vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Är det någon...

See User information
..som sett detta förut?
Och/eller kan ge en förklaring/idé/teori om vad det kan vara?

http://www.terrorize.dk/911/wtcfire7/wtc.orb.php

Posted on: 2007/2/2 10:16
 Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Är det någon...
Det är nosen på en kanin?

Jaha, du menar länken...
Jo, jag har också sett den och jag tror flera har gjort det med, men det har, (inte vad jag vet) tagits upp för diskussion här på vaken. Det kanske beror på att ingen vet vad det är. Jag tror det är någon som skjuter någonting från en helikopter som beffinner sig bakom röken. Kanske det som orsakade en krater i WTC6? Det är ingen fågel iaf :)
Men visst är det skumt.
Jag hittade en annan intressant sak tidigare, jag tror det var från terrorize.dk. Klippet är filmat från baksidan just innan det andra palnet träffar tornet, och man kan se att det är något som ser ut som ett lasersikte som pekar på träffpunkten just innan planet träffar. Jag tror det har snappats upp från en annan vinkel också, där ser man hur den glider förbi just när planet träffar och ner på en byggnad brevid tornen och stannar där. Det ser ut som ett lasersikte fast ett ljus punkt istället för en röd. skit skumt. Synd att jag inte kan hitta dem nu....:( Jag lägger upp dem om jag hittar dem.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

See User information
Nästan rätt.. en katt.

Jo, jag såg nåt om det..
Såg även ett annat klipp för länge sen, antagligen från samma sida, där man såg en bomb(?) gå av i den första byggnaden när det andra planet krashade in.. dvs inte i den byggnad planet krashade i..
Tyvärr så har jag inte hittat det klippet igen, men hittar jag det, så lär jag väl länka upp det..

Posted on: 2007/2/2 14:26

Anonym
Kolla detta klippet, just innan planet träffa så försvinner ena vingen av planet i tomma intet? Eller är det bara fel på kvalitén eller är det jag som ser fel?

http://a911.g.akamai.net/f/911/960/60 ... cktime/2001-09/634740.mov

See User information
Knepigt. Man ser fåglar i snabb flykt flyga till höger. Jag tror det i den första filmen i tråden också är en fågel. Det finns många rovfåglar, såsom hökar i NY. De kan ju ha mycket hög hastighet när de dyker.

Posted on: 2007/2/2 15:51

Edited by novax on 2007/2/2 16:35:24
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

See User information
Om jag hade varit hök i NY den dagen så hade jag flugit någon annanstans

Posted on: 2007/2/2 17:14
Att se är inte att förstå

See User information
Men nu var du inte det... de hökarna har nog sina tillhåll och mål när de flyger så snabbt som den man ser... det är ingen fysiskt föremål som åker igenom byggnaden som om den vore av eter, såvitt jag tror. När den flyger/sneddyker så är det bara rykande byggnader, finns kanske inget som skulle hindra den från att göra en blixtsnabb rek...

Sedan så får man tänka lite vidare med vad dessa "fåglar" är... hökar och duvor i politiken, ugglor... tänka på connections vidare där en fågel inte bara är det som syns på ytan som en fågel.

Posted on: 2007/2/2 17:24
Det finns bara EN sanning

Så farlig är vägen,
att man aldrig ser stupet,
man faller sakta, stilla och lugnt –
i djupaste trygghet
– uppbyggd av strunt!

Jag kom, jag såg, jag vände åter

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper