vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
OLYCKOPILLER
SER JAG ETT UPPVAKNANDE .... ?

Sluta lev i en illusion lev i nuet i verkligheten ....

Kan man verkligen lita på en BÖRSNOTERAD SJUKVÅRD ?

Hjärntvätt sen 1600talet så det är därför du kan känna obehag el liknande när du läser om sanningen "DU ÄR SKRÄMD TILL TYSTNAD"

Visste du att en läkare inte kan läka ?
"besök en veterinär istället"

Visste du att fler och fler läkare slutar och utbildar sig inom naturmedicin men inte tvärtom !!

Visste du att det inte finns några obotliga sjukdomar ?

Visste du att 3000st människor dör av läkemedel varje år i sverige. "10ggr fler än trafikolyckor"

Visste du att var tredje döds fall i USA är pga av läkemedel !!!

Visste du att det dör några tusen människor varje år av endast huvudvärkstabletter i hela världen och miljoner av olika läkemedel !!!!!

Vill du hamna i STATISTIKEN !?!

Har du tittat på www.fass.se ang din medicin ?

Visste du att läkemedelsbolagen är otroligt duktiga på att göra mediciner som fördröjer en sjukdom istället för att bota ...

Visste du att Läkemedelsbolagen flyttar mer och mer sina expriment av läkemedel till dom fattigaste länderna ! VAD TROR DU DET BEROR PÅ ???? (endast fantasin sätter gränser för deras expriment på godtrogna människor)

Visste du att vissa höga chefer inom läkemedelsbolagen går till NATURLÄKARE!!! "oj så förvånande opss ..glömde , flesta läkemedel kommer ju från naturen !!

Visste du att alla sjukdomar är typ likadana med endast olika namn ..

Visste du att sjukdomar skapas av parasiter virus bakterier mm mm .
inget hokus pokus som dom vill få till det ...

Visste du att i Tyskland och Ryssland är alternativ vården likvärdig med vanliga vården ...

Visste du att Sverige har den sämsta alternativ vården i hela världen !! "pga medveten förtal och förlöjligande sen 1600talet då man till och med döda folk som kunde bota andra människor "HÄXOR"

Visste du att tryptophan motverkar depressioner ..
Det har samma verkan som läkemedelsbolagens piller ,
Inte förvånande så lyckas läkemedelsbolagen att förbjuda tryptophan ... pga av att Det har samma verkan som deras antidepressiva mediciner !! "
vem vill ha konkurans på denna miljard industri"

Endast djurmat får inehålla tryptophan ...."sjysst slippa se förvirrade hundar och katter ... :)

he he men man kan faktiskt gå runt dom genom att äta tryptophan rika livsmedel ...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: OLYCKOPILLER
kroppen försvarar sig mot alla parasiter virus som sätter sig på nerverna och irriterar oss ...

Så många knaprar på olyckopiller ...

Men det kan maten oxå göra utan massa biverkningar samt att du blir ÄKTA LYCKLIG ...

Psykiska problem är inte något MYSTISKT !! ÄT RÄTT !!

Har sätt så många äta så mycket skit sen springer dom till terapi för dom blir så deppressiva !!

ALLA SJUKDOMAR ÄR PGA ÖVERSKOTT AV Bakterier Virus Maskar Tungmetaller mm mm ..Omöjligt att bli sjuk om det inte fanns ovanstående ..

Otroligt att kroppen tål så mycket ..

Ge samma skit till djuren !!

Korna kommer vägra att låta sig Mjölkas .

Älgar som sitter under träden och tycker synd om sig själva ..

Hundar vägra att gå ut pga TORGSKRÄCK !!

Katterna springer runt i lägenheterna och inte kan sitta still .
(ge dom lite amfetamin !?!?)

90% Av Psykiska problem är bara intaget av näring

Dr clark hulda skriver deprissioner pga små maskar i HJÄRNAN !! uehaaa

Så jag skulle iallafall prova andra saker innan jag hoppa på
några lyckopiller .."sistahand"

Precis alldeles nyss så gick FDA och varnade för lyckopiller .
Lycko(olycke)piller ökade självmord...???? ska bli varningstxter på burkarna i USA ..

Alla som jag känner har blivit riktigt konstiga samt vissa har otroligt svårt att sluta bland det mest beroendefrankallande som finns
redan efter en vecka så har man problem ..."en bekanttog det 2år att sluta finns mycket värre fall "

Är det akut depression : Ät inte följande

Äta ingen spannmål ingen jäst ingen socker(kolhydrater)ingen mjölk el liknande "koprodukter"
Inga halvfabrikat Inga E-medel tillsatser ..

låt gå 3dgr ... och du blir förvånad finns en sida om basmatsallergi där folk har haft socialfobi hela livet sen slutar dom med följande och blir friska ...

VISSTE DU ATT : Lite vin med ost och kex är mycket effektivare än lyckopiller ? Det är en perfekt blandning för att aktivera Tryptophan i din hjärna ..

Produkter : speciellt viktiga vid psykiska problem :

1. Ph-kalk mineral pulver
(fungerar mkt bra vid torgskräck o social fobi olika nervproblem )

2. Brännäsla
(mkt bra för parasiter mm )

3. Nypon
( inflamations hämande)

2. Linförolja
(olika fetter bättre balans)

3. Havre
(nervlugnande samt reparerar nervbanor inehåller Tryptophan )
(helst hel havre nödfall havre flingor)

4. B-vitamin Komplex + extra B12
(nervlugnande samt reparerar nervbanor)

5. Annans
(innehåller mkt Tryptophan som omvandlas till serotonin)

6. Fikon

7. Avokado

8. Pekannötter

9. Cashewnötter

10. Valnötter

11. choklad

12. Plommon

13. Banan

14. Naturligt lyckopiller 5-HTP

15. Zapper http://www.mcotools.nu

16. Program till Zapper

https://www.drclark.com/OnlineShop.asp#32

17. Ät rätt för din blodgrupp http://www.anderssonforlag.se/

18. Kolloidalt silver (vid behov)

19. Bada mkt bastu !!

20. Lättare Motion (ej hård)

Produkter : Som du får psykiska problem av

1. Lyckopiller

2. Läkare (ej naturläkare)

3. Socker (finns nästan ialla produkter)

4. Microugn

5. Micromat

6. För mycket kött

7. Gluten Bröd bullar mm mm

8. Kaffe te öl sprit läsk

9. Mölk produkter

10. Kemikalier i mat

11. Mobiltelefoner

12. Nyheter på tv

13. Bilar (motorfordon)

14. Dagstidningar

15. Kvicksilver (munen)

16. Jobbiga Människor

17. Jäst (som man bakar med)

18. Bo i en storstad

19. Pengar

20. mm mm mm mm mm mm .

he he ...

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Silverboy, Du låter väldigt sund!

Relevant fakta, Tack!

Anonym
Roligt att du friskar upp det här forumet :) Bra skrivet!

Anonym
Skolmedicinen, som är en förlängd arm av den materialistiska naturvetenskapen, har styrt detta samhället sedan 1600-talet.
Nu beter den sig allt mer som en rabiessmittad hund som biter frenetiskt omkring sig. Den är synnerligen trängd och börjar få panik.

Visst finns det kvacksalvare och lurendrejare som kränger verkningslösa "mediciner" till intet ont anande människor.

Det sker på Apoteket varje dag!

Ordet Kvacksalvare kommer från Kvicksilver, som har varit skolmedicinens lilla älskling att mata folk med sedan Urban Härnes dagar av häxbränning.

Får tillägga till tidigare välskrivna inlägg att generellt avråder veterinärer, även i Sverige faktiskt, att man ger paracetamol till djur!!! Mest känd produkt är Alvedon, som enligt skolmedicinens mantra man ska äta och ta och gå och lägga sig vid allt från huvudvärk till blodcancer...

Det ska inte ges till djur, alltså, men till nyfödda bebisar går bra. Samma bebisar som man enligt kvacksalverilagstiftningen inte får ge homeopatiska preparat. De får bli 8 år först, om de överlever strålbehandling (med trådlösa barnvakter, mobiler, DECT m.m.) och det toxiska intaget genom snabbmat och penicillinkurer!

För den som är ny i dessa frågor rekommenderar jag att inventera medicinskåpet på farliga kemikalier med triangel - en satanistisk symbol, inte för inte - och sända dem till slutförvar. Och sedan uppsöka denna webb, prenumerera gärna på tidningen.

www.2000taletsvetenskap.nu

Anonym
En joint om dagen och man förblir frisk. Varför tror ni att det är förbjudet?

Anonym
Quote:

Dubbelmoral wrote:

röker du en joint om dagen?????

Anonym
Min erfarenhet och annalys är att det är alltid de som går på läkarundersökningar,äter silver, alger och andra saker som alltid är de som är sjukast.
De har alltid någon, ont i halsen eller feber.
Jag har själv varit sjuk en gång de senaste 3-4åren (om man bortser från snuva och baksmälla då)

Unna dig en pizza då och då för då blir du glad och då får själen en andledning att fortsätta jobba för dig.
smäller du i den "alternativ medicin" och massa äckliga grejer så tror ju själen du vill honom något illa.

måtta med allt!

See User information
Quote:

Dubbelmoral wrote:

Det är förbjudet för att folk kan odla det lätt själva, även om jag inget kan om detta... hur man "intar" eländet - kopplar bort den tunga tobaksindustrin, de bestämmer vad som röks,för att de vill casha in. Fats jag vet inte hur det är med cannabis... som insatt är jag... måste man blanda ut det med tobak...? Hasch blandar man väl ut, annars lär det inte funka, väl.

Men jag gissar att några vill ha det till att det är förbjudet för att det skulle få människor "vaknare" - glöm det - det är inte sant, och det pengaintressen som ligger bakom att det är förbjudet.

Posted on: 2007/1/28 15:40
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

Anonym
Quote:

wikhall wrote:
Skolmedicinen, som är en förlängd arm av den materialistiska naturvetenskapen, har styrt detta samhället sedan 1600-talet.
Nu beter den sig allt mer som en rabiessmittad hund som biter frenetiskt omkring sig. Den är synnerligen trängd och börjar få panik.

Visst finns det kvacksalvare och lurendrejare som kränger verkningslösa "mediciner" till intet ont anande människor.

Det sker på Apoteket varje dag!

Ordet Kvacksalvare kommer från Kvicksilver, som har varit skolmedicinens lilla älskling att mata folk med sedan Urban Härnes dagar av häxbränning.

Får tillägga till tidigare välskrivna inlägg att generellt avråder veterinärer, även i Sverige faktiskt, att man ger paracetamol till djur!!! Mest känd produkt är Alvedon, som enligt skolmedicinens mantra man ska äta och ta och gå och lägga sig vid allt från huvudvärk till blodcancer...

Det ska inte ges till djur, alltså, men till nyfödda bebisar går bra. Samma bebisar som man enligt kvacksalverilagstiftningen inte får ge homeopatiska preparat. De får bli 8 år först, om de överlever strålbehandling (med trådlösa barnvakter, mobiler, DECT m.m.) och det toxiska intaget genom snabbmat och penicillinkurer!

För den som är ny i dessa frågor rekommenderar jag att inventera medicinskåpet på farliga kemikalier med triangel - en satanistisk symbol, inte för inte - och sända dem till slutförvar. Och sedan uppsöka denna webb, prenumerera gärna på tidningen.

www.2000taletsvetenskap.nu

Vetrinärer vet för det mesta mera om hur man botar DOCK så är det faktiskt dom äldre som har gått den gamla utbildningen som är bäst ...

Kvacksalveri utförs dagligen av Sjukvårdanställda man borde anmäla dom för skojs skull för att se vad som händer ...LYCKOPILLER skrivs ut till barn och folk som har olika kroppsskador OCH DET FÅR MAN INTE GÖRA ENLIGT KVAKSALVERILAGEN då medlet måste vara godkänt för det ändamålet så lyckopiller får inte skrivas ut till patienter som har typ: skadad sin arm el liknande ....

UPP TILL KAMP RÄDDA DET SOM KAN RÄDDAS ....

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Quote:

Dubbelmoral wrote:

röker du en joint om dagen?????

Du verka chokad?
Dessvärre har jag uppehåll nu, men återtar gärna den strukturen i framtiden. Det är mer skadlig med en folköl om dagen eller en cigarett.

See User information
Här är pressade jointssubstitutResized Image

Posted on: 2007/1/28 16:25

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Quote:

novax wrote:
Quote:

Dubbelmoral wrote:

Det är förbjudet för att folk kan odla det lätt själva, även om jag inget kan om detta... hur man "intar" eländet - kopplar bort den tunga tobaksindustrin, de bestämmer vad som röks,för att de vill casha in. Fats jag vet inte hur det är med cannabis... som insatt är jag... måste man blanda ut det med tobak...? Hasch blandar man väl ut, annars lär det inte funka, väl.

Men jag gissar att några vill ha det till att det är förbjudet för att det skulle få människor "vaknare" - glöm det - det är inte sant, och det pengaintressen som ligger bakom att det är förbjudet.

Man kan baka in det i mat, kakor, milkshake eller röka det rent, funkar alldeles utmärk. Det är dock lättare att röka det med tobak eftersom det behåller glöden och det blir bara behagligare så. Tyvärr blir det skadligt när man blandar in tobak i bilden. Har du inte provat så kan jag bara grattulera till en fantastisk upplevelse den dagen du provar.
Visst är det lätt att odla och man skulle förmodligen bli rik på det också. Det är naturligtvis en stor del i det hela. Vad kostar ett gram guld (ca140kr/gr) tänk om man kunde odla guld? Svindlande vad vanliga bohemer skulle kunna tjäna, klart att det inte är lagligt. Bra gräs för Ca 100kr/gr

See User information
Quote:

Dubbelmoral wrote:
Quote:

novax wrote:
Quote:

Dubbelmoral wrote:

Man kan baka in det i mat, kakor, milkshake eller röka det rent, funkar alldeles utmärk. Det är dock lättare att röka det med tobak eftersom det behåller glöden och det blir bara behagligare så. Tyvärr blir det skadligt när man blandar in tobak i bilden. Har du inte provat så kan jag bara grattulera till en fantastisk upplevelse den dagen du provar.
Visst är det lätt att odla och man skulle förmodligen bli rik på det också. Det är naturligtvis en stor del i det hela. Vad kostar ett gram guld (ca140kr/gr) tänk om man kunde odla guld? Svindlande vad vanliga bohemer skulle kunna tjäna, klart att det inte är lagligt. Bra gräs för Ca 100kr/gr

Det är rena hälsokosten med andra ord - jag hat testat hasch ett par gånger i ungdomen. En gång var i Marseille, jag skulle då gå och lägga mig, och tittade till i spegeln - men det var inte jag, det var så skrämmande - jag visste inte vem jag var, och var någonstans,jag tog mig snabbt till sängen, jag blev rädd, det var några våningar upp och stora fönster stod öppna, jag blev nojad.

En anna gång tog jag ett par bloss, och hamnade på rygg, någon fick hålla mig i fötterna för att jag skulle veta att jag var i kroppen/had en kropp, för jag var stenad, visste inte vad som hände - fy bubblan.

Posted on: 2007/1/28 16:33

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Anonym
Dubbelmoral
Jag är inte direkt chokad kanske lite oroad för att din tankeverksamhet ska lägga ner,
de hashflummare jag har haft kontakt med är inte direkt knivskarpa i sinnet när man diskuterar med dom.

Kan inte säga hash är så märkvärdigt visst man fick lite garvisar osv men kan inte säga jag blev mer filosofisk snarare trög.
svamp och LSD var dock lite mer intressant men kan inte säga jag propagerar för det heller men kul att ha testat.

Anonym
Häslokost är det inte men när du rökt på blir du så jävla hungrig så du äter upp hela månades mat.
men fan vad gott det är då

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Dubbelmoral
Jag är inte direkt chokad kanske lite oroad för att din tankeverksamhet ska lägga ner,
de hashflummare jag har haft kontakt med är inte direkt knivskarpa i sinnet när man diskuterar med dom.

Kan inte säga hash är så märkvärdigt visst man fick lite garvisar osv men kan inte säga jag blev mer filosofisk snarare trög.
svamp och LSD var dock lite mer intressant men kan inte säga jag propagerar för det heller men kul att ha testat.

Jag förstår Maggot. du bor på ett område där det är vanligt att destruktivt bruk förekommer, från morgon till kväll. Absolut inget som jag förespråkar eftersom man lätt blir förslappad på det sättet.

Ingen grund till oro maggot, Det lägger inte ner tankeverksamheten, tvärt om, den aktiveras och blir mer kreativ och det får en att tänka utanför boxan. Visst, det är individuellt, men det är även godis som sött och surt.

En joint om dagen gör mig kreativ = rekommenderas

Anonym
Vad exakt har denna drog hjälpt dig med?
och kreativiten måste ju finnas inom dig den måste ju gå att plocka fram det är ju nästan fusk att andvända droger.
meditation kanske?

Anonym
Quote:

maggot wrote:
Vad exakt har denna drog hjälpt dig med?
och kreativiten måste ju finnas inom dig den måste ju gå att plocka fram det är ju nästan fusk att andvända droger.
meditation kanske?

Det fick mig att inse företagande, det raderade bort alla hinder.
Jag spelar musik vilket ger mig helt andra sinnen att skapa under rus. Sjukdagar de senaste 16 åren kan sumeras till ca 10 dagar. Mindre stress. Välbehag och känslor av medmänsklighet istället för egoism.
Visst du har en poäng i vad du säger att det finns innom oss. Säg det till en dopad idrottsman, att du kan springa snabbt om du bara vill.

det är en genväg för mig helt enkelt en del vill ta den jobbiga vägen till insikt andra inte. Som jag sa detta är idividuellt. En del bli stirriga och nojiga andra lugna, harmoniska, kreativa, idérika och glada.

våldet framförallt bevisligen försvinner hos de flesta som använder det. Det är orsak nog för en legalisering.

See User information
Att vara en sådan:
Resized Image

Gör dom glada:
Resized Image

Posted on: 2007/1/28 19:01

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Hur äter man hel havre? Vad ska jag som filfantast ersätta filen med, något tips?

Posted on: 2007/1/29 8:35

See User information
Dr Klot äter:

Gröt!

Krossat bovete + dinkel alternativt/och havregryn + små iskurna bitar fikon (1-2 fikon) - nu äter jag den "torr" - förr egengjord sesammjölk ,sedan rismjölk, sedan havremjölk (ICA:s havresol eller andra finns ju ute).
Ofta har jag ris i också (ICA:s Fullkorn), då jag har kokat extra och sparat tidigare, eller något annat, röda linser - jag är inte så noga...

På gröten bananbitar, eller äpplebitar, svenska...

Detta blir en bra basisk start på dagen.

Posted on: 2007/1/29 9:14

Så farlig är vägen,
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

See User information
Jo torr gröt (kletgröt...) med dinkel, havre och frukt brukar jag också starta dagen med. Men hur ska den avrundas? Har kört med fil+müsli ett tag nu mest för att det är enkelt.

Blåbärets gröttips: koka upp vattnet först innan du tillsätter flingorna. De får en annan konsistens. Mer angenäma att tugga enligt mig. Det kanske behövs lite mer flingor än vanligt och att gröten ev. får svälla till sig lite efter kokning för att den inte ska bli för urvattnad.

Posted on: 2007/1/29 10:11

Anonym
Hel havre finns på dom flesta livsmedels affärerna MIXA HAVRE VATTEN I EN MIXER sila , i fall man vill DRICK ! lite russin ifall man vill .....

1-2 msk havre svälj hela med vatten havren öppnar sig i tjocktarmen sväller lite samt ger mat till tarmbakterierna ...

havremust/välling ? Mixa helhavre till mjöl värm försiktigt med vatten ...

Havren är bland det mest kompletta som finns ....

Nackdel ! Lite slembildande dom som har problem med slem max 1glas dag ..... ca 1/2dl ...

JÄTTEGOTT he he

ÄH FAN vi öppnar en ny tråd måste ha idè-r om mat

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper