är per design!.

Själv orkar jag inte just nu ,, men har god lust!. Jag är samtidigt helt säker på att elsueco77 bara kommer tycka det är roligt att läsa hur det ligger till, då det är så pass mycket tvärt imot allt han "tror"!!!. Al-Quaida är skapat av CIA, och Al-Quaida satte put-options på Boing sen tog CIA stålarna av dom, precis som det va meningen. Dom vill inte att USA skall tjäna nått på något. USA är kapat av en global maktelit som även styr EU-ropa. Att ändra om säkerheten globalt på flygplatser med mera ingår i planen, så att IBM kan fortsätta registrera alla på jorden som dom började med i Nazi-Tyskland som bara va ett beta-test inför det globala nazi-fascist världsordning dom är i slutfasen med nu!. New World Order kanske du hört nån gång?. Aja .. tröstlöst och nu måste jag sova. hoppas någon orkat förklara vidare ... annars så skriver jag vidare när jag vaknat eller efter helgen.

natti å ses

Jag tycker att du ska gå till Aftonbladet eller Expressen med detta, VILKET SCOOP! Eller är Aftonbladet och Expressen kontrollerat av CIA? Aftonbladet och Expressen brukar ju skriva en massa skräp, du kanske kan ge dom lite mer skräp att skriva om :)

Posted on: 2007/1/27 0:03

See User information
Jag tycker att du ska gå till Aftonbladet eller Expressen med detta, VILKET SCOOP! Eller är Aftonbladet och Expressen kontrollerat av CIA? Aftonbladet och Expressen brukar ju skriva en massa skräp, du kanske vill redovisa vilket skräp du står för? Linda Rosings Wallenberg sponsrade bilderberger trosor?

Posted on: 2007/1/27 0:08

Anonym
Quote:

BuckFush wrote:
Jag tycker att du ska gå till Aftonbladet eller Expressen med detta, VILKET SCOOP! Eller är Aftonbladet och Expressen kontrollerat av CIA? Aftonbladet och Expressen brukar ju skriva en massa skräp, du kanske vill redovisa vilket skräp du står för?

Skulle AB skriva om det så skulle det kunna betraktas som kanibalism

See User information
Låt mig gissa, vi vill inte tala om Bilderberger för att om man gjorde det så skulle SÄPO pajaserna bli knullade i ansiktet av Jim Tucker's vittnesmål. Vill du veta vad det var, som leder till att sieg reinfeldt och låna sahlin ringer polis om man påpekar, vill du veta varför? (Jag tror du är inkapablel marxistisk boskap för att veta bättre)

Kräv svar om bilderberger.

?

Posted on: 2007/1/27 0:12

Anonym
Quote:

sale wrote:
Dessutom undrar jag varför du verkar ha så svårt att förstå vad vi kritiker tycker. Läser man våra inlägg är det inte särskilt svårt att inse vad vi har för åsikter.,,,,,,,Om du läser våra så ser du vad vi har för åsikter ang 911 , dessutom fick jag inget svar vem tjänade på 911. ok inte någons önskan om ( om att ) du är på dagen av 911 jag frågar fram tills i dag?? var för har dom inte tagit en enda LEVANDE av dom ?

Ingen tjänade på 911 skrev jag. Om du inte är nöjd med det svaret så är det inget jag kan göra åt det för då försöker du styra hur jag ska svara och ändra på vad jag egentligen tycker.

Var är det för levande du syftar på? Inga av de 19 terroristerna överlevde 911. Att de påståtts att de flera 19 utpekade terroristerna lever är inte odiskutabelt sant så därför gäller att de 19 terroristerna omkom. Om du med de levande menar alla som stödde dessa 19 terroristerna och att man inte tagit några levande av dem så variera det. Några har dödas och några har fångats levande.

Anonym
Quote:

zink wrote:

Ingen tjänade på 911 skrev jag. Om du inte är nöjd med det svaret så är det inget jag kan göra åt det för då försöker du styra hur jag ska svara och ändra på vad jag egentligen tycker.

Var är det för levande du syftar på? Inga av de 19 terroristerna överlevde 911. Att de påståtts att de flera 19 utpekade terroristerna lever är inte odiskutabelt sant så därför gäller att de 19 terroristerna omkom. Om du med de levande menar alla som stödde dessa 19 terroristerna och att man inte tagit några levande av dem så variera det. Några har dödas och några har fångats levande.

Jag förstår inte varför du ständigt upprepar saker som ingen tror på här?
19 kapare

See User information
Vad tror ni om Fuglesang? Var han i rymden?

Posted on: 2007/1/27 1:57

Anonym
Quote:

elsueco77 wrote:

Nä, atmosfären

See User information
Dom som dom fortfarande letar effter känd & okänd///i hela världen

Posted on: 2007/1/27 2:09

See User information
Det finns en sak som är säker och som vi säkert är överrens om, vi kommer aldrig att komma överrens om 9/11. SKÅL!

Posted on: 2007/1/27 4:34

Anonym
Quote:

Vad tror ni om Fuglesang? Var han i rymden

Jag tror han var uppe in din korkade analtarm.

Anonym
Quote:

elsueco77 wrote:
Det finns en sak som är säker och som vi säkert är överrens om, vi kommer aldrig att komma överrens om 9/11. SKÅL!

Vi vet. Även om den Amerikanska regeringen skulle störtas och lynchas pga alla lögner så skulle du förneka det ändå. Visst jag kan gå med på ordet aldrig.

See User information
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Quote:

elsueco77 wrote:

Vi vet. Även om den Amerikanska regeringen skulle störtas och lynchas pga alla lögner så skulle du förneka det ändå. Visst jag kan gå med på ordet aldrig.
En sak är
säker ett man ALDRIG skall säga ALDRIG spoooola kröken så skall du få se att du har fel å kommer att ha det livet ut ang detta jag ser den dagen ,när du inser Hur rätt vi hade....

Posted on: 2007/1/27 7:27

See User information
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Quote:

elsueco77 wrote:
Du jag tycker att du skall hålla dig kvar på moder jord å lära dig hur det går till här på marken, innan du svävar runt i det totalt okända

Nä, atmosfären

Posted on: 2007/1/27 11:15

See User information
Dom vill att du skall ta till Eldvatten, så styr dom er lättare P:S : du ser hur det gick med amerikanarna(Indianerna) dom lever fortfarande i reservat,,,,,alla andra är invandrare Usa är knappt 200 år gamalt det är ett ungt land..spolla kröken å välkommen till ljuset

Posted on: 2007/1/27 11:22

See User information
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Quote:

zink wrote:

Jag förstår inte varför du ständigt upprepar saker som ingen tror på här?
19 kapare
Hjärnan bakom 911 så klart dom skulle smoke them out ,, puff puff pu ff

Posted on: 2007/1/27 11:29

See User information
God moron *gäsp*
zink vill ha en historielektion ifrån slutet på 17-talet och framåt av mig. Det får du studera själv!,(Jag har).
Och elsueco77 ja mainstream media runt hela världen är ägd av globalisterna kolla upp det själv,(Jag har).
Vi kommer nog inte komma överens förens ni akademiker får en NY skriftlig rapport framför näsan där det står vad som hänt, så ni vet vad ni skall tänka och veta!.

Så här funkar det

Börja med att lägg märke till vad ni "vet" är "sant". = hmm varför sa jag till den/dom personerna att så här ligger det till. Väldigt ofta när man spårar ursprunget till sina "fakta" så vet man något bara för att någon annan sagt det!, inte för man har forskat och källkritiskt kollat upp varför man "vet" något. Det kan komma ifrån föredrag/Lärare/skolböcker/skvaller eller mainstream media.

Alla dom kategorier av "Lärare" har i sin tur blivit skolade att upprepa vad dom blivit skolade att säga, och det dom vet är grundat på att dom inte hade fått betyg eller klarat sin utbildning om dom inte hade upprepat vad deras Lärare i sin tur vill vad dom skall tro att dom vet!. Med andra ord, gå utanför ramarna och studera ALLT ifrån alla håll och vinklar och kanter så blir det nog bra ,, jag säger inte att det kan vara obekvämt!, men vill man veta exakt vad man tror att man vet finns det inga gen(modifierade)vägar.

ett exempel

Jag läste här om dagen om den där Läraren som blev ut köpt att sluta på sin skola för att han hade varit på Förintelseförnekarkonferans. Jag tänkte då: " Fyfaan va sjuk att det finns idioter som faktiskt tror att det inte ägt rum!!". Sen, hmm varför tar jag det för givet då?. Jag kom fram till att jag reagerade så bara för att någon sagt det åt mig, TV och vänner, men jag vet personligen inget om det. Därför skall jag nu ta en titt på alla sidors argument och bilda mig en EGEN uppfatting!.

Jag vet ju t.ex sedan tidigare forskning att Hitler va finansead av Prescott Bush och att samma maktelit finanserade både Stalin och Hitler samtidigt, och båda sidor av alla världskrig med för den delen,(kolla upp det själv). Sen vill dom att hela världen skall kolla på Nazi-Tyskland och Hitler som ett skräck exempel och koppla ihop fascismen med han/det, medans "dom" smyger in samma världsordning bakom ryggen på oss för det finns ingen som matchar den typ av fascismen i våran nutida media!?, eller?.

Varför sitter samma symbor för faschismen bakom regeringar, och lite överallt? http://sv.wikipedia.org/wiki/Fasces . Du vet väll också att dom högsta snubbarna ifrån Nazi-Tyskland blev vackert omhändertagna av "dom" som styr företaget USA, JA företag!. ett som används som basebollträ och "målvakt" av globalistiska makteliten,(kolla upp det med).

http://sv.wikipedia.org/wiki/M%C3%A5lvakt_%28juridik%29

En målvakt kallas inom juridik en person som för en relativt liten ersättning låter sig skrivas som VD, styrelsemedlem eller liknande i ett företag som inte har ett ärligt uppsåt, exempelvis ett företag som planeras att tömmas på tillgångar och gå i konkurs med stora skulder, kan också fungera som en person som tar på sig saker till exempel där de är minderåriga och inte kan straffas för brott i samma utsträckning som den myndiga personen som begått brottet.
Målvakten är oftast en person som redan har straffat ut sig från samhället i stort och har litet eller inget att ytterligare förlora på att gå i personlig konkurs eller liknande.

När dollarn går i botten så går dom över till Amero!. Det kanske ni läst om i Aftonbladet eller Expressen!?.

nåja tänk på varför ni vet vad vi vet, och var källkritiska så blir det nog bra i slutänden!

Peace folks

Posted on: 2007/1/27 11:41

Edited by Blackie on 2007/1/27 12:12:01
"We don't receive wisdom, we must discover it for ourselves after a journey that no one can take for us or spare us."-Marcel Proust

Youngevity Associate
http://ygy-90-for-life.webnode.se/
http://naturligtvis.my90forlife.com/ http://tinyurl.com/Y...

« 1 ... 10 11 12 (13) 14 15 16 ... 19 »

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper