vaken

Vakencorner

BottomBottom  Previous Topic Previous Topic  Next Topic Next Topic   Register To Post

Anonym
Personlig klimatförändring
Har nog nämnt det förut men hittar inte tråden! Kanske försvann den när forumet hackades.

I vilket fall som helst har jag ruttnat helt på medias skuldbeläggning av människan för klimatförändringarna.

Att generalisera och dra alla människor över en kam när det egentligen är industrikapitalismen och dollarstinna mutade politika ledares illasinnade sätt att styra den här planeten åt helvete som är en av de tyngsta orsakerna stinker.

Vad fan har en unge i Indien eller en tonåring på gymnasiet för chans att utmana kapitalismens rovgirighet. Att protestera på allvar leder till fängsligt förvar att försäka stoppa vansinnet konkret leder till dödsstraff.

Så häng ut de skyldiga och klumpa fan inte ihop oss andra som egentligen vill leva rätt men tvingas in i ett jävla Matrix av djävulens anhang.

En annan tanke är ju det är svårtänkbart att allt rör sig exakt cirkelformat i universum. Om planeternas banor istället är elliptiska så är det ju ganska sannolikt att det emellanåt skapar mer eller mindre större klimatförändringar.

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Re: Personlig klimatförändring
har du en plan?

Top  Twitter  Facebook  Google Plus  Linkedin  Del.icio.us  Digg  Reddit  Mr. Wong 

Anonym
Japp!

Anonym
Nästan så som du skriver Jaxtone, brukar jag säga när jag tar upp den här frågan till vänner och bekanta.

Stämmer in, HÄNG UT DE SKYLDIGA. Inte vi som är effekten av era brott.

Varför märker inte folk att kampanjen handlar om Personal-blame på individnivå? Jävla skuldmaskineri.

See User information
Quote:

void wrote:
Nästan så som du skriver Jaxtone, brukar jag säga när jag tar upp den här frågan till vänner och bekanta.

Stämmer in, HÄNG UT DE SKYLDIGA. Inte vi som är effekten av era brott.

Varför märker inte folk att kampanjen handlar om Personal-blame på individnivå? Jävla skuldmaskineri.

Dom skyldiga är ju till stor del massmedia. Hela växthus blåsningen har ju sitt ursprung i Haarp chemtrails och Scalar våg manipulation av vädret.

Man kan inte lösa problem på samma sätt som man skapar dem.

Alltså kan man inte hänga ut dem.

Vi måste skapa ett nytt system, oberoende av det gamla, det måste bygga på ett personligt uppvaknande, inte ett uppvaknande till 9/11 eller estonia, detta blir bara ett pseudo-
uppvaknande.

Om man ändrar sig själv, kan man ändra världen, kan man inte ändra sig själv, kan man inte ändra något alls.

Under tiden finns ingen mening att misströsta, eller att fightas med systemet, fightas skall man göra för att vakna upp till sig själv, sedan börjar den riktiga fighten. Den man kommer att utkämpa på individnivå, utan organisationer eller ledare, vi är alla ledare, och kan alla förstå vad som skall göras eller inte göras.

En uppvaknad hjärna är ett vapensystem

Posted on: 2007/2/5 0:37
Kreti och pleti är en i vardagligt bruk föraktlig beteckning för allehanda löst folk, den breda allmänheten, vem som helst, eller som det står i Nordisk Familjebok: ”personer utan börd, bildning eller samhällsställning.”

Anonym
Quote:
Steffo:
Om man ändrar sig själv, kan man ändra världen, kan man inte ändra sig själv, kan man inte ändra något alls.

Så du menar typ att om man svettas mindre så löser sig problemen?

See User information
Jag såg nån programtrailer på SVT nyss som visade metrologen Per ( Nånting ) stående i en å nånstans i Fiskarstövlar med vatten upp till naveln.

Där stog han och sa till TV-tittarna:

- Om det är någon som har tips om ny teknik som kan användas i samhället som skulle få ned nedsmutsningen av våran atmosfär, så hör av er till oss! ( Inte ordagrant men nåt liknande sa han )

Det jag tänkte på var om man skulle skicka in lite tips till de om "Tesla" teknik eller liknande med fungerande "Fri energi" teknologi och se vad de svarar.

Nu är det så att jag inte är nån expert på detta ämne MEN om det är nån har på Vaken som har lite kunskaper om detta så tipsa gärna!

Posted on: 2007/2/5 20:11

dvd-infobeställning banner längst ned.
Ikoner
Paypal
Stötta Vaken med en månatlig donation
Facebook
Gå även med i vår facebook-grupp och bli en av de över 15 000 som diskuterar där.
Login
Annonsorer och reklam
Annonser:

Annonsorer och reklam 2

Creeper MediaCreeper