Vakencorner
|
Är det någon...
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
..som sett detta förut?
Och/eller kan ge en förklaring/idé/teori om vad det kan vara? http://www.terrorize.dk/911/wtcfire7/wtc.orb.php
Posted on: 2007/2/2 10:16
|
|||
|
||||
|
Re: Är det någon...
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Nästan rätt.. en katt.
Jo, jag såg nåt om det.. Såg även ett annat klipp för länge sen, antagligen från samma sida, där man såg en bomb(?) gå av i den första byggnaden när det andra planet krashade in.. dvs inte i den byggnad planet krashade i.. Tyvärr så har jag inte hittat det klippet igen, men hittar jag det, så lär jag väl länka upp det..
Posted on: 2007/2/2 14:26
|
|||
|
||||
|
Anonym
|
|
|||
|---|---|---|---|---|
|
Kolla detta klippet, just innan planet träffa så försvinner ena vingen av planet i tomma intet? Eller är det bara fel på kvalitén eller är det jag som ser fel?
http://a911.g.akamai.net/f/911/960/60 ... cktime/2001-09/634740.mov |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Knepigt. Man ser fåglar i snabb flykt flyga till höger. Jag tror det i den första filmen i tråden också är en fågel. Det finns många rovfåglar, såsom hökar i NY. De kan ju ha mycket hög hastighet när de dyker.
Posted on: 2007/2/2 15:51
Edited by novax on 2007/2/2 16:35:24
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
|
Om jag hade varit hök i NY den dagen så hade jag flugit någon annanstans
![]()
Posted on: 2007/2/2 17:14
|
|||
|
Att se är inte att förstå
|
||||
|
||||
|
|
||||
|---|---|---|---|---|
|
Men nu var du inte det... de hökarna har nog sina tillhåll och mål när de flyger så snabbt som den man ser...
det är ingen fysiskt föremål som åker igenom byggnaden som om den vore av eter, såvitt jag tror. När den flyger/sneddyker så är det bara rykande byggnader, finns kanske inget som skulle hindra den från att göra en blixtsnabb rek... Sedan så får man tänka lite vidare med vad dessa "fåglar" är... hökar och duvor i politiken, ugglor... tänka på connections vidare där en fågel inte bara är det som syns på ytan som en fågel.
Posted on: 2007/2/2 17:24
|
|||
|
Det finns bara EN sanning
Så farlig är vägen, att man aldrig ser stupet, man faller sakta, stilla och lugnt – i djupaste trygghet – uppbyggd av strunt! Jag kom, jag såg, jag vände åter |
||||
|
||||
Paypal
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login